quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
En wat ze niet weet, zoekt ze op. Tenminste, als ze die kennis nodig heeft. Voor zichzelf of voor anderen.
Uhuh. Nooit te beroerd om te gaan googlen voor een antwoord.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
En wat ze niet weet, zoekt ze op. Tenminste, als ze die kennis nodig heeft. Voor zichzelf of voor anderen.
Volgens mij niet eens alleen google, maar ook veelal zoeken in boekenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Uhuh. Nooit te beroerd om te gaan googlen voor een antwoord.(Terwijl de TS dat in de meeste gevallen ook zélf had kunnen doen)
Zo dan!......quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:29 schreef Isabeau het volgende:
Lienekien is gewoon een supervrouw!
Ach, wat zonde. Een kutopmerking. Maar ja, het is Viking84, dus wat wil je.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:14 schreef Viking84 het volgende:
En als Lienekien niet inhoudelijk kan discussiëren, verbetert ze de taalfouten maar even.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ach, wat zonde. Een kutopmerking. Maar ja, het is Viking84, dus wat wil je.
preciesquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:35 schreef Isabeau het volgende:
Ja hallo, dit is een 'ode aan' topic, geen afzeiktopic.
O, je bedoelde het leuk. Nou excuus hoor, het kwam er dan zeker alleen een beetje rottig uit.quote:
nee, het was een beetje een kutopmerking. Mijn welgemeende excuses hierbij, maar als ik aan jou denk, dan denk ik aan iemand die constant anderen loopt te verbeteren en dat begint een beetje te vervelen. Ik weet ook wel dat je hier op Fok! meer doet dan datquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
O, je bedoelde het leuk. Nou excuus hoor, het kwam er dan zeker alleen een beetje rottig uit.
En weet je wat nou het gekke is, ik doe dat helemaal niet, constant anderen verbeteren. Dat is me namelijk al erg lang geleden gaan vervelen. Ik heb alleen nog in een aantal uitzonderingsgevallen de neiging om ongevraagd advies te geven.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee, het was een beetje een kutopmerking. Mijn welgemeende excuses hierbij, maar als ik aan jou denk, dan denk ik aan iemand die constant anderen loopt te verbeteren en dat begint een beetje te vervelen. Ik weet ook wel dat je hier op Fok! meer doet dan dat(voor mij googlen bijvoorbeeld
).
Ik zal er weer eens op gaan letten. Moet jij beloven weer eens wat vaker je neus te laten zien in de LPT.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:52 schreef Isabeau het volgende:
Bij mij is het niet ongevraagd hèIk hoor het graag als ik iets verkeerd schrijf; anders blijf ik het fout doen
![]()
En toch is dat wat ik steeds zie, maar dat kan net zo goed selectieve perceptie zijnquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En weet je wat nou het gekke is, ik doe dat helemaal niet, constant anderen verbeteren. Dat is me namelijk al erg lang geleden gaan vervelen. Ik heb alleen nog in een aantal uitzonderingsgevallen de neiging om ongevraagd advies te geven.
Oh...maar ik heb niet zoveel te melden eigenlijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:54 schreef Lienekien het volgende:
Ik zal er weer eens op gaan letten. Moet jij beloven weer eens wat vaker je neus te laten zien in de LPT.![]()
Daar laten maar weinigen zich door weerhouden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh...maar ik heb niet zoveel te melden eigenlijk![]()
Ik heb maar wat gemeld. Iets wat ik al gemeld had. Elders.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:05 schreef Lienekien het volgende:
Daar laten maar weinigen zich door weerhouden.
heb je het tegen mij? Ik zie niet wat er fout aan is hoorquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:10 schreef IQM het volgende:
'als...zijnde' is een contaminatie!!!!1111DIE!!!!111 [afbeelding]!!
!!!!!111
Sorry, ik liet me even gaan.
http://www.onzetaal.nl/advies/zijnde.phpquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
heb je het tegen mij? Ik zie niet wat er fout aan is hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |