Misschien even vooraf afstemmen de volgende keer?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:45 schreef JDude het volgende:
Deeltje #1000. Dat moet voor 2008 nog wel lukken.
Ik wilde hierop reageren, maar dan zou ik nummer drie zijn geweest. Ik ga het Chinese voer van zondag wel opwarmen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:40 schreef Janetje het volgende:
Dat klinkt zo definitief zeg..
wie zegt dat het daarna ophoud danquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:40 schreef Janetje het volgende:
Dat klinkt zo definitief zeg..
makkelijk, iets minder dan 1 topic per 2 dagenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:45 schreef JDude het volgende:
Deeltje #1000. Dat moet voor 2008 nog wel lukken.
nummer 3quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik wilde hierop reageren, maar dan zou ik nummer drie zijn geweest. Ik ga het Chinese voer van zondag wel opwarmen.
Anytimequote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:45 schreef Mokster het volgende:
Misschien even vooraf afstemmen de volgende keer?
Que?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:28 schreef cerror het volgende:
OGS
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:31 schreef cerror het volgende:
Weet ik veel wat er staat, ik wil Bef gewoon in m'n at.
Well okey I guess.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Whehehe..
Hoe is het met je hand?
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Well okey I guess.
Het prikt en dat gaas is kenkerirritant.
tis maar net waar je je mee bezig houd hequote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:48 schreef cerror het volgende:
Hmmmm, blijkbaar heb ik in 2004 een nummer gemaakt dat babies heet.
Nee, dat eerste. Drol.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:49 schreef killswitch het volgende:
[..]
gelukkig maar dat het prikt en dat dat gaas kenkerirritant is?
nou jij bent ook niet lief zeg![]()
Dat is wel vaker dat mensen een nummertje maken en dat daar babies van komen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:48 schreef cerror het volgende:
Hmmmm, blijkbaar heb ik in 2004 een nummer gemaakt dat babies heet.
dan gaan we gewoon van #999 naar 1001quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:54 schreef Bizznitch het volgende:
[BeF] # 1000 is het einde van de wereld.
kortom, C moet dus een condoom om zen atari doenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat is wel vaker dat mensen een nummertje maken en dat daar babies van komen.
och, er zijn wel vaker telfoutjes gemaakt. Dus het zal sowieso moeilijk zijn uit te vinden wat nou écht het 1000e topic is. Bovendien is het de vraag of we dubbele topics, en posts door een slotje mee moeten tellen, dus alles is relatief.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:10 schreef killswitch het volgende:
[..]
dan gaan we gewoon van #999 naar 1001
Mooi. De wereld is toch kut.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:54 schreef Bizznitch het volgende:
[BeF] # 1000 is het einde van de wereld.
niet slecht in anderhalf jaarquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:41 schreef Q. het volgende:
800. Das echt keiveul mên!
Vanaf hier werd BeF pas écht tof.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:56 schreef killswitch het volgende:
[..]
niet slecht in anderhalf jaar
ah ja jij kwam er pas later hequote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vanaf hier werd BeF pas écht tof.
Dat werd een paar posts later wel duidelijk jaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:08 schreef killswitch het volgende:
[..]
ah ja jij kwam er pas later he
als ik me niet vergis door mijn tip
ja maar jij kunt je wel meer van die vage dingen herrinerenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat werd een paar posts later wel duidelijk ja
Ik wist trouwens het topicnummer uit m'n hoofd![]()
Ik ben m'n administratie aan het doen enzoquote:
best crap idd dat ze nog tot 5 jaar terug info kunnen opvragenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ben m'n administratie aan het doen enzo
Dat naar aanleiding van een brief van de belastingdienst:
Verzoek om informatie aangifte 2004 (!!!!!)
[..]
..., verzoek ik u mij de volgende informatie te sturen:
- een kopie van de arbeidsovereenkomsten (zowel met de werkgever in Nederland als met de werkgever in het buitenland)
- een omschrijving van de werkzaamheden die u in het buitenland verricht
[..]Gelukkig bewaar ik altijd al dat soort zooi, dus ik had het allemaal nog.
Blij dat je het met me eens bent!quote:
Litseau! Long time no see!quote:
Tja das kut he..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:39 schreef Litso het volgende:
Het erge is nog wel dat ik echt net een dag of 2 voor de downtime mijn lust om te fokken weer flink terug begon te krijgen
Heel geen warezquote:
Sjowie is op vakantie tot volgende week dinsdagquote:
Oh. Ik moet weer vaker in BeF komenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Sjowie is op vakantie tot volgende week dinsdag[afbeelding].
Ik heb vanmiddag de nieuwe van Robbie Williams gekocht..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heel geen warez.
En zodra de cd uitkomt ben ik de eerste die hem heeft.
Nou ja, ik heb hem snel in ieder geval.
Dat forum moet het gewoon vaker doen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh. Ik moet weer vaker in BeF komen.
Wat ik er op de radio van heb gehoord is nog best te pruimen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:50 schreef Janetje het volgende:
Ik heb vanmiddag de nieuwe van Robbie Williams gekocht..![]()
Dat ook. Hoewel ik beide dagen niet thuis wasquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat forum moet het gewoon vaker doen.
Ik ook niet. Maar op mijn werk deed FOK! het ook niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat ook. Hoewel ik beide dagen niet thuis was.
Er was eens een geel konijntje..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:00 schreef mcDavid het volgende:
Ik verveel me en jullie moeten wat verzinnen!~
Ik wasquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar op mijn werk deed FOK! het ook niet.
En toen?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Er was eens een geel konijntje..
nou stuur hem door!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wassociaal
bezig
.
Oh jongens, ik kan er niet over uit hoe briljant dat album is.
Dat mag de rest verzinnen.quote:
Dat klinkt wel veel spannender eigenlijkquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:03 schreef Janetje het volgende:
En oh wéé als ze het aanpassen naar "Er was eens een geil konijntje".
De laatste keer dat ik in een dierenwinkel was heb ik een pakje condooms omgeruild voor een knuffel-gansquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:15 schreef JDude het volgende:
David gaat in zijn vrije tijd veel naar de dierenwinkel?
ik niet!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:21 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
! Ik heb ook gepost in BeF 1
.
Bijna niemand niet van het tegenwoordige BeFquote:
Alleen niet onder die nicksquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:26 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Bijna niemand niet van het tegenwoordige BeF. alleen Chowi en Litseau.
Nieuwe firefox?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Alleen niet onder die nicks
Firefox 2.0 is sneller lijkt wel, trouwens.
Edit: Alleen werken alt + P en alt + S niet meer
Ik ook ja.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:30 schreef JDude het volgende:
Ik ben begonnen in #2 volgens mij.
Johquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Alleen niet onder die nicks
Firefox 2.0 is sneller lijkt wel, trouwens.
Edit: Alleen werken alt + P en alt + S niet meer
Oh, ik zag in het begin GoLLeM staan, dus ging er vanuit dat hij daar mee gepost had alleenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:41 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Joh.
Litso wel. chowi was dead-dollik was talietje
. en ik weet niet of er nog verdere menschen tussen zitten die ik niet herken
Oh wacht. Ik post ook al vanaf BeF #1 mee. Onder een kloon. Ik zeg alleen niet welke.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:41 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Joh.
Litso wel. chowi was dead-dollik was talietje
. en ik weet niet of er nog verdere menschen tussen zitten die ik niet herken
Melk.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:45 schreef cerror het volgende:
Zo, Pils, Jammie.
Houd je die nog steeds met rechts vast?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:45 schreef cerror het volgende:
Zo, Pils, Jammie.
Yup.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Houd je die nog steeds met rechts vast?
PM!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:00 schreef cerror het volgende:
En muziek maken met een au hand werkt ook niet echt inspirerend.
Bij mij is het alleen maar pijnlijk slechte muziek.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
PM!
Maar het kan wel inspirerend werken..Compositie van pijn ofzo..
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Bij mij is het alleen maar pijnlijk slechte muziek.
Slaap wel, koerierdert.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:24 schreef JDude het volgende:
Goedenachtrust, kinders.
Héhéhéhé...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:24 schreef JDude het volgende:
Goedenachtrust
Hey, je post weer met cerror.quote:
Hmmm, nu je het zegt.quote:
quote:
Waarom?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
ga eens gauw terug naar cerreur.
Ja weet ik veel.quote:
Nou, erg overtuigend ben je niet!quote:
Nah.. blijf maar gewoon cerrortje hoor.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:38 schreef cerror het volgende:
[..]
Nou, erg overtuigend ben je niet!
Woordverkleining.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nah.. blijf maar gewoon cerrortje hoor.
cerrorquote:
Zeau.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
cerror
Drol.
En kom even online!
Tof.quote:
Als je mij wil zien kotsen moet je me dat voeren.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tof.
En nu eerst: mandarijntjes.
Kom eens hier.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Als je mij wil zien kotsen moet je me dat voeren.
Boulimia patiënt!quote:
Achossie.. nee toch?quote:
Van jou moet ik kotsen! (en dan op de manier van: Kots Roel kots!)quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Achossie.. nee toch?
Kom eens op schoot zitten.
Vertel het eens aan Janetje.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Van jou moet ik kotsen! (en dan op de manier van: Kots Roel kots!)
En ohja, ik wil een rijstwafel.quote:
Mond open!quote:
Niet uitkotsen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mond open!
*Rijstwafel in c's mond stopt
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mond open!
*Rijstwafel in c's mond stopt
Wat ben je in godensnaam aan het doen?quote:
Studie Ontwijkend Gedrag.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:05 schreef cerror het volgende:
[..]
[..]
Wat ben je in godensnaam aan het doen?
Of je noemt het zo.quote:
Hoe zou jij het noemen dan?quote:
Squirf.quote:
Klinkt eng.quote:
Dat is hét en bén ik ook.quote:
Klopt.quote:
Restecp!quote:
Mwah.. dat valt nog te betwijfelen hoor.quote:
Ik verdien wel restecp op bepaalde vlakken!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. dat valt nog te betwijfelen hoor.
Jup.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik verdien wel restecp op bepaalde vlakken!
Zoals?quote:
Moeziek men.quote:
Een combi is helemaal krieg.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Moeziek men.
En het speciale talent mensen op de kast te kunnen krijgen.
Mensen op de kast krijgen met 'speciale' muziek.quote:
Mijn muziek is niet gehandicapt!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mensen op de kast krijgen met 'speciale' muziek.
Hehehe.. zeg ik dat dan?quote:
Wat is omhoog spreekwoordelijke neger?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Bwhoei hoi
Het gaat beetje ziekjes voor de rest wel okayquote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat is omhoog spreekwoordelijke neger?
Daarentegen!quote:
Waar tegen?quote:
Daar! En tegen ook nog.quote:
Dan heb ik er weinig op tegen.quote:
Mwah.. vanuit een wetenschappelijk oogpunt..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Dan heb ik er weinig op tegen.
Behalve dan dat deze conversatie even interessant is als een lilliputter met een kleine penis.
Dus je vind 'wetenschappelijk' gezien kleine penissen helemaal de shizznit?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. vanuit een wetenschappelijk oogpunt..
Nee, lijkt me wel een grappig punt van onderzoek..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Dus je vind 'wetenschappelijk' gezien kleine penissen helemaal de shizznit?
Sommige mannen hebben zelfs meerder punten.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee, lijkt me wel een grappig punt van onderzoek..
Hehe, ik zei 'punt'
Litso heeft drie tepels.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Sommige mannen hebben zelfs meerder punten.
Maar hij is een enge communistische aandachtshoer.quote:
Jij ook.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar hij is een enge communistische aandachtshoer.
Dat is waar.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jij ook.
Maar dan demonisch ertussen.
Mwah.. ach..quote:
positive thinking....moet je net bij C zijnquote:Op donderdag 26 oktober 2006 03:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. ach..
Nothing positive thinking can't fix.
Hoi sjeedoetquote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:52 schreef JDude het volgende:
Mogguh!
quote:
quote:
Pheno in dít topic.quote:
quote:
Ja dág ik ga niet naar gelderland fietsenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:25 schreef Mokster het volgende:
Ja. Ik wil een nekmassage. NÚ!!!
En je punt is?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:19 schreef Bizznitch het volgende:
Pheno's aandeel in het vorige topic.
[..]
[..]
[..]
Pheno in dít topic.
[..]
Zie ik eruit alsof ik iets in Gelderland te zoeken heb?? Hm, hm??quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:25 schreef Bizznitch het volgende:
Ja dág ik ga niet naar gelderland fietsen.
Eauh nou in welke kut provincie zit je dan HM!? HM@?!?!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zie ik eruit alsof ik iets in Gelderland te zoeken heb?? Hm, hm??![]()
sushiquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zie ik eruit alsof ik iets in Gelderland te zoeken heb?? Hm, hm??![]()
Respect. Aan zo'n niveau kom zelfs ik niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:19 schreef Bizznitch het volgende:
Pheno's aandeel in het vorige topic.
[..]
[..]
[..]
Pheno in dít topic.
[..]
Dank, ik had zelfs veel werk deze week. Collega op vakantie, wat dat ook moge zijn.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Respect. Aan zo'n niveau kom zelfs ik niet.
Zuid-Holland.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:30 schreef Bizznitch het volgende:
Eauh nou in welke kut provincie zit je dan HM!? HM@?!?!
Ik heb liever een spadequote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik zit wel in gelderland nu
-edit-
tevens schop.
Ik wil wel batsen, maar niet in de context die jij bedoelt.quote:
Nou, kom dan!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil wel batsen, maar niet in de context die jij bedoelt.
Ik doe dat liever met mijn vrouwquote:
Die ADO keeper misschien een idee? Bel hem op!quote:
ff pimpen met mijn selectieve quotefunctie!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:26 schreef Pheno het volgende:
ie ADO keeper misschien een
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Pas als je echt iets geprobeerd hebt, kun je zeggen dat iets onmogelijk is.
bier?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:51 schreef mcDavid het volgende:
Ik wil
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:05 schreef Mokster het volgende:
Ik daarentegen, ik bén niet KUT, ik héb een KUT.
En dat is dan wel weer tof.
Ja hoi. Neuken?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:05 schreef Mokster het volgende:
Om het over mijn tetten nog maar niet te hebben.
Trio's zijn ook best tof. Overigens.![]()
Met negers genaamd Bubba?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:05 schreef Mokster het volgende:
De grote?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:38 schreef Petre het volgende:
oebiedoebie!
we zijn afgesloten door abuse en ik lift nu op de buren hun verbinding mee![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met negers Italianen genaamd Bubba Rocco?
Wtf?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:38 schreef Petre het volgende:
oebiedoebie!
we zijn afgesloten door abuse en ik lift nu op de buren hun verbinding mee![]()
Jij bent Hans Teeuwen fan zeker?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
De grote?
Die met dat konijn dat immers en daarentegen zegt?
janet hans teeuwen fan? hoe kom je erbijquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wtf?
datalimiet ofzo?
[..]
Jij bent Hans Teeuwen fan zeker?
Virus + pc van huisgenoot = spamquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wtf?
datalimiet ofzo?
[..]
Jij bent Hans Teeuwen fan zeker?
hehe, ben er gister achtergekomen dat dronken zijn best een pre is als je daar wat wil postenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:14 schreef cerror het volgende:
Jeej! Nog een TTT!
oftewel, huisgenoot kickenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:23 schreef Petre het volgende:
[..]
Virus + pc van huisgenoot = spam
maar al gefixxed, al ben ik nu aan het werk
Schop ze!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:53 schreef Janetje het volgende:
En toen liep alles vast en msn doet het ook niet meer.
Virussen zijn kut.
Mwah.. 'r staan twee spyware/antivirus programma's te loeien.quote:
niet gelukt dus?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:53 schreef Janetje het volgende:
En toen liep alles vast en msn doet het ook niet meer.
Virussen zijn kut.
Nope..quote:
dat was dus ook wat ik zei maargoedquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nope..
Eerst dat virus uit hitman zien te krijgen en dan uninstall proberen
Hopelijk lukt dat..
Ja ik weet het.. ik herhaalde gewoon wat jij net zei.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:13 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat was dus ook wat ik zei maargoed
nouja virusscanner aan het werk zetten en kijken hoeveel hij op kan ruimenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja ik weet het.. ik herhaalde gewoon wat jij net zei.
Goed, er zit dus geen virus in hitman pro.. maar wel een aantal op m'n computer.
Die link is wel melig..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:10 schreef Janetje het volgende:
http://www.hitmanpro.nl/hitmanpro/index.php?option=com_content&task=view&id=40&Itemid=14
Whehee.. check![]()
mja false positives komen jammer genoeg voor, meestal worden ze gelukkig snel weer opgelostquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die link is wel melig..
Goed, ga ik ze eerste even mailen voor zo'n update.
Mjah.. ondertussen heb ik antivira maar uitgezet omdat k gek werd van de virusmeldingenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:20 schreef killswitch het volgende:
[..]
mja false positives komen jammer genoeg voor, meestal worden ze gelukkig snel weer opgelost
das net zoiets als je autogordel afdoen omdat ie niet lekker zit, terwijl je met 200 km/u op een betonnen muur afrijdquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mjah.. ondertussen heb ik antivira maar uitgezet omdat k gek werd van de virusmeldingen
Neuh.. dat waren alleen de virusmeldingen van Hitman proquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
das net zoiets als je autogordel afdoen omdat ie niet lekker zit, terwijl je met 200 km/u op een betonnen muur afrijd
0800-bijstandquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:37 schreef Q. het volgende:
Ik wil nooit meer werken. Nooit meer.
hak een been af en dan 0800-WWquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:39 schreef Q. het volgende:
Daar hebben ze me geblokkeerd.
mmm of iedereen is nu opweg hier naar toequote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:05 schreef killswitch het volgende:
als ik zo niet meer reageer dan zitter hier allemaal mensen men koelkast leeg te zuipen![]()
niet dat dat iemand wat intereseert maargoed
Wanneer?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:05 schreef Mokster het volgende:
Om het over mijn tetten nog maar niet te hebben.
En welk vrouwspersoon is de derde?quote:
niets vrouwpersoon, en moks zou me de datum nog smsenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:55 schreef JDude het volgende:
[..]
En welk vrouwspersoon is de derde?
Je hebt liever een MMV-trio?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:12 schreef killswitch het volgende:
niets vrouwpersoon, en moks zou me de datum nog smsen
Hm, doe mij dan maar gewoon een duo.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:19 schreef killswitch het volgende:
zolang moks de vrouw is en jij mij niet aanraakt vind ik het best
quote:
Hallo.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:20 schreef MudBabe het volgende:
Hoi!
dán kun je beter 0800-WAO proberenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:39 schreef killswitch het volgende:
[..]
hak een been af en dan 0800-WW
Het vervelende van veul van die virussen is, dat als je een virusscanner installeert als het virus al actief is, dat het virus dan die virusscanner onschadelijk maakt!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh.. dat waren alleen de virusmeldingen van Hitman pro
Ik heb een ander anti-virus programma aangezet.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Hm, doe mij dan maar gewoon een duo.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:23 schreef MudBabe het volgende:
[..]
Ben ik weer de pineut??
Ach, als het om KS gaat, doe ik veel!
Ik hoorde van KS dat hij wil dat je je tieten hier post.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:23 schreef MudBabe het volgende:
[..]
Ben ik weer de pineut??
Ach, als het om KS gaat, doe ik veel!![]()
dat zijn jou woordenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik hoorde van KS dat hij wil dat je je tieten hier post. [afbeelding]
Wquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:39 schreef killswitch het volgende:
dat zijn jou woorden
Hier. Dat zei ik toch!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:39 schreef killswitch het volgende:
niet dat ik er bezwaar tegen zou hebben overigens
Hoiquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:55 schreef JDude het volgende:
[..]
En welk vrouwspersoon is de derde?
Pfft alsof je ze nog nooit gezien hebtquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:39 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat zijn jou woorden
niet dat ik er bezwaar tegen zou hebben overigens![]()
Deal.quote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:13 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Pfft alsof je ze nog nooit gezien hebt.
quote:
Niet verlept hoor.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:22 schreef killswitch het volgende:
jij ging toch voor oud en verlept?
Mokster is niet oud en verleptquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
jij ging toch voor oud en verlept?
i know lovequote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:22 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Hihi jij bent ook lief hoor schatje.
thnxquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:22 schreef Bizznitch het volgende:
Hihi jij bent ook lief hoor schatje.
*aai.
Als je mij als referentiepunt neemt wel, ja.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:26 schreef killswitch het volgende:
wel oud dus?laat het haar niet horen
noem jezelf dan een broekie, dat komt al veel positiever overquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Als je mij als referentiepunt neemt wel, ja.
Krijg ik dan ook een koekjequote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
zo, braaf in je mandje blijven he
Maar. Zulks een jeukwoord.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:27 schreef killswitch het volgende:
noem jezelf dan een broekie, dat komt al veel positiever over
Yo!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:28 schreef Misstique het volgende:
Yo.
hey huisje, lekker aan het koelen?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:28 schreef Misstique het volgende:
Yo.
Hoiquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:28 schreef Misstique het volgende:
Yo.
Hou maar opquote:
She didn't mean you.quote:
Ja verdulle, schiet eens op dan vent!quote:
Jah graag, maar ik heb toetsweek volgende week en mijn liefde heeft dat nuquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:39 schreef Misstique het volgende:
Sex anyone?
Ja.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:42 schreef Dagonet het volgende:
Dit wordt eigenlijk ook steeds meer een![]()
![]()
reeks he?
oeh een fanquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Lijkt me stug, heb je die foto's van die gozer gezien
Ja eigenlijk wel.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:42 schreef Dagonet het volgende:
Dit wordt eigenlijk ook steeds meer een![]()
![]()
reeks he?
Neuk jij hem dan?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Lijkt me stug, heb je die foto's van die gozer gezien![]()
Maar toch. Als het weg zou zijn, zou ik het wel een beetje missenquote:
De teloorgang van een leuke reeks.quote:
Nóóóóóóóóóóóóóóó!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:44 schreef Misstique het volgende:
Mergen met The Lounge dan maar?
Neequote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Neuk jij hem dan?
Misstique blijft toch van mij.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De teloorgang van een leuke reeks.
quote:
Maar dat is dan ook een enorm loike smilie!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:49 schreef Bizznitch het volgende:
Btw de smiley posts van Pheno werden aangemoedigd door Tiek.
Wattissur?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |