abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 oktober 2006 @ 17:17:49 #126
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_42958756
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 15:32 schreef feyenoord-dude het volgende:
http://spoton.webads.nl/player/pub_asx.php?id=3530 (link ff in je media player plakken)

Stukje van Derksen... Hij heeft nog gelijk ook

Ja hoor helemaal.
alleen heel veel geld kan helpen.
3 spelers eredivisie-waardig.
kolkka, leonard wat een kapitaalvernietiging, want daar hebben we allebei 4mio voor betaald.
Gullit is de schuldige.
Ten Cate is ineens een toptrainer omdat ie het zo geweldig doet bij ajax.

tyvussnor
pi_42959097
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 17:17 schreef Steve_I. het volgende:

Ja hoor helemaal.
kolkka, leonard wat een kapitaalvernietiging, want daar hebben we allebei 4mio voor betaald.
Gullit is de schuldige.

tyvussnor
Ontkenningsfase?
Maar je hebt gelijk, Feyenoord wordt kampioen met deze geweldige selectie en heeft geen investeerder nodig. Gullit is een toptrainer, spelers hoeven geen salaris te hebben en Ten Cate is kut.
pi_42959106
joh, beter kijk je die stukkies / programma's van die kkrsnor gewoon helemaal niet meer. Tis gewoon 'n fuckin' idiot.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_42959363
Met een paar 100 man uit een vliegtuig springen (met parachute) en het veld bezetten tijdens de wedstrijd. Doe je het met kerst tegen PSV thuis, maakt het ook niets uit of je de wedstrijd regelmentair verliest.

Verder vind ik dat de Guzman niet geslachtofferd word, anders wordt het uiteindelijk een van persie verhaal. Die jongen heeft zelfvertrouwen nodig en mensen zoals Pi-Euro en Harrie uit 020 geven dat niet, mondeling niet en ze scoren niet. En dan zeggen dat het team je in de steek laat en dat je geen excuses aanbiedt aan je teamgenoten, om te kotsen.

Jorien moet weg, dan wordt alles beter.
Hell To The Liars
  donderdag 26 oktober 2006 @ 17:44:13 #130
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_42959536
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 17:28 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Ontkenningsfase?
Maar je hebt gelijk, Feyenoord wordt kampioen met deze geweldige selectie en heeft geen investeerder nodig. Gullit is een toptrainer, spelers hoeven geen salaris te hebben en Ten Cate is kut.
tyft op, kutjood
pi_42960251
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 17:17 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Ja hoor helemaal.
Ja, dat is zo. Alleen versterkingen kunnen dit brandhout nog een beetje laten spelen.
quote:
Beetje overdreven, maar zo wordt er wel al het hele seizoen gespeeld.
quote:
Wel qua salaris als ze nog 1 of 2 jaar blijven.
quote:
Gullit is de schuldige.
Onder andere ja.
quote:
Ten Cate doet het na een moeilijk begin gewoon goed bij Ajax. 10 keer beter dan die slome kutboer van een E. Koeman.
quote:
tyvussnor
Is ie ook ja, maar in dit geval slaat hij gewoon de spijker op z'n kop, ondanks dat mensen als jou dat niet willen horen.
pi_42960312
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 17:44 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

tyft op, kutjood
Die jood heeft dit keer wel gelijk
pi_42960318
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 17:44 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

tyft op, kutjood
Wil je zeggen dat het niet zo is? Derksen overdrijft het iets, maar het is wel waaarheid. Steek je kop maar in het zand.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 18:26:28 #134
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_42960612
Ik ga ook zometeen. Zal fifa missen
pi_42961122
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 14:31 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

is al verkoop he
En je zou nog wel naar Nancy en naar Basel gaan? Had ik toch gelijk!
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  donderdag 26 oktober 2006 @ 19:37:47 #136
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_42962389
natuurlijk zijn de prestaties waardeloos, moeten er harde acties volgen en kan dit zo niet langer, maar wat Derksen stelt is belachelijk.

wijs jij maar aan welke spelers allemaal niet eredivisiewaardig is (dus te slecht voor een clubje als sparta, ado, willem 2). Te slecht voor Topclub Feyenoord Rotterdam is niet automatisch niet eredivisie waardig.

Een paar goede aankopen (hoeft echt geen 40miljoen te kosten) en een hele berg zelfvertrouwen en je speelt weer om plaats 3. Het draait waardeloos maar met dit materiaal moet je meer kunnen.

Gullit heeft dingen fout gedaan, maar kan je niet de schuld geven voor 10 jaar wanbeleid, en een aankoop doet ie niet in z'n eentje. daarbij heeft hij wel kuyt en kalou veel beter gemaakt, terwijl ik koeman nog geen 1 speler heb zien verbeteren, maar wel 25 man heb zien vertyften.

Leonard en Kolkka hebben allebei een eenjarig contract met een optie op verlengen. daarbij zal zeker kolkka niet zo'n hoog salaris hebben (wil niet zeggen dat ik hem niet te slecht vind overigens)

Ten Cate is maar matig tot nu toe. Diverse uitspraken / beslissingen doen niet getuigen van een toptrainer. dat hij bovenaan staat is vooral omdat hij beter spelersmatiaal heeft; een gebalanceerder elftal met een aantal ervaren spelers.
pi_42962627
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 19:37 schreef Steve_I. het volgende:
natuurlijk zijn de prestaties waardeloos, moeten er harde acties volgen en kan dit zo niet langer, maar wat Derksen stelt is belachelijk.

wijs jij maar aan welke spelers allemaal niet eredivisiewaardig is (dus te slecht voor een clubje als sparta, ado, willem 2). Te slecht voor Topclub Feyenoord Rotterdam is niet automatisch niet eredivisie waardig.
Dat was een beetje overdreven inderdaad. Maar spelers als Huysegems en Kolkka horen niet eens in de subtop thuis.
quote:
Een paar goede aankopen (hoeft echt geen 40miljoen te kosten) en een hele berg zelfvertrouwen en je speelt weer om plaats 3. Het draait waardeloos maar met dit materiaal moet je meer kunnen.
'een paar goede aankopen', je zegt het zelf al. Tegenwoordig kosten goede spelers een kapitaal. En dan kom je dus uit bij het 'geld'-verhaal. Er mag toch echt wel 15 a 20 miljoen in deze selectie gestoken worden voordat het iets is.
quote:
Gullit heeft dingen fout gedaan, maar kan je niet de schuld geven voor 10 jaar wanbeleid, en een aankoop doet ie niet in z'n eentje. daarbij heeft hij wel kuyt en kalou veel beter gemaakt, terwijl ik koeman nog geen 1 speler heb zien verbeteren, maar wel 25 man heb zien vertyften.
Gullit is wel de oorzaak van het feit dat er nu geen geld meer is. Als hij niet al die miskopen had gedaan, hadden we een speler als Tymo plus nog een speler van dat kaliber kunnen betalen. Het enige goede van Gullit vond ik z'n ambities (die hij helaas niet waar kon maken, maar toch) en z'n grote mond tegen die kale.
quote:
Leonard en Kolkka hebben allebei een eenjarig contract met een optie op verlengen. daarbij zal zeker kolkka niet zo'n hoog salaris hebben (wil niet zeggen dat ik hem niet te slecht vind overigens)
Kolkka zal toch minimaal 6 ton verdienen, en Leonard is helemaal duur, gezien het feit dat alle onderhandelingen met andere clubs bij hem stopgezet werden omdat ie een te hoog salaris vroeg. Die 2 kosten je sowieso wel 2 miljoen aan salaris.
quote:
Ten Cate is maar matig tot nu toe. Diverse uitspraken / beslissingen doen niet getuigen van een toptrainer. dat hij bovenaan staat is vooral omdat hij beter spelersmatiaal heeft; een gebalanceerder elftal met een aantal ervaren spelers.
Maar wie heeft dat gebalanceerde elftal samengestelt? Wie heeft die spelers ge-eist? En denk je dat Gabri en Roger ook naar Ajax waren gekomen als Blind of R. Koeman daar zaten? Een goede trainer traint niet alleen goed, maar durft ook bij de directie op de tafel te rammen voor spelers en heeft contacten.

Bovendien bouwt hij daar aan iets, terwijl Koeman alleen maar afbreekt. Bovendien is hij akkoord gegaan met het halen van Kolkka en Huysegems, alleen op dat feit mag ie al oprotten
pi_42962683
Twente is de laatste tijden erg op dreef, Feyenooit-Twente: 1-3
pi_42962714
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 19:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Twente is de laatste tijden erg op dreef, Feyenooit-Twente: 1-3
Jaja, erg nuttige bijdrage .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_42962764
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 19:49 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Maar ik denk dat ie nog gelijk krijgt ook
pi_42962782
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 19:51 schreef feyenoord-dude het volgende:

[..]

Maar ik denk dat ie nog gelijk krijgt ook
Dat is een ander verhaal natuurlijk .
In Southern Sun
pi_42962848
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 19:49 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dude chill out ik geef alleen maar een voorspelling voor de wedstrijd van straks, mag dat al niet ?
pi_42962853
De opstelling van Feyenoord:
Doel: Timmer
Verdediging: Tiendalli, Bahia, Greene, Léonard
Middenveld: Buijs, Lucius, Hofs
Aanval: Vincken, Charisteas, Huysegems

De opstelling van FC Twente:
Doel: Boschker
Verdediging: Wilkshire, Wielaert, Zomer, Heubach
Middenveld: Oude Kamphuis, Bakkal, Engelaar
Aanval: Bakircioglu, N'Kufo, Touma
pi_42962866
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 19:54 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Dude chill out ik geef alleen maar een voorspelling voor de wedstrijd van straks, mag dat al niet ?
Op die trollende manier niet nee...

Trouwens, boeit mij het nou eigenlijk .
In Southern Sun
pi_42962983

Pierre vind het wel gezellig

-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_42963154
Haha wow, dramatische wijzigingen van Knoeiman
pi_42963346
die leonard krijg het lastig met die bakicioglu (whatever)
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_42963435
FC Twente is in de eerste minuten al beroofd van een penalty en wie was er bij betrokken ? Ja hoor, onze schoffelaar Leonard
pi_42963581
Iemand een werkende link naar een stream van Radio Rijnmond? Zelfs op de site van RR lukt het me niet....
  donderdag 26 oktober 2006 @ 20:29:46 #150
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_42963943
Rijnmond werkt hier ook niet
+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')