quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:14 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Omdat niemand op mij valt en ik op 'onbereikbare' val.
quote:
En ik val ook steeds op iemand anders of op veel te gelijk.quote:
Aleen op vakantie gaan zou ik nu nooit kunnen, ik hou van mensen/gezelligheid om me heen en heb dan ook een hele groep vrienden waar we veel mee doen. Ook een paar vrienden waar ik ook alles aan kwijt kan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:03 schreef Maeghan het volgende:
Nou ik mis het wel hoor. Ik ben nogal gesloten en voor mij is een relatie de enige plek waar ik volkomen eerlijk in ben en alles in kwijt kan. Ik heb het in m'n eentje ook wel naar m'n zin, doe alles in m'n eentje, zelfs alleen op vakantie gegaan vorig jaar, en ik ben dan echt niet ongelukkig, maar ik mis wel gewoon iemand. Gewoon dat er iemand op je zit te wachten, blij is om je te zien en aan jouw kant staat...
Ik bedoel buiten een relatie. Mensen leren je dan kennen als afstandelijk en kil (dat commentaar krijg ik vrij vaak) terwijl ik in een relatie allesbehalve dat ben.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:40 schreef BunnyHunter het volgende:
Groot houden is het probleem denk ik niet. Juist het opkroppen van dingen voor jezelf kan erg slecht werken in een relatie heb ik gemerkt.
hee beestjuh, lang geledenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:42 schreef beestjuh het volgende:
[..]
En tequila.
Ik ben net een paar weken single, mag ik er even van genieten?.
Hoop houdt de mensheid levendquote:
Ja buiten de relatie hou ik me ook groot, niet afstandelijk en kil maar zeker niet kwetsbaar.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:50 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik bedoel buiten een relatie. Mensen leren je dan kennen als afstandelijk en kil (dat commentaar krijg ik vrij vaak) terwijl ik in een relatie allesbehalve dat ben.
Dat half jaar gaat ws. veel te snel voorbij =)
Kil, afstandelijk... Tja, bot ook wel. Nu minder dan eerst, kreeg er veel commentaar op. Maar <3 weet wel dat ik 'm aardig vind hoor. Ondanks dat ik constant tegen/over hem liep te kankeren haha. En als ie het eerst niet wist, dan inmiddels zeker wel. Toen ie zei dat ie voor het laatst kwam werken sprongen de tranen in m'n ogen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:00 schreef BunnyHunter het volgende:
Edit.. Ik denk trouwens dat je groot houden naar de buitenwereld niets uit maakt. Ik zou aleen niet weten op welke manier jij je "kil" kan gedragen.. (bot??) want dat kan wel erg afschrikken inderdaad, ik zou dan meteen denken dat je mij niet mag, en daardoor mijn afstand bewaren.
Ja ik zou nu ook niet bepaalt warmlopen voor een meid die altijd tegen mij kankertquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:20 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Kil, afstandelijk... Tja, bot ook wel. Nu minder dan eerst, kreeg er veel commentaar op. Maar <3 weet wel dat ik 'm aardig vind hoor. Ondanks dat ik constant tegen/over hem liep te kankeren haha. En als ie het eerst niet wist, dan inmiddels zeker wel. Toen ie zei dat ie voor het laatst kwam werken sprongen de tranen in m'n ogen.
Ach ja, ik heb gewoon een kutkarakter. Ik ben hopeloos.![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:26 schreef Madine het volgende:
Omdat ik een lelijke klootzak zonder geld ben![]()
Ah, ik vroeg me al af wat dit rare land nou was.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:27 schreef CherryLips het volgende:
al mijn mogelijke vriendjes zitten ondergedoken in irak, denk ik.
Dat herken ik. Helaas ken ik het gevoel van verliefdheid niet... Vraag me af of die emotie wel is toegevoegd aan mijn leven... Kan me eigenlijk geen enkele situatie in mijn leven bedenken waar ik verliefd was ofzo, kan me ook geen meisje voorstellen waar ik ooit echt verliefd op ben geweest eigenlijk. (voor mijn id is verliefd zijn en iemand leuk vinden totaal wat anders).quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:55 schreef Tazmaniac het volgende:
Nou..
ten derde wil ik écht verliefd zijn voordat ik een relatie aanga (zeg niet dat dat de juiste aanpak is maar that's me)
en ten vierde kom ik de juiste meid/vrouw niet tegen (tis niet zo dat ik hoge eisen stel ofzo maar ik heb een hele apart smaak wat dat betreft)
Ja, ach, als ik realistisch denk, ben ik er eigenlijk vrij zeker van dat het toch niets wordt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:48 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het werkt... een relatie op afstand![]()
Niet slecht bedoeld, maar als je single hetero bent haal dan die pic uit je fotoboek waarin je 'geil' naar de camera kijkt. Ik dacht namelijk aan de hand van die foto dat je homo wasquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:13 schreef ioko het volgende:
Ik ben 26, en niet goed in romantische relaties. Ga makkelijk om met vrouwen, maar kom blijkbaar niet de goede dames tegen. Onzekerheid op dit gebied helpt ook niet echt mee. Maar ik vind mezelf best wel heel erg leuk, dus het komt vast goed!
Maar om nu te zeggen dat ik vrijwillig single ben? Nee, dat niet. Ben wel erg op mijn vrijheid gesteld.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:05 schreef CherryLips het volgende:
-Ik kom een beetje over als een doos altijd.
Als je deze dingen verbetert moet het wel lukken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:05 schreef CherryLips het volgende:
-Ik word niet snel verliefd;
-Ik hou altijd veel afstand, vooral bij jongens, en dat merken ze;
-Ik ben verschrikkelijk verlegen als ik een jongen leuk vind;
-Ik vind het niet erg om alleen te zijn, ik ben gewend om veel tijd voor mezelf te hebben;
-Het duurt heel lang voor ik me bij iemand op m'n gemak voel;
-Ik ben enorm onzeker, vooral over m'n lichaam, ik heb niet het idee dat iemand me ziet staan, ik denk dat ik meestal gewoon genegeerd word;
-Ik kom een beetje over als een doos altijd.
Maar een paar dingetjes.
ik vind dat dozerige dan wel weer schattigquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:01 schreef Disorder het volgende:
[..]
Als je deze dingen verbetert moet het wel lukken.
Waarom denk je dat uitgerekend jij stalkerachtige jongens aantrekt?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:18 schreef Jett het volgende:
Oja en omdat ik me heel snel irriteer aan mensen en ik blijkbaar stalkerachtige jongens aantrek. Die boos worden als je om 3 uur 's nachts niet opneemt.
Als ik dat wist was ik niet single he.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:30 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Waarom denk je dat uitgerekend jij stalkerachtige jongens aantrekt?
Misschien laat je wel heel makkelijk mensen toe, en zien die jongens in jou een gouden kans omdat anderen ze niet zo dichtbij laten komen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:31 schreef Jett het volgende:
[..]
Als ik dat wist was ik niet single he.
Sorry, dat kwam door het tijdsverschil tussen limburg en jouquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:18 schreef Jett het volgende:
Oja en omdat ik me heel snel irriteer aan mensen en ik blijkbaar stalkerachtige jongens aantrek. Die boos worden als je om 3 uur 's nachts niet opneemt.
Als ik mensen makkelijk toeliet dan zouden ze me niet stalken en jaloers gedrag tonen en 24/7 willen weten waar ik ben. Misschien ga ik eens op Nederlandse jongens vallenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:32 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Misschien laat je wel heel makkelijk mensen toe, en zien die jongens in jou een gouden kans omdat anderen ze niet zo dichtbij laten komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |