bronquote:Officieel worden beelden en gegevens van de nieuwe Volvo C30 pas op 25 juli vrijgegeven. Op internet zijn echter al de eerste beelden gelekt.
Op de vijf gelekte foto’s is duidelijk te zien dat de C30 vrijwel identiek is aan de Design Concept die begin dit jaar werd onthuld. Opvallendste verschillen zijn de anders gestileerde voor- en achterbumper, ronde in plaats van trapeziumvormige uitlaten, iets minder uitgebouwde spatborden en het ontbreken van de zijskirts.
Met de C30 wil Volvo een alternatief bieden voor auto’s als de BMW 1-serie en Audi A3. Het design van de achterzijde is geïnspireerd op o.a. de Volvo 480 en 1800 ES. In het dashboard kennen we van de S40 en V50. De C30 heeft dan ook veel met deze auto’s gemeen. Het motorenaanbod zal ook grotendeels van de S40/V50 geleend worden, maar exacte details hierover zijn nog niet bekend. Dinsdag 25 juli hopen we u alle details te kunnen melden.
vaker denkenquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik dacht gister nog, ze mogen wel eens opschieten met die 30-serie bij Volvo
vind ik niet, ze zijn uitermate sucsesvol geweest met de 300 serie, ook een compacte wagen, vind zo'n mooi gevuld gamma altijd wel mooi/leuk, als je een beetje merkentrouw bent kun je van klein tot groot alles van 1 merk rijden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:30 schreef lipje het volgende:
p1800 achterkant, beetje retro maar verders een mooi bakjeAlleen een beetje klein voor een ovloV
Dat mocht Audi willen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:35 schreef wonko het volgende:
Lijkt wel een Audi...
quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:34 schreef Klonk het volgende:
wat ik uit de foto's opmaak heeft ie idd zo'n mooie dunne middenconsole
quote:In het dashboard kennen we van de S40 en V50. De C30 heeft dan ook veel met deze auto’s gemeen. Het motorenaanbod zal ook grotendeels van de S40/V50 geleend worden, maar exacte details hierover zijn nog niet bekend
Deze heeft idd ook 4 wielen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:35 schreef wonko het volgende:
Lijkt wel een Audi...
een 1.4 diesel denk je?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:38 schreef hermandeperman het volgende:
Btw, het motorenaanbod uit de S40/V50 is niet verkeerd. Ik denk dat er nog een klein dieseltje bijkomt van Ford ofzo....
Als ze die idd nou eens met een 2.5 turbo uitbrengen en AWD en een subtiele spoiler kit.... C30Rquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:12 schreef M5 het volgende:![]()
Doe mij die maar. met 2.5 5-cilinder turbo
[..]
een 1.4 diesel denk je?in de S40/V50 zit al een 1.6 diesel en die is al slap zat
de 480 was idd echt spuuglelijk. Maar deze... vind 'm wel tof. Over de achterkant heb ik ook nog mijn twijfels, wil 'm wel eens zien in de showroom.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:22 schreef timmeeeh het volgende:
ik vind de achterkant echt niet tof
maargoed, de 480 vond ik ook spuuglelijk
verder vind ik het wel leuk dat er een volvo alternatief is voor de bmw1 en a3, al rijd ik op het oog liever de a3.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |