Haha ik heb hartelijk gelachen om dit verhaal!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:34 schreef Ferrox het volgende:
Godverdomme zeg![]()
Ik reed daar net met een gangetje of 60, opeens merkte ik dat ik zachter ging en dat ik minder toeren maakte. Ik wilde gas bij geven, kut handvat lamik kijk es goed, is mn gaskabel geknapt
![]()
ben naar huis gereden door aan mn kabel te trekken![]()
Nu moet ik wachten tot morgen om een nieuwe kabel te kunnen halen![]()
wacht maar tot jouwes breektquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:40 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Haha ik heb hartelijk gelachen om dit verhaal!
Prachtig!![]()
Puber.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:40 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Prachtig!![]()
Ik ook stiekemquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:40 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Prachtig!![]()
Dat kan je toch gewoon aanpassen teringn00b.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:51 schreef worldpimber het volgende:
Waarom staat niet gewoon standaard in de OP dat Geqxon dood moet, anders moet ik dat telkens melden.
Dee je werk Bazzie![]()
Ik kan je niet een heel topic missenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:51 schreef worldpimber het volgende:
Waarom staat niet gewoon standaard in de OP dat Geqxon dood moet, anders moet ik dat telkens melden.
Dee je werk Bazzie![]()
Is toch niet mijn OP.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:52 schreef no1uknow het volgende:
Dat kan je toch gewoon aanpassen teringn00b.
Uhm, vind een VivaCity wel mooi, een SpeedFight ookquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:56 schreef Diemietuhriej het volgende:
Logout | Wijzig profiel | Opties | Reset cookie | Bookmarks | FAQ & Policy | Active Topics | My Active Topics | Nieuwe Topics | Zoeken
Ja, maar het nadeel van die dingen is: ze zijn al zo vaak opgevoerd (geweest).quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:02 schreef Diemietuhriej het volgende:
Vivacity? Je weet zeker dat je nog geen 75 bent offf..?
En als je een speedfight mooi vind, how about een Jetforce? Wel de C-tech halen, met de TSDI krijg je geheid problemen.
Blijft erg lang bloedenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:05 schreef Geqxon het volgende:
scheize, kheb mezelf gesneden met een scheermesje
Ik zag een hele mooie/nette VivaCityquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:09 schreef Diemietuhriej het volgende:
Jetforce vaak opgevoerd? Speedfight vaker dan een Jetforce denks. Een peugeot blokje is niet echt geschikt om op te voeren, minarelli blokjes wel. Of wat voor kutblokjes er ook onder die aeroxjes mogen liggen.![]()
Neuh.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:10 schreef Geqxon het volgende:
Of je koopt een schakelscooter.
sturf emoquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:05 schreef Geqxon het volgende:
scheize, kheb mezelf gesneden met een scheermesje
Er rijd hier op school 1 heel persoon op een schakeldingquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:18 schreef Diemietuhriej het volgende:
Schakelscooters zijn de bom joh, alle boem lauwemensen met lauwe pattas rijden erop.
Er zijn makkelijkere manieren om uit de kast te komenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:20 schreef Diemietuhriej het volgende:
http://motor-brommer.mark(...)06-met-kenteken.html
Zoiets? Voor een scooter vind ik ze niet lelijk.. Heb zelf een rode c-tech gehad, maarjeh, die is kapot gegaan.![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:23 schreef Diemietuhriej het volgende:
Nou Bas, stamp die jongen niet meteen zo de grond in.![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Er zijn makkelijkere manieren om uit de kast te komen
Wel mooiquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:20 schreef Diemietuhriej het volgende:
http://motor-brommer.mark(...)06-met-kenteken.html
Zoiets? Voor een scooter vind ik ze niet lelijk.. Heb zelf een rode c-tech gehad, maarjeh, die is kapot gegaan.![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:23 schreef Diemietuhriej het volgende:
Nou Bas, stamp die jongen niet meteen zo de grond in.![]()
Das best kenkergoedkoop maarja je gaat scooterrijden dus je rijkwaliteiten zijn gedoemd om tegen te vallen en je IQ daalt ook exponentieel met iedere dag dat je een scooter hebt dus je kan net zo goed gewoon zonder cursus doen en even zelf lerenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Wel mooi
Vandaag kreeg ik brief van Gemeente Utrecht voor een cursus en halen van m'n certificaat.
- 6 theorielessen van 2 uur
- 2 praktijklessen van 4 uur
- boeken om te leren
- verzekering voor de praktijklessen
- en het geld voor het CBR om examen te mogen doen.
Dat alles voor 50 euro (en 50 borg.)
Klopt.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Das best kenkergoedkoop maarja je gaat scooterrijden dus je rijkwaliteiten zijn gedoemd om tegen te vallen en je IQ daalt ook exponentieel met iedere dag dat je een scooter hebt dus je kan net zo goed gewoon zonder cursus doen en even zelf leren![]()
VMBO?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Wel mooi
Vandaag kreeg ik brief van Gemeente Utrecht voor een cursus en halen van m'n certificaat.
- 6 theorielessen van 2 uur
- 2 praktijklessen van 4 uur
- boeken om te leren
- verzekering voor de praktijklessen
- en het geld voor het CBR om examen te mogen doen.
Dat alles voor 50 euro (en 50 borg.)
Niks tegen VMBO he, VMBO is gangster.quote:
Havoquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:36 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Niks tegen VMBO he, VMBO is gangster.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |