Je wil niet weten hoeveel universitair opgeleiden links stemmen hoorquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:25 schreef koekjesmonstertje het volgende:
Of er moet ingevoerd worden dat mensen mogen stemmen die minimaal HAVO hebben of dat we er een weging in aanbrengen want het kan niet zo zijn dat de grote groep bankliggers Woutertje Bos kunnen steunen en daardoor weer kunnen rekenen op 4 jaar betaalt bankzitten!
cker al die mensen die een studie rechten, of communicatie wetenschappe hebben gestudeerd!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel universitair opgeleiden links stemmen hoor
volgens mij ligt het opleidingsniveau bij rechtsstemmers (ik doel hier op wilders en vrienden) lager dan bij linksquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
De meeste mensen met een handicap kunnen heel goed werken!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:26 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Er zijn ook mensen die vanwege een handicap niet kunnen werken. Je denkt een beetje te kort door de bocht.
Verkapt ik-heb-net-mijn-HAVO-gehaald topic?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:25 schreef koekjesmonstertje het volgende:
Of er moet ingevoerd worden dat mensen mogen stemmen die minimaal HAVO hebben of dat we er een weging in aanbrengen want het kan niet zo zijn dat de grote groep bankliggers Woutertje Bos kunnen steunen en daardoor weer kunnen rekenen op 4 jaar betaalt bankzitten!
Kijk, jij snapt het!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik zeg: alleen mensen met een blanke huid, blond haar, blauwe ogen, zonder lichamelijke en geestelijke afwijkingen mogen stemmen. Linkse partijen verbieden we.
Ik denk niet dat TS HAVO heeft:quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:37 schreef nerd4sale het volgende:
Verkapt ik-heb-net-mijn-HAVO-gehaald topic?
quote:op 4 jaar betaalt bankzitten!
dat zie je ook wel aan de OP ja.. de "argumenten"quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk niet dat TS HAVO heeft:
[..]
![]()
Ik voldoe aan al die eisen, maar ik ga toch stiekum links stemmen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik zeg: alleen mensen met een blanke huid, blond haar, blauwe ogen, zonder lichamelijke en geestelijke afwijkingen mogen stemmen. Linkse partijen verbieden we.
Hier gaat het al mis. Die mensen stemmen meestal niet. Behalve 4 jaar terug op de LPF.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:25 schreef koekjesmonstertje het volgende:
Mensen die werkeloos de hele dag betaalt op de bank liggen stemmen links. En daar zijn er nogal wat van zodat de linkse rakkers verzekerd zijn van een groot aantal stemmen.
Klopt xenofobie getuigt vaak niet van een hoog opleidingsniveauquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:36 schreef koemleit het volgende:
uhm
[..]
volgens mij ligt het opleidingsniveau bij rechtsstemmers (ik doel hier op wilders en vrienden) lager dan bij links
Dat volk dat als student nog links stemt en zodra ze lekker verdienen rechts bedoel je?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Laag opgeleiden die de hele dag straatarm en onwetend op de bank liggen stemmen rechts. En daar zijn er nogal wat van zodat de rechtse nazi's verzekerd zijn van een groot aantal stemmen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:25 schreef koekjesmonstertje het volgende:
Mensen die werkeloos de hele dag betaalt op de bank liggen stemmen links. En daar zijn er nogal wat van zodat de linkse rakkers verzekerd zijn van een groot aantal stemmen.
Ik stel voor dat mensen met net zulke beperkte mentale capaciteiten als jij niet mogen stemmen. Want die stemmen meestal dom.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:25 schreef koekjesmonstertje het volgende:
Ik stel daarom voor dat mensen die (bijvoorbeeld langer dan 2 jaar) geen baan hebben niet mogen stemmen. Ja ok mensen van 65+ mogen dan weer wel stemmen.
Zo zijn er eigenschappen over het gehele politieke spectrum die niet getuigen van een redelijk opleidingsniveau. Het gebrek aan rationaliteit bij veel links-georienteerde personen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt xenofobie getuigt vaak niet van een hoog opleidingsniveau.
Ja, maar dat zijn realisten. Dat snap je toch wel?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:18 schreef du_ke het volgende:
En de aanname van overmatige rationaliteit door veel rechts georienteerde personen.
Tuurlijk.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:21 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn realisten. Dat snap je toch wel?
V.
Als jij naar het stembureau gaat, mag ik dan Ingrid neuken?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:11 schreef Djeez het volgende:
Ik heb alleen lagere school, en werk me uit de naad voor een habbekrats, zodat de directie in dikke auto' s kan blijven rijden. Maar niets houdt mij tegen straks weer SP te stemmen!
Nee, Ingrid gaat ook mee stemmen...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:12 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Als jij naar het stembureau gaat, mag ik dan Ingrid neuken?
Mag ik dan de Cool Rockin'Daddy spelen?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:17 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nee, Ingrid gaat ook mee stemmen...
Ik heb liever dat ze zo'n IQ test verplicht stellen voor politiciquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:45 schreef Rapaille het volgende:
Natuurlijk is dit onzin. Maar een intelligentietest verplicht stellen en afhankelijk van het resultaat mensen het recht geven om te stemmen is een perfect idee.
Gerrit Zalm:quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze zo'n IQ test verplicht stellen voor politici
Ik ben bang dat Zalm bijvoorbeeld niet eens een HAVO niveau economie heeft, om over Verdonk's IQ nog maar te zwijgen...
Jaaaaaaa, maar daar ga je alweer. In de belevingswereld van het gemiddelde Fok!'ertje dat in zijn puistige puberleventje nog geen tegenslag heeft gekend is iedere werkloze uiteraard een luie stinkzak. Chronisch zieken zijn aanstellers, bijstandsmoeders hebben hun man weggepest zodat ze hun handje kunnen ophouden en mensen wier baan is weggesaneerd hadden gewoon beter hun best moeten doen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:12 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik snap je punt wel, maar dat zou ondemocratisch zijn. Maar ik ben het met je eens dat mensen die aan het lapswanzen zijn geen onderdeel meer hoeven te zijn van het electoraat.
toch zijn er een heleboel mensen die wél degelijk aan het lapswansen zijn en zoals dat altijd gaat verpest dus weer een kleine groep het voor de rest. Zo had ik een paar jaar geleden huisgenoten die zowel studiefinanciering als een uitkering ontvingen, van 1000 euro per maand leefden, lekker veel op vakantie konden, van gekte niet meer wisten wat ze van hun geld moesten kopen, maar wel gewoon naar school gingen of na één dag werken weer ontslagen werden en dan weer op hun gat zaten achter hun met gemeenschapsgeld bekostigde pc of spelcomputer.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:08 schreef Verbal het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, maar daar ga je alweer. In de belevingswereld van het gemiddelde Fok!'ertje dat in zijn puistige puberleventje nog geen tegenslag heeft gekend is iedere werkloze uiteraard een luie stinkzak. Chronisch zieken zijn aanstellers, bijstandsmoeders hebben hun man weggepest zodat ze hun handje kunnen ophouden en mensen wier baan is weggesaneerd hadden gewoon beter hun best moeten doen.
Zalig zijn de armen van geest
V.
@ KonnieKipke: iík bedoelde er in ieder geval mee dat het níet breed uitmeten van lapzwansen de vraag oproept wat dan wèl lapzwansen zijn in de beleving van een KonnieKipke, en dat een definitie van lapzwansen aan de orde is, omdat het wel heel erg doet denken aan 'van dik hout zaagt men lapzwansen'.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:49 schreef KonnieKipke het volgende:
@ Verbal: wil je lapswanzen niet zo breed uitmeten... Ik bedoel er iets anders mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |