volgens mij ijsmuts, maar dat gebruik ik nooitquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:25 schreef ursel het volgende:
IJs, ik kom wel ff. Wat is jou xfire eigenlijk?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:28 schreef IJsmuts het volgende:
Voor Viro, dat je maar snel over het verlies van je BF2142 dvd'tje mag komen![]()
zo, de rest mag je zelf van het net plukken![]()
Welke server ?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:25 schreef ursel het volgende:
IJs, ik kom wel ff. Wat is jou xfire eigenlijk?
downingquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:51 schreef Sickert het volgende:
http://www.binsearch.net/?q=rld-marv&max=50&adv_age=7&server=%3Cbr
tis toch wat met die vader en moeder he, ze verwekken je en dan zeggen ze als j18 bent je betaald het zelf maarquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Al werkend, niet vergeten huur van kamertje betalenDan nog ook rekening dat ik 4 dagen op school zit (momenteel 5 dagen stage) en maar 2 dagen kan werken. Van 2 dagen werken kan je ook niet leven. K zit momenteel krap bij kas, maar dat moet goed komen. Effe flink doorbijten tot december dan kan ik weer als een jackass gedragen
![]()
ga je nu eindelijk die striptease van je op youtube zettenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:47 schreef Sickert het volgende:
[..]
nope
iets veel veel leukers![]()
![]()
![]()
meer zeg ik er niet over
jullie horen het nogwel
nee wel op t bandoffokkers forumquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:25 schreef staticdata het volgende:
[..]
ga je nu eindelijk die striptease van je op youtube zetten
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:28 schreef IJsmuts het volgende:
Voor Viro, dat je maar snel over het verlies van je BF2142 dvd'tje mag komen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zo, de rest mag je zelf van het net plukken![]()
Tja, ouders blijven raarquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:23 schreef staticdata het volgende:
[..]
tis toch wat met die vader en moeder he, ze verwekken je en dan zeggen ze als j18 bent je betaald het zelf maar
waaromquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogguh
Pfff was pas 05:00 uur thuis...straks naar stad, Halloween outfit kopen en dan vanavond naar de Halloween party
Veel plezier vanavond he!
ERRORquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:03 schreef Timminater het volgende:
http://ic3.deviantart.com/fs12/f/2006/292/a/1/Linerider.swf
spelen jullie, zoek op youtube naar linerider voor hulp !!
Omdat het een Halloween party is? Ik ga als Jack the Ripperquote:
heel veel info hebben ze van mij nietquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:43 schreef jpjedi het volgende:
Ziek:
http:\projectIp.com
Zelfs mijn clipboard stat online![]()
Frank de Wipper?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Omdat het een Halloween party is? Ik ga als Jack the Ripper
en de rest dan??quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:05 schreef Viro het volgende:
Dirty Sanchez![]()
Is this reinforced?
-Superglue reinforced![]()
Die gasten lijmen gewoon neus dicht van hun maat, met seconden ljimen![]()
oud nieuwsquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:45 schreef jpjedi het volgende:
Jongens!! Jullie mogen het nu allemaal weten!!
Ik (jp) heb haar gevraagd !!!! En zij (lies) heeft JA gezegd!!!
WE GAAN TROUWEN!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Idd merkte er eerst niks van maar opeens zag ik bewegende monden en hoorde niksquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:39 schreef dekkered het volgende:
de 2 de loopt achter :S
Gefeliquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:45 schreef jpjedi het volgende:
Jongens!! Jullie mogen het nu allemaal weten!!
Ik (jp) heb haar gevraagd !!!! En zij (lies) heeft JA gezegd!!!
WE GAAN TROUWEN!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
maare der zijn toch 2 van die gasten homo of nie??quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Idd merkte er eerst niks van maar opeens zag ik bewegende monden en hoorde niksMaar het blijft leuk
Ik was deel 2 nog aan het zoeken, maar je hebt al een linkje gepost zie ik.
Die kleine is idd altijd de lul![]()
Ik heb nog nooit gehoord dat er 2 homo's zouden zijn.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:49 schreef dekkered het volgende:
[..]
maare der zijn toch 2 van die gasten homo of nie??
voor ijsmuts![]()
![]()
ow ik dacht dat kan ook niet waar zijn maar ach wat maakt het uitquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord dat er 2 homo's zouden zijn.
idd maakt geen fuck uit zolang ik kan lachen om hun gekke stuntsquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:08 schreef dekkered het volgende:
[..]
ow ik dacht dat kan ook niet waar zijn maar ach wat maakt het uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |