abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42971788
ik ben vrijgezel omdat een vriendin van me een vriend heeft anders was dat wel anders, en tja de juiste nog niet tegengekomen
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 00:08:19 #102
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_42971941
Omdat ik geen zin heb in het gedoe, ik toch vaak teleurgesteld word als ik eens initiatief tot 'beter leren kennen' neem. En omdat ik het rotzooien met veel verschillende mensen eigenlijk veel te leuk vind
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 00:09:25 #103
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_42971977
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 21:14 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Omdat niemand op mij valt en ik op 'onbereikbare' val.
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 21:15 schreef okkie-man het volgende:

[..]

Klinkt best sneu eigenlijk
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 22:04 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Ach ja.
En ik val ook steeds op iemand anders of op veel te gelijk.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 00:14:25 #104
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_42972135
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:03 schreef Maeghan het volgende:
Nou ik mis het wel hoor. Ik ben nogal gesloten en voor mij is een relatie de enige plek waar ik volkomen eerlijk in ben en alles in kwijt kan. Ik heb het in m'n eentje ook wel naar m'n zin, doe alles in m'n eentje, zelfs alleen op vakantie gegaan vorig jaar, en ik ben dan echt niet ongelukkig, maar ik mis wel gewoon iemand. Gewoon dat er iemand op je zit te wachten, blij is om je te zien en aan jouw kant staat...
Aleen op vakantie gaan zou ik nu nooit kunnen, ik hou van mensen/gezelligheid om me heen en heb dan ook een hele groep vrienden waar we veel mee doen. Ook een paar vrienden waar ik ook alles aan kwijt kan.

Oftopic.. naar engeland? :p
Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
pi_42972442
Natuurlijk. =)

Tja, ik kan dingen technisch gezien wel kwijt bij m'n vrienden, maar dat is toch anders. Ik mis juist dat ik een keertje ongegeneerd uit kan huilen gezellig tegen iemand aangekropen op de bank of zo, een schouderklopje en een bemoedigend woordje zijn soms gewoon niet genoeg. Ik denk dat dat ook iets is waardoor ik single ben/moeilijk diepgaande relaties krijg. Ik houd mezelf altijd groot. Volgens mij schrikt het mannen wel af als je zo hard overkomt.

Ik maak op vakantie wel snel vrienden. Voelde me op een bepaald moment wel alleen maar dat kwam door gezeik met het hotel ook. Ik had namelijk van de eigenaar van het hotel ergens anders een adres gehad van z'n dochter die daar woonde en wel wilde afspreken, maar kon haar dus niet bellen omdat ik op stel en sprong een ander hotel moest gaan regelen. Maar vooral in jeugdhotels gaat het altijd heel soepel, ben gewoon mee uit geweest en zo. Heb zo ook m'n ex leren kennen.
Sanity is (not) statistical
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 00:40:42 #106
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_42972933
klinkt goed.. ik ga in september een half jaar aleen studeren in Amerika krijg dan wel een kamergenoot aangemeten.

Groot houden is het probleem denk ik niet. Juist het opkroppen van dingen voor jezelf kan erg slecht werken in een relatie heb ik gemerkt. Ik liet nooit merken als ik me niet prettig voelde in de relatie omdat mijn ex dan meteen ook weer depri werd en niet eens naar mij omkeek , dus zolang ik maar gelukkig en vrolijk deed was zij dat ook. (tenminste zo voelde ik het ) ook een reden dat ik vrijgezel blijf,dan ben ik altijd gelukkig

Aangezien ik nooit depresief was en dat voor het eerst tijdens onze relatie werd was voor mij de enige optie om nep vrolijk te doen en dat werkt best goed eigenlijk

Relaties zijn overrated.. maar toch heb ik niet op de planning staan om mijn hele leven vrijgezel te blijven.. maar nu nog even wel
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
pi_42973041
ze vinden me alleen leuk voor de sex en babbel...

edit: ach we houden dus erop dat de ware mij nog niet gevonden heeft...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_42973180
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:40 schreef BunnyHunter het volgende:
Groot houden is het probleem denk ik niet. Juist het opkroppen van dingen voor jezelf kan erg slecht werken in een relatie heb ik gemerkt.
Ik bedoel buiten een relatie. Mensen leren je dan kennen als afstandelijk en kil (dat commentaar krijg ik vrij vaak) terwijl ik in een relatie allesbehalve dat ben.

Dat half jaar gaat ws. veel te snel voorbij =)
pi_42973208
Omdat er niet geneukt word, daarom ben ik vrijgezel
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 00:54:30 #110
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_42973278
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 20:42 schreef beestjuh het volgende:

[..]

En tequila.

Ik ben net een paar weken single, mag ik er even van genieten? .
hee beestjuh, lang geleden
alles goed

wanneer gaan we lsdaten?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 00:55:31 #111
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42973304
Nou..

ten eerste omdat mijn toemalige vriendin en ik een hele tijd geleden uit elkaar zijn gegaan
daarnaast heb ik een lange tijd geen behoefte gehad aan een relatie
ten derde wil ik écht verliefd zijn voordat ik een relatie aanga (zeg niet dat dat de juiste aanpak is maar that's me)
en ten vierde kom ik de juiste meid/vrouw niet tegen (tis niet zo dat ik hoge eisen stel ofzo maar ik heb een hele apart smaak wat dat betreft)

is er nog hoop voor me??
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 00:57:34 #112
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_42973349
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:55 schreef Tazmaniac het volgende:

is er nog hoop voor me??
Hoop houdt de mensheid levend
pi_42973356
iek ben een minnaar, niet een echtgenoot!
Check! √
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 01:00:57 #114
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_42973411
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:50 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ik bedoel buiten een relatie. Mensen leren je dan kennen als afstandelijk en kil (dat commentaar krijg ik vrij vaak) terwijl ik in een relatie allesbehalve dat ben.

Dat half jaar gaat ws. veel te snel voorbij =)
Ja buiten de relatie hou ik me ook groot, niet afstandelijk en kil maar zeker niet kwetsbaar.

En dat dat half jaar te snel voorbij gaat ben ik met je eens.. wil al mijn hele leven naar het buitenland studeren .. maarja ik wil altijd alles doen

Edit.. Ik denk trouwens dat je groot houden naar de buitenwereld niets uit maakt. Ik zou aleen niet weten op welke manier jij je "kil" kan gedragen.. (bot??) want dat kan wel erg afschrikken inderdaad, ik zou dan meteen denken dat je mij niet mag, en daardoor mijn afstand bewaren.
pi_42973875
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 01:00 schreef BunnyHunter het volgende:

Edit.. Ik denk trouwens dat je groot houden naar de buitenwereld niets uit maakt. Ik zou aleen niet weten op welke manier jij je "kil" kan gedragen.. (bot??) want dat kan wel erg afschrikken inderdaad, ik zou dan meteen denken dat je mij niet mag, en daardoor mijn afstand bewaren.
Kil, afstandelijk... Tja, bot ook wel. Nu minder dan eerst, kreeg er veel commentaar op. Maar <3 weet wel dat ik 'm aardig vind hoor. Ondanks dat ik constant tegen/over hem liep te kankeren haha. En als ie het eerst niet wist, dan inmiddels zeker wel. Toen ie zei dat ie voor het laatst kwam werken sprongen de tranen in m'n ogen.

Ach ja, ik heb gewoon een kutkarakter. Ik ben hopeloos.
pi_42973967
Omdat ik een lelijke klootzak zonder geld ben
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 01:28:18 #117
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_42973990
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 01:20 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Kil, afstandelijk... Tja, bot ook wel. Nu minder dan eerst, kreeg er veel commentaar op. Maar <3 weet wel dat ik 'm aardig vind hoor. Ondanks dat ik constant tegen/over hem liep te kankeren haha. En als ie het eerst niet wist, dan inmiddels zeker wel. Toen ie zei dat ie voor het laatst kwam werken sprongen de tranen in m'n ogen.

Ach ja, ik heb gewoon een kutkarakter. Ik ben hopeloos.
Ja ik zou nu ook niet bepaalt warmlopen voor een meid die altijd tegen mij kankert Dan weet/denk je toch al dat het in de relatie het zelfde zal zijn en daar hou ik persoonlijk niet echt van..

ben meer van het niet zeuren type

Was leuk met je geslowchat te hebben ... ben naar bed (bidden dat ik meerkeuze vragen krijg )

Edit.. toch nog een vraagje..
Waarom kun je aleen op vakantie dan wel zo goed contact leggen en hier niet?
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 01:28:53 #118
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_42974001
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 01:26 schreef Madine het volgende:
Omdat ik een lelijke klootzak zonder geld ben
pi_42974057
En het leuke is: d'r is geen woord van gelogen.
pi_42976743
Ja, die persoonlijkheidstest is leuk en aardig hè, maar jullie zijn natuurlijk slim genoeg om te weten dat dat hier niet echt thuis hoort.

En ik moet over 40 minuten weg naar de Efteling en zit nog in m'n pyjama dus even wat hysterische opruimacties .
pi_42976825
al mijn mogelijke vriendjes zitten ondergedoken in irak, denk ik.
Tap tap tap
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 09:39:08 #122
141482 Q.
JurassiQ
pi_42977021
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 09:27 schreef CherryLips het volgende:
al mijn mogelijke vriendjes zitten ondergedoken in irak, denk ik.
Ah, ik vroeg me al af wat dit rare land nou was.
For great justice!
pi_42977094
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:55 schreef Tazmaniac het volgende:
Nou..

ten derde wil ik écht verliefd zijn voordat ik een relatie aanga (zeg niet dat dat de juiste aanpak is maar that's me)
en ten vierde kom ik de juiste meid/vrouw niet tegen (tis niet zo dat ik hoge eisen stel ofzo maar ik heb een hele apart smaak wat dat betreft)
Dat herken ik. Helaas ken ik het gevoel van verliefdheid niet... Vraag me af of die emotie wel is toegevoegd aan mijn leven... Kan me eigenlijk geen enkele situatie in mijn leven bedenken waar ik verliefd was ofzo, kan me ook geen meisje voorstellen waar ik ooit echt verliefd op ben geweest eigenlijk. (voor mijn id is verliefd zijn en iemand leuk vinden totaal wat anders).
pi_42977341
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 22:48 schreef okkie-man het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat het werkt... een relatie op afstand
Ja, ach, als ik realistisch denk, ben ik er eigenlijk vrij zeker van dat het toch niets wordt.
En niet vanwege de afstand.
Always shoot for the moon!
Even if you miss, you'll land among the stars.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 09:55:20 #125
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_42977377
Omdat mijn verkering uit is gegaan.
Omdat het vrijgezellenleven wel bevalt.
Omdat ik wel zie wanneer ik weer een "ware" tegenkom.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 10:07:37 #126
135490 Judah
Ondertiteling
pi_42977578
Omdat een relatie ernstig veel principes met zich mee brengt die vervolgens vrijheden beperken. En juist daar kan ik moeilijk mee omgaan, als ik een relatie zit. M'n langste en m'n laatste relatie duurde anderhalf jaar. Dat is dan wel niet zo heel lang - toch lang genoeg voor mij om te beseffen dat ik beter af ben als vrijgezel. Dan houd ik meer tijd over voor andere dingen, maak ik keuzes puur voor mezelf en geniet ik meer van mijn leeftijd dan dat ik in een relatie doe. Het burgerlijke huisje, boompje, beestje zet ik liever even in de ijskast.

Totdat ik weer verliefd raak, dan is er - helaas - geen land meer met me te bezeilen.
The Wolf: You must be Jules, which would make you Vincent. Let's get down to brass tacks, gentlemen. If I was informed correctly, the clock is ticking, is that right, Jimmie?
Jimmie: Uh, one hundred percent
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:07:53 #127
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_42978791
Wel.. Euh.. Geen idee eigenlijk
Ben de laatste tijd, om de meest uiteenlopende redenen, niet tot een relatie gekomen.
Voorbeeldjes:
Date gehad, ging lekker maar mevrouw had bindingsangst (zoals ze zelf aangaf)
Date gehad, ging goed, haar 'fuckbuddy' kwam ertussen. Zij blies het zaakje af voordat we konden kijken of het echt wat ging worden
Date gehad, was gezellig, na een jaar weer gecontact, wilde een date afspreken. Zij geen zin omdat zij student is en ik een baan heb + bijna m'n eigen appartement

En verders? Euh.. Jah, ik kan nogal lomp en boers uit de hoek komen.. Maar dat valt onder het kopje "afkomst"
Maar het gekke is dat ik wel nogal eens te horen krijg dat mensen het vreemd vinden dat ik geen vriendin heb.
Volgens m'n beste vriendin schijn ik 'wat' te hebben, dat zei die studente ook ("je bent de goede gozer, op het verkeerde moment" .. Niet dat ik persé iets met haar wil, maar het gaat om 't idee), maar de rest van vrouwelijk Nederland lijkt het niet te zien.

Maargoed, het zal allemaal wel .. Kansloos in de kroeg hangen is ook leuk .. (al zou samen met een meid een avondje bankhangen ook niet verkeerd zijn )
pi_42979089
Ik ben zeer gesteld op mijn vrijheid.
Ik word niet snel verliefd.
En áls ik dat al word, dan loopt het (tot dusver) altijd slecht af.
Kortom: relaties zijn niet voor mij weggelegd en ik vind het wel prima zo!

[ Bericht 4% gewijzigd door Mokster op 27-10-2006 12:44:42 ]
pi_42979918
De laatste keer dat ik echt verliefd ben geweest is ondertussen 5 jaar geleden, dat in combinatie met werk/studeren en sporten en lekker mijn eigen ding doen, ben ik nog steeds vrijgezel. Ach, en als je behoefte hebt aan seks, gewoon iemand opscharrelen. Vind het wel best zo.
pi_42980120
tis chil
pi_42980272
-Ik word niet snel verliefd;
-Ik hou altijd veel afstand, vooral bij jongens, en dat merken ze;
-Ik ben verschrikkelijk verlegen als ik een jongen leuk vind;
-Ik vind het niet erg om alleen te zijn, ik ben gewend om veel tijd voor mezelf te hebben;
-Het duurt heel lang voor ik me bij iemand op m'n gemak voel;
-Ik ben enorm onzeker, vooral over m'n lichaam, ik heb niet het idee dat iemand me ziet staan, ik denk dat ik meestal gewoon genegeerd word;
-Ik kom een beetje over als een doos altijd .

Maar een paar dingetjes .
Tap tap tap
pi_42980849
Ik dacht de ware gevonden te hebben, dit bleek niet zo te zijn en daarom geniet ik nu van mijn vrijgezellenbestaan . Ik heb me ook voorgenomen voorlopig lekker single te blijven .
pi_42981082
Omdat het zo relaxed is geen verplichtingen te hebben en je niet te hoeven aanpassen aan de wensen en verwachtingen van anderen.

Ik ben wel leuke meisjes tegen gekomen sinds ik weer vrijgezel ben, maar geen enkele waarvan ik het waard vond om die vrijheden in gevaar voor te brengen.
It's the return of the motherfuckin' brainiacs!
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:06:55 #134
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_42982017
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 20:13 schreef ioko het volgende:
Ik ben 26, en niet goed in romantische relaties. Ga makkelijk om met vrouwen, maar kom blijkbaar niet de goede dames tegen. Onzekerheid op dit gebied helpt ook niet echt mee. Maar ik vind mezelf best wel heel erg leuk, dus het komt vast goed!

Maar om nu te zeggen dat ik vrijwillig single ben? Nee, dat niet. Ben wel erg op mijn vrijheid gesteld.
Niet slecht bedoeld, maar als je single hetero bent haal dan die pic uit je fotoboek waarin je 'geil' naar de camera kijkt. Ik dacht namelijk aan de hand van die foto dat je homo was
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:10:46 #135
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_42982129
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 20:37 schreef okkie-man het volgende:

[..]

Behalve tevreden
en telefoon
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:35:29 #136
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_42982847
Wat leuk al die lotgenoten hier die onvrijwillig vrijgezel zijn

Mijn verhaal : 24 jaar, goede baan, (zover ik weet) niet lelijk, niet sociaal gestoord dus (volgens mij) leuk in omgang. En ik krijg dan ook altijd verbaasde blikken als ik vertel dat ik single ben, en wijd openvallende monden als ik vertel nog nooit een vriendin gehad te hebben.

De reden hiervoor:
a. In mijn dagelijkse leven kom ik bijna geen vrouwen tegen
b. Bij het stappen zie ik wel vrouwen maar ben ik meestal te chicken om er direct op af te stappen
c. Mijn grenzen liggen vrij hoog: Roken = afkeur, tattoo = (vaak) afkeur, lelijke schoenen = afkeur, te laag IQ = afkeur, na 5 min. al stilvallen = afkeur, etc. etc.
d. Toch echt mijn zelfvertrouwen. Was ik wel op alle meiskes die ik leuk vond afgestapt dan had er vast en zeker wel eens wat tussengezeten.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:39:49 #137
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_42982987
A is voor mij ook een reden (leer ook bijna niets nieuws kennen, zal eigen fout wel zijn )
B heb ik ook, maar ik vind 't op 't oog niet waard om op af te stappen.
C valt mee.. Roken boeit me niet, Tattoo is pré, schoenen? Als het maar niet van die debiele laarzen zijn waar de broek in verdwijnt.
D zal ook wel op mij van toepassing zijn
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:46:18 #138
17075 extreme
-wannahave-
pi_42983189
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 12:05 schreef CherryLips het volgende:

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_42983655
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 12:05 schreef CherryLips het volgende:
-Ik word niet snel verliefd;
-Ik hou altijd veel afstand, vooral bij jongens, en dat merken ze;
-Ik ben verschrikkelijk verlegen als ik een jongen leuk vind;
-Ik vind het niet erg om alleen te zijn, ik ben gewend om veel tijd voor mezelf te hebben;
-Het duurt heel lang voor ik me bij iemand op m'n gemak voel;
-Ik ben enorm onzeker, vooral over m'n lichaam, ik heb niet het idee dat iemand me ziet staan, ik denk dat ik meestal gewoon genegeerd word;

Maar een paar dingetjes .
Als je deze dingen verbetert moet het wel lukken.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:15:40 #140
17075 extreme
-wannahave-
pi_42984049
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 14:01 schreef Disorder het volgende:

[..]

Als je deze dingen verbetert moet het wel lukken.
ik vind dat dozerige dan wel weer schattig

dat je dat van jezelf zegt in ieder geval.
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:36:14 #141
146230 Liewec
70's movies rule
pi_42984716
lamaar
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:31:34 #142
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_42986446
Persoonlijk gesproken boeit het me niet zo of ik in de toekomst een vriendin heb of niet. Ik ben daardoor niet echt snel gemotiveerd om snel voor een meid te gaan ookal krijg ik wel genoeg kansen.

Mwa, dat wilt echter niet zeggen dat ik er niet voor ga als er daadwerkelijk een klik mocht zijn.
I mean no harm
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:15:01 #143
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_42987775
Ik ben Single omdat ik niet hard op zoek ben. Daar komt dus bij dat ik niet echt een opvallend figuur ben ofzo, en ook niet mega-aantrekkelijk. dus: ALS ik iets wil moet ik er zelf iets voor doen en dat doe ik op dit moment niet
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_42987870
Oja en omdat ik me heel snel irriteer aan mensen en ik blijkbaar stalkerachtige jongens aantrek. Die boos worden als je om 3 uur 's nachts niet opneemt.
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:30:09 #145
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_42988248
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 16:18 schreef Jett het volgende:
Oja en omdat ik me heel snel irriteer aan mensen en ik blijkbaar stalkerachtige jongens aantrek. Die boos worden als je om 3 uur 's nachts niet opneemt.
Waarom denk je dat uitgerekend jij stalkerachtige jongens aantrekt?
---
pi_42988280
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 16:30 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Waarom denk je dat uitgerekend jij stalkerachtige jongens aantrekt?
Als ik dat wist was ik niet single he.
pi_42988293
Omdat ik lelijk ben...
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:32:25 #148
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_42988320
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 16:31 schreef Jett het volgende:

[..]

Als ik dat wist was ik niet single he.
Misschien laat je wel heel makkelijk mensen toe, en zien die jongens in jou een gouden kans omdat anderen ze niet zo dichtbij laten komen?
---
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:33:36 #149
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_42988360
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 16:18 schreef Jett het volgende:
Sorry, dat kwam door het tijdsverschil tussen limburg en jou
pi_42988375
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 16:32 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Misschien laat je wel heel makkelijk mensen toe, en zien die jongens in jou een gouden kans omdat anderen ze niet zo dichtbij laten komen?
Als ik mensen makkelijk toeliet dan zouden ze me niet stalken en jaloers gedrag tonen en 24/7 willen weten waar ik ben. Misschien ga ik eens op Nederlandse jongens vallen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')