quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:13 schreef buurvrouw4 het volgende:
Disorder Rating Information
Paranoid: Low
Schizoid: Low
Schizotypal: Moderate
Antisocial: Low
Borderline: Low
Histrionic: High
Narcissistic: Moderate
Avoidant: Low
Dependent: Low
Obsessive-Compulsive: Low
[..]
Dit MOET de uitslag zijn van iemand anders.....
![]()
![]()
wadan geen zin om engels te lezenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:39 schreef cool_pacific het volgende:
Is er misschien ook een Nederlandse versie van die test?
Hehe, ik heb niet zo'n talenknobbel, dus tja, ik zou het wel willen, maar het is inderdaad te moeilijkquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:48 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
wadan geen zin om engels te lezente moeilijk??
of je therapie heeft heel goed geholpen!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 03:13 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
Uitslag van mijn test:
Paranoid: Moderate
Histrionic: Low
Narcissistic: Low
Fuckeduck,ik ben normaler dan de gemiddelde mens volgens deze test,mijn psych valt van zijn stoel als hij deze uitslag ziet.
Jarennnnnnnnn therapie gehad voor niks dus!![]()
dat laaste hoord er dan weer niet bijquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:43 schreef master_X het volgende:
Disorder Rating Information
Paranoid: High click for info
Schizoid: Moderate click for info
Schizotypal: High click for info
Antisocial: Moderate click for info
Borderline: Low click for info
Histrionic: Low click for info
Narcissistic: Low click for info
Avoidant: Low click for info
Dependent: Low click for info
Obsessive-Compulsive: Low click for info
(advertisement)
Join MyYearbook.com
myYearbook.com -- Created by 2 high school students, better than MySpace and ClassMates.
Get These Ringtones:
T.I. - What You Know
Daniel Powter - Bad Day
Sean Paul - Temperature
Sean Paul
Natasha Bedingfield
Volgens mij zijn er andere punten die erger zouden zijn om high te scoren.... Hoe zit het met die obsessive-compulsive van je?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:46 schreef Ang3l het volgende:
.....
Schizotypal: High
Histrionic: Moderate
Avoidant: High
Dependent: High
Obsessive-Compulsive: Moderate
.... 3x een High en maar 4x een Low. Is dat dramatisch?
Ik heb alleen een compulsieve obsessieve neiging om te sametimenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:51 schreef buurvrouw4 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er andere punten die erger zouden zijn om high te scoren.... Hoe zit het met die obsessive-compulsive van je?
niet te weinig iq om te makenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:44 schreef buurvrouw4 het volgende:
Vraag me af hoe die van Maikuuul (ongetwijfeld iedereen in [ONZ] wel bekend) er uit zou zien?
Ze scoort ook hoog op borderline, en dat zou weer kunnen verklaren dat histrionisch en ontwijkend hoog scoren. Aantrekken/afstoten.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:05 schreef Angst het volgende:
[..]
eigenlijk is het heel vreemd dat je hoog kan scoren op histrionic (aandachtszoekend) en avoidant (ontwijkend)
maar aangezien je hoog schizotypical bent moet het kunnenofzow
Dat verklaart ook de 'hoge scores' van sommigen hier iddquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:54 schreef Xennia het volgende:
Ik mis wel enige nuance in de vraagstelling.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:56 schreef kahaarin het volgende:
Zelfde als Isabeau, worden jullie geselecteerd op dezelfde criteria?![]()
Ik open wel een topic achter de schermen om het te checken. én deze test moet voortaan van te voren gegeven worden om zeker labiele elementen op tijd te herkennen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik vind dit een wetenschappelijk onderzoek waard
De vraagstelling is te doorzichtig. Ik weet precies hoe ik moet antwoorden wil ik als moderate of low uit de bus komenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik open wel een topic achter de schermen om het te checken. én deze test moet voortaan van te voren gegeven worden om zeker labiele elementen op tijd te herkennen.
Hm. De enige andere optie is een electrische stoel die aanslaat als de zetelnemer liegt. En er is een knopje aanwezig bij de ondervrager voor random stroomstoten om het nog net iets leuker te maken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:17 schreef Xennia het volgende:
[..]
De vraagstelling is te doorzichtig. Ik weet precies hoe ik moet antwoorden wil ik als moderate of low uit de bus komen
In dat geval ben ik bereid de testen af te nemen bij de kandidatenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Hm. De enige andere optie is een electrische stoel die aanslaat als de zetelnemer liegt. En er is een knopje aanwezig bij de ondervrager voor random stroomstoten om het nog net iets leuker te maken.
Hò hó, ieder de helft, ik wil ook met de knoppen spelen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
In dat geval ben ik bereid de testen af te nemen bij de kandidaten
Jij bent geen psycholoog!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Hò hó, ieder de helft, ik wil ook met de knoppen spelen.
ze overdrijvenquote:Paranoid: High
Schizoid: High
Antisocial: High
Borderline: Moderate
Histrionic: Moderate
Narcissistic: Very High
Avoidant: Moderate
Obsessive-Compulsive: High
Lekker belangrijk! Ik! Wil! Ook! Met! De! Knopjes! Spelen! Voor mijn part lokken we Meki ofzoquote:
Oeh, pijnlijk. Maar ik wil vrijstelling omdat ik de bedenker van het geheel ben.quote:Overigens vind ik dat de huidige mods in het kader van een functioneringsgesprek ook in de stoel moeten plaatsnemen
Ik zal het in overweging nemenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:40 schreef jogy het volgende:
Oeh, pijnlijk. Maar ik wil vrijstelling omdat ik de bedenker van het geheel ben.
quote:Disorder Rating Information
Dependent: Moderate
63? eerder 98!quote:You have a 63% chance of going postal!
Ooo, over a 50% chance. That's a bad sign, dude. Better get a hobby. Not hunting. May I suggest needlepoint?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:46 schreef ThinkTank het volgende:
Andere kwis:
How likely are you to go postal?
[..]
63? eerder 98!
Ik ben ook zo heerlijk stabielquote:You have a 19% chance of going postal!
Good news! You're not very likely to kill your coworkers. You seem very well adjusted. You rock! Talk about those feelings!
Voordeel van ONZ modden.quote:
Gewoon afgestompt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:16 schreef NJ het volgende:
[..]
Voordeel van ONZ modden.
Je raakt aan een hoop gewend.
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je vindt de electrische stoel niet wat morbide?
Driewerf hoezee! Ik ben ergens goed in!quote:Paranoid: Moderate
Schizoid: High
Schizotypal: Very High
Borderline: Very High
Histrionic: High
Narcissistic: High
Avoidant: Very High
Dependent: Very High
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:20 schreef jogy het volgende:
Wat bedoel je?
quote:Good news! You're not very likely to kill your coworkers. You seem very well adjusted.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:19 schreef jogy het volgende:
Hm. De enige andere optie is een electrische stoel die aanslaat als de zetelnemer liegt. En er is een knopje aanwezig bij de ondervrager voor random stroomstoten om het nog net iets leuker te maken.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:40 schreef jogy het volgende:
Lekker belangrijk! Ik! Wil! Ook! Met! De! Knopjes! Spelen! Voor mijn part lokken we Meki ofzo.
quote:
Antisocial:quote:Disorder Rating Information
Paranoid: Low click for info
Schizoid: Low click for info
Schizotypal: Moderate click for info
Antisocial: High click for info
Borderline: Low click for info
Histrionic: Moderate click for info
Narcissistic: Moderate click for info
Avoidant: Low click for info
Dependent: Low click for info
Obsessive-Compulsive: Low click for info
quote:A common misconception is that antisocial personality disorder refers to people who have poor social skills. The opposite is often the case. Instead, antisocial personality disorder is characterized by a lack of conscience. People with this disorder are prone to criminal behavior, believing that their victims are weak and deserving of being taken advantage of. Antisocials tend to lie and steal. Often, they are careless with money and take action without thinking about consequences. They are often agressive and are much more concerned with their own needs than the needs of others.
Oh dat, zo vreemd is dat toch niet? Je moet praten over je gevoelens zodat ze geventileerd kunnen worden en niet samen gaan klonteren als stukjes woede dat uiteindelijk razernij wordt. Het posten van dit soort teksten heeft een therapeutische waarde voor menig poster.quote:
Zeg me dat je niet vrij rond loopt en hooguit af en toe onder begeleiding buiten mag!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:52 schreef kastanova het volgende:
Paranoid: Very High
Schizoid: Moderate
Borderline: Moderate
Histrionic: Very High
Narcissistic: Very High
Dependent: High
En dat heeft samengewoond met een drs. psychologie.
Ik heb zelfs een dusdanig druk sociaal leven dat ik zelfs af en toe mensen van m'n lijstje moet schrappenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:34 schreef buurvrouw4 het volgende:
[..]
Zeg me dat je niet vrij rond loopt en hooguit af en toe onder begeleiding buiten mag!![]()
Whehehe, maar aan de andere kant, wie beter om psychologische vraagstukken te behandelen dan eentje die ze allemaal heeft meegemaakt?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een dusdanig druk sociaal leven dat ik zelfs af en toe mensen van m'n lijstje moet schrappen.
En misschien nog wel erger, ik ben voor tig mensen dé "hulpverlener" met betrekking tot allerhande psychologische vraagstukken.
Naja, meegemaakt, meegemaakt... Ben wat betreft de "psychologische trauma's" toch eigenlijk nog wel behoorlijk maagdelijk, maar ja, veel mensen zien me als een vreemdsoortig soort vertrouwenspersoon, dus ervaring uit de 2e hand heb ik behoorlijk ja...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Whehehe, maar aan de andere kant, wie beter om psychologische vraagstukken te behandelen dan eentje die ze allemaal heeft meegemaakt?.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:46 schreef ThinkTank het volgende:
Andere kwis:
How likely are you to go postal?
[..]
63? eerder 98!
Je bent het bewijs vergeten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:52 schreef jogy het volgende:
Woei, net de test nog een keer gedaan en dezelfde score [14.gif]
Als vrouw wordt je dan uitgewoond.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:49 schreef switchboy het volgende:
Maar wat als je nou een stoornis hebt dat je geen nee durft te zeggen?
Ik denk dat alles low een persoonlijkheidsstoornis op zich isquote:
Ik denk dat hij in ieder geval bijzonder sociaal wenselijk geantwoord heeftquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat alles low een persoonlijkheidsstoornis op zich is
Hoor je er ook bij
Ik word steeds normaler lijkt het welquote:Disorder | Rating
Paranoid: Moderate
Schizotypal: Low
Narcissistic: Low
Ik had nog best vaak het idee vanquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:38 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik denk dat hij in ieder geval bijzonder sociaal wenselijk geantwoord heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |