nou, ik zit er serieus over te denken om je aan te geven bij bigquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:19 schreef staticdata het volgende:
ja bootlegs zijn niet helemaal legaal maar zo moeilijk wordt er volgens mij ook weer niet over gedaan
racoon was gaafquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:57 schreef staticdata het volgende:
zit nu een bootleg van Muse live at glasbury te luisteren. Geweldig! goede band zoiezo
@sickert, hoe was racoon eigenlijk
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:25 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nou, ik zit er serieus over te denken om je aan te geven bij big![]()
zo ik hoef voorlopig geen boek meer te lezenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:59 schreef IJsmuts het volgende:
dat is um, heb niet smilie geplaatst, die bedenk je er maar bij!
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:40 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ja wil wel, maar ben druk man, op vrijdagmiddag![]()
quote:
¤40, daar mag ik van dromen, ik krijg amper ¤30. Verplicht te verzekeren : klopt, maar als je het niet kan betalen houd het op he.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:29 schreef staticdata het volgende:
[..]
een basisverzekering kost rond ¤90 en als je dit opgeeft bij de belasting kom je in aanmerking voor toeslag, nou dat zal dan ook wel iets van 40 per maand zijn. moet je per maand 50 euro betalen.
Trouwens ben je verplicht je te verzekeren, en je hebt gewoon een megaprobleem als je naar de dokter moet. dan kan betaal je je scheel aan de kosten.
-edit- nog even uitgezocht als je geen inkomen hebt dan krijg je 400 euro per jaar zorgtoeslag. met een basisverzekering van 90 euro zou je dus uitkomen op 57.![]()
@Frank Geef chiel aub toegang tot het admin gedeelte op het bof forum dan kan hij de gegevens opzoeken voor het admin inloggen en kan hij ook admin gaan spelen.
Afgelopen weekend The Notebook gezien, ook een geweldig goede filmquote:
Samir AAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
is werken een optie?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:27 schreef Viro het volgende:
[..]
¤40, daar mag ik van dromen, ik krijg amper ¤30. Verplicht te verzekeren : klopt, maar als je het niet kan betalen houd het op he.
Al werkend, niet vergeten huur van kamertje betalenquote:
Er komt een BF2142 server??quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:28 schreef Sickert het volgende:
Hiep hoi! hiep hoi!!
i know something ya''ll dont know !!![]()
en ik zeg t lekker ook niet
Je gaat een donatie doen..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:47 schreef Sickert het volgende:
[..]
nope
iets veel veel leukers![]()
![]()
![]()
meer zeg ik er niet over
jullie horen het nogwel
ja bij de sperma bankquote:
met die snotroggels die je nu produceerd zullen de kleine nieuwe sickertjes iig op je avatar gaan lijken.....quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:38 schreef Sickert het volgende:
[..]
ja bij de sperma bank
alles wat nu in de handdoek gaat kan ook best gebruikt worden voor die arme mensjes die kindjes willen maar niet kunnen krijgen
allemaal kleine Sickertjes
hoop wel dat ik morgen weer het mannetje benquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:44 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
met die snotroggels die je nu produceerd zullen de kleine nieuwe sickertjes iig op je avatar gaan lijken.....
en dat cool!![]()
Die zijn natuurlijk allemaal net zo goed als papa en dan geraak ik nog verder achterop in de standen lijst van BF2..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:38 schreef Sickert het volgende:
[..]
ja bij de sperma bank
alles wat nu in de handdoek gaat kan ook best gebruikt worden voor die arme mensjes die kindjes willen maar niet kunnen krijgen
allemaal kleine Sickertjes
waarschijnlijk nog beterquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:45 schreef ursel het volgende:
[..]
Die zijn natuurlijk allemaal net zo goed als papa en dan geraak ik nog verder achterop in de standen lijst van BF2..
Morgen-middag denk wel ff..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:57 schreef IJsmuts het volgende:
nu we het toch over serverpwnen hebben, kom je zo nog ff ursel, mag je me 4x dood schieten en dan heb je je nieuwe rank!!![]()
@ kev, jaja dat wordt feest morgen!!![]()
ow oke, ga ik zo wel in mn eentje pwnenquote:
volgens mij ijsmuts, maar dat gebruik ik nooitquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:25 schreef ursel het volgende:
IJs, ik kom wel ff. Wat is jou xfire eigenlijk?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:28 schreef IJsmuts het volgende:
Voor Viro, dat je maar snel over het verlies van je BF2142 dvd'tje mag komen![]()
zo, de rest mag je zelf van het net plukken![]()
Welke server ?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:25 schreef ursel het volgende:
IJs, ik kom wel ff. Wat is jou xfire eigenlijk?
downingquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:51 schreef Sickert het volgende:
http://www.binsearch.net/?q=rld-marv&max=50&adv_age=7&server=%3Cbr
tis toch wat met die vader en moeder he, ze verwekken je en dan zeggen ze als j18 bent je betaald het zelf maarquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Al werkend, niet vergeten huur van kamertje betalenDan nog ook rekening dat ik 4 dagen op school zit (momenteel 5 dagen stage) en maar 2 dagen kan werken. Van 2 dagen werken kan je ook niet leven. K zit momenteel krap bij kas, maar dat moet goed komen. Effe flink doorbijten tot december dan kan ik weer als een jackass gedragen
![]()
ga je nu eindelijk die striptease van je op youtube zettenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:47 schreef Sickert het volgende:
[..]
nope
iets veel veel leukers![]()
![]()
![]()
meer zeg ik er niet over
jullie horen het nogwel
nee wel op t bandoffokkers forumquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:25 schreef staticdata het volgende:
[..]
ga je nu eindelijk die striptease van je op youtube zetten
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:28 schreef IJsmuts het volgende:
Voor Viro, dat je maar snel over het verlies van je BF2142 dvd'tje mag komen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zo, de rest mag je zelf van het net plukken![]()
Tja, ouders blijven raarquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:23 schreef staticdata het volgende:
[..]
tis toch wat met die vader en moeder he, ze verwekken je en dan zeggen ze als j18 bent je betaald het zelf maar
waaromquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogguh
Pfff was pas 05:00 uur thuis...straks naar stad, Halloween outfit kopen en dan vanavond naar de Halloween party
Veel plezier vanavond he!
ERRORquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:03 schreef Timminater het volgende:
http://ic3.deviantart.com/fs12/f/2006/292/a/1/Linerider.swf
spelen jullie, zoek op youtube naar linerider voor hulp !!
Omdat het een Halloween party is? Ik ga als Jack the Ripperquote:
heel veel info hebben ze van mij nietquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:43 schreef jpjedi het volgende:
Ziek:
http:\projectIp.com
Zelfs mijn clipboard stat online![]()
Frank de Wipper?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Omdat het een Halloween party is? Ik ga als Jack the Ripper
en de rest dan??quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:05 schreef Viro het volgende:
Dirty Sanchez![]()
Is this reinforced?
-Superglue reinforced![]()
Die gasten lijmen gewoon neus dicht van hun maat, met seconden ljimen![]()
oud nieuwsquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:45 schreef jpjedi het volgende:
Jongens!! Jullie mogen het nu allemaal weten!!
Ik (jp) heb haar gevraagd !!!! En zij (lies) heeft JA gezegd!!!
WE GAAN TROUWEN!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Idd merkte er eerst niks van maar opeens zag ik bewegende monden en hoorde niksquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:39 schreef dekkered het volgende:
de 2 de loopt achter :S
Gefeliquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:45 schreef jpjedi het volgende:
Jongens!! Jullie mogen het nu allemaal weten!!
Ik (jp) heb haar gevraagd !!!! En zij (lies) heeft JA gezegd!!!
WE GAAN TROUWEN!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
maare der zijn toch 2 van die gasten homo of nie??quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Idd merkte er eerst niks van maar opeens zag ik bewegende monden en hoorde niksMaar het blijft leuk
Ik was deel 2 nog aan het zoeken, maar je hebt al een linkje gepost zie ik.
Die kleine is idd altijd de lul![]()
Ik heb nog nooit gehoord dat er 2 homo's zouden zijn.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:49 schreef dekkered het volgende:
[..]
maare der zijn toch 2 van die gasten homo of nie??
voor ijsmuts![]()
![]()
ow ik dacht dat kan ook niet waar zijn maar ach wat maakt het uitquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord dat er 2 homo's zouden zijn.
idd maakt geen fuck uit zolang ik kan lachen om hun gekke stuntsquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:08 schreef dekkered het volgende:
[..]
ow ik dacht dat kan ook niet waar zijn maar ach wat maakt het uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |