abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42959015
Mensen die werkeloos de hele dag betaalt op de bank liggen stemmen links. En daar zijn er nogal wat van zodat de linkse rakkers verzekerd zijn van een groot aantal stemmen.

Ik stel daarom voor dat mensen die (bijvoorbeeld langer dan 2 jaar) geen baan hebben niet mogen stemmen. Ja ok mensen van 65+ mogen dan weer wel stemmen.

Of er moet ingevoerd worden dat mensen mogen stemmen die minimaal HAVO hebben of dat we er een weging in aanbrengen want het kan niet zo zijn dat de grote groep bankliggers Woutertje Bos kunnen steunen en daardoor weer kunnen rekenen op 4 jaar betaalt bankzitten!
pi_42959033
Er zijn ook mensen die vanwege een handicap niet kunnen werken. Je denkt een beetje te kort door de bocht.
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 17:33:45 #3
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_42959243
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 17:25 schreef koekjesmonstertje het volgende:

Of er moet ingevoerd worden dat mensen mogen stemmen die minimaal HAVO hebben of dat we er een weging in aanbrengen want het kan niet zo zijn dat de grote groep bankliggers Woutertje Bos kunnen steunen en daardoor weer kunnen rekenen op 4 jaar betaalt bankzitten!
Je wil niet weten hoeveel universitair opgeleiden links stemmen hoor
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_42959262
Je zou in Noord-Korea moeten gaan wonen...
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_42959277
Het idee van stemmen is dat elke mongool en lambal het mag doen, mits ie Nederlands en 18+ is... Daar is het hele principe van stemmen opgebaseerd.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_42959294
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 17:33 schreef Againzender het volgende:

[..]

cker al die mensen die een studie rechten, of communicatie wetenschappe hebben gestudeerd!
pi_42959315
uhm
quote:

[..]

volgens mij ligt het opleidingsniveau bij rechtsstemmers (ik doel hier op wilders en vrienden) lager dan bij links
  donderdag 26 oktober 2006 @ 17:36:45 #8
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_42959323
Ja, laten we enkele maatregelen bedenken om links stemmers hun stemrecht te ontnemen. Zeer geslaagd, zo'n volksvertegenwoordiging die slechts een beperkt deel (rechts eigenlijk dus) vertegenwoordigt.

Ik zeg: alleen mensen met een blanke huid, blond haar, blauwe ogen, zonder lichamelijke en geestelijke afwijkingen mogen stemmen. Linkse partijen verbieden we.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_42959327
Er stemden ook 1,6 miljoen maloten op een dooie in 2002. Wat wil je daarmee doen?
pi_42959333
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 17:26 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Er zijn ook mensen die vanwege een handicap niet kunnen werken. Je denkt een beetje te kort door de bocht.
De meeste mensen met een handicap kunnen heel goed werken!
pi_42959337
quote:
Verkapt ik-heb-net-mijn-HAVO-gehaald topic?
pi_42959405
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 17:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik zeg: alleen mensen met een blanke huid, blond haar, blauwe ogen, zonder lichamelijke en geestelijke afwijkingen mogen stemmen. Linkse partijen verbieden we.
Kijk, jij snapt het!
De sint verzon op z'n gemak,
dit voor het oude wrak.
pi_42959408
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 17:37 schreef nerd4sale het volgende:
Verkapt ik-heb-net-mijn-HAVO-gehaald topic?
Ik denk niet dat TS HAVO heeft:
quote:
op 4 jaar betaalt bankzitten!
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 17:44:00 #14
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_42959526
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 17:40 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik denk niet dat TS HAVO heeft:
[..]

dat zie je ook wel aan de OP ja.. de "argumenten"
Huilen dan.
pi_42960028
Hij voelt zich helemaal de men met zijn havo en zijn eerste baan
pi_42960090
Volgens mij zijn er ook nogal wat "bankzitters" die rechts zijn en roepen dat de buitenlanders de banen weggekaapt hebben...
"Hold the line! Stay with me! If you find yourself alone, riding in the green fields with the sun on your face, do not be troubled. For you are in Elysium, and you're already dead!"
  donderdag 26 oktober 2006 @ 18:06:28 #17
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_42960134
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 17:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:

Ik voldoe aan al die eisen, maar ik ga toch stiekum links stemmen.
(nu zal ik volgens de rechtse fokkers wel weer een 'geestelijke afwijking' hebben en dus eigenlijk niet in aanmerking mogen komen om te stemmen, maar ala, ik doe het toch )

Anyway, zoals al eerder is gezegd, zijn het vaak die mensen die niets hebben en op de bank liggen, dan ook nog eens de schuld geven aan 'al die buitenlanders' en ze janken 'ze pikkuh onzuh banuh innnn' .
Dan wonen ze dus in een goedkopere buurt, dus hebben ze allochtonen in de buurt wonen die wellicht wel gewoon een goede baan hebben, en die rijden dan in een nieuwe auto, en dan denken ze 'vast drugsgeld' of 'zo... die loverboys verdienen veel tegenwoorig'

... en dus gaan die blanke bijstandtrekkers massaal op Wilders, 1NL en de VVD en dat soort aso rechtse partijen stemmen...

Meestal de sociale mensen die verder kijken dan hun eigen neus lang is, stemmen links.
pi_42960137
quote:
Mensen die werkeloos de hele dag betaalt op de bank liggen stemmen links. En daar zijn er nogal wat van zodat de linkse rakkers verzekerd zijn van een groot aantal stemmen.
Hier gaat het al mis. Die mensen stemmen meestal niet. Behalve 4 jaar terug op de LPF.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 18:06:53 #19
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_42960149
Over stemrecht ontnemen gesproken, dat mogen ze ook wel eens bij mensen die naar voetbal kijken doen!
Ik ga naar huis.
pi_42960160
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 17:36 schreef koemleit het volgende:
uhm
[..]

volgens mij ligt het opleidingsniveau bij rechtsstemmers (ik doel hier op wilders en vrienden) lager dan bij links
Klopt xenofobie getuigt vaak niet van een hoog opleidingsniveau .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 18:14:55 #21
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_42960343
quote:

[..]

Dat volk dat als student nog links stemt en zodra ze lekker verdienen rechts bedoel je?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 18:25:25 #22
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_42960581
ah dus mensen die niet meewerken aan de hel hebben niks te zeggen over de aarbol, logisch.
sterf
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 18:28:38 #23
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_42960661
Of stemmen naar betaalde belasting.
Het is toch onzin dat een toffe negert die ¤100000 belasting mag dokken net zoveel te vertellen als zo'n inteelt Feyenoordskinheadloser die per jaar ¤15000 kost?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  donderdag 26 oktober 2006 @ 18:43:59 #24
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_42961021
quote:
Laag opgeleiden die de hele dag straatarm en onwetend op de bank liggen stemmen rechts. En daar zijn er nogal wat van zodat de rechtse nazi's verzekerd zijn van een groot aantal stemmen.
Nee jij bent lekker. =X
pi_42961241
Ik zag laatst de volgende uitspraak in een handtekening staan:
"Als je dom bent stem je rechts, als je slim bent stem je links en als je nog slimmer bent stem je weer rechts."
Denk dat ik zelf ik de laatste categorie val.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')