quote:Op donderdag 2 november 2006 10:02 schreef Brighteyes het volgende:
Ik. Ik heb een 4-seizoenen dekbed van Ikea en een donzen dekbed.
Wat wil je weten? Die 4-seizoenen was prima, ik heb de donzen gekocht omdat ik een 2-persoonsdekbed wilde voor wilde neukseks tijdens koude winters.![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 10:02 schreef Brighteyes het volgende:
Wat wil je weten?
Die 4-seizoenen was 2 x 1-persoons, niks mis mee, ik heb de donzen gekocht omdat ik een 2-persoonsdekbed wilde voor wilde neukseks tijdens koude winters.![]()
De KRAMFORS met wollen bekleding is zoooo ontzettend super!quote:Op donderdag 2 november 2006 19:07 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
KRAMFORS bank met een beter bekleding dan die gifgroene
en
[afbeelding]
de KLIPPAN 4-zits
Jah das een goeie inderdaad!quote:Op donderdag 2 november 2006 23:22 schreef Adelante het volgende:
De KLIPPAN zit inderdaad voor geen meter als je langer bent dan 1m70, maar het simpele design en de lage prijs maakt het toch een gewild product. Ik zie de 4-zits meer als oplossing voor de zakelijke markt (wachtkamers en bedrijfskantines).
welke maat, die van 50 of van 100 cm breed?quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:57 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik heb 1.5 maand geleden een PAX kast gekocht maar de broekhangers hadden ze niet op voorraad... die zouden er over 2-3 weken zijn. Nu blijkt het dat ik nog 4 weken moet wachten, en dat de broekhanger die ik wil (grijs van kleur) helemaal niet meer bestaat. Nu krijg ik dus een beuken kleurige terwijl mijn hele kast wit/grijs is![]()
Van die vierkante plastic dingen?quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:35 schreef
theemuts1982 het volgende:
Ik heb een besta open kast gekocht. Daar zitten ook plastic kapjes bij. Die je bovenaan moet bevestigen. Hoe moet je die bevestigen en wat is het doel hiervan?
100 cmquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
welke maat, die van 50 of van 100 cm breed?
Echt? Ik bedoel dat de 4 seizoenen 2x 1 persoons is... Volgens mij is die van mij gewoon 2x 2 persoonsquote:Op donderdag 2 november 2006 10:02 schreef Brighteyes het volgende:
Wat wil je weten?
Die 4-seizoenen was 2 x 1-persoons, niks mis mee, ik heb de donzen gekocht omdat ik een 2-persoonsdekbed wilde voor wilde neukseks tijdens koude winters.![]()
Whahahaha ja...quote:Op zondag 5 november 2006 20:46 schreef amaranta het volgende:
Die reclame van ikea hè..... is dat kind maandverband tegen de muur aan het plakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |