abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42944144
Op komt nog wel...

ik zag dat er nog geen nieuwe was... of kijk ik er overheen?
pi_42944180
Gisteren gespeeld en meteen verkocht

Spel speelt veel soepeler en eenvoudiger dan Fifa. Normaal gesproken hang ik qua voorkeur precies tussen beide spellen in maar het lijkt wel of PES wat meer richting Fifa is getrokken. Heeft erg goed uitpakt
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_42944202
gisteren na weken wachten thuis gekomen en wat lag daar op me te wachten. juist, mijn felbegeerde pes 6.

eerste indruk was niet al te best. moest er even aan wennen en vond de graphics ook niet echt heel super. vind het menu niet echt een vooruitgang na pes5. na een paar potjes spelen kreeg ik echter de smaak te pakken en het vernieuwde systeem bevalt me wel. moet zeggen dat toen ik daarna nog even pes 5 speelde ik wel merkte dat er best een verschil in de graphics zaten. de bekende spelers zijn nu echt heel duidelijk te herkennen in 6. eto'o leek zo uit mijn tv de kamer in te kunnen lopen

maar het live menu beviel me allerminst.... en co-op eruit gehaald.. waar halen ze het gore lef vandaan? '
heb maar 1 potje gespeeld, die was zonder lag, maarja ik weet niet hoe dat gaat als ik straks meerdere potjes heb gespeeld!
ow, had trouwens verloren... 3-4...
pi_42944207
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 08:20 schreef FJD het volgende:

Spel speelt veel soepeler en eenvoudiger dan Fifa. Normaal gesproken hang ik qua voorkeur precies tussen beide spellen in maar het lijkt wel of PES wat meer richting Fifa is getrokken. Heeft erg goed uitpakt
verkocht of gekocht?
pi_42944228
Super .
Alleen heel lame dat je geen spelers meer kan transferren.
Maar de gameplay is zooooo heerlijk dat dat eigenlijk niet uitmaakt. .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_42944265
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 08:23 schreef rival het volgende:

[..]

verkocht of gekocht?
Ik denk verkocht.
Je kent die uitdrukking toch wel? .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
  donderdag 26 oktober 2006 @ 08:33:21 #7
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_42944275
tvp ole
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
  donderdag 26 oktober 2006 @ 08:42:49 #8
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_42944350
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 08:33 schreef Robocock het volgende:
tvp ole
Ik doe met je mee
Ik ben inmiddels overleden
pi_42944359
quote:

Wat ik gisteren weer meemaak. Hele dag staat PES6 me op mijn bureau hier op kantoor aan te kijken. Ben ik eindelijk thuis...snel eten, PES6 erin, ik ga zitten...DING DONG...visite
pi_42944628
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 08:44 schreef Fargo het volgende:

[..]

Wat ik gisteren weer meemaak. Hele dag staat PES6 me op mijn bureau hier op kantoor aan te kijken. Ben ik eindelijk thuis...snel eten, PES6 erin, ik ga zitten...DING DONG...visite
dat had ik ook, maar het was me pes-maatje wij balen natuurlijk dat we niet samen konden spelen online!
pi_42944779
Na weer een avond PES6 op de X360 kan ik alleen maar zeggen dat het een super-spel is in alle opzichten.

En mensen die de graphics niet mooi vinden moeten eens een fatsoenlijke tv kopen denk ik, het ziet er allemaal haarscherp uit, en de animaties zijn levensecht.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 09:30:04 #12
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_42944907
tvp
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  donderdag 26 oktober 2006 @ 09:36:20 #13
52216 pdiscs
Spruitjes zijn vies!
pi_42944994
Ben benieuwd of er ook mensen in dit topic komen die zowel Fifa als PES spelen. En vooral benieuwd naar een objectieve vergelijking.
pi_42945116
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 09:36 schreef pdiscs het volgende:
Ben benieuwd of er ook mensen in dit topic komen die zowel Fifa als PES spelen. En vooral benieuwd naar een objectieve vergelijking.
de Power-Unlimited had Fifa een 8,8 gegeven en PES6 een 9,4 dat zegt genoeg.

Het is trouwens ook leuk dat wanneer je een vrije trap op t middenveld moet nemen je ook een snelle vrije trap kunt gaan nemen. Staat r soms ineens iemand vrij voor de goal
Het schieten is echt heel moeilijk. Het verdigen is ook een stukje moeilijker geworden. Maar je kunt nu wel af en toe een rush maken enzo 2 á 3 man voorbij spelen (mits je t goed doet natuurlijk).
pi_42945129
trouwens nog een aanvulling, de scheids! heeeeerlijk! geen nutteloos gefluit en bij grove overtredingen meteen kaarten trekken! moest alleen wel ff wennen aan de vrije trappen maken maar het is gelukt!

AC niet meer mijn favo pes team, dat is weer terug naar mijn favo buitenlandse club.... barca!

ik mis trouwens dat ik aan de rand van het beeld mijn icoontje zie (als ik een mannetje buiten het beeld wordt) dat is echt wennen (begrijpt iemand wat ik bedoel?)
pi_42945147
Ik heb gisteren laat nog wel één potje gespeeld. Met het NL elftal... Doorgaans speel ik met RBC, maar die moet ik er dus eerst nog in editten dit jaar.

Heeft iemand trouwens een lijst met correcte teamnamen? Ben gisteren ook nog wel begonnen met enkele namen van stadions te editten en wil de teams ook nog ff doen. De spelers van de non-licensed clubs laat ik altijd voor wat ze zijn. Kan iemand me helpen? Ik kan ze op de diverse fora zo gauw niet vinden
  donderdag 26 oktober 2006 @ 09:46:34 #17
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_42945152
Zo ik hoop toch echt dat ik hem vandaag binnen krijg van Nedgame. Kan niet wachten om een ML te beginnen met Ajax
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
-Revolutionary Immortal Technique
pi_42945588
quote:
*meld

Zoals gezegd speelt PES veel sneller, soepeler en met minder frustratie dan Fifa. Wederom teveel gekke dingetjes in Fifa, bal aannemen is lastig, man uitspelen op snelheid kun je ook wel vergeten, aannemen van passes is vreemd, steekpasses en passes worden naar de meeste vreemde personen gespeeld etc. etc.. Nee ik ben fervent voorstander van PES geworden, iig dit jaar Weet alleen niet of de PC (fifa) en de PS2 (PES) veel verschillen
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  donderdag 26 oktober 2006 @ 10:57:17 #19
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_42946636
Ik heb geen zin om het vorige topic helemaal door te lezen. (moet ook nig iets doen op m'n werk )

Maar wat zit er nu precies niet in de 360 versie ?

Kan je de mannetjes nog wel veranderen qua uiterlijk/of zelf iets maken ?
Welke competities zitten er wel en niet in ivm PES5 ?

* Enchanter gaat 'm halen vanmiddag
  donderdag 26 oktober 2006 @ 11:05:52 #20
152411 EvertonPride
we are the peoples club
pi_42946855
Nou ik heb ook 2 matchen gespeeld op de PC en ik zal mijn mening eens geven.

Ik speelde de eerste match AJAX-AZ. Het introfilmpje was leuk, de graphics zijn er weer net als voorafgaande jaren 5 % beter op vooruit gegaan. Vanaf de aftrap merkte ik tot de balbehandeling erg traag is en dat het timen van schoten, kopballen, passen en slidingen heel belangrijk zijn geworden. Je moet beter je best doen om nu een lopende aanval op te bouwen. Positief dus! De schoten op goal zijn beter geworden en ik heb al enkele schoten op goal gevuurd die ik in PES5 niet zou tegenkomen. De keeper komt nu ook realistischer over en het was genieten dat enkele buitenkantpoeierschoten fantastisch met alle moeite nog door de keeper werden tegengehouden. Dit wilt niet zeggen tot de keeper alles tegenhoudt want hij had ook een houdbaar schot van mij moeten hebben wat dus een goal opleverde. De schaduw vind ik wel altijd vervelend bij de goal, of zijlijn maar daar zal hopelijk binnenkort een patch iets aan doen. Ik heb 1 x de mogelijkheid gehad om een snelle vrije trap te nemen (R1+L1) maar die melding werd zo snel gegeven tot ik te laat was om het uit te voeren. Andere keertje dus sneller paraat zijn hehe..

De 2e match was Barcelona-Real Madrid en toen merkte ik tot de snelheid toch erg hoog kon liggen. Wat mooi om te zien was, was tot de tegenstander een verassend pass-stifje gaf over mijn verdediginglijn waar Van the Man net niet in buitenspelval alleen voor de keeper kwam. Maar zijn stifje belandde op de lat. Al met al is PES6 zeker weer erop vooruit gegaan en kan ik niet wachten op de aankomende superpatch/option file zodat ik weer proavonden kan organiseren.

Nu nog 2 vragen aan jullie,

1. Hoe bevalt PES6 online op de PC. Heb je geen last meer van een helft lag?
2. de LOD mixer module voor de kitserver van PES5 kun je die ook gebruiken voor PES6? Daarmee kun je namelijk de graphics nog iets gelikter mee maken.

ps: ik speelde op niveau regular (gemiddeld geloof ik) en dat was al redelijk pittig.
pi_42947180
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 10:57 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb geen zin om het vorige topic helemaal door te lezen. (moet ook nig iets doen op m'n werk )

Je kunt op de 360 in ieder geen replays saven. Vind ik behoorlijk jammer, want ik ga als 28-jarige gewoon nog op pad met mijn memory card om mijn goals aan mijn beste maat te laten zien. Dat is er bij de 360 dus niet meer bij..

De edit-mode is of flink uitgedund, of er helemaal uitgehaald. Dat weet ik niet zeker meer..

Qua competities is er volgens mij geen verschil..
pi_42947219
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 11:05 schreef EvertonPride het volgende:
Nou ik heb ook 2 matchen gespeeld op de PC en ik zal mijn mening eens geven.

Ik speelde de eerste match AJAX-AZ. Het introfilmpje was leuk, de graphics zijn er weer net als voorafgaande jaren 5 % beter op vooruit gegaan. Vanaf de aftrap merkte ik tot de balbehandeling erg traag is en dat het timen van schoten, kopballen, passen en slidingen heel belangrijk zijn geworden. Je moet beter je best doen om nu een lopende aanval op te bouwen. Positief dus! De schoten op goal zijn beter geworden en ik heb al enkele schoten op goal gevuurd die ik in PES5 niet zou tegenkomen. De keeper komt nu ook realistischer over en het was genieten dat enkele buitenkantpoeierschoten fantastisch met alle moeite nog door de keeper werden tegengehouden. Dit wilt niet zeggen tot de keeper alles tegenhoudt want hij had ook een houdbaar schot van mij moeten hebben wat dus een goal opleverde. De schaduw vind ik wel altijd vervelend bij de goal, of zijlijn maar daar zal hopelijk binnenkort een patch iets aan doen. Ik heb 1 x de mogelijkheid gehad om een snelle vrije trap te nemen (R1+L1) maar die melding werd zo snel gegeven tot ik te laat was om het uit te voeren. Andere keertje dus sneller paraat zijn hehe..

De 2e match was Barcelona-Real Madrid en toen merkte ik tot de snelheid toch erg hoog kon liggen. Wat mooi om te zien was, was tot de tegenstander een verassend pass-stifje gaf over mijn verdediginglijn waar Van the Man net niet in buitenspelval alleen voor de keeper kwam. Maar zijn stifje belandde op de lat. Al met al is PES6 zeker weer erop vooruit gegaan en kan ik niet wachten op de aankomende superpatch/option file zodat ik weer proavonden kan organiseren.

Nu nog 2 vragen aan jullie,

1. Hoe bevalt PES6 online op de PC. Heb je geen last meer van een helft lag?
2. de LOD mixer module voor de kitserver van PES5 kun je die ook gebruiken voor PES6? Daarmee kun je namelijk de graphics nog iets gelikter mee maken.

ps: ik speelde op niveau regular (gemiddeld geloof ik) en dat was al redelijk pittig.
Dat heb ik dus gisteren ook al een paar keer gemerkt. Je moet echt alert blijven..
pi_42947467
quote:

Je kunt alleen de namen en stats van spelers editten, niet het uiterlijk.

Verder kun je ook geen transfers doen in de standaard-data, en inderdaad geen replays saven.

Ook zitten er maar 8 stadions in PES6 op de 360, en schijnt het heel anders te spelen als de PS2 versie.

Ik vind m iig top.
pi_42947874
binnenkort maar even halen, gaat anders ten koste van m'n studie
pi_42948114
quote:

er zitten dus maar 8 stadions in (who cares?)

er zit geen co-op meer in als je live gaat
pi_42948431
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 11:43 schreef VoreG het volgende:
binnenkort maar even halen, gaat anders ten koste van m'n studie
ja dat is wel een nadeel
heb r ook last van
pi_42948468
Grappige game, maar ik speel nog Pro 5 tot volgende week zondag ivm toernooi, daarna stap ik wel over op pro 6 .
pi_42949153
Weet iemand hoe je een snelle vrije trap doet ? PC ?
Brett Holman
pi_42949242
kan je wel co-op online spelen met de pc-versie?
pi_42949314
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 12:28 schreef Rorata het volgende:
kan je wel co-op online spelen met de pc-versie?
voor zover ik weet wel ja!
pi_42949352
Wieh...

Ik heb hem ook sinds gisteren op de XBOX 360...

Ik heb al een paar keer gespeeld en ik vind hem heerlijk spelen.
Is wel weer effe moeilijk in het begin en ik heb het op regular redelijk pittig om te winnen...

Ik merkte wel dat op snelheid erlangs dmv op de R2 toets te drukken niet meer zo goed werkt bij deze
En die gebruikte ik zo vaak !!!

Hoe kun je nu het beste iemand uitspelen ? Wel met R2 toch, alleen dan gaat dat niet meer zo goed op snelheid...
pi_42949372
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 12:25 schreef endr0me het volgende:
Geen idee wat de besturing daarvan is. heb het boekje nog niet geleden en gisteren kwam het slechts een keer in beeld en dat ging toen te vlug voor me

Maar het kan dus niet altijd he..je krijgt soms de mogelijkheid geboden..
pi_42949445
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 12:25 schreef endr0me het volgende:
Als je een vrije trap (vaak op t middenveld indirect dus) krijgt. Dan moet je snel op R1 en L1 drukken op de pc vaak E en Q. Maar dat krijg je dan ook rechtsboven in beeld te zien. Er staat dan L1+R1.

Werkt goed als je m goed uitvoert anders kun je tegen een counter oplopen.
pi_42950085
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 09:46 schreef Cubewoods het volgende:
Zo ik hoop toch echt dat ik hem vandaag binnen krijg van Nedgame. Kan niet wachten om een ML te beginnen met Ajax
heb je een bericht gekregen dat hij verzonden is? Ik niet
  donderdag 26 oktober 2006 @ 12:58:07 #35
155663 Crush65
Nu nog nieuwer
pi_42950199
Ik ook niet....pre-orderen my ass!!!
Nu doe je het weer!
pi_42950392
Zet de Fatique shit is uit, volgens mij gaat het spel dan sneller.

Net Arsenal-Lyon en het ging kk snel, maar ik vind het spel op de 360 zeker vet.
pi_42950669
Is het dat ontzettend irritante onnodige buitenspel lopen inmiddels opgelost?
Dat de spelers op plekken gaan staan waar de meeste vrouwen zelfs van weten dat dat buitenspel is.
pi_42950915
Waarom kan ik haast nooit met iemand connecten online(360 Xbox Live). Krijg steeds de melding this match room doesn't exist anymore, als ik dan refresh staat ie nog wel in de lijst. Ik heb na tig keer proberen maar 1 match online kunnen spelen.
I'm not a businessman, I'm a business, mann
  donderdag 26 oktober 2006 @ 13:27:13 #39
156009 sakeh
http://www.all-about.tv/
pi_42951052
quote:
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 09:44 schreef toma het volgende:

[..]

pi_42951137
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 13:22 schreef Capo85 het volgende:
Waarom kan ik haast nooit met iemand connecten online(360 Xbox Live). Krijg steeds de melding this match room doesn't exist anymore, als ik dan refresh staat ie nog wel in de lijst. Ik heb na tig keer proberen maar 1 match online kunnen spelen.
dat probleem had ik gisteren ook. heb het zeker 10 keer geprobeerd voordat ik 1 potje gespeeld had. das wel jammer... sowieso het hele online menu ben ik niet echt tevreden over.
pi_42951697
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 13:13 schreef VoreG het volgende:
Is het dat ontzettend irritante onnodige buitenspel lopen inmiddels opgelost?
Dat de spelers op plekken gaan staan waar de meeste vrouwen zelfs van weten dat dat buitenspel is.
Of dát is opgelost weet ik eerlijk gezegd niet. Wat me gisteren wel opviel was dat ik een aanval uitverdedigde (daarbij iemand omver liep van de tegenstander) en dat de computer de bal er weer inpompte op een diepgaande speler, terwijl die zojuist omhoog gekrabbelde speler vanuit buitenspelpositie terugkwam. En er werd niet gefloten!

*hulde*

Verder vond ik het publiek geweldig. Speelde een exhibition en elke keer als de bezoekers de bal hadden werd er gefloten. Ook na afloop (was gelijk) bij de strafschoppen steeds gejoel en een doodse stilte als die bal erin viel. Geweldig!
pi_42951916
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 13:22 schreef Capo85 het volgende:
Het schijnt dat dit komt doordat de konami-servers pas morgen online gaan.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 14:01:24 #43
155663 Crush65
Nu nog nieuwer
pi_42952032
Kwam net even in de free record shop hier in Rotterdam....staat gewoon in de winkel! (pc versie) gvd, ik pre-order NOOIT meer!!!
Nu doe je het weer!
pi_42952279
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 14:01 schreef Crush65 het volgende:
Kwam net even in de free record shop hier in Rotterdam....staat gewoon in de winkel! (pc versie) gvd, ik pre-order NOOIT meer!!!
of ergens anders. ik heb ge-orderd bij zuiderpark computers en had hem gisteren thuis liggen!
pi_42952883
iemand enig idee hoe iemand met een ps2 tegen iemand online kan spelen met een pc? Volgens de hoes van de pc game moet dit mogelijk zijn?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_42953200
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 13:57 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Het schijnt dat dit komt doordat de konami-servers pas morgen online gaan.
Doen ze lekker dan..
quote:
Normaal gesproken hang ik qua voorkeur precies tussen beide spellen in maar het lijkt wel of PES wat meer richting Fifa is getrokken. Heeft erg goed uitpakt
Kan je verzekeren dat het echt niet zo is hoor!
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
pi_42954617
Wat hebben ze met het schietsysteem gedaan. Bijna alles gaat huizenhoog over

Maar voor de rest is het weer geweldig.
Houd van een lijntje.
pi_42955308
Ik heb vreselijk veel moeite om op Live te connecten met iemand. Hebben anderen dit ook?

Maar voor wie in is voor een potje PES 6 trouwens; mijn gamertag = DriesNL
  donderdag 26 oktober 2006 @ 15:42:40 #49
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_42955418
Vanaf morgen gaan de servers van Konami officieel de lucht in, tot die tijd is het nog in testfase ( volgens geruchten ).

Hopelijk vanaf morgen dus betere connections e.d.

Ik krijg morgen PES6 opnieuw binnen, en waag ik me er weer aan...
PieAir
pi_42955536
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 15:42 schreef jpg97 het volgende:
Vanaf morgen gaan de servers van Konami officieel de lucht in, tot die tijd is het nog in testfase ( volgens geruchten ).

Hopelijk vanaf morgen dus betere connections e.d.

Ik krijg morgen PES6 opnieuw binnen, en waag ik me er weer aan...
Zet die fatique shit is uit, ik speel met Arsenal nu en alles gaat tyfus snel
  donderdag 26 oktober 2006 @ 15:55:45 #51
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_42955873
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 15:46 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ik zal het proberen zodra ik hem heb!
PieAir
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:00:27 #52
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_42956027
Ik heb de PC versie maar even gedownload om het wachten op Nedgame sneller te laten verlopen
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
pi_42956488
duurde inderdaad bij mij ook erg lang voordat ik een potje kon connecten!
het leven is te kort om te discussieren, dus heb ik altijd gelijk!
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:46:25 #54
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_42957688
Die scheids Hulde! Hij laat nu trouwens soms wel erg veel doorspelen, maar a la
Wel effe wennen aan het verdedigen, met Xje loopt ie nu niet meer rechtstreeks op de man af, met vierkantje ook niet geloofik..
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_42958471
Hij is weer fantastisch, wat sneller en wat gangbaarder dan zijn voorganger. (x360)
pi_42958664
als ik wil via internet wil spelen op de pc zegt ie "connection to server lost". Nog een keer proberen helpt niet. Weet iemand hoe dit zit ?
pi_42958716
Jezus wat is verdedigen lastig bij pes 6
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_42958845
Is de 360 versie dan nu paup of juist goed?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_42959047
Hij wil maar niet online

kutzooi
pi_42960125
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 17:20 schreef Badabingea het volgende:
Is de 360 versie dan nu paup of juist goed?
Ligt er aan waar je van houdt. De X360-versie is trager dan de PS2-versie, maar daardoor wel realistischer.
X
X
X
pi_42960182
Ik heb met het pc het volgende probleem:

Leuk spel hoor, dat pes6. Helaas laten de controls te wensen over. Ik wil de zelfde controls als die ik bij Fifa gebruik máár hoe doe ik dat? Als ik naar controls ga van het spel zelf, dan krijg ik ineens playstation controls. Daar kan ik mee leven, maar als bij het rennen de E het niet doet, word ik wel een beetje misselijk van het spel. Niks werkt qua controls. Heeft iemand een oplossing hiervoor?
Utrecht - FC Utrecht - Chelsea - Lampard
pi_42960548
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 18:08 schreef Arjann87 het volgende:

Leuk spel hoor, dat pes6. Helaas laten de controls te wensen over. Ik wil de zelfde controls als die ik bij Fifa gebruik máár hoe doe ik dat? Als ik naar controls ga van het spel zelf, dan krijg ik ineens playstation controls. Daar kan ik mee leven, maar als bij het rennen de E het niet doet, word ik wel een beetje misselijk van het spel. Niks werkt qua controls. Heeft iemand een oplossing hiervoor?
doe de autorun van de cd en klik op settings.
Of klik op start > Alle programma's > KONAMI > Pro evolution soccer 6 > Settings
pi_42961454
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 18:08 schreef Arjann87 het volgende:

Je moet gewoon een controller bij de MediaMarkt kopen voor een euro of 15. Heb je veel meer aan. Spelen gaat dan heerlijk
pi_42961512
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 17:26 schreef toma het volgende:
Hij wil maar niet online

kutzooi
?

Bij mij werkt het prima en tis te vet!
pi_42961939
FF vraagje voor diegene hier die ook Winning Eleven 10 hebben gespeeld: Wat is er aan PES 6 verandert vergeleken met WE 10?
AFCA!
  donderdag 26 oktober 2006 @ 19:23:49 #66
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42962036
PES6 in het plastic op m'n bureau. De ingepakte doos met m'n kapotte X360 ernaast

KOLERE KUT MICROSOFT!
pi_42962108
Nou nou, rustig maar.
Houd van een lijntje.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 19:32:49 #68
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42962269
Hier kan ik nog schelden Aan de telefoon ben ik heel netjes
pi_42963302
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 19:32 schreef twi het volgende:
Hier kan ik nog schelden Aan de telefoon ben ik heel netjes
Dat moet natuurlijk andersom
pi_42965630
Hrm, eerder op de avond kon ik moeiteloos tegenstanders vinden voor op Live.. Net wou ik ook weer even spelen, maar het lukte toen weer niet. Vreemd...
  donderdag 26 oktober 2006 @ 21:22:56 #71
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42966054
Met PES5 was het soms al moeilijk. Laat staan met PES6 die pas net uit is.
  Redactie Games donderdag 26 oktober 2006 @ 21:26:56 #72
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_42966192
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 19:23 schreef twi het volgende:
PES6 in het plastic op m'n bureau. De ingepakte doos met m'n kapotte X360 ernaast

KOLERE KUT MICROSOFT!
Het is echt een hele leuke game!!!

Sorry
.....Kennedy
pi_42966274
Ja man, Maduro lijkt net echt!
Houd van een lijntje.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 21:37:35 #74
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_42966599
Ben net maar even een ML met Barcelona begonnen om me te vermaken, en jezus wat is Messi goed in PES6
pi_42966865
Ik ben met NAC bezig in de ML. Ik vind het wel leuk om van een matig team een wereldelftal (proberen) te maken.
Houd van een lijntje.
pi_42966923
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 19:19 schreef Angelob het volgende:
FF vraagje voor diegene hier die ook Winning Eleven 10 hebben gespeeld: Wat is er aan PES 6 verandert vergeleken met WE 10?
hij is een stuk trager geworden.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 21:47:12 #77
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42967009
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 21:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben met NAC bezig in de ML. Ik vind het wel leuk om van een matig team een wereldelftal (proberen) te maken.
Dat is het toch altijd, de ML? Ja, je kunt ook met de echte spelers beginnen, maar dat is voor mietjes.
pi_42967030
Que?

Met de toevoeging erbij is het al een stuk duidelijker.
Houd van een lijntje.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 21:48:22 #79
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42967056
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 21:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Que?
Espimas, Macco, Zamenhof, Huylens, Ximelez en Castolo zeggen je niks?

/edit: Sorry voor de edit dan, wist niet dat je zo snel was met reageren
pi_42967163
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 15:46 schreef Jasza het volgende:

[..]

Accumulated Fatigue? Dat heeft weinig met de gameplay te maken. Het betekent alleen dat je spelers niet moe blijven na een wedstrijd in een toernooi.

Kwil nu weleens online kunnen trouwens, nog geen enkele keer gelukt tot nu toe. Tegen de cpu steeds is ook niet alles, zeker nu ik nog lerende ben. Even kunnen knallen tegen iemand via live kan dan wonderen doen!

Dus als jullie een sparring partner zoeken, add gamertag Un4 NL even. Of als ik al in je lijst sta mag je me ook altijd uitdagen voor een potje.
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 21:48 schreef twi het volgende:

[..]

Espimas, Macco, Zamenhof, Huylens, Ximelez en Castolo zeggen je niks?
Kreeg net met dat kneuzen team met 3-0 op m'n flikker van Heracles (wel moeilijkste stand) dus ik denk dat ik daar nog even mee wacht
...war never changes
  Redactie Games donderdag 26 oktober 2006 @ 21:52:30 #81
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_42967235
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 21:50 schreef Un4 het volgende:

[..]

Accumulated Fatigue? Dat heeft weinig met de gameplay te maken. Het betekent alleen dat je spelers niet moe blijven na een wedstrijd in een toernooi.

Kwil nu weleens online kunnen trouwens, nog geen enkele keer gelukt tot nu toe. Tegen de cpu steeds is ook niet alles, zeker nu ik nog lerende ben. Even kunnen knallen tegen iemand via live kan dan wonderen doen!

Dus als jullie een sparring partner zoeken, add gamertag Un4 NL even. Of als ik al in je lijst sta mag je me ook altijd uitdagen voor een potje.
Ik zal je zo wel uitdagen.
.....Kennedy
pi_42967270
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 21:52 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Ik zal je zo wel uitdagen
Ok dan is goed, spring eerst nog even onder de douche en daarna zie je me wel online verschijnen!
...war never changes
  donderdag 26 oktober 2006 @ 22:01:16 #83
148655 Robocock
pi_42967597
Ik ben een ontzettende PES noob, maar is een binnenkantje voet niet mogelijk bij het afronden?
pi_42967672
iemand PES online?
gamertag: VirgulateDuke
  donderdag 26 oktober 2006 @ 22:09:56 #85
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_42967964
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 21:45 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

hij is een stuk trager geworden.
Gelukkig, vond WE10 veel te snel.

Van de week maar even officieel bij de FRS halen.
pi_42968014
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 22:01 schreef Robocock het volgende:
Ik ben een ontzettende PES noob, maar is een binnenkantje voet niet mogelijk bij het afronden?
Gewoon kort indrukken
pi_42968137
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 22:11 schreef VoreG het volgende:

[..]

Gewoon kort indrukken
Of r2 erbij pakken tijdens het "opladen" van je schot..
...war never changes
pi_42968511
Is dat de rushknop? (ik heb namelijk rb en rt omgedraaid)
Houd van een lijntje.
pi_42968528
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 22:03 schreef M.Melandri het volgende:
iemand PES online?
gamertag: VirgulateDuke
Ik heb je toegevoegd
  donderdag 26 oktober 2006 @ 22:30:45 #90
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_42968753
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 22:01 schreef Robocock het volgende:
Je moet schieten en dan heel snel op RT of RB drukken. De knop waar je niet mee rent. Eerste keer gaan ze kut, je moet echt veel oefenen daarmee. Probeer de training mode is
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_42969386
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 22:09 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Gelukkig, vond WE10 veel te snel.

Van de week maar even officieel bij de FRS halen.
WE 10 was fucking langzaam, gewoon net als in het echt.. Ik denk dat je dan een andere versie heb dan mij!? ofzo
AFCA!
pi_42969820
Heerlijk spel
Porcupine Tee - Normal
pi_42970513
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:01 schreef StarGazer het volgende:
Heerlijk spel
alleen jammer dat gvd het spelen via internet nog steeds niet werkt

Ik kan wel inloggen en een account aanmaken. Maar als ik dan op mn account klik zodat ie door gaat naar t volgende menu zegt ie ineens "Connection to server lost"

wordt er moedeloos van. Had m net zo goed kunne downloaden.
pi_42970625
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:23 schreef toma het volgende:

[..]

alleen jammer dat gvd het spelen via internet nog steeds niet werkt

Ik kan wel inloggen en een account aanmaken. Maar als ik dan op mn account klik zodat ie door gaat naar t volgende menu zegt ie ineens "Connection to server lost"

wordt er moedeloos van. Had m net zo goed kunne downloaden.
Morgen werkt het toch?
AFCA!
pi_42970792
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:27 schreef Angelob het volgende:

[..]

Morgen werkt het toch?
oja, waarom morgen wel dan?
pi_42971375
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:33 schreef toma het volgende:

[..]

oja, waarom morgen wel dan?
Omdat Konami heeft gezegd dat ze eerst gingen testen, en volgens mij moet het vanaf morgen 100% zijn.
pi_42971411
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:52 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Omdat Konami heeft gezegd dat ze eerst gingen testen, en volgens mij moet het vanaf morgen 100% zijn.
dan hoop ik dat ie t morgen wel doen
pi_42971443
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:52 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ja zoiets had ik ook gelezen.. Ik heb m morgen pas maar kan wel meteen online
AFCA!
  donderdag 26 oktober 2006 @ 23:58:45 #99
148655 Robocock
pi_42971617
Mijn defense is wel erg matig

Ben steeds te laat of ik ren er half voorbij Mag wel even flink oefenen denk
pi_42971666
kut nedgame
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 00:01:44 #101
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_42971725
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:00 schreef taart het volgende:
kut nedgame
Idd
Mag hopen dat ze hem vandaag hebben verstuurd, anders kan ik niet meer wachten
pi_42972311
tvptje
pi_42972915
Sorry hoor, maar je gaat toch niet pre-orderen

Waarom zou je hem niet gewoon los in de winkel kopen als ie uit is?
pi_42972961
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:40 schreef Saekerhett het volgende:
Sorry hoor, maar je gaat toch niet pre-orderen

Waarom zou je hem niet gewoon los in de winkel kopen als ie uit is?
Scheelt je een euro of 10. Anders heeft het geen zin nee.
Houd van een lijntje.
pi_42973236
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:41 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Dan betaal ik liever de normale prijs met gegarandeerd spelen vanaf de eerste dag, dan 10 euro minder en maar hopen dat het spel voor 30 februari in de bus valt
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 01:59:48 #106
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_42974385
Bij de MM in Alkmaar is ie deze week anders gewoon maar 44 eurootjes Net als PES5 vorig jaar

Maar goed, de 360 versie van PES6 zuigt toch apenballen. Ook op de 'vaste' PES fora zijn er zeer veel mensen erg ontevreden en teleurgesteld in de game die Konami nu op de markt gedumpt heeft.
Voorlopig hou ik het dus gewoon bij PES5 op mijn gewone Xbox...
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 02:25:33 #107
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42974671
Mensen waren ook ontevreden over PES5, en persoonlijk vind ik die beter dan PES4, simpelweg omdat het realistischer is geworden. Ik heb PES6 nog niet gespeeld, maar hoewel het ongetwijfeld wennen zal worden, vermoed ik dat ik het ook gewoon een topper ga vinden.
  Redactie Games vrijdag 27 oktober 2006 @ 02:27:48 #108
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_42974696
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 02:25 schreef twi het volgende:
Mensen waren ook ontevreden over PES5, en persoonlijk vind ik die beter dan PES4, simpelweg omdat het realistischer is geworden. Ik heb PES6 nog niet gespeeld, maar hoewel het ongetwijfeld wennen zal worden, vermoed ik dat ik het ook gewoon een topper ga vinden.
Deze is 10x meer realistischer dan pes5.
.....Kennedy
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 02:32:04 #109
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42974732
Daarom denk ik dat PES6 me zeer zal aanstaan
pi_42974736
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 02:27 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Deze is 10x meer realistischer dan pes5.
Inderdaad.. bij deze versie kan je ook medespelers onderuit raggen. Wat een keeper was dat!
...war never changes
  Redactie Games vrijdag 27 oktober 2006 @ 02:55:22 #111
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_42974898
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 02:32 schreef Un4 het volgende:

[..]

Inderdaad.. bij deze versie kan je ook medespelers onderuit raggen. Wat een keeper was dat!
.....Kennedy
pi_42976234
Ik vind het maar vreemd dat ze de volgende dingen eruit hebben gehaald:

Uitgebreide training
Co-op op Xbox Live
Rematch bij ranked match
Replay saven
Met naar links/rechts wisselen tussen je basis en je wisselspelers in formation settings
Quick settings (balanced, all attack enzo) (nog niet kunnen vinden iig )

Verder is het even wennen, kom je er af en toe echt niet doorheen en soms heb je een goal na een paar Y-passjes en lijkt het te makkelijk, maar vind ik het wel een goed spel.. hoewel ik toch heel erg hoop op een patch waardoor je vooral weer kan co-oppen.. wtf dachten ze in godsnaam bij konami om dát eruit te halen :S
pi_42976388
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 08:37 schreef Dylanesque het volgende:
Ik vind het maar vreemd dat ze de volgende dingen eruit hebben gehaald:

Uitgebreide training
Co-op op Xbox Live
Rematch bij ranked match
Replay saven
Met naar links/rechts wisselen tussen je basis en je wisselspelers in formation settings
Quick settings (balanced, all attack enzo) (nog niet kunnen vinden iig )

Verder is het even wennen, kom je er af en toe echt niet doorheen en soms heb je een goal na een paar Y-passjes en lijkt het te makkelijk, maar vind ik het wel een goed spel.. hoewel ik toch heel erg hoop op een patch waardoor je vooral weer kan co-oppen.. wtf dachten ze in godsnaam bij konami om dát eruit te halen :S
Konami = Japan = PS3.

Let maar op dat ze al die opties wél voor de PS3 maken...
pi_42976579
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 08:51 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Konami = Japan = PS3.

Let maar op dat ze al die opties wél voor de PS3 maken...
Hoe smerig t ook is, dat zal idd vast wel.. Naja ik ben nu zelfs in staat die optie als downloadable content te kópen met die microsoft points, hopelijk wordt het duidelijk dat er veel mensen om zitten te springen en dat het alsnog aangeboden gaat worden..

Erg jammer zo'n groot minpunt, want verder is het een topspel.. hoewel ik nog maar 4 ranked matches heb kunnen vinden die niet zeiden dat de room niet meer existte.. en 4 verloren
pi_42976724
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 01:59 schreef Yi-Long het volgende:
Maar goed, de 360 versie van PES6 zuigt toch apenballen. Ook op de 'vaste' PES fora zijn er zeer veel mensen erg ontevreden en teleurgesteld in de game die Konami nu op de markt gedumpt heeft.
Voorlopig hou ik het dus gewoon bij PES5 op mijn gewone Xbox...

Ik denk eerder dat de mensen die ontevreden zijn 'apenballen zuigen'
pi_42976885
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 09:20 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat de mensen die ontevreden zijn 'apenballen zuigen'
Ik snap de onvrede heus wel. Komt Microsoft met een next-gen aan en dan krijg je dit. Snap die teleurstelling best..
pi_42977432
Ik vind het niet zo erg dat ze een aantal dingen eruit hebben gehaald behalve het online gedeelte inderdaad dat je niemand kan vinden!
Het gaat toch om het spelletje!
het leven is te kort om te discussieren, dus heb ik altijd gelijk!
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 10:14:37 #118
152411 EvertonPride
we are the peoples club
pi_42977718
Ik heb nu toch al tegen de 10 potjes gespeeld en ik moet zeggen tot ik zeer tevreden ben. Ik heb echt een gevoel tot ik tot het uiterst moet knokken om mijn potjes niet verliezend te willen afsluiten. (niv. regular!)
pi_42977803
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 10:14 schreef EvertonPride het volgende:
Ik heb nu toch al tegen de 10 potjes gespeeld en ik moet zeggen tot ik zeer tevreden ben. Ik heb echt een gevoel tot ik tot het uiterst moet knokken om mijn potjes niet verliezend te willen afsluiten. (niv. regular!)
Best zwaar inderdaad. Enige minpunt is het feit dat je geen extra niveau kan unlocken in de shop..
pi_42978063
geen replays saven voor 360 geen pes6 dus voor de 360 wtf bezielt ze
underground forever baby
pi_42978084
Dat weet niemand.
Houd van een lijntje.
pi_42978315
ja ik kan online

ben beetje ongeduldig
pi_42978445
Ik vind het via Live spelen wat zwaarder, en trager spelen eigenlijk.. Het lijkt net alsof je mannetjes pas na elk commando 1 sec. later reageren. Hopelijk is dit vandaag opgelost.
pi_42979138
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 10:47 schreef toma het volgende:
ja ik kan online

ben beetje ongeduldig
Good for you

In ieder geval goed om te weten dat het niet aan je console lag..
pi_42979289
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 10:34 schreef Laton het volgende:
geen replays saven voor 360 geen pes6 dus voor de 360 wtf bezielt ze
Replay saven mis ik niet eens zo heel erg. Wat ik wel mis is de uitgebreide training, en de mogelijkheid om een transfer e.d. te editen.

Nu maar hopen dat Konami een gratis update komt, vind het nogal belachelijk aangezien de PS2/PC versie het wel allemaal heeft...
pi_42979383
Ik vraag me uberhaupt af waarvoor de kracht van de 360 gebruikt wordt. De graphics zijn nou ook niet je van het.
Houd van een lijntje.
pi_42979551
Zou het één (slap aftreksel van PS2-versie qua opties welteverstaan) en het ander (exclusiviteit van de next PES) wellicht met elkaar te maken kunnen hebben?
pi_42979586
Die 360 versie is dus gewoon onaf de schappen ingerusht als ikhet zo lees. gelukkig heb ik de ps2 versie, waar t spel oorspronkelijk voor bedoeld is.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:47:20 #129
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_42979831
Zo heb ff een tijd op m;n 360 lopen spelen.

Heerlijk spel , 1 x weten te scoren in iets van 8 potjes
Erg moeilijk om een kans te creeren.
Ja de opties zijn minimaal , maar dat mag de pret niet drukken.
Klaas Jan Huntelaar is gewoon Wesley Sonck met een andere naam
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:50:53 #130
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_42979913
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 11:47 schreef Enchanter het volgende:

Klaas Jan Huntelaar is gewoon Wesley Sonck met een andere naam
Dat viel mij ook op
PieAir
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:56:21 #131
155663 Crush65
Nu nog nieuwer
pi_42980032
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:41 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Even om hierop in te gaan: Dit was dus ook de reden om het te doen. Er word vooralf met lage prijzen (pc versie) geschermd en als puntje bij paaltje komt scheelt het toch weer minder dan verwacht

Is troiuwens verstuurd...
Nu doe je het weer!
pi_42980520
Heeft iemand al een lijst met alle 'echte' teamnamen kunnen vinden? Ik word gek als ik tegen FC Londen moet spelen!!
Gr
I ♥ PB
pi_42980807
Ik ga twijfelen of ik de 360 versie ga halen na deze slechte verhalen.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:27:49 #134
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_42980884
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 12:25 schreef Badabingea het volgende:
Ik ga twijfelen of ik de 360 versie ga halen na deze slechte verhalen.
Huur 'm anders een uurtje.
PieAir
pi_42980907
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 12:15 schreef miss-scofield het volgende:
Heeft iemand al een lijst met alle 'echte' teamnamen kunnen vinden? Ik word gek als ik tegen FC Londen moet spelen!!
Gr
Was er gisteren toevallig zelf ook naar op zoek!

English League:
Arsenal
West Midlands Village [ASTON VILLA]
Lancashire [BLACKBURN ROVERS]
Middlebrook [BOLTON WANDERERS]
South East London Reds [CHARLTON ATHLETIC]
London FC [CHELSEA]
Merseyside Blue [EVERTON]
West London White [FULHAM]
Merseyside Red [LIVERPOOL]
Man Blue [MANCHESTER CITY]
Manchester United
Teeside [MIDDLESBROUGH]
Tyneside [NEWCASTLE]
Pompy [PORTSMOUTH]
Berkshire Blues [READING]
South Yorkshire [SHEFFIELD UNITED]
North East London [TOTTENHAM HOTSPUR]
Hertfordshire [WATFORD]
East London [WEST HAM UNITED]
Lancashire Athletic [WIGAN ATHLETIC]

Ligue 1:
AJ Auxerre
Girondins de Bordeaux
Le Mans UC 72
RC Lens
Lille OSC
FC Lorient
Olympique Lyonnais
Olympique de Marseille
AS Monaco
AS Nancy-Lorraine
FC Nantes-Atlantique
OGC Nice
Paris-Saint Germain
Stade Rennais FC
AS Saint-Etienne
CS Sedan
FC Sochaux
Toulouse FC
ES Troyes AC
Valenciennes FC

Serie A
Ascoli
Atalanta
Cagliari
Catania
Chievo Verona
Empoli
Fiorentina
Inter
Lazio
Livorno
Messina
A.C. Milan
Palermo
Parma
Reggina
A.S. Roma
Sampdoria
Siena
Torino
Udinese

Eredivisie
ADO Den Haag
Ajax
AZ
SBV Excelsior
Feyenoord
FC Groningen
SC Heerenveen
Heracles Almelo
NAC Breda
N.E.C. Nijmegen
PSV Eindhoven
RKC Waalwijk
Roda JC
Sparta Rotterdam
FC Twente
FC Utrecht
Vitesse
Willem II

Liga Espanola:
Athletic Club
F.C. Barcelona
R. Betis
R.C. Celta
R.C. Deportivo la Coruna
R.C.D. Espanyol
Getafe C.F.
C. Gimnastic
R.C. Recreativo de Huelva
Levante U.D.
C. Atletico Madrid
R. Madrid
R.C.D. Mallorca
C.A. Osasuna
R. Racing C.
R. Sociedad
Sevilla F.C.
Valencia C.F.
Villarreal C.F.
R. Zaragoza

Other Leagues A:
Bruxelles [RSC ANDERLECHT]
FC Belgium [CLUB BRUGGE]
AC Czech [AC SPARTA PRAHA]
F.C. Copenhagen
Bayern Munchen
Olympiacos Piraeus
Athenakos FC [PANATHINAIKOS AO]
Juventus
Rosenborg BK
Benfica
FC Porto
Sporting Lisbon
Celtic
Rangers
Djurgardens IF
FC Bosphorus [BESIKTAS JK]
Constanti [FENERBAHCE SC]
Galatasaray
Dynamo Kiev

Other Leagues B:
Patagonia [BOCA JUNIORS]
Pampas [RIVER PLATE]
Caopolo [SAO PAULO FC]
PES United
WE United

Heb het gisteren allemaal even zitten aanpassen toen ik 's nahcts thuiskwam. Vandaag van 08.00 uur 's morgens tot 00.00 uur werken, maar morgen uitslapen en dan gaat het voor mij pas echt beginnen!
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:28:44 #136
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_42980908
Meer ervaringen over PES6 op X360:

http://www.peslive.nl/forum/index.php?topic=2062.0
PieAir
pi_42981314
Het hoogste niveau is wel erg omlaag gegaan zeg !! Tis echt simpel nu
AFCA!
pi_42981329
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 12:43 schreef Angelob het volgende:
Het hoogste niveau is wel erg omlaag gegaan zeg !! Tis echt simpel nu
ja eerst was het zo moeilijk he
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:51:57 #139
159670 -hypnagogia-
De oude garde.
pi_42981528
quote:
Likewise, playing with the 360 pad's analogue stick isn't quite as responsive as it is using a PS2 d-pad - which is an ongoing issue we have with football games on Xbox 360. Sure, it's possible to use the Xbox's d-pad, but it's positioned awkwardly and just doesn't feel as smooth under the thumb. To be fair, playing with the stick is less of a problem the more you play, but - in our opinion - will never top a PS2 d-pad for fast, precision control.
Thats it... ik ga voor de PS2 versie.
A fascination with gradually evolving structures:
Drone Music
Een hypnotiserende trance, schatplichtig aan het minimalisme.
pi_42981553
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 12:51 schreef -hypnagogia- het volgende:

[..]

de ps2 controller dat is de beste pes controller ooit gemaakt
pi_42981869
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 12:51 schreef -hypnagogia- het volgende:

[..]

Ik speelde International Superstar Soccer 64 op de Nintendo 64 al alleen maar met de stick. Nooit problemen mee gehad. En je kan er meer kanten mee op.
X
X
X
pi_42981897
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 13:02 schreef Frasier het volgende:

[..]

Ik speelde International Superstar Soccer 64 op de Nintendo 64 al alleen maar met de stick. Nooit problemen mee gehad. En je kan er meer kanten mee op.
mja, ISS 64 is ook best een matig spel, daar hoef je niet zo precies mee te zijn.
is ook door een andere afdeling gemaakt.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:04:28 #143
159670 -hypnagogia-
De oude garde.
pi_42981941
Mja ik speel PES sinds het eerste deel op de PS1 met de PES controller, op de xbox had ik al een vergeefse poging gedaan om te switchen maar ik kan en wil geen afstand doen van mn ps2 controller when it comes to PES.

Dan maar geen next gen graphics op mn 32 inch LCD.... liever de oude en vertrouwde ps2 controller
Drone Music
pi_42981987
Getver.. nog steeds die gare lag op Live..
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:07:10 #145
159670 -hypnagogia-
De oude garde.
pi_42982024
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 13:03 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

mja, ISS 64 is ook best een matig spel, daar hoef je niet zo precies mee te zijn.
is ook door een andere afdeling gemaakt.
Yep, WE en ISS... een wereld van verschil.
Drone Music
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:07:20 #146
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_42982026
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 13:04 schreef -hypnagogia- het volgende:
Mja ik speel PES sinds het eerste deel op de PS1 met de PES controller, op de xbox had ik al een vergeefse poging gedaan om te switchen maar ik kan en wil geen afstand doen van mn ps2 controller when it comes to PES.

Dan maar geen next gen graphics op mn 32 inch LCD.... liever de oude en vertrouwde ps2 controller
Ik speelde PES5 op de XBOX dan ook met m'n PS2 controller ( via een adapter )

Controlle vind ik zowieso minder op de xbox 360. Dan kunnen mensen wel zeggen dat het zoveel realistischer is, maar ik wil een wedstrijd kunnen winnen omdat ik het spel goed kan, niet omdat het winnen van een wedstrijd puur afhangt van geluk en random fouten.
PieAir
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:07:59 #147
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_42982048
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 13:05 schreef -Dries- het volgende:
Getver.. nog steeds die gare lag op Live..
vanaf 14.00u gaan de konami servers full up... zegt men
PieAir
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:08:13 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_42982055
wat is een pes? .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:08:57 #149
159670 -hypnagogia-
De oude garde.
pi_42982067
Een Pro Evolution Soccer.
Drone Music
pi_42982131
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 13:07 schreef -hypnagogia- het volgende:

[..]

Yep, WE en ISS... een wereld van verschil.
de ISS-en op de PSX waren wel van dezelfde makers als de WE's
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:12:41 #151
148655 Robocock
pi_42982181
Beter gaat Live het wel een beetje behoorlijk doen, anders verkauf ik hem volgende week weer
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:13:20 #152
159670 -hypnagogia-
De oude garde.
pi_42982201
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 13:07 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Controlle vind ik zowieso minder op de xbox 360. Dan kunnen mensen wel zeggen dat het zoveel realistischer is, maar ik wil een wedstrijd kunnen winnen omdat ik het spel goed kan, niet omdat het winnen van een wedstrijd puur afhangt van geluk en random fouten.
Ik heb die adapter ook gekocht toendertijd op liksang maar na 2 keer spelen uit frustratie uit het raam gegooid. Er zat een irritante vertraging in en in had niet de 100% controle die ik gewend was.... toen heb ik mezelf voorgenomen nooit meer op een andere console PES te spelen maar ik liet me opnieuw bijna verleiden door betere graphics.
Drone Music
pi_42982249
quote:

[..]

Ow gaaf
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:15:25 #154
159670 -hypnagogia-
De oude garde.
pi_42982263
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 13:10 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

de ISS-en op de PSX waren wel van dezelfde makers als de WE's
ISS was op de PSX hetzelfde wat PES nu is tov WE.. ik heb het uiteraard over de versies van KCEO.
Drone Music
pi_42982280
Ik ga toch niet online totdat ik wat meer geoefend heb.
Houd van een lijntje.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:22:21 #156
159670 -hypnagogia-
De oude garde.
pi_42982459
Zie het verschil ook...

Konami Hyper Soccer, 1991

PES 6, 2006

Drone Music
pi_42982625
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 13:22 schreef -hypnagogia- het volgende:
Zie het verschil ook...

[afbeelding]

PES 6, 2006

[afbeelding]
vandaar de evolution in de titel
pi_42982668
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 13:22 schreef -hypnagogia- het volgende:
Zie het verschil ook...

[afbeelding]

PES 6, 2006

[afbeelding]
Op foto 2 staan meer spelers.. dus?
pi_42982718
Het veld is op plaatje 1 wel mooier vind ik.
Houd van een lijntje.
pi_42982728
quote:

[..]

Het is trouwens ook leuk dat wanneer je een vrije trap op t middenveld moet nemen je ook een snelle vrije trap kunt gaan nemen. Staat r soms ineens iemand vrij voor de goal
Het schieten is echt heel moeilijk. Het verdigen is ook een stukje moeilijker geworden. Maar je kunt nu wel af en toe een rush maken enzo 2 á 3 man voorbij spelen (mits je t goed doet natuurlijk).
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_42982797
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 13:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Het veld is op plaatje 1 wel mooier vind ik.
het gras is altijd groener aan de overkant.
pi_42982813
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 13:29 schreef -Dries- het volgende:

[..]

vroeger werd voetbal 1 tegen 1 gespeeld.
pi_42982858
quote:

[..]

Voor welke console?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_42982860
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 13:33 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

het gras is altijd groener aan de overkant.
In dit geval wel ja
Houd van een lijntje.
pi_42983459
quote:

[..]

Is het misschien in je opgekomen dat het even kan duren voordat je een spel goed kan? Wat jij zegt hoor ik namelijk ook van een maat van mij die de ps2 versie heeft.

Dat gemis van die opties, dat je daar van baalt kan ik inkomen maar te veel mensen zeiken de 360 versie af enkel omdat het anders is dan dat ze gewend zijn. Is hun game te spelen op een next gen console, wordt er gejankt dat het niet of minder op de current gen versies lijkt.. raar he?
...war never changes
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:16:19 #166
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_42984067
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 13:54 schreef Un4 het volgende:

[..]

Is het misschien in je opgekomen dat het even kan duren voordat je een spel goed kan? Wat jij zegt hoor ik namelijk ook van een maat van mij die de ps2 versie heeft.

Dat gemis van die opties, dat je daar van baalt kan ik inkomen maar te veel mensen zeiken de 360 versie af enkel omdat het anders is dan dat ze gewend zijn. Is hun game te spelen op een next gen console, wordt er gejankt dat het niet of minder op de current gen versies lijkt.. raar he?
Nee, ik vond alle nieuwe versies altijd een verbetering ( okay, van PES4 naar PES5 kon ik in het begin ook niet waarderen ).. maar dit is gewoon een spel wat over het algemeen wat tegenvalt.
PieAir
pi_42985054
Hmm... wellicht tijd om mijn slimline PS2 uit zijn doos te toveren en hem aan internet hangen
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_42986940
quote:

[..]

Nou, voor zover is er nog niks gebeurd hoor..
pi_42987761
Dat online systeem van de 360-versie is alleen echt waardeloos . Heb het spel nu vanaf dinsdag en heb 't nog niet voor elkaar gekregen om een potje online te spelen. Telkens 'failed to connect' enz.
X
X
X
pi_42988090
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 15:46 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Nou, voor zover is er nog niks gebeurd hoor..
Nee idd, op de playstation kom ik ook nog niet online
AFCA!
pi_42988879
Iemand op de 360 die genakt wil worden

Oh ik lees dat het nog niet werkt, dan wacht ik nog ff met me 48 uur trial hehe.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:53:27 #172
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_42989012
quote:

[..]

Ik las het ff in de winkel, maar volgens mij hebben die gasten de hele 360 versie niet eens gespeeld, want ik zag nergens iets staan over al die dingen die nu zijn verdwenen uit het spel, en ik vind het gemis van een replay-functie en een klote LIVE-functie (nog steeds geen lobby, nog steeds gigantische lag, zwaar kutte edit-sectie, ect etc) toch echt wel de moeite van het noemen waard, als je je lezers wilt duidelijk maken wat ze in huis kunnen halen...

Zwakke move dus van Power Unlimited om de review dus OF alleen te baseren op de pS2 versie, of op de general consensus dat het spel 'TOCH WEL heel goed zal zijn, WANT het is PES' te baseren, en het dus gewoon amper gespeeld hebben alvorens de review in het blad te dumpen, zodat ze het gelijktijdig met de release van de game in de winkel hebben liggen...

Veel mensen die ik erover hoor zijn tevreden met de OFFLINE gameplay, maar teleurgesteld in vrijwel al het andere wat er nu dus mist of niet goed is.

Voor mij persoonlijk dus niet de moeite waard om voor de volle mep te kopen. Voor anderen wellicht wel.
pi_42989906
Heb hem vandaag binnen gehad. Ik ben benieuwd hoe het speelt. Voor de mensen die via Xbox Live spelen, mijn gamertag is ElmarO.
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:46 schreef Damzkieee het volgende:
Die scheids Hulde! Hij laat nu trouwens soms wel erg veel doorspelen, maar a la
Da's mooi om te horen. In PES 5 werd ik gek van dat gefluit om van die flut overtredingen.
pi_42989985
net ff me 1e potje gespeeld ( PC) op beginner, maar dat is echt super makkelijk, gelijk 6-0 gewonnen
ik vin dat het menu echt nog op consoles is gericht, dus dat je niet gewoon in het spel de keys kan veranderen, maar helemaal naar settings.exe moet en dan nog moet weten welke vormpje wat is
pi_42990144
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 17:21 schreef ElmarO het volgende:
Heb hem vandaag binnen gehad. Ik ben benieuwd hoe het speelt. Voor de mensen die via Xbox Live spelen, mijn gamertag is ElmarO.
[..]

Da's mooi om te horen. In PES 5 werd ik gek van dat gefluit om van die flut overtredingen.
Hij fluit nu minder. Maar wanneer je een overtreding maakt dan trekt ie vaak wel meteen een kaart.

Dus goed werk
pi_42990242
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 17:30 schreef toma het volgende:

[..]

Hij fluit nu minder. Maar wanneer je een overtreding maakt dan trekt ie vaak wel meteen een kaart.

Dus goed werk
Dat heb ik liever dan dat gefluit om niks. Haalde het tempo compleet uit de wedstrijd. En als ik wel eens een wedstrijd met een vriend speelde kreeg ik met enige regelmaat penalty's mee om de meest debiele overtredingen. Niet dat ik het nou heel erg vond, maar een hattrick scoren door middel van penalty's is wel een beetje te.
pi_42990382
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 17:33 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Dat heb ik liever dan dat gefluit om niks. Haalde het tempo compleet uit de wedstrijd. En als ik wel eens een wedstrijd met een vriend speelde kreeg ik met enige regelmaat penalty's mee om de meest debiele overtredingen. Niet dat ik het nou heel erg vond, maar een hattrick scoren door middel van penalty's is wel een beetje te.
De tactiek van een vriend van me was gewoon als ik dreigde uit te breken mij gewoon hard neerhalen zodat heel het tempo eruit lag. Dat kan nu dus gelukkig ook niet meer
pi_42990428
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 17:39 schreef toma het volgende:

[..]

De tactiek van een vriend van me was gewoon als ik dreigde uit te breken mij gewoon hard neerhalen zodat heel het tempo eruit lag. Dat kan nu dus gelukkig ook niet meer
Doordat ik zo makkelijk penalty's kreeg was mijn tactiek altijd als een aanval mislukte om dan in het penalty-gebied te gaan kloten. Hij maakte meestal wel een of andere lullige overtreding en ik had weer een strafschop verdiend.
pi_42991181
Reloaded heeft het ook weer geflikt... Stelletje trage honden dat ie er nu pas is

Ach, ik heb hem toch al gekocht, alleen die no-dvd is wel fijn, zodat de originele dvd weer het hoesje in kan en ik niet steeds dat ding erin hoef te gooien.
pi_42991765
Dat online gebeuren op de 360 werkt idd nog niet bepaald goed. Heb welgeteld 1 potje kunnen spelen (gewonnen uiteraard) na ongeveer 500x proberen....Hopelijk werkt het vanaf vandaag beter.

Mijn gamertag is trouwens: stefanusnl mocht iemand het aandurven om een potje te doen
pi_42991937
Laten we eerst maar wachten totdat er geen lag meer is voordat we elkaar beginnen uit te dagen
pi_42992062
Iemand die online op PC speelt die nu wel kan spelen ?
Vannochtend lukte t wel. Maar nu niet meer
pi_42992082
quote:
Beste klant,

Helaas is gister niet uw Pro Evolution 6 verstuurd.
We hadden ze gister moeten krijgen, maar door een fout bij de UPS zullen we ze vandaag pas krijgen.
Aan deze overmacht kunnen wij helaas ook niets doen.

Zodra we de Pes6 binnenkrijgen, zullen we het versturen.

Onze excusses voor de vertraging van uw PreOrder.

MVG NEDgame
GODVER
pi_42992148
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 18:57 schreef taart het volgende:

Helaas is gister niet uw Pro Evolution 6 verstuurd.
We hadden ze gister moeten krijgen, maar door een fout bij de UPS zullen we ze vandaag pas krijgen.
Aan deze overmacht kunnen wij helaas ook niets doen.

Zodra we de Pes6 binnenkrijgen, zullen we het versturen.

Onze excusses voor de vertraging van uw PreOrder
Jezus, wat een amateuristisch mailtje...
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 19:03:55 #185
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_42992200
Ben bang dat ze gewoon vergeten zijn hem te versturen, en nu een beetje liegen. Aantal berichten al gelezen van mensen die zeggen dat hij gisteren al gewoon in hun shop lag. (In groningen, waar de webshop ook zit)
pi_42992206
quote:

[..]

GODVER
Was het die 10 euro nou waard?
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 19:05:09 #187
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_42992218
18 euro!!
pi_42992242
quote:

[..]

GODVER
Trouwens, RELAX, kijk op Nforce, speel het weekend offline, en na het weekend kun je online
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 19:08:27 #189
159670 -hypnagogia-
De oude garde.
pi_42992285
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 13:29 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Dus? Dus ga je nu huilend op de grond in de foetushouding jezelf aftrekken? Dus ga je nu op je kop staat midden in je woonkamer terwijl je random onzin gaat schreeuwen? I dont know, think for yourself man
Drone Music
pi_42993043
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 19:08 schreef -hypnagogia- het volgende:

[..]

Dus? Dus ga je nu huilend op de grond in de foetushouding jezelf aftrekken? Dus ga je nu op je kop staat midden in je woonkamer terwijl je random onzin gaat schreeuwen? I dont know, think for yourself man
Drugs are bad m'kay?
pi_42993060
Vind het zeker een beter spel dan PES5 maar verdomme ik wil online spelen , heb nog maar 4 online kunnen spelen...
pi_42993335
Ik speel nooit online. Wat mis ik?
pi_42993366
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 19:56 schreef Fargo het volgende:
online spelen
pi_42993395
Nu heb ik er veel verstand van...maar wat is daar allemaal voor nodig? Ik weet dat het met de X=-box 360 erg gemakkelijk is..maar wat zijn voor de PS2 de benodigheden?
pi_42993470
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 19:56 schreef Fargo het volgende:
Nou tegen de pc spelen blijft ook niet altijd leuk. En je vrienden blijven ook niet altijd logeren (altans dat hoop ik voor jou). Dus is t leuk om tegen iemand anders te spelen. Zo leer je nieuwe tactieken enzo.
pi_42995389
Dat veld . Dat is toch wel erg goed gemaakt vind ik (op Xbox 360) .
X
X
X
pi_42995785
zag vanmiddag toevallig de Expert Guide liggen, eens kijken wat ik na al die jaren spelen nog nooit gedaan heb van truukjes etc
pi_42996599
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 19:59 schreef Fargo het volgende:
Nu heb ik er veel verstand van...maar wat is daar allemaal voor nodig? Ik weet dat het met de X=-box 360 erg gemakkelijk is..maar wat zijn voor de PS2 de benodigheden?
je hebt een modem nodig (als die er niet al inzit) en je moet zo'n cd van sony hebben om je te registreren.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:14:56 #199
152411 EvertonPride
we are the peoples club
pi_42996949
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 18:56 schreef toma het volgende:
Iemand die online op PC speelt die nu wel kan spelen ?
Vannochtend lukte t wel. Maar nu niet meer
Was dat zonder lag?
BVD
pi_42997952
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 22:01 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

je hebt een modem nodig (als die er niet al inzit) en je moet zo'n cd van sony hebben om je te registreren.
Ik vind dat echt superomslachtig. Wat dat betreft is dat wel goed geregeld bij de Xbox.. Gewoon kaartje erin, abbootje en klaar..

Hoe zit dat met de PES3? Ik neem aan dat online spelen dan ook wel wat eenvoudiger zal zijn? Dan wacht ik daar wel op...
pi_43004294
Voor mensen die last hebben van kleine hick-ups tijdens het spelen: de pes5.exe van Reloaded lost dat probleem op, waarschijnlijk heeft Konami de kopieerbeveiliging (SecuRom) iets te serieus genomen, maar Reloaded heeft hier dus geen last van zoals begrijpelijk
pi_43005916
MMaRsu .. Gin And Tonic, Demonic, Body Smell Like Chronic zegt:
Hey
ik maak ff een PES6 topic

Anders ben je ff op de hoogte
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 11:42:03 #203
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_43005933

Als iemand me op XBL wil toevoegen voor live games mijn gamertag = MMaRsu NL
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 12:06:36 #204
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_43006300
Gisteren toch weer ff gespeeld na FIFA te hebben gedaan... en PES is inderdaad echt wel beter

Morgen kom ik weer online, om me te laten slachten
PieAir
pi_43006341
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 12:06 schreef jpg97 het volgende:

Morgen kom ik weer online, om me te laten slachten
Voorlopig zijn de online-problemen niet opgelost denk ik hoor...
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 12:09:52 #206
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_43006354
Ik heb even een paar potjes masterleage gespeeld, moet even wennen net als bij pes5 het geval. Maar ik vind het weer zeer okay.
Drop you like an ill, bad habit
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 12:10:48 #207
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_43006365
Zal ik vandaag eindelijk PES6 binnen krijgen van Nedgame? Ben nu al weer een beetje de PC versie gewend Speelt de 360 versie heel anders? Vind die voor de pc toch een beetje te snel nog
pi_43006482
Omg ik moet vet werken om een redelijke pas af te geven. Maar daarom speel ik pes ook he, altijd een uitdaging
pi_43006697
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 11:42 schreef MMaRsu het volgende:

Ik zal je straks ff toevoegen

Jammer alleen dat ik nu steeds tussen mijn twee accounts moet gaan zitten switchen. Mijn foute Nieuw Zeeland account heeft nog tot maart live gold....
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 12:34:59 #210
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_43006767
Volgende week ook maar even zo een Live pack met Vision cam kopen. Wil ook wel is even pese online
pi_43007267
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 12:10 schreef Cubewoods het volgende:
Zal ik vandaag eindelijk PES6 binnen krijgen van Nedgame? Ben nu al weer een beetje de PC versie gewend Speelt de 360 versie heel anders? Vind die voor de pc toch een beetje te snel nog
Op de Xbox 360 is PES 6 ook sneller dan PES5. Maar dat vind ik juist wel fijn spelen.

Heb vanochtend drie wedstrijden gespeeld en het speelt echt geweldig. Ok, ik speelde wel op amateur-niveau (wat echt achterlijk simpel is) om even in te komen, maar het speelt heerlijk. Het grootste pluspunt is nog wel dat de scheidsrechter niet meer zo snel fluit.
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 12:34 schreef Cubewoods het volgende:
Volgende week ook maar even zo een Live pack met Vision cam kopen. Wil ook wel is even pese online
Ik heb nog een twee dagen trial voor je over die bij PES zit. Dus als jij of iemand anders die wilt hebben moet die me maar even mailen.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 13:01:55 #212
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_43007303
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 11:42 schreef MMaRsu het volgende:

Ik zal je vanmiddag ff toevoegen
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 13:08:33 #213
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_43007419
Als ik PES6 vandaag binnen krijg, wil ik wel zo een Trial hebben ja. Kunnen we meteen even online

Moet wel eerst even oefenen, want het is toch altijd wennen zo een nieuwe PES Speel ook al vanaf PES1 met een Playstation controller, maar de button layout van de 360 is bijna het zelfde dus dat zal wel niet zo een verschil zijn.

Kan niet wachten!
pi_43007436
Pes6 op de pc is erg goed , scheids is nog steeds kut harde overtreding van achter = geel. Kleine duwtjes worden niet meer bestraft gelukkig. Het veld lijkt groter en eist meer tactisch spel, een sprintje vanaf de zeikant en scoren maar is niet meer zo makkelijk Ik ben altijd sceptisch over nieuwe releases, vooral als ze overhyped zijn, pes6 is de eerste game die ik meteen beter vind dan de voorganger
pi_43007491
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 13:08 schreef Cubewoods het volgende:
Als ik PES6 vandaag binnen krijg, wil ik wel zo een Trial hebben ja. Kunnen we meteen even online

Moet wel eerst even oefenen, want het is toch altijd wennen zo een nieuwe PES Speel ook al vanaf PES1 met een Playstation controller, maar de button layout van de 360 is bijna het zelfde dus dat zal wel niet zo een verschil zijn.

Kan niet wachten!
Die trail zit ook bij PES 6, dus dat scheelt. En het omschakelen van een PS2 controller naar de Xbox360 controller is wel goed te doen. PES 1 en 3 speelde ik op PS2, maar het koste me weinig moeite om te wennen aan de Xbox360-controller bij PES5.

Maar ik vond het wen-gehalte wel meevallen. Ik won mijn tweede wedstrijd al met 7-0. Met een Shevchenko die aardig op dreef was (5 goals en 1 assist).
pi_43007512
Ik ben bang dat ik weer helemaal moet gaan wennen.. Dat ik zit te schelden, omdat de scheidsrechter niet fluit voor een lullig duwtje bijvooorbeeld
pi_43007667
Voor de mensen die problemen hebben met connecten in PES6 360:

k I'm not saying this will work for everyone but tonight it worked for me and a few others on a different forum I go to. Before this I was having exactly the same problems everyone else was having...being told the match was no longer available, creating a game which no-one could join etc...

However tonight I had about 10 games in a row on ranked with only about 30 seconds between each game.

You need to test your xbox live connection before you play. Then CREATE a game. You should have someone challenging you very very soon. When the game is over create another game, DO NOT try to join a game on the custom list because then creating a game won't work and you'll have to test your connection again. So basically:

1) Test your connection

2) Sign in and start PES

3) CREATE a game

4) Make sure you stick to creating games

Gevonden op gamespot. Volgens andere werkt dit.
I'm not a businessman, I'm a business, mann
pi_43008052
Ik vond op xboxworld de unlockables. Deze zijn dan wel voor de PS2, maar dat zou voor de andere versies niet uit moeten maken. Althans, dat hoop ik.
quote:
Bonus Players

Win the Master League Division 1 to unlock a new set of players. You can do this up to three times, each time unlocking a different set.

Unlock the Worldwide All-Stars Team
Win the International League as any team.

Unlock the European All-Stars Team
Win the International Cup with any team.

Unlock the classic Italian team
Win the European Cup as Italy.

Unlock the classic Brazil team
Win the South American Cup as Brazil.

Unlock the classic Argentinian team
Win the South American Cup as Argentina.

Unlock "Call Name" Option
Win the Konami Cup with a club team. The "Call Name" option will now be unlocked at the "Edit Clubs" screen.

Realistic Faces
Win the Asian Cup as Japan to unlock more realistic faces for that team in edit mode.

Unlock the classic French team
Win the European Cup as France.

Unlock the classic England team
Win the European Cup as England.

Unlock the classic Germany team
Win the European Cup as Germany.

Unlock the classic Holland team
Win the European Cup as Holland.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 14:42:38 #219
148655 Robocock
pi_43009373
Eindelijk 2 potjes online gespeeld, zonder lag.
Wel 2 x verloren uiteraard Ik zuig
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 14:53:38 #220
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_43009587
Yes PES6 eindelijk binnen van Nedgame
Zie jullie volgende week weer

Owja en een brief van Otto dat ik geen tv voor 99 euro krijg
pi_43010205
Gister de hele avond/nacht gespeeld met een vriend! Wat een retegoed spel.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 15:20:54 #222
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_43010223
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 14:53 schreef Cubewoods het volgende:

Gek he
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_43010732
Is ie al uit op de PSP?
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 16:01:22 #224
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_43011012
Wauw me eerste wedstrijd met ML ajax (Neppe spelers dus) met 2-0 van az verloren
pi_43011030
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 14:53 schreef Cubewoods het volgende:

Hier ook
pi_43011037
Ik haat PES5..het was gewoon zo lelijk en die namen
Ik hoop dat PES6 iets beter is
pi_43011045
Whehe maak net een rebound goal met xavi's elleboog
pi_43011639
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 16:01 schreef Cubewoods het volgende:
Wauw me eerste wedstrijd met ML ajax (Neppe spelers dus) met 2-0 van az verloren
Ik heb met 1-0 bij Excelsior verloren, het kan dus nog erger
Porcupine Tee - Normal
pi_43011911
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 16:03 schreef Devrim_ het volgende:
Ik haat PES5..het was gewoon zo lelijk en die namen
Ik hoop dat PES6 iets beter is
Dude

Nooit gehoord van option files of superpatches?

De eerste option files van PES 6 zijn er al weer, dus dat bullshit argument van 'lelijke neppe namen' slaat nergens op
pi_43012412
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 16:46 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Dude

Nooit gehoord van option files of superpatches?

De eerste option files van PES 6 zijn er al weer, dus dat bullshit argument van 'lelijke neppe namen' slaat nergens op
Want die option files heb je ook voor de xbox en ps2 enzo
pi_43012422
daarbij kan ik me niet zo storen aan neppe namen, zolang de gamelay maar gruwelijk is
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 17:15:03 #232
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_43012539
Die Option file heb je zelfs al voor de 360.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 17:22:23 #233
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_43012689
Commentaar op pes 6
quote:
Tot zover nog weinig om je druk over te maken; een nieuwe PES is altijd wennen, dus nu ook. Oh ja, toch: de graphics zijn niet om over naar huis te schrijven. Vergeet niet dat we het hier over een next-gen footie hebben. Als ik even kijk naar de sprong die FIFA heeft gemaakt, dan vallen de graphics van Pro Evolution Soccer 6 gewoon tegen. Dat betekent ook weer niet dat het heel lelijk is, maar zonder HDTV is de stap van deze generatie naar een next-gen console als de Xbox 360 eigenlijk te klein.
quote:
Ach, ik ben zo’n schappelijke gozer: ik wil al die gebreken nog wel door de vingers zien. Want ach: hoe vaak kijk je een herhaling terug, en die gezichten: dat went na een tijdje vanzelf wel. Bovendien zit de Master League er gelukkig gewoon in en er is voldoende om een lange tijd bezig te zijn. Nee, de oorlog tussen mij en PES 6 breekt pas uit zodra Xbox Live wordt ingeschakeld. Ik kan wachten en zoeken wat ik wil, ik krijg geen wedstrijd. Dat probleem hebben veel meer mensen: feit is gewoon dat Konami zijn zaakjes niet voor elkaar heeft. Maar zelfs áls het goed zou werken, dan is de online modus op Live slechts een slap aftreksel van wat de PS2-versie heeft. Online competities? Nier hier. Met meer dan twee mensen in één wedstrijd? Vergeet het maar. Waarom zou je een netwerk als Xbox Live ook ondersteunen
quote:
Neem bijvoorbeeld alleen al het gebrek aan editting. Op de 360 kun je alleen de stats van spelers veranderen, maar niet hun uiterlijk. Nou, Huntelaar heeft lange, blonde haren in dit spel: daar zit je dus mooi aan vast. Ook de nepnamen van clubs zijn zodoende niet te fixen. Nou kun je zeggen dat dat ‘toch niet zo heel belangrijk is’, maar ik ken veel mensen die een update voor hun option file hebben, om zo de echte namen te hebben. Of nog zoiets: ik maakte een spectaculaire goal en moest toen de camera van mijn mobiel tevoorschijn toveren om dat vast te leggen, want opslaan is er niet bij. Er is geen International Challenge. Er is niets dat je vrij kunt spelen. Er zitten maar acht verschillende stadions in (tegen de 33 van de PS2!!).
pi_43012727
*andre347 start PES op
pi_43012774
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 17:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Commentaar op pes 6
[..]

[..]

[..]

ze hebben het al net zo verzaakt als EA met hun 360 versie, ze mogen zich diep schamen.
underground forever baby
pi_43013022
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 17:09 schreef nietteveranderen het volgende:

[..]

Want die option files heb je ook voor de xbox en ps2 enzo
Ja.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 18:05:44 #237
152411 EvertonPride
we are the peoples club
pi_43014162
Option File met alle correcte namen en shirts (PC)

Rechtsklikken, opslaan als (en niet als TXT )
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 18:53:33 #239
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_43014982
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 17:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Commentaar op pes 6
[..]

[..]

[..]

Wees blij dat we geen commetaren op FIFA gaan plaatsen hier , dan waren we al 49875830 topics verder
pi_43015314
Op de pc is die top!
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_43015356
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 18:20 schreef Saekerhett het volgende:
Option File met alle correcte namen en shirts (PC)

Rechtsklikken, opslaan als (en niet als TXT )
Wtf,
KLAAS JAN HUNTELAAR
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 19:10:23 #242
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_43015358
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 19:08 schreef Badabingea het volgende:
Op de pc is die top!
Op de 360 ook , ondanks wat gemiste features , maar de gameplay
pi_43015726
kan je met de rld versie online?
pi_43015981
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 19:25 schreef mic_forever het volgende:
kan je met de rld versie online?
Nee, koop het maar als je graag online wil!
pi_43016033
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 19:37 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Nee, koop het maar als je graag online wil!
oke jodenkind
pi_43016687
Een vraagje voor de PS2 versie bezitters van PES6.

Als ik in edit mode een logo wil maken kan ik geen kleur kiezen, er staan ong. 8blokjes maar de kleuren staan allemaal op 0 en ze zijn ook niet te veranderen. Kan iemand me helpen
-AJAX AMSTERDAM-
pi_43022299
Ik vraag me af of mensen die zeggen dat ze geen lag hebben wel weten wat het inhoudt of het eenvoudig weg niet door hebben.

Veel mensen denken namelijk dat lag is dat hij niet soepel loopt. Nou, soepel loopt hij wel (behalve als er iemand online komt bij de tegenstander). Het irritante is dat je een vertraging hebt tussen het moment dat je een knop indrukt en dat je speler reageert...
pi_43022841
PES 6 op de PC stottert bij mij een heel klein beetje, zeg maar als de bal over de middenlijn gaat, zwaar irritant. Ook al zet ik de settings op medium en 1024x...
pi_43023633
Vraagje waar ik al een hele tijd mee loop.
Wat doet dat regulate condition nou precies in ML?

Of nog beter wat zijn de nadelige gevolgen want de directe gevolgen zie ik nog wel.
pi_43023919
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 00:19 schreef Godlike02 het volgende:
Vraagje waar ik al een hele tijd mee loop.
Wat doet dat regulate condition nou precies in ML?

Of nog beter wat zijn de nadelige gevolgen want de directe gevolgen zie ik nog wel.
je spelers kunnen weer terug in conditie komen. Of als je pech hebt helemaal uit conditie raken.
pi_43023994
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 00:29 schreef toma het volgende:

[..]

je spelers kunnen weer terug in conditie komen. Of als je pech hebt helemaal uit conditie raken.
That's it?
Hmmm zag idd wel stijging aar om nou voor elke wedstrijd op die knop te gaan drukken.

Tnx in elk geval.
pi_43025794
Het is zo'n verschrikkelijk geweldig spel (voor de pc) vind ik

Speelt VEEL beter dan 5 als je het een beetje kan (gewend bent). Hier zijn we nog lang niet mee uitgespeeld
  zondag 29 oktober 2006 @ 02:04:48 #253
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43026684
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 02:02 schreef Saekerhett het volgende:

Speelt VEEL beter dan 5 als je het een beetje kan (gewend bent). Hier zijn we nog lang niet mee uitgespeeld
Heb hem ook op de pc, als je binnenkort eens Feyenoord - Ajax wilt spelen online.
  zondag 29 oktober 2006 @ 10:49:53 #254
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_43029789
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 02:02 schreef Saekerhett het volgende:

Inderdaad zulks een werelds spel voor de PC.
Ik heb deze game zelfs gekocht.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_43029858
kan men inmiddels al weer online?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  zondag 29 oktober 2006 @ 11:09:35 #256
107631 Pikhoofd
What's in a name?
pi_43030192
Weet iemand waar ik een lijst kan vinden met alle correcte team/speler namen? Voor de PS2?
pi_43030623
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 11:09 schreef Pikhoofd het volgende:
Weet iemand waar ik een lijst kan vinden met alle correcte team/speler namen? Voor de PS2?
http://forums.evo-web.co.uk/forumdisplay.php?f=206

Check daar even.
pi_43030648
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 10:53 schreef denthemen het volgende:
kan men inmiddels al weer online?
Vanochtend kon het in ieder geval nog niet
  zondag 29 oktober 2006 @ 12:08:30 #259
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_43031494
Stukje even geleend van jorienvdherik:

quote:Neem bijvoorbeeld alleen al het gebrek aan editting. Op de 360 kun je alleen de stats van spelers veranderen, maar niet hun uiterlijk. Nou, Huntelaar heeft lange, blonde haren in dit spel: daar zit je dus mooi aan vast. Ook de nepnamen van clubs zijn zodoende niet te fixen. Nou kun je zeggen dat dat ‘toch niet zo heel belangrijk is’, maar ik ken veel mensen die een update voor hun option file hebben, om zo de echte namen te hebben. Of nog zoiets: ik maakte een spectaculaire goal en moest toen de camera van mijn mobiel tevoorschijn toveren om dat vast te leggen, want opslaan is er niet bij. Er is geen International Challenge. Er is niets dat je vrij kunt spelen. Er zitten maar acht verschillende stadions in (tegen de 33 van de PS2!!).

----------------------------------------

Tja als je dit leest dan vraag ik me toch af wat het nu dan nog zo speciaal moet maken om PES op de 360 te spelen...?
Voor de duidelijkheid, ik heb de PS2 en de Xbox360, sterker nog ik heb de 360 speciaal aangeschaft voor PES.
Alleen heb ik de 360 versie nog niet gekocht vanwege het bovenstaande.

Vind het enorm vreemd, PES5 op de xbox was vorig jaar ook al niets bijzonders....
Het lijkt erop dat PES en Xbox gewoon niet samen gaan.
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_43032845
Ik zie dat pesfan inmiddels een update voor de ps2 en de 360 versie vrijgegeven heeft, hoe pas je dit toe op de 360 versie? Heb je dan weer zo'n datel usb stick nodig?
pi_43034641
Online ligt er ook al het hele weekend uit.. offline is het allemaal hetzelfde, namelijk voorzet kopbal doelpunt
-AJAX AMSTERDAM-
pi_43034798

M'n eerste prijs heb ik al binnen
  zondag 29 oktober 2006 @ 14:16:07 #263
107631 Pikhoofd
What's in a name?
pi_43035307
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 11:29 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

http://forums.evo-web.co.uk/forumdisplay.php?f=206

Check daar even.
ik kan daar alleen maar option files vinden, en geen gewone lijst

iemand??
  zondag 29 oktober 2006 @ 16:27:56 #264
148655 Robocock
pi_43039096
Beetje irritant, die gasten die op pauze drukken zodra ze op 1-0 staan

Daarna loopt ie vast

Sterf!
pi_43039192
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 16:27 schreef Robocock het volgende:
Beetje irritant, die gasten die op pauze drukken zodra ze op 1-0 staan

Daarna loopt ie vast

Sterf!
Jij kan tenminste online spelen. De server van de ps2 versie ligt al de hele dag plat voor heel veel mensen, sommige zijn er met geluk op gekomen maar ik kom er maar niet op na 2uur proberen.

Bedankt Konami voor de Goede service die ik krijg voor 60 euro
-AJAX AMSTERDAM-
pi_43039386
Xbox Live werkte vanmiddag gelukkig wel mee. Heb toch nog een paar potjes kunnen spelen, waarvan 1 ranked. Alleen een beetje jammer dat toen MMaRsu een invite stuurde en ik accepteerde hij geen connection kon krijgen.
pi_43039391
Jullie doen net alsof PES6 alleen online te spelen is, het is maar een extra feature voor de leukigheid, het is geen MMO sports game ofzo.
voor 60 euro krijg je de game die je kan spelen, de online feature is alleen bout nu vanwege de gigantische drukte neem ik aan. Kun je Konami niet op aanspreken.
  zondag 29 oktober 2006 @ 16:59:40 #268
148655 Robocock
pi_43039938
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 16:38 schreef Henkmanz het volgende:
Jullie doen net alsof PES6 alleen online te spelen is, het is maar een extra feature voor de leukigheid, het is geen MMO sports game ofzo.
voor 60 euro krijg je de game die je kan spelen, de online feature is alleen bout nu vanwege de gigantische drukte neem ik aan. Kun je Konami niet op aanspreken.
  zondag 29 oktober 2006 @ 18:26:34 #269
92771 Un4
War....
pi_43042148
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 12:08 schreef Noax het volgende:

Tja als je dit leest dan vraag ik me toch af wat het nu dan nog zo speciaal moet maken om PES op de 360 te spelen...?
Voor de duidelijkheid, ik heb de PS2 en de Xbox360, sterker nog ik heb de 360 speciaal aangeschaft voor PES.
Alleen heb ik de 360 versie nog niet gekocht vanwege het bovenstaande.

Vind het enorm vreemd, PES5 op de xbox was vorig jaar ook al niets bijzonders....
Het lijkt erop dat PES en Xbox gewoon niet samen gaan.
Widescreen en HD, vooral widescreen is heerlijk bij zo'n voetbalgame. Het speelt ook gewoon heel anders dan de andere versies, ik vind het een verbetering. Hopelijk krijgen ze het Live gebeuren ook nog redelijk aan de praat, alhoewel ik al redelijk wat potjes goed heb kunnen spelen. Ik heb de vorige delen ook intensief online gespeeld op de PC, en daar was de lag vele malen duidelijker merkbaar dan op Xbox live.

Luister niet al teveel naar dat negatieve gezeik en helemaal al niet van Jorien "FIFA fanboy bij uitstek" die enkel bezig is z'n domme aankoop van FIFA 07 hier te rechtvaardigen.
...war never changes
  zondag 29 oktober 2006 @ 19:01:31 #270
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43042991
Net mijn eerste potje gespeeld op de PC, hij speelt heerlijk. Stuk beter dan WE10 indertijd, gelukkig hebben ze hem fine getuned aan de Europese wensen.

Alleen online duurde een eeuwigheid, probeer het vanacht nog eens, misschien dat het dan wat rustiger is.
  zondag 29 oktober 2006 @ 19:51:00 #271
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_43044487
Ik heb vanmiddag wel een paar potjes online kunnen spelen tegen DriesNL en Wessiej ( allebei dik gewonnen, tegen dries met 6-0 gewonnen en tegen Wessiej met 2-1 )
  Redactie Games zondag 29 oktober 2006 @ 19:53:12 #272
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_43044563
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 19:51 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb vanmiddag wel een paar potjes online kunnen spelen tegen DriesNL en Wessiej ( allebei dik gewonnen, tegen dries met 6-0 gewonnen en tegen Wessiej met 2-1 )
Kom op zeg, ik was Olympique Lyon en jij Inter, ik 2 rode kaarten en dan nog met moeite van mij winnen
.....Kennedy
  zondag 29 oktober 2006 @ 19:54:24 #273
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43044603
Zijn ze bij Konami zo dom dat ze Lyon nog steeds lager inschatten dan Inter?
  Redactie Games zondag 29 oktober 2006 @ 19:55:38 #274
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_43044635
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 19:54 schreef twi het volgende:
Zijn ze bij Konami zo dom dat ze Lyon nog steeds lager inschatten dan Inter?
Inter is volgens mij de beste club in het spel !
.....Kennedy
  zondag 29 oktober 2006 @ 19:55:40 #275
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_43044637
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 19:53 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Kom op zeg, ik was Olympique Lyon en jij Inter, ik 2 rode kaarten en dan nog met moeite van mij winnen
Luister eens jong vuilak, die rode kaarten deed je jezelf aan . En met moeite echt niet
pi_43044659
Scoren gaat mij echt moeilijk af...

Ik speel nu met Ajax de eredivisie, heb slechts 1 van de 14 wedstrijden gewonnen Verdedigen is het probleem niet echt, ik speel heel vaak 1-1 of 0-0. Ik heb wel het idee dat die verdedigers van mij een stel oetlullen zijn... Ze doen niet echt veel als de tegenstander in mijn 16 komt... Tenzij ik de X knop ingedrukt hou.
  Redactie Games zondag 29 oktober 2006 @ 19:57:49 #277
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_43044711
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 19:55 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Luister eens jong vuilak, die rode kaarten deed je jezelf aan . En met moeite echt niet
Jij moest zonodig de scheids omkopen ja

Ik maak je nog wel eens in, met 4-0 oid.
.....Kennedy
  zondag 29 oktober 2006 @ 19:58:50 #278
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43044744
Vleugelaanval met Mitea en Rosales. Man, ik kan echt niet wachten tot ik 'm kan spelen
  zondag 29 oktober 2006 @ 19:58:55 #279
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_43044746
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 19:57 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Jij moest zonodig de scheids omkopen ja

Ik maak je nog wel eens in, met 4-0 oid.
Prima LOLOLOLL~11`1roflcopters
  Redactie Games zondag 29 oktober 2006 @ 20:01:16 #280
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_43044813
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 19:58 schreef twi het volgende:
Vleugelaanval met Mitea en Rosales. Man, ik kan echt niet wachten tot ik 'm kan spelen
Rosales is echt een neger in dit spel maar wel goed, heb het ook zo staan als ik met Ajax speel.
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 19:58 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Prima LOLOLOLL~11`1roflcopters
Zometeen
.....Kennedy
pi_43044873
Rosales heeft teveel in de zon gelegen in het spel ja. De Mul lijkt beter.
Houd van een lijntje.
  zondag 29 oktober 2006 @ 20:03:19 #282
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_43044878
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 20:01 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Rosales is echt een neger in dit spel maar wel goed, heb het ook zo staan als ik met Ajax speel.
[..]

Zometeen
Nee m'n vriendin is er die wil aand8 morgen
  zondag 29 oktober 2006 @ 20:05:16 #283
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43044932
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 20:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Rosales heeft teveel in de zon gelegen in het spel ja. De Mul lijkt beter.
Hij lijkt beter qua uiterlijk, of qua spel? Het belangrijkste voor vleugelspelers is de snelheid, de rest boeit niet
pi_43044963
Uiterlijk, qua spel weet ik eigenlijk niet.
Houd van een lijntje.
  Redactie Games zondag 29 oktober 2006 @ 20:06:27 #285
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_43044972
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 20:03 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Nee m'n vriendin is er die wil aand8 morgen
Je bent gewoon bang

Die spelers die je krijgt bij de ML zijn dit jaar gewoon écht kút, heb nog helemaal niks gewonnen
.....Kennedy
pi_43045822
Mitea is altijd masterlijk in dit spel
pi_43045907
kutzooi, wil nu eindelijk wel weer eens online
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_43045950
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 20:32 schreef denthemen het volgende:
kutzooi, wil nu eindelijk wel weer eens online
Je bent niet de enige.
pi_43047290
Heh, ze hebben nu ook de Xbox PES 6 reclame op televisie, net 2x gezien bij Talpa ( ).
  zondag 29 oktober 2006 @ 21:11:37 #290
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_43047357
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 20:06 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Je bent gewoon bang

Die spelers die je krijgt bij de ML zijn dit jaar gewoon écht kút, heb nog helemaal niks gewonnen
Ja ze kunnen geen bal aannemen Als je bij een speler weg probeert te draaien raak je bijna altijd de bal kwijt, zo een slechte controle hebben ze

Moet snel Spelers kopen. (Mathieu )
pi_43047408
Ik heb ook een boel spelers op mn lijstje staan. Maar het is maar de vraag of ze wel naar nac willen.
Houd van een lijntje.
pi_43047562
Weet iemand waar ik PES6 voor de 360 het goedkoopst kan krijgen?
  zondag 29 oktober 2006 @ 21:20:41 #293
148655 Robocock
pi_43047731
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 21:16 schreef Max-Westerman het volgende:
Weet iemand waar ik PES6 voor de 360 het goedkoopst kan krijgen?
Zou even koekeloeren of je 'm 2ehands kan krijgen, denk dat er toch wel een aantal mensen zijn die het vinden tegenvallen.

PES
  zondag 29 oktober 2006 @ 21:30:11 #295
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43048146
Zwaar relax al die steekpasjes, vooral die lob steekpas in PES6 is een stuk beter geworden. Normale passes worden nu ook mooi in de loop meegegeven, dat de gameplay ten goede maakt.

Doordat je minder snel overtredingen maakt dmv pressie zetten is het nu ook minder irritant bij uitgooien wanneer je tegenstander er direct bovenop probeer te zitten.

Ook leuk om te zien dat sommige spelers bij standaard dribbelen al trucs gewijs langs sommige spelers kunnen gaan. Totzover erg vet spel, stukken beter dan Winning Eleven 10 gelukkig.
  zondag 29 oktober 2006 @ 21:31:14 #296
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_43048188
Vandaag bij de amsterdamse poort bij intertoys eplaza en frs gevraagt of ze die PES Guide book hebben, en bij de Mediamarkt. Nergens te krijgen. Mischien dan toch maar online bestellen
pi_43051635
k*t plaatje doet het niet
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_43051688
  zondag 29 oktober 2006 @ 22:50:38 #299
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_43051691
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 22:49 schreef denthemen het volgende:
[afbeelding]
pes kom op zeg
pi_43051938
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 22:49 schreef denthemen het volgende:
k*t plaatje doet het niet
Gewoon ff in adresbalk plakken, doet ie het gewoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')