Voorlopig zijn de online-problemen niet opgelost denk ik hoor...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:06 schreef jpg97 het volgende:
Morgen kom ik weer online, om me te laten slachten
Ik zal je straks ff toevoegenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:42 schreef MMaRsu het volgende:![]()
Als iemand me op XBL wil toevoegen voor live games mijn gamertag = MMaRsu NL
Op de Xbox 360 is PES 6 ook sneller dan PES5. Maar dat vind ik juist wel fijn spelen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:10 schreef Cubewoods het volgende:
Zal ik vandaag eindelijk PES6 binnen krijgen van Nedgame? Ben nu al weer een beetje de PC versie gewendSpeelt de 360 versie heel anders? Vind die voor de pc toch een beetje te snel nog
Ik heb nog een twee dagen trial voor je over die bij PES zit. Dus als jij of iemand anders die wilt hebben moet die me maar even mailen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:34 schreef Cubewoods het volgende:
Volgende week ook maar even zo een Live pack met Vision cam kopen. Wil ook wel is even pese online
Ik zal je vanmiddag ff toevoegenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:42 schreef MMaRsu het volgende:![]()
Als iemand me op XBL wil toevoegen voor live games mijn gamertag = MMaRsu NL
Die trail zit ook bij PES 6, dus dat scheelt. En het omschakelen van een PS2 controller naar de Xbox360 controller is wel goed te doen. PES 1 en 3 speelde ik op PS2, maar het koste me weinig moeite om te wennen aan de Xbox360-controller bij PES5.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:08 schreef Cubewoods het volgende:
Als ik PES6 vandaag binnen krijg, wil ik wel zo een Trial hebben ja. Kunnen we meteen even online![]()
Moet wel eerst even oefenen, want het is toch altijd wennen zo een nieuwe PESSpeel ook al vanaf PES1 met een Playstation controller, maar de button layout van de 360 is bijna het zelfde dus dat zal wel niet zo een verschil zijn.
Kan niet wachten!
quote:Bonus Players
Win the Master League Division 1 to unlock a new set of players. You can do this up to three times, each time unlocking a different set.
Unlock the Worldwide All-Stars Team
Win the International League as any team.
Unlock the European All-Stars Team
Win the International Cup with any team.
Unlock the classic Italian team
Win the European Cup as Italy.
Unlock the classic Brazil team
Win the South American Cup as Brazil.
Unlock the classic Argentinian team
Win the South American Cup as Argentina.
Unlock "Call Name" Option
Win the Konami Cup with a club team. The "Call Name" option will now be unlocked at the "Edit Clubs" screen.
Realistic Faces
Win the Asian Cup as Japan to unlock more realistic faces for that team in edit mode.
Unlock the classic French team
Win the European Cup as France.
Unlock the classic England team
Win the European Cup as England.
Unlock the classic Germany team
Win the European Cup as Germany.
Unlock the classic Holland team
Win the European Cup as Holland.
Gek hequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:53 schreef Cubewoods het volgende:
Yes PES6 eindelijk binnen van Nedgame![]()
Zie jullie volgende week weer
Owja en een brief van Otto dat ik geen tv voor 99 euro krijg
Hier ookquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:53 schreef Cubewoods het volgende:
Yes PES6 eindelijk binnen van Nedgame![]()
Zie jullie volgende week weer
Owja en een brief van Otto dat ik geen tv voor 99 euro krijg
Ik heb met 1-0 bij Excelsior verloren, het kan dus nog ergerquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:01 schreef Cubewoods het volgende:
Wauw me eerste wedstrijd met ML ajax (Neppe spelers dus) met 2-0 van az verloren
Dudequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:03 schreef Devrim_ het volgende:
Ik haat PES5..het was gewoon zo lelijk en die namen![]()
Ik hoop dat PES6 iets beter is
Want die option files heb je ook voor de xbox en ps2 enzoquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:46 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dude
Nooit gehoord van option files of superpatches?
De eerste option files van PES 6 zijn er al weer, dus dat bullshit argument van 'lelijke neppe namen' slaat nergens op
quote:Tot zover nog weinig om je druk over te maken; een nieuwe PES is altijd wennen, dus nu ook. Oh ja, toch: de graphics zijn niet om over naar huis te schrijven. Vergeet niet dat we het hier over een next-gen footie hebben. Als ik even kijk naar de sprong die FIFA heeft gemaakt, dan vallen de graphics van Pro Evolution Soccer 6 gewoon tegen. Dat betekent ook weer niet dat het heel lelijk is, maar zonder HDTV is de stap van deze generatie naar een next-gen console als de Xbox 360 eigenlijk te klein.
quote:Ach, ik ben zo’n schappelijke gozer: ik wil al die gebreken nog wel door de vingers zien. Want ach: hoe vaak kijk je een herhaling terug, en die gezichten: dat went na een tijdje vanzelf wel. Bovendien zit de Master League er gelukkig gewoon in en er is voldoende om een lange tijd bezig te zijn. Nee, de oorlog tussen mij en PES 6 breekt pas uit zodra Xbox Live wordt ingeschakeld. Ik kan wachten en zoeken wat ik wil, ik krijg geen wedstrijd. Dat probleem hebben veel meer mensen: feit is gewoon dat Konami zijn zaakjes niet voor elkaar heeft. Maar zelfs áls het goed zou werken, dan is de online modus op Live slechts een slap aftreksel van wat de PS2-versie heeft. Online competities? Nier hier. Met meer dan twee mensen in één wedstrijd? Vergeet het maar. Waarom zou je een netwerk als Xbox Live ook ondersteunen
quote:Neem bijvoorbeeld alleen al het gebrek aan editting. Op de 360 kun je alleen de stats van spelers veranderen, maar niet hun uiterlijk. Nou, Huntelaar heeft lange, blonde haren in dit spel: daar zit je dus mooi aan vast. Ook de nepnamen van clubs zijn zodoende niet te fixen. Nou kun je zeggen dat dat ‘toch niet zo heel belangrijk is’, maar ik ken veel mensen die een update voor hun option file hebben, om zo de echte namen te hebben. Of nog zoiets: ik maakte een spectaculaire goal en moest toen de camera van mijn mobiel tevoorschijn toveren om dat vast te leggen, want opslaan is er niet bij. Er is geen International Challenge. Er is niets dat je vrij kunt spelen. Er zitten maar acht verschillende stadions in (tegen de 33 van de PS2!!).
ze hebben het al net zo verzaakt als EA met hun 360 versie, ze mogen zich diep schamen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Commentaar op pes 6![]()
[..]
[..]
[..]
![]()
Ja.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:09 schreef nietteveranderen het volgende:
[..]
Want die option files heb je ook voor de xbox en ps2 enzo
Wees blij dat we geen commetaren op FIFA gaan plaatsen hier , dan waren we al 49875830 topics verderquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Commentaar op pes 6![]()
[..]
[..]
[..]
![]()
Wtf,quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:20 schreef Saekerhett het volgende:
Option File met alle correcte namen en shirts (PC)
Rechtsklikken, opslaan als (en niet als TXT)
Nee, koop het maar als je graag online wil!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:25 schreef mic_forever het volgende:
kan je met de rld versie online?
oke jodenkindquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, koop het maar als je graag online wil!
je spelers kunnen weer terug in conditie komen. Of als je pech hebt helemaal uit conditie raken.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:19 schreef Godlike02 het volgende:
Vraagje waar ik al een hele tijd mee loop.
Wat doet dat regulate condition nou precies in ML?
Of nog beter wat zijn de nadelige gevolgen want de directe gevolgen zie ik nog wel.
That's it?quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:29 schreef toma het volgende:
[..]
je spelers kunnen weer terug in conditie komen. Of als je pech hebt helemaal uit conditie raken.
Heb hem ook op de pc, als je binnenkort eens Feyenoord - Ajax wilt spelen online.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:02 schreef Saekerhett het volgende:
Het is zo'n verschrikkelijk geweldig spel (voor de pc) vind ik
Speelt VEEL beter dan 5 als je het een beetje kan (gewend bent). Hier zijn we nog lang niet mee uitgespeeld
Inderdaad zulks een werelds spel voor de PC.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:02 schreef Saekerhett het volgende:
Het is zo'n verschrikkelijk geweldig spel (voor de pc) vind ik
Speelt VEEL beter dan 5 als je het een beetje kan (gewend bent). Hier zijn we nog lang niet mee uitgespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |