Maar gij zult niet opzoeken hequote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:10 schreef Stephan152 het volgende:
haal het laatste deel weg /scooter17.jpg
dan staat er direct de naam mods bij de naam van het eerste boek.
Hopen wequote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is spieken, dat mag niet, evenmin als googelen. Men houdt zich daar keurig aan.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:11 schreef Stephan152 het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik geen antwoord gaf. Zat alleen te kijken hoe het spel werkte.
Flitspaal heeft dat vast niet opgezocht. Hij weet ook altijd hele lastige vragen in de FOK! Movie Triviaquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:14 schreef Stephan152 het volgende:
vond het wel grappig hoe uit het niets ineens de naam van het boek naar voren kwam zoas ie op die site vermeld stond
wat zijn de overige 9 gebodenquote:
Welk boek?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:14 schreef Stephan152 het volgende:
vond het wel grappig hoe uit het niets ineens de naam van het boek naar voren kwam zoas ie op die site vermeld stond
Gij zult oppergod Laffer niet boos maken.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:20 schreef laffer het volgende:
[..]
ja, jou moet ik even hebben!
ik krijg heel veel klachten dat jij google gebruikt en daarmee AKQ verkloot, ik heb je al eens eerder gewaarschuwd dit niet meer te doen.
zou ook jij je aan de spelregels willen houden a.u.b.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
wat zijn de overige 9 geboden
Gij zult geen andere grootheden vereren dan Asmo, maar alleen hem aanbidden en boven alles beminnen
Gij zult de naam van de Schepper, MaJo, niet zonder eerbied gebruiken.
Gij zult naar Eisbar luisteren...
![]()
Geheel mee eensquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
wat zijn de overige 9 geboden
Gij zult geen andere grootheden vereren dan Asmo, maar alleen hem aanbidden en boven alles beminnen
Gij zult de naam van de Schepper, MaJo, niet zonder eerbied gebruiken.
Gij zult naar Eisbar luisteren...
![]()
Shit.. zit ik hier met al die kennis en mag ik er niets mee doen.. Maar opdracht? Of is men nu vooral bezig met het google af te straffen...quote:
Ik kon er niet opkomen. Ik heb eerst zitten googlen om die naam te vinden. Daarna moest ik nog een goed plaatje vinden.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:23 schreef Stephan152 het volgende:
solex
volgens mij ook..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:23 schreef Stephan152 het volgende:
solex
Hierzo staat er 1 in de schuurquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:25 schreef Miesjel het volgende:
[..]
volgens mij ook..
Heb ik jaren lang willen hebben.
Als een modje vind dat ik gegoogled heb en niet een bevooroordeeld iemand uit een kliekje laat ik mij hier niet meer zienquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:26 schreef Etcetera het volgende:
je bent nu 3x busted Jayhwak, blijf nog een keer weg of niet?
joh!quote:Zoals jullie vast niet is ontschoten worden wij soms beschuldigd van kliek-vorming
Ik ben jaloers.. maar de drang er een te willen hebben is een beetje over. Ik ambieer nu een volvo amazone. Iets met dak iig.quote:
Hahaquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:30 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Ik ben jaloers.. maar de drang er een te willen hebben is een beetje over. Ik ambieer nu een volvo amazone. Iets met dak iig.
Op zich mag het wel maar ik ben bang dat weinig mensen het weten, waarschijnlijk alleen de mensen die Nijmegen goed kennen. Wat dat betreft is het niet meer echt algemene kennis ben ik bang.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:35 schreef Miesjel het volgende:
Mag je ook zoiets vragen als in" Wat is de oudste kroeg van Nijmegen"?
Stel je zo een nieuwe vraag?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:41 schreef Stephan152 het volgende:
Ik zou niet eens 1 kroeg kunnen bedenken in Nijmegen, laat staan een specifieke.
Dat hoeft op dit moment ook niet. Je moet wel een vraag stellen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:41 schreef Stephan152 het volgende:
Ik zou niet eens 1 kroeg kunnen bedenken in Nijmegen, laat staan een specifieke.
Lees je even de OP door Stephan?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:44 schreef Stephan152 het volgende:
OK werkt dat zo, pfoe ff denken
Grappig. TheSilentEnigma die niet bij de kliek hoort geloofde tot 2 dagen geleden ofso nog in jouw onschuld. Totdat hij het zelf constateerde. Hij is dan wel geen modje maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:29 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Als een modje vind dat ik gegoogled heb en niet een bevooroordeeld iemand uit een kliekje laat ik mij hier niet meer zien
[..]
joh!
W'rm niet? Dat is net zo algemeen als voetbalvragen stellen waar de heflt geen antwoord op kan geven omdat die nooit naar voetbalwedstrijden kijkenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op zich mag het wel maar ik ben bang dat weinig mensen het weten, waarschijnlijk alleen de mensen die Nijmegen goed kennen. Wat dat betreft is het niet meer echt algemene kennis ben ik bang.
Heel jammer, maar die fout die ik met James Dean maakte is door heel veel mensen al gemaakt. Maar ja, ik ben Jayhawk en bij voorbaat al verdacht hequote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Grappig. TheSilentEnigma die niet bij de kliek hoort geloofde tot 2 dagen geleden ofso nog in jouw onschuld. Totdat hij het zelf constateerde. Hij is dan wel geen modje maar dat mag de pret niet drukken.
Dus...
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:55 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Heel jammer, maar die fout die ik met James Dean maakte is door heel veel mensen al gemaakt. Maar ja, ik ben Jayhawk en bij voorbaat al verdacht he
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:57 schreef Anarion het volgende:
Ik geloof toch dat stephan152 een nieuwe vraag moest stellen...![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:55 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Heel jammer, maar die fout die ik met James Dean maakte is door heel veel mensen al gemaakt. Maar ja, ik ben Jayhawk en bij voorbaat al verdacht he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |