ja voor hun geloof zijn ze geėmancipeerd, maar hier in de westerse wereld valt dat toch behoorlijk tegenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:49 schreef tong80 het volgende:
Maar goed er wordt niet ingegaan op de reactionaire denkbeelden van de drie mutsen.
Homo mag je zijn maar niet in de praktijk brengen
Aldus de drie dozen met hun puntmuts.
Net zo als de paus en zijn bischoppen(ook puntmutsen) de katholieken kerk dus.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:49 schreef tong80 het volgende:
Maar goed er wordt niet ingegaan op de reactionaire denkbeelden van de drie mutsen.
Homo mag je zijn maar niet in de praktijk brengen
Aldus de drie dozen met hun puntmuts.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:55 schreef Arcee het volgende:
Maar morgen mag vriend Wouter Bos weer aanschuiven.
1ste keer dat ik ze zie .....quote:Aldus de drie dozen met hun puntmuts.
als ie maar niet weer zich tot JPB richtend in de camera gaat pratenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:55 schreef Arcee het volgende:
toch deel ik stiekem wel zijn aversie jegens deze zelfvoldane meisjesquote:
Ja het progressiefje pretenderen maar homosexualiteit niet accepteren. Dat daar niet verder over door werd gegaan.quote:
Eigenlijk hadden Jeroen en Paul elkaar vol op de bek moeten pakkenquote:Op woensdag 1 november 2006 00:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja het progressiefje pretenderen maar homosexualiteit niet accepteren. Dat daar niet verder over door werd gegaan.
Yeah, eigenlijk wel!quote:Op woensdag 1 november 2006 00:23 schreef Joesse het volgende:
[..]
Eigenlijk hadden Jeroen en Paul elkaar vol op de bek moeten pakken![]()
Wouter Bos is ook bij Jensen te zien vanavondquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:55 schreef Arcee het volgende:
Nawijn heeft het 't over criminelen en Witteman vraagt of hij door de 3 halal-dames zijn mening wil wijzigen. Dat zijn ook geen criminelen, lul.
Ik bereid mij weer voor op de ontzettende kritische vragen die gesteld gaan worden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:55 schreef Arcee het volgende:
HIj had moeten zeggen " je mag hier in de studio wel moslim zijn, maar je mag het niet praktiseren, dus af die hoofddoekjes, dames 'quote:Op woensdag 1 november 2006 00:23 schreef Joesse het volgende:
[..]
Eigenlijk hadden Jeroen en Paul elkaar vol op de bek moeten pakken![]()
Well said.quote:Op woensdag 1 november 2006 12:16 schreef milagro het volgende:
[..]
HIj had moeten zeggen " je mag hier in de studio wel moslim zijn, maar je mag het niet praktiseren, dus af die hoofddoekjes, dames '
Het is nogal een gotspe om te klagen dat je in bepaalde functies niet zichtbaar voor je geloof mag uitkomen (middels een hoofddoek) als je zelf vindt dat bepaalde groep niet zichtbaar voor hun geaardheid mag uitkomen.
Geaardheid is een ZIJN, geloof is een keuze.
Domme wijven, die door quasi popi gedrag, en wat laffe nergens gewaagde zelfspot de mond van anderen denken te snoeren over integratie en modern westerse opvattingen "kijk ons eens vrijgevochten zijn, we zijn meiden van nu, niets onderdrukking, niets geen rechten, wij doen wat wij willen, wij hebben zelfspot, wij maken gewaagde grappen over onze eigen cultuur"
nou, we trappen er bijna in
nu ja, P & W wel, dat moet ik ze nageven.
Zegquote:Op woensdag 1 november 2006 14:03 schreef Aoristus het volgende:
Seth Gaaikema, ik dacht dat die man al-lįng vergeten was..
quote:Op woensdag 1 november 2006 14:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ZegHoe kan je zoiets zeggen, die man heeft talenten..o.a hij vertaald musicals in het nederlands
![]()
Vroeger dan met oud en nieuwjaars conferentieMaar dat doet ie niet meer denk ik
![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 12:16 schreef milagro het volgende:
[..]
HIj had moeten zeggen " je mag hier in de studio wel moslim zijn, maar je mag het niet praktiseren, dus af die hoofddoekjes, dames '
Het is nogal een gotspe om te klagen dat je in bepaalde functies niet zichtbaar voor je geloof mag uitkomen (middels een hoofddoek) als je zelf vindt dat bepaalde groep niet zichtbaar voor hun geaardheid mag uitkomen.
Domme wijven, die door quasi popi gedrag, en wat laffe nergens gewaagde zelfspot de mond van anderen denken te snoeren over integratie en modern westerse opvattingen "kijk ons eens vrijgevochten zijn, we zijn meiden van nu, niets onderdrukking, niets geen rechten, wij doen wat wij willen, wij hebben zelfspot, wij maken gewaagde grappen over onze eigen cultuur"
I.d.d. hij is gestopt met het vertalen van oudejaarsconferences.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:19 schreef Haaibaaike het volgende:
ZegHoe kan je zoiets zeggen, die man heeft talenten..o.a hij vertaald musicals in het nederlands
![]()
Vroeger dan met oudejaars conferencesMaar dat doet ie niet meer denk ik
![]()
Milagro, weet het altijd zo mooi te zeggen, zucht ... en dan die foto, zucht ........quote:hIj had moeten zeggen " je mag hier in de studio wel moslim zijn, maar je mag het niet praktiseren, dus af die hoofddoekjes, dames '
quote:De hofnar: Mac Gaaikema...
Goedenavond dames en heren, denkt u er wel om alvorens de reebout te nuttigen, het moertje er even afdraait?
Er is een nieuw koffiehuis majesteit
O ja, waar dan?
Bij de T-splitsing! (...)
Een zojuist door u in de pan gehakte schotse koning: Een Big Mac!
Koning: Ja maar nou is 't wel genoeg, ja?! Op de brandstapel!!
Hee, een schotse brandstapel: een MacNetron (...)
quote:Op woensdag 1 november 2006 23:23 schreef du_ke het volgende:
Nou die zijn dood.
inderdaad een lekker ding, lekker stevig in de schoenen, miaoquote:da's een erg sociaal-liberaal persoon, die telfort captina
d'r zoontje kon al na 2 weken lopenquote:Op woensdag 1 november 2006 23:39 schreef Luccide het volgende:
[..]
inderdaad een lekker ding, lekker stevig in de schoenen, miao![]()
Ja, 3 is zat inderdaad!quote:Op woensdag 1 november 2006 23:41 schreef Luccide het volgende:
ik vind het wel leuk zo met die 3 .........
Het ging niet echt over inhoudelijke punten. Maar het was niet zo dat kritiek ontbrak ofzo.quote:Op donderdag 2 november 2006 00:01 schreef vw_caddy het volgende:
Het was weer een heerlijk kritisch interview, of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |