De uitzending viel mij ook tegenquote:Op donderdag 2 november 2006 01:57 schreef golfer het volgende:
Geth Saaikema was weer ouderwets zichzelf, qua oudbollige jaren 70-standpunten.
Woutertje mocht even de show stelen met wat statements en dat meisje Harmsen van Telford had verder niets toe te voegen.
M.a.w.: erg zwakke uitzending.
Ik vond wel dat Wouter Bos onverwacht hard aangepakt werd. En hij uiteindelijk best in de hoek werd gezetquote:Op donderdag 2 november 2006 10:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
De uitzending viel mij ook tegen![]()
Kan misschien een leuke uitzending wordenquote:Op donderdag 2 november 2006 14:22 schreef Suko het volgende:
Vanavond te gast in Pauw & Witteman:
Jort Kelder. Over de 'Quote 500' en het twintigjarige bestaan van zijn Quote.
Erica Terpstra, voorzitter van NOC*NSF. Over sport en politiek.
Dig Istha, ex-campagnestrateeg. Over het verloop van de verkiezingsstrijd.
Jan Mulder, sidekick in ruste, maar doet hij het ook rustig aan?
Dig Istha, voormalig campagnestrateegquote:
Schreeuwlelijkquote:Op donderdag 2 november 2006 23:20 schreef jack-bauer het volgende:
Kunnen ze Jan niet ff wegsturen.. wat ziet die vervelend te doen zeg!!
Ik vind het lachenquote:Op donderdag 2 november 2006 23:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
SchreeuwlelijkHet hoogste woord heeft hij.
Ik stem op hem bij de verkiezing van de meest irritante gast bij P&W tot nu toe.quote:
nu weten we waarom Jort zo fel was, die kerel is een lastige juristquote:Op donderdag 2 november 2006 23:33 schreef Arcee het volgende:
Jort Kelder: "Als ik hele domme dingen zeg mag je me spin doctor noemen"
nee, die dikke die naast 'm zitquote:Op donderdag 2 november 2006 23:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Bedoel je Bram Moskowitch ?
wordenquote:Op donderdag 2 november 2006 23:33 schreef Arcee het volgende:
Jort Kelder: "Als ik hele domme dingen zeg mag je me spin doctor noemen"
ik vind dat het wel hout snijdt wat-ie zegtquote:Op donderdag 2 november 2006 23:45 schreef Arcee het volgende:
Die spin doctor ziet in Wouter Bos nog niet echt een premier en Witteman gaat gelijk met z'n armen over elkaar zitten.
Oeps, die man !! bedoel jequote:Op donderdag 2 november 2006 23:36 schreef Aoristus het volgende:
[..]
nee, die dikke die naast 'm zit
Zeker, mijn opmerking sloeg op die vervelende Witteman.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:47 schreef milagro het volgende:
ik vind dat het wel hout snijdt wat-ie zegt
Bos kwam gisteren als 'betrapt' over, hij schrok bijna van wat Gaaikema zei over hoe hij overkwam, niet overtuigend.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zeker, mijn opmerking sloeg op die vervelende Witteman.
hoe doet hij dat dan, mevrouw ik zie weer eens allesquote:Op donderdag 2 november 2006 23:52 schreef milagro het volgende:
[..]
Bos kwam gisteren als 'betrapt' over, hij schrok bijna van wat Gaaikema zei over hoe hij overkwam, niet overtuigend.
En deze meneer bevestigt dat nu ook weer.
Ja, lullig voor Bos. Heb ik niet gezien, trouwens. Wanneer zei Gaaikema dat?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:52 schreef milagro het volgende:
Bos kwam gisteren als 'betrapt' over, hij schrok bijna van wat Gaaikema zei over hoe hij overkwam, niet overtuigend.
En deze meneer bevestigt dat nu ook weer.
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:53 schreef Aoristus het volgende:
hoe doet hij dat dan, mevrouw ik zie weer eens alles
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:45 schreef Arcee het volgende:
Die spin doctor ziet in Wouter Bos nog niet echt een premier
nou, ze hadden het over uitstraling, zoals een echt leider, wat volgens Gaaikema Den Uyl had, dat charisma, en Bos mist, je 'gelooft' hem niet op de een of andere manier, hij is niet 'eigen' .quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, lullig voor Bos. Heb ik niet gezien, trouwens. Wanneer zei Gaaikema dat?
Knap om je uitgerekend aan haar te ergeren.quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:02 schreef golfer het volgende:
Ik ben net begonnen met de video, maar zit me nu alweer te ergeren aan die vreselijke Erica Terpstra.
Wat een kruiperige pad is dat toch, dat mens.
Kijk het online vaqndaag, ik had willen kijken na het Journaal(word dan altijd herhaald)quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:53 schreef golfer het volgende:
Rest van de video ook bekeken:
Jan werd te emotioneel, Jort werd niet ondervraagd over wat hij gaat doen nu zijn bedrijfje door zijn baas wordt verkocht (gemiste journalistieke kans van P&W) en die spindocter had wel een paar rake opmerkingen.
Al met al best een redelijke uitzending.
Wat hebben jullie op haarquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:02 schreef golfer het volgende:
Ik ben net begonnen met de video, maar zit me nu alweer te ergeren aan die vreselijke Erica Terpstra.
Wat een kruiperige pad is dat toch, dat mens.
scherpquote:Op donderdag 2 november 2006 23:45 schreef Arcee het volgende:
Die spin doctor ziet in Wouter Bos nog niet echt een premier en Witteman gaat gelijk met z'n armen over elkaar zitten.
SP-leider Jan Marijnissen, over het debat Balkenende-Bosquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie komen vanavond bij P&W?
Thanx Golferquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:32 schreef golfer het volgende:
[..]
SP-leider Jan Marijnissen, over het debat Balkenende-Bos
cabaretier Jan Jaap van der Wal
Kees van Twist, directeur van het Groninger Museum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |