Jump in... and please don't look back.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:34 schreef jpg97 het volgende:
Lijkt wel een structureel probleem van X360
Koop hem dan op je Xboxquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:25 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Gekocht voor 59 euro omdat Nedgame het spel nog niet had.
In Double Agent speel jij de rol van Sam Fisher, de spion die sinds zijn laatste avontuur uit 2005 tien jaar jonger is geworden. Om Amerika te redden van een nucleaire bedreiging dient Sam undercover te gaan bij de terreurorganisatie JBA.
Nieuw aan dit deel zijn de keuzes die je kunt maken bij het uitvoeren van een missie. Ieder besluit dat je neemt heeft namelijk een impact op het vertrouwen van de 2 partijen waar je voor werkt. Dood je de onschuldige man om zo beter over te komen bij de JBA? Of doe je het goede en dood je de arme man niet. Naast een paar kleine en grote aanpassingen aan de formule van de singleplayer mode is vooral de versus mode ernstig onder handen genomen.
In versus mode spelen 2 teams van 3 mensen een spectaculair potje kat & muis. Wat deze mode helemaal speciaal maakt is het gebruik van verschillende gameplay genres voor de beide teams. Zo spelen de Upsilon huurlingen in eerste persoon en zijn het experts met wapens en het opsporen van spionnen. Terwijl de Argon spionnen in de derde persoon hun missie moeten voltooien met enkel de duisternis als wapen.
Zowel de singleplayer als multiplayer modi brengen een aantal leuke en vooral spannende momenten met zich mee. Helaas is de afwerking van de 360 versie ronduit slecht te noemen. Het spel crasht vaak, versus mode kent veel te veel glitches, lag is met Xbox live een ernstig probleem en de afwerking van sommige singleplayer levels is beroerd te nomen. Waar zijn de co-op elementen in de single player levels? Wat is er gebeurd met het idee om oproer & wangedrag als stealth te gebruiken? Waarom duurt het gevangenis level maar een kwartier tot 25 minuten? En waarom blinken de current gen versies van Double Agent uit in levels, coop modi & zelfs een spy vs spy multiplayer modes?
Was het niet de bedoeling dat de "next gen" versies van games groter, mooier en beter zouden worden?
Double Agent voor de xbox 360 is een goede game, maar dankzij de missende features & de vele problemen voelt het toch wel aan als een lackluster titel.
De xbox versie heeft geen versus mode... En laat ik voor die mode nu net een 360 hebben gekocht.quote:
Je kan toch gewoon verschil terug vragen?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:15 schreef Joncho het volgende:
[afbeelding]
Morrowind voor 4,99 in de Budgetbak van de Media Markt
Fifa 07 voor 47,99 ook bij de Media Markt
King Kong voor 21,99 bij dezelfde keten.
Alledrie gister gekocht, kom ik vandaag weer bij de Media Markt, blijkt dat ze van de een op de andere dag de prijs van King Kong verlaagt hebben naar 12,99. Bastards!
waarom neem je een spel voor 2 platformen?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:02 schreef jpg97 het volgende:
Laatste aanwinsten:
PES6 XBOX 360
FIFA 2007 XBOX 360
PES6 PS2
NBA 2K7 XBOX 360
Canis Canim Edit PS2
Ace Combat: the unsung war PS2
Mortal Kombat Armageddon PS2
ben ik wel een tijdje zoet mee...
Dat topic hebben ze hier naartoe verplaatstquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:26 schreef Apekoek het volgende:
waar is het topic met je laatste game torrent downloads?
quote:Op woensdag 4 april 2007 13:55 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
Sonic and the secret Rings
Waar? Dixons Kampen
Hoe duur? 59,95 (ik heb me personeelspas nog niet binnen
Het is een miskoop trouwens, kutspelWeinig diepgang, en ik heb er zere armen van
Wat?quote:
Die prijs WTF?quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wat?
Ik heb het spel inmiddels geruild voor een toffe sennheiser koptelefoon![]()
Dat is gewoon de adviesprijs. Veel winkels verkopen dingen tegen adviesprijzenquote:
Beide games zien er wel tof uit eigenlijkquote:
Ja!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:38 schreef koei het volgende:
[..]
Beide games zien er wel tof uit eigenlijkWat voor soort spellen zijn het en zijn ze de moeite waard?
Die game is geweldigquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:00 schreef Chocobo het volgende:
Prince of Persia: Sands of Time Xbox,... via Ebay!
[ afbeelding ]
Golden oldiequote:
Engels????quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:19 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[ afbeelding ]
Naam: Shirokishi Monogatari / White Knight Chronicles
Gekocht 1-Juni / Ps3
Iets van 5,7000 JPY = 45 euro ofzo ,dunno precies
Tot nu toe 26 uur ingestopt ,men wat een vette game![]()
Leuke battles, mooie afwisselende omgevingen.
Saven gaat wat langzaam,maar dat is ook het enige![]()
![]()
Must buy voor de rest als hij in Oktober/November in de US verschijnt
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:00 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
een sega saturn met 25 spellen
Indien voor de 360: Forza Motorsport 2! Of wacht tot oktober voor Forza 3quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:29 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Need for speed : undercover.
Huiswerk niet gedaan. Godver wat zuigt dit spel. Gewoonweg kut. Ik zoek eigenlijk meer relatief realistisch rijden zoals project gotham racing maar ook bv dat je autos kan tunen. Niet alleen maar dikke audis maar ook gewoon een golf uit 1987. Iemand?
You may touch me.quote:
Midnight club Dub edition of midnight club LA.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:29 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Need for speed : undercover.
Huiswerk niet gedaan. Godver wat zuigt dit spel. Gewoonweg kut. Ik zoek eigenlijk meer relatief realistisch rijden zoals project gotham racing maar ook bv dat je autos kan tunen. Niet alleen maar dikke audis maar ook gewoon een golf uit 1987. Iemand?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:42 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb gister met mijn dronken kop per ongeluk BF1943 gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |