Haha ik heb hartelijk gelachen om dit verhaal!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:34 schreef Ferrox het volgende:
Godverdomme zeg![]()
Ik reed daar net met een gangetje of 60, opeens merkte ik dat ik zachter ging en dat ik minder toeren maakte. Ik wilde gas bij geven, kut handvat lamik kijk es goed, is mn gaskabel geknapt
![]()
ben naar huis gereden door aan mn kabel te trekken![]()
Nu moet ik wachten tot morgen om een nieuwe kabel te kunnen halen![]()
wacht maar tot jouwes breektquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:40 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Haha ik heb hartelijk gelachen om dit verhaal!
Prachtig!![]()
Puber.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:40 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Prachtig!![]()
Ik ook stiekemquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:40 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Prachtig!![]()
Dat kan je toch gewoon aanpassen teringn00b.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:51 schreef worldpimber het volgende:
Waarom staat niet gewoon standaard in de OP dat Geqxon dood moet, anders moet ik dat telkens melden.
Dee je werk Bazzie![]()
Ik kan je niet een heel topic missenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:51 schreef worldpimber het volgende:
Waarom staat niet gewoon standaard in de OP dat Geqxon dood moet, anders moet ik dat telkens melden.
Dee je werk Bazzie![]()
Is toch niet mijn OP.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:52 schreef no1uknow het volgende:
Dat kan je toch gewoon aanpassen teringn00b.
Uhm, vind een VivaCity wel mooi, een SpeedFight ookquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:56 schreef Diemietuhriej het volgende:
Logout | Wijzig profiel | Opties | Reset cookie | Bookmarks | FAQ & Policy | Active Topics | My Active Topics | Nieuwe Topics | Zoeken
Ja, maar het nadeel van die dingen is: ze zijn al zo vaak opgevoerd (geweest).quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:02 schreef Diemietuhriej het volgende:
Vivacity? Je weet zeker dat je nog geen 75 bent offf..?
En als je een speedfight mooi vind, how about een Jetforce? Wel de C-tech halen, met de TSDI krijg je geheid problemen.
Blijft erg lang bloedenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:05 schreef Geqxon het volgende:
scheize, kheb mezelf gesneden met een scheermesje
Ik zag een hele mooie/nette VivaCityquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:09 schreef Diemietuhriej het volgende:
Jetforce vaak opgevoerd? Speedfight vaker dan een Jetforce denks. Een peugeot blokje is niet echt geschikt om op te voeren, minarelli blokjes wel. Of wat voor kutblokjes er ook onder die aeroxjes mogen liggen.![]()
Neuh.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:10 schreef Geqxon het volgende:
Of je koopt een schakelscooter.
sturf emoquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:05 schreef Geqxon het volgende:
scheize, kheb mezelf gesneden met een scheermesje
Er rijd hier op school 1 heel persoon op een schakeldingquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:18 schreef Diemietuhriej het volgende:
Schakelscooters zijn de bom joh, alle boem lauwemensen met lauwe pattas rijden erop.
Er zijn makkelijkere manieren om uit de kast te komenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:20 schreef Diemietuhriej het volgende:
http://motor-brommer.mark(...)06-met-kenteken.html
Zoiets? Voor een scooter vind ik ze niet lelijk.. Heb zelf een rode c-tech gehad, maarjeh, die is kapot gegaan.![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:23 schreef Diemietuhriej het volgende:
Nou Bas, stamp die jongen niet meteen zo de grond in.![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Er zijn makkelijkere manieren om uit de kast te komen
Wel mooiquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:20 schreef Diemietuhriej het volgende:
Zoiets? Voor een scooter vind ik ze niet lelijk.. Heb zelf een rode c-tech gehad, maarjeh, die is kapot gegaan.![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:23 schreef Diemietuhriej het volgende:
Nou Bas, stamp die jongen niet meteen zo de grond in.![]()
Das best kenkergoedkoop maarja je gaat scooterrijden dus je rijkwaliteiten zijn gedoemd om tegen te vallen en je IQ daalt ook exponentieel met iedere dag dat je een scooter hebt dus je kan net zo goed gewoon zonder cursus doen en even zelf lerenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Wel mooi
Vandaag kreeg ik brief van Gemeente Utrecht voor een cursus en halen van m'n certificaat.
- 6 theorielessen van 2 uur
- 2 praktijklessen van 4 uur
- boeken om te leren
- verzekering voor de praktijklessen
- en het geld voor het CBR om examen te mogen doen.
Dat alles voor 50 euro (en 50 borg.)
Klopt.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Das best kenkergoedkoop maarja je gaat scooterrijden dus je rijkwaliteiten zijn gedoemd om tegen te vallen en je IQ daalt ook exponentieel met iedere dag dat je een scooter hebt dus je kan net zo goed gewoon zonder cursus doen en even zelf leren![]()
VMBO?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Wel mooi
Vandaag kreeg ik brief van Gemeente Utrecht voor een cursus en halen van m'n certificaat.
- 6 theorielessen van 2 uur
- 2 praktijklessen van 4 uur
- boeken om te leren
- verzekering voor de praktijklessen
- en het geld voor het CBR om examen te mogen doen.
Dat alles voor 50 euro (en 50 borg.)
Niks tegen VMBO he, VMBO is gangster.quote:
Havoquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:36 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Niks tegen VMBO he, VMBO is gangster.![]()
Klopt eigenlijk, ik heb ook al 2 CD-roms (van internetquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan heb je die rommel niet nodig.
Ik zeg toch nee kankerflikkerquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:41 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
Tegen die velgjes van die DRD kan ik mijn spaakvelgjes ruilen.. Misschien toch maar doen.![]()
Maikuuul?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:42 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb vandaag nog een original gangster op een scooter gezien
Moet ik die kutsnorfiets van je eens komen verbouwenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:42 schreef Diemietuhriej het volgende:
Je moet je muil houden BazzzzzzzzzzzzieKKKKKKK
Daarom wil ik niet een mega opgevoerd dingquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Kweenie.
Er reed een off-the-road motoragent achter en een andere motoragent voor. Jeweets!
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
Moet ik die kutsnor van je eens verbouwen?![]()
jij had toch een tsdi ?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:20 schreef Diemietuhriej het volgende:
![]()
Houd gofferdomme je bek eens!!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:53 schreef Geqxon het volgende:
Hihi ik draaide mijn stereosysteem net even open
Potentieproblemen mejongen?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Houd gofferdomme je bek eens!!
ja klopt, las het erna ma was te lui om te editten.quote:
Heb je foto?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:07 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
ja klopt, las het erna ma was te lui om te editten.![]()
Goed opgemerkt.![]()
Strak.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/userpics/138542/DSC00859.JPG
http://fotoboek.fok.nl/userpics/138542/DSC00861.JPGquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Strak.
Maar niet wat ik precies bedoelde.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/userpics/138542/DSC00861.JPG
Ja.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:18 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hahaha, wat een diversiteit hier.![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:41 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
Tegen die velgjes van die DRD kan ik mijn spaakvelgjes ruilen.. Misschien toch maar doen.![]()
Heb je er wat aan gehad?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik had geen cursus, ik had gewoon privé lerares ervoor.
Jaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:28 schreef Diemietuhriej het volgende:
kutfok met je hoerenletters.
éáóöäëïíï
Netjesquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:28 schreef Diemietuhriej het volgende:
Joah, vervoer naar het examending. En in 1 keer geslaagd met 2 fouten.![]()
Je kreeg een lerares omdat ze bang waren dat je de standaard leraar aan zou vallen?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
cc's nodig om te laten compenseren met je lulletje jochie?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Houd gofferdomme je bek eens!!
Mwoah, denk het niet.. Deze heb pap en mam uitgekozen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je kreeg een lerares omdat ze bang waren dat je de standaard leraar aan zou vallen?
Je papa had een voorkeur voor haar dusquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:32 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Mwoah, denk het niet.. Deze heb pap en mam uitgekozen.![]()
![]()
je maakt het alleen maar erger hequote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
* BazzieK kijkt in fotoboekquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Je papa had een voorkeur voor haar dus
Kloptquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:34 schreef BazzieK het volgende:
[..]
* BazzieK kijkt in fotoboek
Je hebt een oorbel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Boeien.quote:
Ik wel, ik respecteer ook altijd iedereenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:41 schreef Diemietuhriej het volgende:
Bazzzzzie, wat ben jij toch een grof jongetje zeg.
Heeft je moeder je nooit geleerd andere mensen te respecteren!![]()
WTFLOL! en hij wil een sco0taahquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:34 schreef BazzieK het volgende:
[..]
* BazzieK kijkt in fotoboek
Je hebt een oorbel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:41 schreef Diemietuhriej het volgende:
nee..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:41 schreef Diemietuhriej het volgende:
Tozzo?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:48 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hey wieksers, ik ga tv kijken.
Mazooll!![]()
En nu?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:24 schreef Devolution het volgende:
Hoppa, ik en een maat kwamen daarnet juist op het verkeerde moment weer een paar blauwe ridders tegen in hun witte gestreepte pimpbak. Nét toen die strijker af ging.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:36 schreef hardcorebass het volgende:
hij scheet 7 kleuren stront
Dat is de vraag. Hij had mijn gegevens opgeschreven maar hij had niks gezegd over een boete ofzo... Wel zei de ene wout dat ie mijn vriend een PV zou sturen.quote:
Maar stel wat er gebeurt had kunnen zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:51 schreef Devolution het volgende:
[..]
Dat is de vraag. Hij had mijn gegevens opgeschreven maar hij had niks gezegd over een boete ofzo... Wel zei de ene wout dat ie mijn vriend een PV zou sturen.
En nee ik schijtte geen 7 kleuren stront. Waarom zou ik dat doen? Het is maar vuurwerk, heb niemand vermoord ofzo
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:47 schreef no1uknow het volgende:
...
Ik edit-te het even wegquote:
Eindelijk een lotgenoot.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:59 schreef Ferrox het volgende:
ja maar, zoals ik al eerder heb gepost, in mijn dorp hebben we naast de benzinepomp en de bakker geen winkels
Maar ik nog nietquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja ma de meeste mensen hier zijn toch al geslaagd dusja.![]()
Control + Pquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:57 schreef Geqxon het volgende:
Doe mij maar gewoon een boekje waarmee je lekker op de bank kan zitten
Jij hebt altijd zulke wijzewoorden. Ik raak ontroerdquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:54 schreef wudstik het volgende:
Het is tegenwoordig, homogezicht, of kankerbezem
Ja bij ons niet :/ Zit in B1 2e klasse jij?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:26 schreef Diemietuhriej het volgende:
Wehehe.
Bij ons komt iedereen standaard kwartier te laat, hele avond iedereen elkaar tackelen en kutgrapjes maken enzo.. Met afwerken op doel kijken wie de bal het hoogste over kan trappen en dat soort dingen.
Maar ik speel ook in het laagste team, met mijn hele vriendengroep zitten we in 1 team, spelen in de laagste klasse enzo..
Bij ons draait het vooral om de 3e helft.![]()
Klote.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:38 schreef Ferrox het volgende:
GODVERDOMME![]()
heb ik een kabel, doet ie et nog niet
ik word er schijt ziek van, ben de hele dag al vanaf half 10 aan het prutsen
nou ja, vanavond lekker zuipen bij mij thuis![]()
Je was toen zeker ook niet helemaal nuchter meer?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:34 schreef mister_dog het volgende:
zo ik meld me ook maar weer is3 avonden dronken achter elkaar is niet gezond.. heb zaterdag met 180bar op me uilaat staan spuiten
echt slecht zo de lak er vanaf
geen druppel drank opquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Je was toen zeker ook niet helemaal nuchter meer?
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:40 schreef mister_dog het volgende:
[..]
geen druppel drank opdaarna liep ik weg met me scooter want hij moest ff aan de kant flikker ik met scooter en al omver
aapquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:40 schreef mister_dog het volgende:
[..]
geen druppel drank opdaarna liep ik weg met me scooter want hij moest ff aan de kant flikker ik met scooter en al omver
Hoe kan een doodsimpele kabel het in godsnaam "niet doen" ?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:38 schreef Ferrox het volgende:
GODVERDOMME![]()
heb ik een kabel, doet ie et nog niet
ik word er schijt ziek van, ben de hele dag al vanaf half 10 aan het prutsen
nou ja, vanavond lekker zuipen bij mij thuis![]()
Omdat hij niet goed zit.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hoe kan een doodsimpele kabel het in godsnaam "niet doen" ?
mag ik jou iets vragen?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:53 schreef hardcorebass het volgende:
heb je ook al een nieuw voorkapje besteld dimi? of had je die al besteld en heb je die al binnen?
Tomos héaquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:44 schreef mstr het volgende:
Ik reed net op de Tomos van me moeder heel even.
Dat ding is echt verrot, hij trilt en trekt verrot op
Waarom fix je de uitlaat niet even?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:04 schreef no1uknow het volgende:
[..]
En hard ook.
Alleen zit de uitlaat niet goed vast.
Maar hij rijd nog steeds hoor.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:16 schreef mister_dog het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht, even uitrekenenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:25 schreef Ferrox het volgende:
vivacity![]()
![]()
en wanneer zei je dat je met pensioen ging?
tomos classicquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:29 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind die retroscooters met 16-inch wielen wel tof!
Ik zal zo als ik weer langs het bejaardencentrum fiets even foto's maken.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:32 schreef hardcorebass het volgende:
plaatjes?
De normale wel ja.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:32 schreef hardcorebass het volgende:
plaatjes?
OMG die vivacity is echt voor gepensioeneerden
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:46 schreef hardcorebass het volgende:
die andere ook, eerste klas wijvescooters
Wat vind je dan wel helemaalquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:50 schreef hardcorebass het volgende:
dat is dan alweer ietsje beter, maar vind een speedfight niet veel.
Schakelbrommer vind ik dus zo'n beetje helemaal nietsquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:54 schreef hardcorebass het volgende:
Mooie schakelbrommer, of een SR
Sterft.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Schakelbrommer vind ik dus zo'n beetje helemaal niets
Dat is nou wel weer mooiquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:00 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Sterft.
[afbeelding]
Schopt de kont van elke pleepot![]()
TZRquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:07 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja nou dan.![]()
Koop een TZR, RS, RX ofzo dan.![]()
Auto'squote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:06 schreef mstr het volgende:
ff iets heel anders maar Fiat is goed bezig
[nieuw] Fiat Linea
[Nieuw] Fiat Bravo
Truequote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:10 schreef Diemietuhriej het volgende:
Een TZR vond je toch juist mooi? En een scooter maakt een veel kutter geluid.![]()
Klopt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:10 schreef Diemietuhriej het volgende:
Een TZR vond je toch juist mooi? En een scooter maakt een veel kutter geluid.![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:12 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja als je het om het geluid icm met het uiterlijk doet..![]()
Dat vind jij toch lelijk?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:12 schreef Diemietuhriej het volgende:
Of koop een Honda Dax.
4-takt, sexy geluid maarjeh.![]()
Omfg!!!111!!!11ein1!11polizei!11!1bbq!!11quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Wacht, even uitrekenen
Over 49 jaar en 3 maanden
[afbeelding]
Liever van bazziek.quote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:27 schreef Ipho het volgende:
[afbeelding]
En we weten allemaal dat dit de mooiste brommers zijn.
Heb jij dees al gezien Geqquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:32 schreef Geqxon het volgende:
Godse lelijk voorkapje man.
ik vind een zulu of gsm nog veel geilerquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:27 schreef Ipho het volgende:
[afbeelding]
En we weten allemaal dat dit de mooiste brommers zijn.
Laat het dan ook iemand doen, met verstand van zaken.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:29 schreef Diemietuhriej het volgende:
Godverdomme.![]()
![]()
Hoerentiefus, alles erop gezet net enzo, en nu wil hij niet aandrijven als hij in de versnelling staat. Godverdehoerentiefus.![]()
![]()
Kan ik dalijk weer alles ophalen, blokolie eraf, KVS en al die nonsens.![]()
Brommer rijden heeft niks met motor rijden te makenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:35 schreef hardcorebass het volgende:
hmm door geq zit ik er nu aan te denken om eerst eens me motorrijbewijs te gaan halen, hoe moeilijk kan het zijn? Hoeveel lessen heb je ongeveer nodig.. Niet zoveel lijkt mij, rijden is a peace of cake
quote:wat een geile SM is dat btw, die staat hier in mijn dorp ook te koop voor 4900 euro nieuw
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:46 schreef Ipho het volgende:
[..]
Laat het dan ook iemand doen, met verstand van zaken.
Maar die suzuki is me toch geilquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Brommer rijden heeft niks met motor rijden te makenVerder heb ik geen flauw idee hoeveel lessen jij nodig hebt...
[..]
Mkay, je rijd schakel, das een pluspunt. Maar ik durf haast te zweren dat een lesmotor van 120kg toch wat anders aanvoeltquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:12 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
Maar die suzuki is me toch geil, brommer rijden heeft echt wel wat met motor rijden te maken he.. Gewoon al het gevoel alleen al, controle etc etc.
Gewoon een of ander logo.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:57 schreef Diemietuhriej het volgende:
MSTR, wat is dat debiele rode ding in je avater wat volgensmij alle PUBSC'ers hebben?
Wat voor een logo?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:02 schreef Geqxon het volgende:
Is dat niet een commu logo?
Oke.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:04 schreef Geqxon het volgende:
Communisme, duh.
12-05-1990quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:06 schreef Diemietuhriej het volgende:
De jeugd van tegenwoordig.
En Geqxon, volgensmij weten ze de oorsprong van het logo niet eens, gewoon mooi logo.![]()
Ik ben geestelijk al 16quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:09 schreef Diemietuhriej het volgende:
Geestelijk ben ik al 43.
ouder dan tochquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Oke.
[..]
12-05-1990
Je bent een fucking half jaar jonger maar.!
hardcorebassie enquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:16 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hey Hardcorebassie, wat vind je van mijn Pimp DT hierboven? Dies wel de bom he.![]()
![]()
je zadelhoes alleen al is al 100x zo mooi als mijn fdsquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:19 schreef Diemietuhriej het volgende:
Die DT is echt wel vetter dan jouw FDS, nou niet rare dingen gaan uitkramen he.
Valt best wel meequote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:17 schreef hardcorebass het volgende:
@geq: ja 120 kilo zal al wel weer heel anders aanvoelen, maar toch heb je die feeling al zeg maar.. het op een brommer/motor zitten..
het harder vooruitgaan op een 2 wieler die wat meer weegt zeg maar
Ik moest lachenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:26 schreef Geqxon het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)-big-wheel-bike.html
Ik vind 'm erg vierkant.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:33 schreef Herox het volgende:
1500 euro, wel fucking duur vind ik voor zon oudbollig ogend ding..
1991quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:33 schreef Herox het volgende:
1500 euro, wel fucking duur vind ik voor zon oudbollig ogend ding..
Kijk eens naar dat kenteken bv, dit ding is minstens even groot man dan jouw brommertjequote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:40 schreef Diemietuhriej het volgende:
Wehehe, mijn brommer is echt wel groter dan die rommel.![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:42 schreef hardcorebass het volgende:
ja bij auto's heb je ook tussentijdse toetsen, welke zijn dat dan Geqxon?
Inparkeren?
Kijk eens naar die stenen van de muur op de achtergrond, dat ding komt echt niet hoog hoor..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Kijk eens naar dat kenteken bv, dit ding is minstens even groot man dan jouw brommertje
Twee jaar terug heb ik er over getwijveldquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:44 schreef hardcorebass het volgende:
die banden van dat ding gaan gewoon al nergens over, geq waarom koop je dat ding niet gewoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |