Die is al langer Feyenoord-supporter dan jijquote:
Ja, maar dat is een narcistische jood met eerzucht. Die kun je dat nauwelijks kwalijk nemen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:51 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Pfff, die Steef heeft ook een druiplul volgens mij. Lekken als de tyfus. En dat noemt zich Feijenoordsupporter...
is al verkoop hequote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:13 schreef denthemen het volgende:
jorien, ga je nog naar Nancy?
Dat zal dan wel leeftijdsgerelateerd zijn of niet, slimmerdquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die is al langer Feyenoord-supporter dan jij
Ik wil het niet weten.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:01 schreef BobbyHill het volgende:
Hoe kunnen er uberhaupt spanningen binnen een selectie ontstaan door het wel of niet dragen van een onderbroek tijdens het douchen?
Dit soort onzinvoorvallen zijn meestal een teken dat het heel heeeeel erg slecht gaat met een club. Helaas nu dus mijn club...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:01 schreef BobbyHill het volgende:
Hoe kunnen er uberhaupt spanningen binnen een selectie ontstaan door het wel of niet dragen van een onderbroek tijdens het douchen?
Ik heb Henkie Timmer net iets te vaak van dichtbij gezien...vlak voor een wedstrijd in de kroeg. Speelde hij nog bij Zwolle.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
Voor de gelderlanders hier , zaterdag komt Henk Timmer met zijn vrouw in de huiskamer TV show
Timmer werd pasgeleden nog, samen met Lucius, een kroeg uitgekankerd na de uitwedstrijd tegen Veendam.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:29 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik heb Henkie Timmer net iets te vaak van dichtbij gezien...vlak voor een wedstrijd in de kroeg. Speelde hij nog bij Zwolle.
"Hee Henkieeieieeh (*insert dronken loeigeluid*¨) Moejje nie speul'n dã morguhhhhh?"
Henk T. : "Mwohhhh..." *insert halfdronken lamawaaiengebaar"*
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:44 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Timmer werd pasgeleden nog, samen met Lucius, een kroeg uitgekankerd na de uitwedstrijd tegen Veendam.
Niet als je een wanprestatie levert.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:59 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]Na een wedstrijd mag dat best
Nou, dat ga ik opnemen. Kan niet wachten. Bord op schoot en maar smikkelen en smullen voor de tv...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
Voor de gelderlanders hier , zaterdag komt Henk Timmer met zijn vrouw in de huiskamer TV show
Zolang ze winnenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:05 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Niet als je een wanprestatie levert.
idd, met die spandoeken die al weken hangen in de Kuip wordt niks bereikt. Ook in ledenvergaderingen gebeurt geen fuck [ooit iets gehoord van die motie???]. Het is tijd voor veel hardere acties, maar wie zet de eerste stap?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:00 schreef BiMeWet het volgende:
Ik ga echt de feyenoorders hekelen die het hebben over 'dan breekt de pleuris pas echt uit'. Dat had allang moeten gebeuren na de joden.
En dat zeg ik als feyenoorder.
rellen?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:23 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
idd, met die spandoeken die al weken hangen in de Kuip wordt niks bereikt. Ook in ledenvergaderingen gebeurt geen fuck [ooit iets gehoord van die motie???]. Het is tijd voor veel hardere acties, maar wie zet de eerste stap?![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:32 schreef feyenoord-dude het volgende:
http://spoton.webads.nl/player/pub_asx.php?id=3530 (link ff in je media player plakken)
Stukje van Derksen... Hij heeft nog gelijk ook
Ontkenningsfase?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:17 schreef Steve_I. het volgende:
![]()
Ja hoor helemaal.
alleen heel veel geld kan helpen.
3 spelers eredivisie-waardig.
kolkka, leonard wat een kapitaalvernietiging, want daar hebben we allebei 4mio voor betaald.
Gullit is de schuldige.
Ten Cate is ineens een toptrainer omdat ie het zo geweldig doet bij ajax.
tyvussnor![]()
tyft op, kutjoodquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:28 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ontkenningsfase?
Maar je hebt gelijk, Feyenoord wordt kampioen met deze geweldige selectie en heeft geen investeerder nodig. Gullit is een toptrainer, spelers hoeven geen salaris te hebben en Ten Cate is kut.
Ja, dat is zo. Alleen versterkingen kunnen dit brandhout nog een beetje laten spelen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:17 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
![]()
Ja hoor helemaal.
alleen heel veel geld kan helpen.
Beetje overdreven, maar zo wordt er wel al het hele seizoen gespeeld.quote:3 spelers eredivisie-waardig.
Wel qua salaris als ze nog 1 of 2 jaar blijven.quote:kolkka, leonard wat een kapitaalvernietiging, want daar hebben we allebei 4mio voor betaald.
Onder andere ja.quote:Gullit is de schuldige.
Ten Cate doet het na een moeilijk begin gewoon goed bij Ajax. 10 keer beter dan die slome kutboer van een E. Koeman.quote:Ten Cate is ineens een toptrainer omdat ie het zo geweldig doet bij ajax.
Is ie ook ja, maar in dit geval slaat hij gewoon de spijker op z'n kop, ondanks dat mensen als jou dat niet willen horen.quote:tyvussnor![]()
Wil je zeggen dat het niet zo is? Derksen overdrijft het iets, maar het is wel waaarheid. Steek je kop maar in het zand.quote:
En je zou nog wel naar Nancy en naar Basel gaan? Had ik toch gelijk!quote:
Dat was een beetje overdreven inderdaad. Maar spelers als Huysegems en Kolkka horen niet eens in de subtop thuis.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:37 schreef Steve_I. het volgende:
natuurlijk zijn de prestaties waardeloos, moeten er harde acties volgen en kan dit zo niet langer, maar wat Derksen stelt is belachelijk.
wijs jij maar aan welke spelers allemaal niet eredivisiewaardig is (dus te slecht voor een clubje als sparta, ado, willem 2). Te slecht voor Topclub Feyenoord Rotterdam is niet automatisch niet eredivisie waardig.
'een paar goede aankopen', je zegt het zelf al. Tegenwoordig kosten goede spelers een kapitaal. En dan kom je dus uit bij het 'geld'-verhaal. Er mag toch echt wel 15 a 20 miljoen in deze selectie gestoken worden voordat het iets is.quote:Een paar goede aankopen (hoeft echt geen 40miljoen te kosten) en een hele berg zelfvertrouwen en je speelt weer om plaats 3. Het draait waardeloos maar met dit materiaal moet je meer kunnen.
Gullit is wel de oorzaak van het feit dat er nu geen geld meer is. Als hij niet al die miskopen had gedaan, hadden we een speler als Tymo plus nog een speler van dat kaliber kunnen betalen. Het enige goede van Gullit vond ik z'n ambities (die hij helaas niet waar kon maken, maar toch) en z'n grote mond tegen die kale.quote:Gullit heeft dingen fout gedaan, maar kan je niet de schuld geven voor 10 jaar wanbeleid, en een aankoop doet ie niet in z'n eentje. daarbij heeft hij wel kuyt en kalou veel beter gemaakt, terwijl ik koeman nog geen 1 speler heb zien verbeteren, maar wel 25 man heb zien vertyften.
Kolkka zal toch minimaal 6 ton verdienen, en Leonard is helemaal duur, gezien het feit dat alle onderhandelingen met andere clubs bij hem stopgezet werden omdat ie een te hoog salaris vroeg. Die 2 kosten je sowieso wel 2 miljoen aan salaris.quote:Leonard en Kolkka hebben allebei een eenjarig contract met een optie op verlengen. daarbij zal zeker kolkka niet zo'n hoog salaris hebben (wil niet zeggen dat ik hem niet te slecht vind overigens)
Maar wie heeft dat gebalanceerde elftal samengestelt? Wie heeft die spelers ge-eist? En denk je dat Gabri en Roger ook naar Ajax waren gekomen als Blind of R. Koeman daar zaten? Een goede trainer traint niet alleen goed, maar durft ook bij de directie op de tafel te rammen voor spelers en heeft contacten.quote:Ten Cate is maar matig tot nu toe. Diverse uitspraken / beslissingen doen niet getuigen van een toptrainer. dat hij bovenaan staat is vooral omdat hij beter spelersmatiaal heeft; een gebalanceerder elftal met een aantal ervaren spelers.
Jaja, erg nuttige bijdragequote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Twente is de laatste tijden erg op dreef, Feyenooit-Twente: 1-3![]()
Dat is een ander verhaal natuurlijkquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:51 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ie nog gelijk krijgt ook
Dude chill out ik geef alleen maar een voorspelling voor de wedstrijd van straks, mag dat al niet ?quote:
Op die trollende manier niet nee...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dude chill out ik geef alleen maar een voorspelling voor de wedstrijd van straks, mag dat al niet ?![]()
Als Leonard het vandaga ook niet kan bijbenen kun je hem weer als de zoveelste miskoop beschouwenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:11 schreef the_undertaker het volgende:
die leonard krijg het lastig met die bakicioglu (whatever)
Graagquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:33 schreef BiMeWet het volgende:
Iemand die eenlink wil voor tele2? (weet niet of het werkt maar ik heb de URL die je in WMP kan plakken en misschien kun je via die URL kijken?)
Optiefen joodquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:38 schreef Camplo het volgende:
HELEMAAL NIETS IN ROTTERDAM
HELEMAAL NIETS
HELEMAAL NIETS
![]()
![]()
![]()
Werkt niet, ik krijg alleen maar de Versatel Intro.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:36 schreef BiMeWet het volgende:
http://www.tele2.nl/tele2tv/pl/voetbal-pay.asx?game=1:2006-10-26:Feyenoord&type=live&show-leader=on
dat plakken in WMP. weet niet of t werkt.
werkt alleen als je tele2 adsl verbinding hebt en voetbal abo hebtquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:39 schreef Greetings het volgende:
[..]
Werkt niet, ik krijg alleen maar de Versatel Intro.
een neusquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:38 schreef Camplo het volgende:
HELEMAAL NIETS
HELEMAAL NIETS
![]()
![]()
![]()
Krijg jij een hele pijnlijke ziektequote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:38 schreef Camplo het volgende:
HELEMAAL NIETS
HELEMAAL NIETS
![]()
![]()
![]()
Je bedoelt alle Ajax fans zijn gewoon realistisch? we stoken niet we zien toch hoe Feyenoord speelt. En wie ben jij om mij te vertellen dat ik naar mijn eigen topic moet gaan?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:45 schreef the_undertaker het volgende:
Alle Ajax fans kunnen ook gewoon in hun eigen topic gaan spammen.. wat hebben jullie er aan om hier een beetje te gaan zieken/stoken.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:46 schreef lookinforyou het volgende:
Dit gun ik jullie niet hoor.
Erg jammer.
Als het ajax was geweest had ik krom gelegen.
Klopt, zieken en stoken is gewoon triest en de mods proberen dat zo goed mogelijk te voorkomen. Serieuze postings van Ajaxfans zijn niet altijd postings om te zieken of stoken.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:45 schreef the_undertaker het volgende:
Alle Ajax fans kunnen ook gewoon in hun eigen topic gaan spammen.. wat hebben jullie er aan om hier een beetje te gaan zieken/stoken.
Hoe is het spel? Twente onterecht op voorsprong? En hoe ernstig zijn de rellen?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:36 schreef feyenoord-dude het volgende:
1-0 Twente, onterecht.
Rellen op de tribunes...
Dat betekend dus dat 99% van de Feyenoorders niet echte fans zijn.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:52 schreef Droopie het volgende:
Een echte ajax fan zou niet eens in een feyenoord topic willen komen.
Die zit in het ajax topic.
Oh dus dit is ook weer niet goed.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:51 schreef BigFire het volgende:
[..]
helaas is jouw frustratie niet wederzijds. de enige echte rivaliteit is tussen Ajax en feyenoord en dat zal altijd zo blijven. op deze manier in de holletjes van de havenslaven kruipen helpt dus ook niet.
Hey, ik ben Ajaxfan maar lui als jou zijn echt jammerlijk bezig, je laat je wel kennen zo. Slechte ' winnaar'quote:
Zeik niet zo man, omgekeerd zou precies hetzelfde gebeurd zijn. Beetje stoken over en weer moet best kunnenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hey, ik ben Ajaxfan maar lui als jou zijn echt jammerlijk bezig, je laat je wel kennen zo. Slechte ' winnaar'![]()
Via SopCast... tele2 streamquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Zeg Undertaker waar haal jij al die veelzeggende pictures weg ?
Ach, hij heeft gewoon gelijk. Het is Ajax tegen Feyenoord en Feyenoord tegen Ajax, en dat zal altijd een speciale lading met zich meebrengen. PSV blijft een aanhangseltje, net als bijvoorbeeld AZ dat zou worden, hoe ze ook presteren.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:55 schreef lookinforyou het volgende:
Oh dus dit is ook weer niet goed.
Ik heb niks tegen Feijenoord, maar goed.
dat het door beide partijen gebeurt klopt maar is geen geldig excuus en je laat je gewoon op een jammerlijke manier kennen. Over dat beetje stoken, daar zit wel wat inquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:58 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Zeik niet zo man, omgekeerd zou precies hetzelfde gebeurd zijn. Beetje stoken over en weer moet best kunnen![]()
maar als het goed gaat, vinden jullie die veren wel weer erg prettig he. En dan maakt het niet uit, waar het vandaan komt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:59 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, hij heeft gewoon gelijk. Het is Ajax tegen Feyenoord en Feyenoord tegen Ajax, en dat zal altijd een speciale lading met zich meebrengen. PSV blijft een aanhangseltje, net als bijvoorbeeld AZ dat zou worden, hoe ze ook presteren.
PSV'ers die een hekel hebben aan Ajax en niet aan Feyenoord, of andersom, dat doet Ajacieden en Feyenoorders helemaal niets.
Maar een paar steekjes kunnen echt weinig kwaad. Zolang je er maar niet op door blijft reageren.quote:JODUHHHHHHH JODUHHHHHHHH
HELEMAAL NIETS IN ROTTERDAMMMMMM
FEYENOOITTTTT![]()
![]()
![]()
Medelijden krijgen van een concurrent is nooit prettig. En al helemaal niet tussen Ajacieden / Feyenoorders onderling.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:04 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
maar als het goed gaat, vinden jullie die veren wel weer erg prettig he. En dan maakt het niet uit, waar het vandaan komt.
Dream onquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat PSV'ers uberhaupt nog steeds denken dat ze ooit het niveau qua rivaliteit van Ajax - Feyenoord kunnen bereiken. Het enige wat de hele voetbalwereld heeft is dat niemand ze amper nog serieus neemt, ook niet na 10 jaar goed presteren.
Jullie nemen Feyenoord serieuzer dan PSV?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat PSV'ers uberhaupt nog steeds denken dat ze ooit het niveau qua rivaliteit van Ajax - Feyenoord kunnen bereiken. Het enige wat de hele voetbalwereld heeft is dat niemand ze amper nog serieus neemt, ook niet na 10 jaar goed presteren.
Alsof het alleen maar om feyenoord ajax gaat, het gaat om het hele rotterdam amsterdam gebeuren wie is de sterkste , beste haven etc, Rotterdam wereldstad, Amsterdam hoofdstad en dat uit zich allemaal in de clubs feijenoord en ajax, wat hebben jullie boertjes uit brabo land nou te bieden?!?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:23 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Jullie nemen Feyenoord serieuzer dan PSV?PSV presteert inmiddels al 25 jaar top, maar jullie mogen jullie leuke onderonsjes hebben, zolang de schaal maar naar Eindhoven gaat.
Voetbal?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:36 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
Alsof het alleen maar om feyenoord ajax gaat, het gaat om het hele rotterdam amsterdam gebeuren wie is de sterkste , beste haven etc, Rotterdam wereldstad, Amsterdam hoofdstad en dat uit zich allemaal in de clubs feijenoord en ajax, wat hebben jullie boertjes uit brabo land nou te bieden?!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |