Niet?quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:45 schreef tinoz het volgende:
dat heeft toch geen zin denk ik
Nee, als je het in een zin wilt zeggen dan is 't het slecht filteren van de hersenen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 07:05 schreef The_Forcer het volgende:
Is schizofrenie in een paar woorden niet gewoon 'Overactiefheid van de hersenen'?
Ga eens weg met dit soort nep onderzoek.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:18 schreef Citizizen het volgende:
De oorzaak is decompensatie in veel gevallen, men heeft geen educatie in hoe een weg in zijn/haar eigen psyche te vinden.
[..]
Niet?
Mwah, voor je eigen psyche kan het opheldering opleveren hoor.
Via MRI kun je laten zien hoe actief een bepaald gedeelte van de hersenen is. Eigenlijk kon dit altijd al.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:51 schreef tinoz het volgende:
sinds wanneer is het dan mogelijk via een mri aan te tonen dat er iets aan de hand is ?
Nee. Jij bent idd helemaal 100%quote:
Ja, ik las er laatst een stukje over in de nieuwe Psy, maar het blijkt een eenmansgevecht te zijn. Hij heeft nauwelijks medestanders, maar lobby'd er flink op los.quote:Op maandag 15 december 2008 19:04 schreef tinoz het volgende:
weet iemand al van de omzetting van de naam ? De naam verandering is het werk van een hoogleraar uit Maastricht.de naam wordt hier in Nederland veranderd , ik weet niet of dat in het buitenland hetzelfde zal wezen ...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |