verkocht of gekocht?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:20 schreef FJD het volgende:
Gisteren gespeeld en meteen verkocht
Spel speelt veel soepeler en eenvoudiger dan Fifa. Normaal gesproken hang ik qua voorkeur precies tussen beide spellen in maar het lijkt wel of PES wat meer richting Fifa is getrokken. Heeft erg goed uitpakt
Ik denk verkocht.quote:
Ik doe met je meequote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:33 schreef Robocock het volgende:
tvp ole
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:20 schreef FJD het volgende:
Gisteren gespeeld en meteen verkocht
Spel speelt veel soepeler en eenvoudiger dan Fifa. Normaal gesproken hang ik qua voorkeur precies tussen beide spellen in maar het lijkt wel of PES wat meer richting Fifa is getrokken. Heeft erg goed uitpakt
dat had ik ook, maar het was me pes-maatjequote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:44 schreef Fargo het volgende:
[..]
![]()
Wat ik gisteren weer meemaak. Hele dag staat PES6 me op mijn bureau hier op kantoor aan te kijken. Ben ik eindelijk thuis...snel eten, PES6 erin, ik ga zitten...DING DONG...visite![]()
![]()
de Power-Unlimited had Fifa een 8,8 gegeven en PES6 een 9,4 dat zegt genoeg.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:36 schreef pdiscs het volgende:
Ben benieuwd of er ook mensen in dit topic komen die zowel Fifa als PES spelen. En vooral benieuwd naar een objectieve vergelijking.
*meldquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:36 schreef pdiscs het volgende:
Ben benieuwd of er ook mensen in dit topic komen die zowel Fifa als PES spelen. En vooral benieuwd naar een objectieve vergelijking.
Je kunt op de 360 in ieder geen replays saven. Vind ik behoorlijk jammer, want ik ga als 28-jarige gewoon nog op pad met mijn memory card om mijn goals aan mijn beste maat te laten zien. Dat is er bij de 360 dus niet meer bij..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:57 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb geen zin om het vorige topic helemaal door te lezen. (moet ook nig iets doen op m'n werk)
Maar wat zit er nu precies niet in de 360 versie ?
Kan je de mannetjes nog wel veranderen qua uiterlijk/of zelf iets maken ?
Welke competities zitten er wel en niet in ivm PES5 ?
* Enchanter gaat 'm halen vanmiddag
Dat heb ik dus gisteren ook al een paar keer gemerkt. Je moet echt alert blijven..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:05 schreef EvertonPride het volgende:
Nou ik heb ook 2 matchen gespeeld op de PC en ik zal mijn mening eens geven.
Ik speelde de eerste match AJAX-AZ. Het introfilmpje was leuk, de graphics zijn er weer net als voorafgaande jaren 5 % beter op vooruit gegaan. Vanaf de aftrap merkte ik tot de balbehandeling erg traag is en dat het timen van schoten, kopballen, passen en slidingen heel belangrijk zijn geworden. Je moet beter je best doen om nu een lopende aanval op te bouwen. Positief dus! De schoten op goal zijn beter geworden en ik heb al enkele schoten op goal gevuurd die ik in PES5 niet zou tegenkomen. De keeper komt nu ook realistischer over en het was genieten dat enkele buitenkantpoeierschoten fantastisch met alle moeite nog door de keeper werden tegengehouden. Dit wilt niet zeggen tot de keeper alles tegenhoudt want hij had ook een houdbaar schot van mij moeten hebben wat dus een goal opleverde. De schaduw vind ik wel altijd vervelend bij de goal, of zijlijn maar daar zal hopelijk binnenkort een patch iets aan doen. Ik heb 1 x de mogelijkheid gehad om een snelle vrije trap te nemen (R1+L1) maar die melding werd zo snel gegeven tot ik te laat was om het uit te voeren. Andere keertje dus sneller paraat zijn hehe..
De 2e match was Barcelona-Real Madrid en toen merkte ik tot de snelheid toch erg hoog kon liggen. Wat mooi om te zien was, was tot de tegenstander een verassend pass-stifje gaf over mijn verdediginglijn waar Van the Man net niet in buitenspelval alleen voor de keeper kwam. Maar zijn stifje belandde op de lat.Al met al is PES6 zeker weer erop vooruit gegaan en kan ik niet wachten op de aankomende superpatch/option file zodat ik weer proavonden kan organiseren.
Nu nog 2 vragen aan jullie,
1. Hoe bevalt PES6 online op de PC. Heb je geen last meer van een helft lag?
2. de LOD mixer module voor de kitserver van PES5 kun je die ook gebruiken voor PES6? Daarmee kun je namelijk de graphics nog iets gelikter mee maken.
ps: ik speelde op niveau regular (gemiddeld geloof ik) en dat was al redelijk pittig.![]()
Je kunt alleen de namen en stats van spelers editten, niet het uiterlijk.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:57 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb geen zin om het vorige topic helemaal door te lezen. (moet ook nig iets doen op m'n werk)
Kan je de mannetjes nog wel veranderen qua uiterlijk/of zelf iets maken ?
Welke competities zitten er wel en niet in ivm PES5 ?
* Enchanter gaat 'm halen vanmiddag
er zitten dus maar 8 stadions in (who cares?)quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:57 schreef Enchanter het volgende:
ja dat is wel een nadeelquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:43 schreef VoreG het volgende:
binnenkort maar even halen, gaat anders ten koste van m'n studie
voor zover ik weet wel ja!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:28 schreef Rorata het volgende:
kan je wel co-op online spelen met de pc-versie?
Geen idee wat de besturing daarvan is. heb het boekje nog niet geleden en gisteren kwam het slechts een keer in beeld en dat ging toen te vlug voor mequote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:25 schreef endr0me het volgende:
Weet iemand hoe je een snelle vrije trap doet ? PC ?
Als je een vrije trap (vaak op t middenveld indirect dus) krijgt. Dan moet je snel op R1 en L1 drukken op de pc vaak E en Q. Maar dat krijg je dan ook rechtsboven in beeld te zien. Er staat dan L1+R1.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:25 schreef endr0me het volgende:
Weet iemand hoe je een snelle vrije trap doet ? PC ?
heb je een bericht gekregen dat hij verzonden is? Ik nietquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:46 schreef Cubewoods het volgende:
Zo ik hoop toch echt dat ik hem vandaag binnen krijg van Nedgame. Kan niet wachten om een ML te beginnen met Ajax
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:36 schreef pdiscs het volgende:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:44 schreef toma het volgende:
[..]
de Power-Unlimited had Fifa een 8,8 gegeven en PES6 een 9,4 dat zegt genoeg.
dat probleem had ik gisteren ook. heb het zeker 10 keer geprobeerd voordat ik 1 potje gespeeld had. das wel jammer... sowieso het hele online menu ben ik niet echt tevreden over.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:22 schreef Capo85 het volgende:
Waarom kan ik haast nooit met iemand connecten online(360 Xbox Live). Krijg steeds de melding this match room doesn't exist anymore, als ik dan refresh staat ie nog wel in de lijst. Ik heb na tig keer proberen maar 1 match online kunnen spelen.
Of dát is opgelost weet ik eerlijk gezegd niet. Wat me gisteren wel opviel was dat ik een aanval uitverdedigde (daarbij iemand omver liep van de tegenstander) en dat de computer de bal er weer inpompte op een diepgaande speler, terwijl die zojuist omhoog gekrabbelde speler vanuit buitenspelpositie terugkwam. En er werd niet gefloten!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:13 schreef VoreG het volgende:
Is het dat ontzettend irritante onnodige buitenspel lopen inmiddels opgelost?
Dat de spelers op plekken gaan staan waar de meeste vrouwen zelfs van weten dat dat buitenspel is.
Het schijnt dat dit komt doordat de konami-servers pas morgen online gaan.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:22 schreef Capo85 het volgende:
Waarom kan ik haast nooit met iemand connecten online(360 Xbox Live). Krijg steeds de melding this match room doesn't exist anymore, als ik dan refresh staat ie nog wel in de lijst. Ik heb na tig keer proberen maar 1 match online kunnen spelen.
of ergens anders. ik heb ge-orderd bij zuiderpark computers en had hem gisteren thuis liggen!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:01 schreef Crush65 het volgende:
Kwam net even in de free record shop hier in Rotterdam....staat gewoon in de winkel! (pc versie) gvd, ik pre-order NOOIT meer!!!
Doen ze lekker dan..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het schijnt dat dit komt doordat de konami-servers pas morgen online gaan.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:20 schreef FJD het volgende:
Normaal gesproken hang ik qua voorkeur precies tussen beide spellen in maar het lijkt wel of PES wat meer richting Fifa is getrokken. Heeft erg goed uitpakt
Zet die fatique shit is uit, ik speel met Arsenal nu en alles gaat tyfus snelquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:42 schreef jpg97 het volgende:
Vanaf morgen gaan de servers van Konami officieel de lucht in, tot die tijd is het nog in testfase ( volgens geruchten ).
Hopelijk vanaf morgen dus betere connections e.d.
Ik krijg morgen PES6 opnieuw binnen, en waag ik me er weer aan...
Ik zal het proberen zodra ik hem heb!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zet die fatique shit is uit, ik speel met Arsenal nu en alles gaat tyfus snel![]()
Ligt er aan waar je van houdt. De X360-versie is trager dan de PS2-versie, maar daardoor wel realistischer.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:20 schreef Badabingea het volgende:
Is de 360 versie dan nu paup of juist goed?
doe de autorun van de cd en klik op settings.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:08 schreef Arjann87 het volgende:
Ik heb met het pc het volgende probleem:
Leuk spel hoor, dat pes6. Helaas laten de controls te wensen over. Ik wil de zelfde controls als die ik bij Fifa gebruik máár hoe doe ik dat? Als ik naar controls ga van het spel zelf, dan krijg ik ineens playstation controls. Daar kan ik mee leven, maar als bij het rennen de E het niet doet, word ik wel een beetje misselijk van het spel. Niks werkt qua controls. Heeft iemand een oplossing hiervoor?
Je moet gewoon een controller bij de MediaMarkt kopen voor een euro of 15. Heb je veel meer aan. Spelen gaat dan heerlijkquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:08 schreef Arjann87 het volgende:
Ik heb met het pc het volgende probleem:
Leuk spel hoor, dat pes6. Helaas laten de controls te wensen over. Ik wil de zelfde controls als die ik bij Fifa gebruik máár hoe doe ik dat? Als ik naar controls ga van het spel zelf, dan krijg ik ineens playstation controls. Daar kan ik mee leven, maar als bij het rennen de E het niet doet, word ik wel een beetje misselijk van het spel. Niks werkt qua controls. Heeft iemand een oplossing hiervoor?
Dat moet natuurlijk andersomquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:32 schreef twi het volgende:
Hier kan ik nog scheldenAan de telefoon ben ik heel netjes
Het is echt een hele leuke game!!!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:23 schreef twi het volgende:
PES6 in het plastic op m'n bureau. De ingepakte doos met m'n kapotte X360 ernaast![]()
KOLERE KUT MICROSOFT!
hij is een stuk trager geworden.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:19 schreef Angelob het volgende:
FF vraagje voor diegene hier die ook Winning Eleven 10 hebben gespeeld: Wat is er aan PES 6 verandert vergeleken met WE 10?
Dat is het toch altijd, de ML? Ja, je kunt ook met de echte spelers beginnen, maar dat is voor mietjes.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben met NAC bezig in de ML. Ik vind het wel leuk om van een matig team een wereldelftal (proberen) te maken.
Espimas, Macco, Zamenhof, Huylens, Ximelez en Castolo zeggen je niks?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Que?
Accumulated Fatigue? Dat heeft weinig met de gameplay te maken. Het betekent alleen dat je spelers niet moe blijven na een wedstrijd in een toernooi.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zet die fatique shit is uit, ik speel met Arsenal nu en alles gaat tyfus snel![]()
Kreeg net met dat kneuzen team met 3-0 op m'n flikker van Heracles (wel moeilijkste stand) dus ik denk dat ik daar nog even mee wachtquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:48 schreef twi het volgende:
[..]
Espimas, Macco, Zamenhof, Huylens, Ximelez en Castolo zeggen je niks?
Ik zal je zo wel uitdagen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:50 schreef Un4 het volgende:
[..]
Accumulated Fatigue? Dat heeft weinig met de gameplay te maken. Het betekent alleen dat je spelers niet moe blijven na een wedstrijd in een toernooi.
Kwil nu weleens online kunnen trouwens, nog geen enkele keer gelukt tot nu toe. Tegen de cpu steeds is ook niet alles, zeker nu ik nog lerende ben. Even kunnen knallen tegen iemand via live kan dan wonderen doen!
Dus als jullie een sparring partner zoeken, add gamertag Un4 NL even.Of als ik al in je lijst sta mag je me ook altijd uitdagen voor een potje.
Ok dan is goed, spring eerst nog even onder de douche en daarna zie je me wel online verschijnen!quote:
Gelukkig, vond WE10 veel te snel.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:45 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hij is een stuk trager geworden.
Gewoon kort indrukkenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:01 schreef Robocock het volgende:
Ik ben een ontzettende PES noob, maar is een binnenkantje voet niet mogelijk bij het afronden?
Of r2 erbij pakken tijdens het "opladen" van je schot..quote:
Ik heb je toegevoegdquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:03 schreef M.Melandri het volgende:
iemand PES online?
gamertag: VirgulateDuke
Je moet schieten en dan heel snel op RT of RB drukken. De knop waar je niet mee rent. Eerste keer gaan ze kut, je moet echt veel oefenen daarmee. Probeer de training mode isquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:01 schreef Robocock het volgende:
Ik ben een ontzettende PES noob, maar is een binnenkantje voet niet mogelijk bij het afronden?
WE 10 was fucking langzaam, gewoon net als in het echt.. Ik denk dat je dan een andere versie heb dan mij!? ofzoquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:09 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Gelukkig, vond WE10 veel te snel.
Van de week maar even officieel bij de FRS halen.![]()
alleen jammer dat gvd het spelen via internet nog steeds niet werktquote:
Morgen werkt het toch?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:23 schreef toma het volgende:
[..]
alleen jammer dat gvd het spelen via internet nog steeds niet werkt
Ik kan wel inloggen en een account aanmaken. Maar als ik dan op mn account klik zodat ie door gaat naar t volgende menu zegt ie ineens "Connection to server lost"![]()
wordt er moedeloos van. Had m net zo goed kunne downloaden.
Omdat Konami heeft gezegd dat ze eerst gingen testen, en volgens mij moet het vanaf morgen 100% zijn.quote:
dan hoop ik dat ie t morgen wel doenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Omdat Konami heeft gezegd dat ze eerst gingen testen, en volgens mij moet het vanaf morgen 100% zijn.
Ja zoiets had ik ook gelezen.. Ik heb m morgen pasquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Omdat Konami heeft gezegd dat ze eerst gingen testen, en volgens mij moet het vanaf morgen 100% zijn.
Iddquote:
Scheelt je een euro of 10. Anders heeft het geen zin nee.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:40 schreef Saekerhett het volgende:
Sorry hoor, maar je gaat toch niet pre-orderen
Waarom zou je hem niet gewoon los in de winkel kopen als ie uit is?
Dan betaal ik liever de normale prijs met gegarandeerd spelen vanaf de eerste dag, dan 10 euro minder en maar hopen dat het spel voor 30 februari in de bus valtquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:41 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Scheelt je een euro of 10. Anders heeft het geen zin nee.
Deze is 10x meer realistischer dan pes5.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:25 schreef twi het volgende:
Mensen waren ook ontevreden over PES5, en persoonlijk vind ik die beter dan PES4, simpelweg omdat het realistischer is geworden. Ik heb PES6 nog niet gespeeld, maar hoewel het ongetwijfeld wennen zal worden, vermoed ik dat ik het ook gewoon een topper ga vinden.
Inderdaad.. bij deze versie kan je ook medespelers onderuit raggen. Wat een keeper was dat!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Deze is 10x meer realistischer dan pes5.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:32 schreef Un4 het volgende:
[..]
Inderdaad.. bij deze versie kan je ook medespelers onderuit raggen. Wat een keeper was dat!
Konami = Japan = PS3.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:37 schreef Dylanesque het volgende:
Ik vind het maar vreemd dat ze de volgende dingen eruit hebben gehaald:
Uitgebreide training
Co-op op Xbox Live
Rematch bij ranked match
Replay saven
Met naar links/rechts wisselen tussen je basis en je wisselspelers in formation settings
Quick settings (balanced, all attack enzo) (nog niet kunnen vinden iig)
Verder is het even wennen, kom je er af en toe echt niet doorheen en soms heb je een goal na een paar Y-passjes en lijkt het te makkelijk, maar vind ik het wel een goed spel.. hoewel ik toch heel erg hoop op een patch waardoor je vooral weer kan co-oppen.. wtf dachten ze in godsnaam bij konami om dát eruit te halen :S
Hoe smerig t ook is, dat zal idd vast wel.. Naja ik ben nu zelfs in staat die optie als downloadable content te kópen met die microsoft points, hopelijk wordt het duidelijk dat er veel mensen om zitten te springen en dat het alsnog aangeboden gaat worden..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Konami = Japan = PS3.
Let maar op dat ze al die opties wél voor de PS3 maken...
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:59 schreef Yi-Long het volgende:
Maar goed, de 360 versie van PES6 zuigt toch apenballen. Ook op de 'vaste' PES fora zijn er zeer veel mensen erg ontevreden en teleurgesteld in de game die Konami nu op de markt gedumpt heeft.
Voorlopig hou ik het dus gewoon bij PES5 op mijn gewone Xbox...
Ik snap de onvrede heus wel. Komt Microsoft met een next-gen aan en dan krijg je dit. Snap die teleurstelling best..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de mensen die ontevreden zijn 'apenballen zuigen'
Best zwaar inderdaad. Enige minpunt is het feit dat je geen extra niveau kan unlocken in de shop..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:14 schreef EvertonPride het volgende:
Ik heb nu toch al tegen de 10 potjes gespeeld en ik moet zeggen tot ik zeer tevreden ben. Ik heb echt een gevoel tot ik tot het uiterst moet knokken om mijn potjes niet verliezend te willen afsluiten. (niv. regular!)![]()
Replay saven mis ik niet eens zo heel erg. Wat ik wel mis is de uitgebreide training, en de mogelijkheid om een transfer e.d. te editen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:34 schreef Laton het volgende:
geen replays saven voor 360geen pes6 dus voor de 360
wtf bezielt ze
Dat viel mij ook opquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:47 schreef Enchanter het volgende:
Klaas Jan Huntelaar is gewoon Wesley Sonck met een andere naam![]()
Even om hierop in te gaan: Dit was dus ook de reden om het te doen. Er word vooralf met lage prijzen (pc versie) geschermd en als puntje bij paaltje komt scheelt het toch weer minder dan verwachtquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:41 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Scheelt je een euro of 10. Anders heeft het geen zin nee.
Huur 'm anders een uurtje.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:25 schreef Badabingea het volgende:
Ik ga twijfelen of ik de 360 versie ga halen na deze slechte verhalen.
Was er gisteren toevallig zelf ook naar op zoek!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:15 schreef miss-scofield het volgende:
Heeft iemand al een lijst met alle 'echte' teamnamen kunnen vinden? Ik word gek als ik tegen FC Londen moet spelen!!
Gr
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:43 schreef Angelob het volgende:
Het hoogste niveau is wel erg omlaag gegaan zeg !!Tis echt simpel nu
![]()
![]()
Thats it... ik ga voor de PS2 versie.quote:Likewise, playing with the 360 pad's analogue stick isn't quite as responsive as it is using a PS2 d-pad - which is an ongoing issue we have with football games on Xbox 360. Sure, it's possible to use the Xbox's d-pad, but it's positioned awkwardly and just doesn't feel as smooth under the thumb. To be fair, playing with the stick is less of a problem the more you play, but - in our opinion - will never top a PS2 d-pad for fast, precision control.
de ps2 controller dat is de beste pes controller ooit gemaaktquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:51 schreef -hypnagogia- het volgende:
[..]
Thats it... ik ga voor de PS2 versie.
Ik speelde International Superstar Soccer 64 op de Nintendo 64 al alleen maar met de stick. Nooit problemen mee gehad. En je kan er meer kanten mee op.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:51 schreef -hypnagogia- het volgende:
[..]
Thats it... ik ga voor de PS2 versie.
mja, ISS 64 is ook best een matig spel, daar hoef je niet zo precies mee te zijn.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik speelde International Superstar Soccer 64 op de Nintendo 64 al alleen maar met de stick. Nooit problemen mee gehad. En je kan er meer kanten mee op.
Yep, WE en ISS... een wereld van verschil.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
mja, ISS 64 is ook best een matig spel, daar hoef je niet zo precies mee te zijn.
is ook door een andere afdeling gemaakt.
Ik speelde PES5 op de XBOX dan ook met m'n PS2 controller ( via een adapter )quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:04 schreef -hypnagogia- het volgende:
Mja ik speel PES sinds het eerste deel op de PS1 met de PES controller, op de xbox had ik al een vergeefse poging gedaan om te switchen maar ik kan en wil geen afstand doen van mn ps2 controller when it comes to PES.
Dan maar geen next gen graphics op mn 32 inch LCD.... liever de oude en vertrouwde ps2 controller![]()
vanaf 14.00u gaan de konami servers full up... zegt menquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:05 schreef -Dries- het volgende:
Getver.. nog steeds die gare lag op Live..
de ISS-en op de PSX waren wel van dezelfde makers als de WE'squote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:07 schreef -hypnagogia- het volgende:
[..]
Yep, WE en ISS... een wereld van verschil.
Ik heb die adapter ook gekocht toendertijd op liksang maar na 2 keer spelen uit frustratie uit het raam gegooid. Er zat een irritante vertraging in en in had niet de 100% controle die ik gewend was.... toen heb ik mezelf voorgenomen nooit meer op een andere console PES te spelen maar ik liet me opnieuw bijna verleiden door betere graphics.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:07 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik speelde PES5 op de XBOX dan ook met m'n PS2 controller ( via een adapter )
Controlle vind ik zowieso minder op de xbox 360. Dan kunnen mensen wel zeggen dat het zoveel realistischer is, maar ik wil een wedstrijd kunnen winnen omdat ik het spel goed kan, niet omdat het winnen van een wedstrijd puur afhangt van geluk en random fouten.
Ow gaafquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:07 schreef jpg97 het volgende:
[..]
vanaf 14.00u gaan de konami servers full up... zegt men
ISS was op de PSX hetzelfde wat PES nu is tov WE.. ik heb het uiteraard over de versies van KCEO.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
de ISS-en op de PSX waren wel van dezelfde makers als de WE's
vandaar de evolution in de titelquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:22 schreef -hypnagogia- het volgende:
Zie het verschil ook...
Konami Hyper Soccer, 1991
[afbeelding]
PES 6, 2006
[afbeelding]
Op foto 2 staan meer spelers.. dus?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:22 schreef -hypnagogia- het volgende:
Zie het verschil ook...
Konami Hyper Soccer, 1991
[afbeelding]
PES 6, 2006
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:44 schreef toma het volgende:
[..]
Het is trouwens ook leuk dat wanneer je een vrije trap op t middenveld moet nemen je ook een snelle vrije trap kunt gaan nemen. Staat r soms ineens iemand vrij voor de goal![]()
Het schieten is echt heel moeilijk. Het verdigen is ook een stukje moeilijker geworden. Maar je kunt nu wel af en toe een rush maken enzo 2 á 3 man voorbij spelen (mits je t goed doet natuurlijk).
het gras is altijd groener aan de overkant.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Het veld is op plaatje 1 wel mooier vind ik.
vroeger werd voetbal 1 tegen 1 gespeeld.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:29 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Op foto 2 staan meer spelers.. dus?
Voor welke console?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:44 schreef toma het volgende:
[..]
Het is trouwens ook leuk dat wanneer je een vrije trap op t middenveld moet nemen je ook een snelle vrije trap kunt gaan nemen. Staat r soms ineens iemand vrij voor de goal![]()
Het schieten is echt heel moeilijk. Het verdigen is ook een stukje moeilijker geworden. Maar je kunt nu wel af en toe een rush maken enzo 2 á 3 man voorbij spelen (mits je t goed doet natuurlijk).
In dit geval wel jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:33 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het gras is altijd groener aan de overkant.
Is het misschien in je opgekomen dat het even kan duren voordat je een spel goed kan? Wat jij zegt hoor ik namelijk ook van een maat van mij die de ps2 versie heeft.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:07 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik speelde PES5 op de XBOX dan ook met m'n PS2 controller ( via een adapter )
Controlle vind ik zowieso minder op de xbox 360. Dan kunnen mensen wel zeggen dat het zoveel realistischer is, maar ik wil een wedstrijd kunnen winnen omdat ik het spel goed kan, niet omdat het winnen van een wedstrijd puur afhangt van geluk en random fouten.
Nee, ik vond alle nieuwe versies altijd een verbetering ( okay, van PES4 naar PES5 kon ik in het begin ook niet waarderen ).. maar dit is gewoon een spel wat over het algemeen wat tegenvalt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:54 schreef Un4 het volgende:
[..]
Is het misschien in je opgekomen dat het even kan duren voordat je een spel goed kan? Wat jij zegt hoor ik namelijk ook van een maat van mij die de ps2 versie heeft.
Dat gemis van die opties, dat je daar van baalt kan ik inkomen maar te veel mensen zeiken de 360 versie af enkel omdat het anders is dan dat ze gewend zijn. Is hun game te spelen op een next gen console, wordt er gejankt dat het niet of minder op de current gen versies lijkt.. raar he?![]()
Nou, voor zover is er nog niks gebeurd hoor..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:07 schreef jpg97 het volgende:
[..]
vanaf 14.00u gaan de konami servers full up... zegt men
Nee idd, op de playstation kom ik ook nog niet onlinequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:46 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Nou, voor zover is er nog niks gebeurd hoor..
Ik las het ff in de winkel, maar volgens mij hebben die gasten de hele 360 versie niet eens gespeeld, want ik zag nergens iets staan over al die dingen die nu zijn verdwenen uit het spel, en ik vind het gemis van een replay-functie en een klote LIVE-functie (nog steeds geen lobby, nog steeds gigantische lag, zwaar kutte edit-sectie, ect etc) toch echt wel de moeite van het noemen waard, als je je lezers wilt duidelijk maken wat ze in huis kunnen halen...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:44 schreef toma het volgende:
[..]
Da's mooi om te horen. In PES 5 werd ik gek van dat gefluit om van die flut overtredingen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:46 schreef Damzkieee het volgende:
Die scheidsHulde!
Hij laat nu trouwens soms wel erg veel doorspelen, maar a la
![]()
Hij fluit nu minder. Maar wanneer je een overtreding maakt dan trekt ie vaak wel meteen een kaart.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:21 schreef ElmarO het volgende:
Heb hem vandaag binnen gehad. Ik ben benieuwd hoe het speelt. Voor de mensen die via Xbox Live spelen, mijn gamertag is ElmarO.
[..]
Da's mooi om te horen. In PES 5 werd ik gek van dat gefluit om van die flut overtredingen.
Dat heb ik liever dan dat gefluit om niks. Haalde het tempo compleet uit de wedstrijd. En als ik wel eens een wedstrijd met een vriend speelde kreeg ik met enige regelmaat penalty's mee om de meest debiele overtredingen. Niet dat ik het nou heel erg vond, maar een hattrick scoren door middel van penalty's is wel een beetje te.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:30 schreef toma het volgende:
[..]
Hij fluit nu minder. Maar wanneer je een overtreding maakt dan trekt ie vaak wel meteen een kaart.
Dus goed werk![]()
De tactiek van een vriend van me was gewoon als ik dreigde uit te breken mij gewoon hard neerhalen zodat heel het tempo eruit lag.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:33 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat heb ik liever dan dat gefluit om niks. Haalde het tempo compleet uit de wedstrijd. En als ik wel eens een wedstrijd met een vriend speelde kreeg ik met enige regelmaat penalty's mee om de meest debiele overtredingen. Niet dat ik het nou heel erg vond, maar een hattrick scoren door middel van penalty's is wel een beetje te.
Doordat ik zo makkelijk penalty's kreeg was mijn tactiek altijd als een aanval mislukte om dan in het penalty-gebied te gaan kloten. Hij maakte meestal wel een of andere lullige overtreding en ik had weer een strafschop verdiend.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:39 schreef toma het volgende:
[..]
De tactiek van een vriend van me was gewoon als ik dreigde uit te breken mij gewoon hard neerhalen zodat heel het tempo eruit lag.Dat kan nu dus gelukkig ook niet meer
![]()
GODVERquote:Beste klant,
Helaas is gister niet uw Pro Evolution 6 verstuurd.
We hadden ze gister moeten krijgen, maar door een fout bij de UPS zullen we ze vandaag pas krijgen.
Aan deze overmacht kunnen wij helaas ook niets doen.
Zodra we de Pes6 binnenkrijgen, zullen we het versturen.
Onze excusses voor de vertraging van uw PreOrder.
MVG NEDgame
Jezus, wat een amateuristisch mailtje...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:57 schreef taart het volgende:
Helaas is gister niet uw Pro Evolution 6 verstuurd.
We hadden ze gister moeten krijgen, maar door een fout bij de UPS zullen we ze vandaag pas krijgen.
Aan deze overmacht kunnen wij helaas ook niets doen.
Zodra we de Pes6 binnenkrijgen, zullen we het versturen.
Onze excusses voor de vertraging van uw PreOrder
Dus? Dus ga je nu huilend op de grond in de foetushouding jezelf aftrekken? Dus ga je nu op je kop staat midden in je woonkamer terwijl je random onzin gaat schreeuwen? I dont know, think for yourself manquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:29 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Op foto 2 staan meer spelers.. dus?
Drugs are bad m'kay?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:08 schreef -hypnagogia- het volgende:
[..]
Dus? Dus ga je nu huilend op de grond in de foetushouding jezelf aftrekken? Dus ga je nu op je kop staat midden in je woonkamer terwijl je random onzin gaat schreeuwen? I dont know, think for yourself man![]()
Nou tegen de pc spelen blijft ook niet altijd leuk. En je vrienden blijven ook niet altijd logeren (altans dat hoop ik voor jou). Dus is t leuk om tegen iemand anders te spelen. Zo leer je nieuwe tactieken enzo.quote:
je hebt een modem nodig (als die er niet al inzit) en je moet zo'n cd van sony hebben om je te registreren.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:59 schreef Fargo het volgende:
Nu heb ik er veel verstand van...maar wat is daar allemaal voor nodig? Ik weet dat het met de X=-box 360 erg gemakkelijk is..maar wat zijn voor de PS2 de benodigheden?
Was dat zonder lag?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:56 schreef toma het volgende:
Iemand die online op PC speelt die nu wel kan spelen ?
Vannochtend lukte t wel. Maar nu niet meer
Ik vind dat echt superomslachtig. Wat dat betreft is dat wel goed geregeld bij de Xbox.. Gewoon kaartje erin, abbootje en klaar..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:01 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je hebt een modem nodig (als die er niet al inzit) en je moet zo'n cd van sony hebben om je te registreren.
Voorlopig zijn de online-problemen niet opgelost denk ik hoor...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:06 schreef jpg97 het volgende:
Morgen kom ik weer online, om me te laten slachten
Ik zal je straks ff toevoegenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:42 schreef MMaRsu het volgende:![]()
Als iemand me op XBL wil toevoegen voor live games mijn gamertag = MMaRsu NL
Op de Xbox 360 is PES 6 ook sneller dan PES5. Maar dat vind ik juist wel fijn spelen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:10 schreef Cubewoods het volgende:
Zal ik vandaag eindelijk PES6 binnen krijgen van Nedgame? Ben nu al weer een beetje de PC versie gewendSpeelt de 360 versie heel anders? Vind die voor de pc toch een beetje te snel nog
Ik heb nog een twee dagen trial voor je over die bij PES zit. Dus als jij of iemand anders die wilt hebben moet die me maar even mailen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:34 schreef Cubewoods het volgende:
Volgende week ook maar even zo een Live pack met Vision cam kopen. Wil ook wel is even pese online
Ik zal je vanmiddag ff toevoegenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:42 schreef MMaRsu het volgende:![]()
Als iemand me op XBL wil toevoegen voor live games mijn gamertag = MMaRsu NL
Die trail zit ook bij PES 6, dus dat scheelt. En het omschakelen van een PS2 controller naar de Xbox360 controller is wel goed te doen. PES 1 en 3 speelde ik op PS2, maar het koste me weinig moeite om te wennen aan de Xbox360-controller bij PES5.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:08 schreef Cubewoods het volgende:
Als ik PES6 vandaag binnen krijg, wil ik wel zo een Trial hebben ja. Kunnen we meteen even online![]()
Moet wel eerst even oefenen, want het is toch altijd wennen zo een nieuwe PESSpeel ook al vanaf PES1 met een Playstation controller, maar de button layout van de 360 is bijna het zelfde dus dat zal wel niet zo een verschil zijn.
Kan niet wachten!
quote:Bonus Players
Win the Master League Division 1 to unlock a new set of players. You can do this up to three times, each time unlocking a different set.
Unlock the Worldwide All-Stars Team
Win the International League as any team.
Unlock the European All-Stars Team
Win the International Cup with any team.
Unlock the classic Italian team
Win the European Cup as Italy.
Unlock the classic Brazil team
Win the South American Cup as Brazil.
Unlock the classic Argentinian team
Win the South American Cup as Argentina.
Unlock "Call Name" Option
Win the Konami Cup with a club team. The "Call Name" option will now be unlocked at the "Edit Clubs" screen.
Realistic Faces
Win the Asian Cup as Japan to unlock more realistic faces for that team in edit mode.
Unlock the classic French team
Win the European Cup as France.
Unlock the classic England team
Win the European Cup as England.
Unlock the classic Germany team
Win the European Cup as Germany.
Unlock the classic Holland team
Win the European Cup as Holland.
Gek hequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:53 schreef Cubewoods het volgende:
Yes PES6 eindelijk binnen van Nedgame![]()
Zie jullie volgende week weer
Owja en een brief van Otto dat ik geen tv voor 99 euro krijg
Hier ookquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:53 schreef Cubewoods het volgende:
Yes PES6 eindelijk binnen van Nedgame![]()
Zie jullie volgende week weer
Owja en een brief van Otto dat ik geen tv voor 99 euro krijg
Ik heb met 1-0 bij Excelsior verloren, het kan dus nog ergerquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:01 schreef Cubewoods het volgende:
Wauw me eerste wedstrijd met ML ajax (Neppe spelers dus) met 2-0 van az verloren
Dudequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:03 schreef Devrim_ het volgende:
Ik haat PES5..het was gewoon zo lelijk en die namen![]()
Ik hoop dat PES6 iets beter is
Want die option files heb je ook voor de xbox en ps2 enzoquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:46 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dude
Nooit gehoord van option files of superpatches?
De eerste option files van PES 6 zijn er al weer, dus dat bullshit argument van 'lelijke neppe namen' slaat nergens op
quote:Tot zover nog weinig om je druk over te maken; een nieuwe PES is altijd wennen, dus nu ook. Oh ja, toch: de graphics zijn niet om over naar huis te schrijven. Vergeet niet dat we het hier over een next-gen footie hebben. Als ik even kijk naar de sprong die FIFA heeft gemaakt, dan vallen de graphics van Pro Evolution Soccer 6 gewoon tegen. Dat betekent ook weer niet dat het heel lelijk is, maar zonder HDTV is de stap van deze generatie naar een next-gen console als de Xbox 360 eigenlijk te klein.
quote:Ach, ik ben zo’n schappelijke gozer: ik wil al die gebreken nog wel door de vingers zien. Want ach: hoe vaak kijk je een herhaling terug, en die gezichten: dat went na een tijdje vanzelf wel. Bovendien zit de Master League er gelukkig gewoon in en er is voldoende om een lange tijd bezig te zijn. Nee, de oorlog tussen mij en PES 6 breekt pas uit zodra Xbox Live wordt ingeschakeld. Ik kan wachten en zoeken wat ik wil, ik krijg geen wedstrijd. Dat probleem hebben veel meer mensen: feit is gewoon dat Konami zijn zaakjes niet voor elkaar heeft. Maar zelfs áls het goed zou werken, dan is de online modus op Live slechts een slap aftreksel van wat de PS2-versie heeft. Online competities? Nier hier. Met meer dan twee mensen in één wedstrijd? Vergeet het maar. Waarom zou je een netwerk als Xbox Live ook ondersteunen
quote:Neem bijvoorbeeld alleen al het gebrek aan editting. Op de 360 kun je alleen de stats van spelers veranderen, maar niet hun uiterlijk. Nou, Huntelaar heeft lange, blonde haren in dit spel: daar zit je dus mooi aan vast. Ook de nepnamen van clubs zijn zodoende niet te fixen. Nou kun je zeggen dat dat ‘toch niet zo heel belangrijk is’, maar ik ken veel mensen die een update voor hun option file hebben, om zo de echte namen te hebben. Of nog zoiets: ik maakte een spectaculaire goal en moest toen de camera van mijn mobiel tevoorschijn toveren om dat vast te leggen, want opslaan is er niet bij. Er is geen International Challenge. Er is niets dat je vrij kunt spelen. Er zitten maar acht verschillende stadions in (tegen de 33 van de PS2!!).
ze hebben het al net zo verzaakt als EA met hun 360 versie, ze mogen zich diep schamen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Commentaar op pes 6![]()
[..]
[..]
[..]
![]()
Ja.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:09 schreef nietteveranderen het volgende:
[..]
Want die option files heb je ook voor de xbox en ps2 enzo
Wees blij dat we geen commetaren op FIFA gaan plaatsen hier , dan waren we al 49875830 topics verderquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Commentaar op pes 6![]()
[..]
[..]
[..]
![]()
Wtf,quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:20 schreef Saekerhett het volgende:
Option File met alle correcte namen en shirts (PC)
Rechtsklikken, opslaan als (en niet als TXT)
Nee, koop het maar als je graag online wil!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:25 schreef mic_forever het volgende:
kan je met de rld versie online?
oke jodenkindquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, koop het maar als je graag online wil!
je spelers kunnen weer terug in conditie komen. Of als je pech hebt helemaal uit conditie raken.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:19 schreef Godlike02 het volgende:
Vraagje waar ik al een hele tijd mee loop.
Wat doet dat regulate condition nou precies in ML?
Of nog beter wat zijn de nadelige gevolgen want de directe gevolgen zie ik nog wel.
That's it?quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:29 schreef toma het volgende:
[..]
je spelers kunnen weer terug in conditie komen. Of als je pech hebt helemaal uit conditie raken.
Heb hem ook op de pc, als je binnenkort eens Feyenoord - Ajax wilt spelen online.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:02 schreef Saekerhett het volgende:
Het is zo'n verschrikkelijk geweldig spel (voor de pc) vind ik
Speelt VEEL beter dan 5 als je het een beetje kan (gewend bent). Hier zijn we nog lang niet mee uitgespeeld
Inderdaad zulks een werelds spel voor de PC.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:02 schreef Saekerhett het volgende:
Het is zo'n verschrikkelijk geweldig spel (voor de pc) vind ik
Speelt VEEL beter dan 5 als je het een beetje kan (gewend bent). Hier zijn we nog lang niet mee uitgespeeld
http://forums.evo-web.co.uk/forumdisplay.php?f=206quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:09 schreef Pikhoofd het volgende:
Weet iemand waar ik een lijst kan vinden met alle correcte team/speler namen? Voor de PS2?
Vanochtend kon het in ieder geval nog nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:53 schreef denthemen het volgende:
kan men inmiddels al weer online?
ik kan daar alleen maar option files vinden, en geen gewone lijstquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
http://forums.evo-web.co.uk/forumdisplay.php?f=206
Check daar even.
Jij kan tenminste online spelen. De server van de ps2 versie ligt al de hele dag plat voor heel veel mensen, sommige zijn er met geluk op gekomen maar ik kom er maar niet op na 2uur proberen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:27 schreef Robocock het volgende:
Beetje irritant, die gasten die op pauze drukken zodra ze op 1-0 staan
Daarna loopt ie vast
Sterf!
quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:38 schreef Henkmanz het volgende:
Jullie doen net alsof PES6 alleen online te spelen is, het is maar een extra feature voor de leukigheid, het is geen MMO sports game ofzo.
voor 60 euro krijg je de game die je kan spelen, de online feature is alleen bout nu vanwege de gigantische drukte neem ik aan. Kun je Konami niet op aanspreken.
Widescreen en HD, vooral widescreen is heerlijk bij zo'n voetbalgame. Het speelt ook gewoon heel anders dan de andere versies, ik vind het een verbetering. Hopelijk krijgen ze het Live gebeuren ook nog redelijk aan de praat, alhoewel ik al redelijk wat potjes goed heb kunnen spelen. Ik heb de vorige delen ook intensief online gespeeld op de PC, en daar was de lag vele malen duidelijker merkbaar dan op Xbox live.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:08 schreef Noax het volgende:
Tja als je dit leest dan vraag ik me toch af wat het nu dan nog zo speciaal moet maken om PES op de 360 te spelen...?
Voor de duidelijkheid, ik heb de PS2 en de Xbox360, sterker nog ik heb de 360 speciaal aangeschaft voor PES.
Alleen heb ik de 360 versie nog niet gekocht vanwege het bovenstaande.
Vind het enorm vreemd, PES5 op de xbox was vorig jaar ook al niets bijzonders....
Het lijkt erop dat PES en Xbox gewoon niet samen gaan.
Kom op zeg, ik was Olympique Lyon en jij Inter, ik 2 rode kaarten en dan nog met moeite van mij winnenquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:51 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb vanmiddag wel een paar potjes online kunnen spelen tegen DriesNL en Wessiej ( allebei dik gewonnen, tegen dries met 6-0 gewonnen en tegen Wessiej met 2-1)
Inter is volgens mij de beste club in het spelquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:54 schreef twi het volgende:
Zijn ze bij Konami zo dom dat ze Lyon nog steeds lager inschatten dan Inter?
Luister eens jong vuilak, die rode kaarten deed je jezelf aanquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Kom op zeg, ik was Olympique Lyon en jij Inter, ik 2 rode kaarten en dan nog met moeite van mij winnen
Jij moest zonodig de scheids omkopen jaquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Luister eens jong vuilak, die rode kaarten deed je jezelf aan. En met moeite echt niet
Primaquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:57 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Jij moest zonodig de scheids omkopen ja
Ik maak je nog wel eens in, met 4-0 oid.
Rosales is echt een neger in dit spelquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:58 schreef twi het volgende:
Vleugelaanval met Mitea en Rosales. Man, ik kan echt niet wachten tot ik 'm kan spelen
Zometeenquote:
Nee m'n vriendin is er die wil aand8quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:01 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Rosales is echt een neger in dit spelmaar wel goed, heb het ook zo staan als ik met Ajax speel.
[..]
Zometeen![]()
Hij lijkt beter qua uiterlijk, of qua spel?quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Rosales heeft teveel in de zon gelegen in het spel ja. De Mul lijkt beter.
Je bent gewoon bangquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee m'n vriendin is er die wil aand8morgen
Je bent niet de enige.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:32 schreef denthemen het volgende:
kutzooi, wil nu eindelijk wel weer eens online
Ja ze kunnen geen bal aannemenquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:06 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang![]()
Die spelers die je krijgt bij de ML zijn dit jaar gewoon écht kút, heb nog helemaal niks gewonnen
Zou even koekeloeren of je 'm 2ehands kan krijgen, denk dat er toch wel een aantal mensen zijn die het vinden tegenvallen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:16 schreef Max-Westerman het volgende:
Weet iemand waar ik PES6 voor de 360 het goedkoopst kan krijgen?
Gewoon ff in adresbalk plakken, doet ie het gewoon.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:49 schreef denthemen het volgende:
k*t plaatje doet het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |