abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42959015
Mensen die werkeloos de hele dag betaalt op de bank liggen stemmen links. En daar zijn er nogal wat van zodat de linkse rakkers verzekerd zijn van een groot aantal stemmen.

Ik stel daarom voor dat mensen die (bijvoorbeeld langer dan 2 jaar) geen baan hebben niet mogen stemmen. Ja ok mensen van 65+ mogen dan weer wel stemmen.

Of er moet ingevoerd worden dat mensen mogen stemmen die minimaal HAVO hebben of dat we er een weging in aanbrengen want het kan niet zo zijn dat de grote groep bankliggers Woutertje Bos kunnen steunen en daardoor weer kunnen rekenen op 4 jaar betaalt bankzitten!
pi_42959033
Er zijn ook mensen die vanwege een handicap niet kunnen werken. Je denkt een beetje te kort door de bocht.
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 17:33:45 #3
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_42959243
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 17:25 schreef koekjesmonstertje het volgende:

Of er moet ingevoerd worden dat mensen mogen stemmen die minimaal HAVO hebben of dat we er een weging in aanbrengen want het kan niet zo zijn dat de grote groep bankliggers Woutertje Bos kunnen steunen en daardoor weer kunnen rekenen op 4 jaar betaalt bankzitten!
Je wil niet weten hoeveel universitair opgeleiden links stemmen hoor
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_42959262
Je zou in Noord-Korea moeten gaan wonen...
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_42959277
Het idee van stemmen is dat elke mongool en lambal het mag doen, mits ie Nederlands en 18+ is... Daar is het hele principe van stemmen opgebaseerd.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_42959294
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 17:33 schreef Againzender het volgende:

[..]

cker al die mensen die een studie rechten, of communicatie wetenschappe hebben gestudeerd!
pi_42959315
uhm
quote:

[..]

volgens mij ligt het opleidingsniveau bij rechtsstemmers (ik doel hier op wilders en vrienden) lager dan bij links
  donderdag 26 oktober 2006 @ 17:36:45 #8
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_42959323
Ja, laten we enkele maatregelen bedenken om links stemmers hun stemrecht te ontnemen. Zeer geslaagd, zo'n volksvertegenwoordiging die slechts een beperkt deel (rechts eigenlijk dus) vertegenwoordigt.

Ik zeg: alleen mensen met een blanke huid, blond haar, blauwe ogen, zonder lichamelijke en geestelijke afwijkingen mogen stemmen. Linkse partijen verbieden we.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_42959327
Er stemden ook 1,6 miljoen maloten op een dooie in 2002. Wat wil je daarmee doen?
pi_42959333
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 17:26 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Er zijn ook mensen die vanwege een handicap niet kunnen werken. Je denkt een beetje te kort door de bocht.
De meeste mensen met een handicap kunnen heel goed werken!
pi_42959337
quote:
Verkapt ik-heb-net-mijn-HAVO-gehaald topic?
pi_42959405
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 17:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik zeg: alleen mensen met een blanke huid, blond haar, blauwe ogen, zonder lichamelijke en geestelijke afwijkingen mogen stemmen. Linkse partijen verbieden we.
Kijk, jij snapt het!
De sint verzon op z'n gemak,
dit voor het oude wrak.
pi_42959408
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 17:37 schreef nerd4sale het volgende:
Verkapt ik-heb-net-mijn-HAVO-gehaald topic?
Ik denk niet dat TS HAVO heeft:
quote:
op 4 jaar betaalt bankzitten!
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 17:44:00 #14
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_42959526
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 17:40 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik denk niet dat TS HAVO heeft:
[..]

dat zie je ook wel aan de OP ja.. de "argumenten"
Huilen dan.
pi_42960028
Hij voelt zich helemaal de men met zijn havo en zijn eerste baan
pi_42960090
Volgens mij zijn er ook nogal wat "bankzitters" die rechts zijn en roepen dat de buitenlanders de banen weggekaapt hebben...
"Hold the line! Stay with me! If you find yourself alone, riding in the green fields with the sun on your face, do not be troubled. For you are in Elysium, and you're already dead!"
  donderdag 26 oktober 2006 @ 18:06:28 #17
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_42960134
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 17:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:

Ik voldoe aan al die eisen, maar ik ga toch stiekum links stemmen.
(nu zal ik volgens de rechtse fokkers wel weer een 'geestelijke afwijking' hebben en dus eigenlijk niet in aanmerking mogen komen om te stemmen, maar ala, ik doe het toch )

Anyway, zoals al eerder is gezegd, zijn het vaak die mensen die niets hebben en op de bank liggen, dan ook nog eens de schuld geven aan 'al die buitenlanders' en ze janken 'ze pikkuh onzuh banuh innnn' .
Dan wonen ze dus in een goedkopere buurt, dus hebben ze allochtonen in de buurt wonen die wellicht wel gewoon een goede baan hebben, en die rijden dan in een nieuwe auto, en dan denken ze 'vast drugsgeld' of 'zo... die loverboys verdienen veel tegenwoorig'

... en dus gaan die blanke bijstandtrekkers massaal op Wilders, 1NL en de VVD en dat soort aso rechtse partijen stemmen...

Meestal de sociale mensen die verder kijken dan hun eigen neus lang is, stemmen links.
pi_42960137
quote:
Mensen die werkeloos de hele dag betaalt op de bank liggen stemmen links. En daar zijn er nogal wat van zodat de linkse rakkers verzekerd zijn van een groot aantal stemmen.
Hier gaat het al mis. Die mensen stemmen meestal niet. Behalve 4 jaar terug op de LPF.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 18:06:53 #19
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_42960149
Over stemrecht ontnemen gesproken, dat mogen ze ook wel eens bij mensen die naar voetbal kijken doen!
Ik ga naar huis.
pi_42960160
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 17:36 schreef koemleit het volgende:
uhm
[..]

volgens mij ligt het opleidingsniveau bij rechtsstemmers (ik doel hier op wilders en vrienden) lager dan bij links
Klopt xenofobie getuigt vaak niet van een hoog opleidingsniveau .
  donderdag 26 oktober 2006 @ 18:14:55 #21
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_42960343
quote:

[..]

Dat volk dat als student nog links stemt en zodra ze lekker verdienen rechts bedoel je?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 18:25:25 #22
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_42960581
ah dus mensen die niet meewerken aan de hel hebben niks te zeggen over de aarbol, logisch.
sterf
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 18:28:38 #23
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_42960661
Of stemmen naar betaalde belasting.
Het is toch onzin dat een toffe negert die ¤100000 belasting mag dokken net zoveel te vertellen als zo'n inteelt Feyenoordskinheadloser die per jaar ¤15000 kost?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  donderdag 26 oktober 2006 @ 18:43:59 #24
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_42961021
quote:
Laag opgeleiden die de hele dag straatarm en onwetend op de bank liggen stemmen rechts. En daar zijn er nogal wat van zodat de rechtse nazi's verzekerd zijn van een groot aantal stemmen.
Nee jij bent lekker. =X
pi_42961241
Ik zag laatst de volgende uitspraak in een handtekening staan:
"Als je dom bent stem je rechts, als je slim bent stem je links en als je nog slimmer bent stem je weer rechts."
Denk dat ik zelf ik de laatste categorie val.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 18:53:38 #26
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_42961295
In een handtekening? Lijkt me wel een gedoe, zo'n handtekening.
pi_42961375
Nee, dat doet FOK! automatisch voor je (nadat je het hebt ingegesteld welteverstaan).
  donderdag 26 oktober 2006 @ 18:57:22 #28
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_42961397
Ah, die handtekening. Ik vroeg me al af wat je bedoelde.
pi_42967439
Ik ben alles behalve links, maar kom op zeg; Is het de week van de achterlijke ideetjes ofzo?
  donderdag 26 oktober 2006 @ 21:58:21 #30
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_42967483
quote:

Ik stel daarom voor dat mensen die (bijvoorbeeld langer dan 2 jaar) geen baan hebben niet mogen stemmen. Ja ok mensen van 65+ mogen dan weer wel stemmen.

Ik stel voor dat mensen met net zulke beperkte mentale capaciteiten als jij niet mogen stemmen. Want die stemmen meestal dom.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_42967659
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 18:07 schreef du_ke het volgende:

[..]

Klopt xenofobie getuigt vaak niet van een hoog opleidingsniveau .
Zo zijn er eigenschappen over het gehele politieke spectrum die niet getuigen van een redelijk opleidingsniveau. Het gebrek aan rationaliteit bij veel links-georienteerde personen bijvoorbeeld.
pi_42968303
En de aanname van overmatige rationaliteit door veel rechts georienteerde personen.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 22:21:28 #33
136 V.
pi_42968404
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 22:18 schreef du_ke het volgende:
En de aanname van overmatige rationaliteit door veel rechts georienteerde personen.
Ja, maar dat zijn realisten. Dat snap je toch wel?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_42968422
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 22:21 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ja, maar dat zijn realisten. Dat snap je toch wel?

V.
Tuurlijk.
  Redactie Frontpage donderdag 26 oktober 2006 @ 23:11:16 #35
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_42970090
Ik heb alleen lagere school, en werk me uit de naad voor een habbekrats, zodat de directie in dikke auto' s kan blijven rijden. Maar niets houdt mij tegen straks weer SP te stemmen!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_42970130
Ik snap je punt wel, maar dat zou ondemocratisch zijn. Maar ik ben het met je eens dat mensen die aan het lapswanzen zijn geen onderdeel meer hoeven te zijn van het electoraat.
pi_42970132
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:11 schreef Djeez het volgende:
Ik heb alleen lagere school, en werk me uit de naad voor een habbekrats, zodat de directie in dikke auto' s kan blijven rijden. Maar niets houdt mij tegen straks weer SP te stemmen!
Als jij naar het stembureau gaat, mag ik dan Ingrid neuken?
Lijken zijn koel!
Weet je wel?
Niets baeten sal. Nogh caers nogh bril. Als den uyl niet sien en wil.
  Redactie Frontpage donderdag 26 oktober 2006 @ 23:17:34 #38
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_42970291
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:12 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:

[..]

Als jij naar het stembureau gaat, mag ik dan Ingrid neuken?
Nee, Ingrid gaat ook mee stemmen...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_42970374
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:17 schreef Djeez het volgende:

[..]

Nee, Ingrid gaat ook mee stemmen...
Mag ik dan de Cool Rockin'Daddy spelen?
Niets baeten sal. Nogh caers nogh bril. Als den uyl niet sien en wil.
pi_42971126
Natuurlijk is dit onzin. Maar een intelligentietest verplicht stellen en afhankelijk van het resultaat mensen het recht geven om te stemmen is een perfect idee.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 02:01:59 #41
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_42974418
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:45 schreef Rapaille het volgende:
Natuurlijk is dit onzin. Maar een intelligentietest verplicht stellen en afhankelijk van het resultaat mensen het recht geven om te stemmen is een perfect idee.
Ik heb liever dat ze zo'n IQ test verplicht stellen voor politici

Ik ben bang dat Zalm bijvoorbeeld niet eens een HAVO niveau economie heeft, om over Verdonk's IQ nog maar te zwijgen...
pi_42975364
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 02:01 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik heb liever dat ze zo'n IQ test verplicht stellen voor politici

Ik ben bang dat Zalm bijvoorbeeld niet eens een HAVO niveau economie heeft, om over Verdonk's IQ nog maar te zwijgen...
Gerrit Zalm:
Na het behalen van het diploma HBS-A studeerde hij algemene economie aan de Vrije Universiteit van Amsterdam (doctoraalexamen 1975). Sinds 1990 was hij tevens bijzonder hoogleraar economische politiek aan de Vrije Universiteit te Amsterdam.

Maar wel een goed idee. Zeker van bepaalde linkse politici+ de eenmansfractie's twijfel ik echt of ze bekwaam zijn. Die hele democratie afschaffen en er een aristocratie van maken, dan komt het met Nederland helemaal goed.
pi_42976900
Wat, aristocratie? Niks daarvan! Dictatuur, met mij als Grote Leider!
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 09:40:32 #44
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_42977053
Laten we mensen die baggertopics openen met daarin allerlei baggerideetjes het stemrecht ontnemen: mensen die zo simpel denken, zijn absoluut niet in staat een goede overwegingen te maken
Krekker is de bom!
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 09:55:07 #45
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42977371
Iedereen die zegt van "Je wil niet weten hoeveel hogeropgeleiden links stemmen. Ook als ze een baan hebben" en "weet je hoeveel bankzitters er rechts stemmen" moet eens even goed nadenken.

Zeker bij de 2de stelling aangezien dat aantal in het niet staat met het aantal dat links stemt. Hoger opgeleiden stemmen over het algemeen ook rechtser. Dat is algemeen bekend. Er wordt al gezegd bij je studie dat het huidige beleid beter is dan een links beleid. Tenminste, voor Nederland. Daarnaast hebben die mensen meer kans op een beter betaalde baan. Tuurlijk ze zijn er wel, maar het overgrote deel stemt op links als je weinig geld hebt of geen baan en hoger opgeleiden stemmen veel vaker rechts dan links.

De TS heeft een punt dat bankzitters meer links zouden stemmen. Maar waarom zouden ze dat niet mogen? Het is nou eenmaal hun recht om te stemmen. Ik kan me voorstellen dat je er niet vrolijk van wordt dat linkse partijen daar meer geld aan uitgeven dan rechtse. Dat ben ik ook niet, maar je kunt nogal moeilijk iemand het stemrecht ontnemen omdat hij werkeloos is voor een bepaalde tijd.

Het is gewoon een "ik kan er niet tegen dat links gestemd wordt dus probeer met belachelijke indeeën te komen zodat mensen geen links meer kunnen stemmen"
Maak dan gewoon maar 1 partij waar we op kunnen stemmen. Weten we iig ten alle tijden waar we aan toe zijn.

Misschien moeten we mensen die een kortzichtige domme mening hebben maar verbieden met stemmen. Kunnen we de verkiezingen wel opdoeken met de TS voor aan
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 09:56:51 #46
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_42977395
Dan mogen verstandelijk gehandicapten ook niet stemmen. Ik vind sowieso dat dik de helft van de Ned bevolking geen recht op stemmen heeft. Iedereen doet elkaar na, verdiept zich niet in de stemprogramma's etc etc. Laten we zeggen dat alleen de mensen van de universiteit mogen stemmen . Maar dan krijgen we een rechtse regering .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:08:18 #47
136 V.
pi_42978802
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:12 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik snap je punt wel, maar dat zou ondemocratisch zijn. Maar ik ben het met je eens dat mensen die aan het lapswanzen zijn geen onderdeel meer hoeven te zijn van het electoraat.
Jaaaaaaa, maar daar ga je alweer. In de belevingswereld van het gemiddelde Fok!'ertje dat in zijn puistige puberleventje nog geen tegenslag heeft gekend is iedere werkloze uiteraard een luie stinkzak. Chronisch zieken zijn aanstellers, bijstandsmoeders hebben hun man weggepest zodat ze hun handje kunnen ophouden en mensen wier baan is weggesaneerd hadden gewoon beter hun best moeten doen.

Zalig zijn de armen van geest

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:17:54 #48
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_42979045
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 11:08 schreef Verbal het volgende:

[..]

Jaaaaaaa, maar daar ga je alweer. In de belevingswereld van het gemiddelde Fok!'ertje dat in zijn puistige puberleventje nog geen tegenslag heeft gekend is iedere werkloze uiteraard een luie stinkzak. Chronisch zieken zijn aanstellers, bijstandsmoeders hebben hun man weggepest zodat ze hun handje kunnen ophouden en mensen wier baan is weggesaneerd hadden gewoon beter hun best moeten doen.

Zalig zijn de armen van geest

V.
toch zijn er een heleboel mensen die wél degelijk aan het lapswansen zijn en zoals dat altijd gaat verpest dus weer een kleine groep het voor de rest. Zo had ik een paar jaar geleden huisgenoten die zowel studiefinanciering als een uitkering ontvingen, van 1000 euro per maand leefden, lekker veel op vakantie konden, van gekte niet meer wisten wat ze van hun geld moesten kopen, maar wel gewoon naar school gingen of na één dag werken weer ontslagen werden en dan weer op hun gat zaten achter hun met gemeenschapsgeld bekostigde pc of spelcomputer.
Niet meer actief op Fok!
pi_42979889
@ Verbal: wil je lapswanzen niet zo breed uitmeten... Ik bedoel er iets anders mee.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:02:05 #50
136 V.
pi_42980179
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 11:49 schreef KonnieKipke het volgende:
@ Verbal: wil je lapswanzen niet zo breed uitmeten... Ik bedoel er iets anders mee.
@ KonnieKipke: iík bedoelde er in ieder geval mee dat het níet breed uitmeten van lapzwansen de vraag oproept wat dan wèl lapzwansen zijn in de beleving van een KonnieKipke, en dat een definitie van lapzwansen aan de orde is, omdat het wel heel erg doet denken aan 'van dik hout zaagt men lapzwansen'.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')