abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 31 oktober 2006 @ 23:58:00 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_43124026
Ze zeiden onder hun puntmuts vandaan dat er geen verschil was met andere moderne meiden want ze deden allemaal minimaal HBO.

Wel jammer dat ze homo's alleen accepteren als ze het maar niet prakticeren.

Bron P&W.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_43124132
Als er geen verschil dragen ze dus ook een string. Kan dat andere topic ook mooi dicht
  woensdag 1 november 2006 @ 09:10:08 #3
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_43128613
dit topic is bijna poezie...
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 1 november 2006 @ 11:47:48 #4
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_43131866
Jah en ze vinden het goed als mensen elkaar dood verwensen...

RAUSSSS met dat zootje!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
pi_43131889
Ik zag drie beren broodjes smeren.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_43132440
wie kan een Burka voor mij visialiseren?
  woensdag 1 november 2006 @ 12:14:43 #7
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_43132613

s.v.p.
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
pi_43134331
Onzin, er zijn geen bhurka's in NL.
pi_43135316
quote:
Op woensdag 1 november 2006 12:14 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[afbeelding]

s.v.p.
pi_43135897
Owja en alleen een vriend nemen die tzelfde geloof had, lekker kortzichtig weer zeg.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_43136064
gelukkig waren ze overtuigd van hun eigen gelijk
Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Pm me als je me hebt toegevoegd!
pi_43137129
als alle meiden met burka's er zo uit zien als op dat plaatje,zeg ik doen!
pi_43137239
quote:
Op woensdag 1 november 2006 13:15 schreef Triggershot het volgende:
Misschien mis ik iets,

maar er lopen zeker wel dames in burka/bhurka in Nederland.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_43137242
quote:
Op woensdag 1 november 2006 14:42 schreef TheIceWarrior het volgende:
als alle meiden met burka's er zo uit zien als op dat plaatje,zeg ik doen!
Doen als in, trek alsjeblieft die burka over je kop toch wel?
Het betreft hier namelijk Lil Kim
pi_43137257
quote:
Op woensdag 1 november 2006 14:46 schreef Mirage het volgende:

[..]

Misschien mis ik iets,

maar er lopen zeker wel dames in burka/bhurka in Nederland.
Nope, geen Bhurka, google maar ff naar chador, niqab, hidjab etc, maar in NL heb je geen Burqa's
pi_43137292
Ik zag er toch echt een lopen laatst in de H&M. Doek over d'r hoofd die heel haar lichaam bedekte en enkel een gaasje voor haar ogen
pi_43137383
quote:
Op woensdag 1 november 2006 13:15 schreef Triggershot het volgende:
Wat is het verschil dan tussen bhurka's en niqabs?
Edit, al gezien

De mensen die ik vaak zie op mijn werk, lopen dus in een Chador

Op afbeeldingen/google zie je het verschil.
pi_43137439
quote:
Op woensdag 1 november 2006 14:46 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nope, geen Bhurka, google maar ff naar chador, niqab, hidjab etc, maar in NL heb je geen Burqa's
Als het ooggaas het verschil is, dan denk ik nog steeds dat dat wel het geval is.

Ik heb zowel een dame gezien in iets dat volledig haar lichaam bedekt met ooggaasje als hetzelfde item zonder ooggaas.

Het kledingstuk zonder ooggaas was trouwens lichtblauw van kleur (misschien dat dat ook wat zegt ?)

Wat zijn de verschillen ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_43137453
quote:
Op woensdag 1 november 2006 14:50 schreef Bluezz het volgende:

[..]

pi_43137467
quote:
Op woensdag 1 november 2006 14:50 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Edit, al gezien

De mensen die ik vaak zie lopen dus in een Chador
Zou heel goed kunnen kloppen ja
pi_43137510
quote:
Op woensdag 1 november 2006 14:52 schreef Mirage het volgende:

[..]

Als het ooggaas het verschil is, dan denk ik nog steeds dat dat wel het geval is.

Ik heb zowel een dame gezien in iets dat volledig haar lichaam bedekt met ooggaasje als hetzelfde item zonder ooggaas.

Het kledingstuk zonder ooggaas was trouwens lichtblauw van kleur (misschien dat dat ook wat zegt ?)

Wat zijn de verschillen ?
Burqa bedekt alles van top tot teen, Niqab tot je boezem eventueel tot je navel.
pi_43137589
quote:
Op woensdag 1 november 2006 14:54 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Burqa bedekt alles van top tot teen, Niqab tot je boezem eventueel tot je navel.
Dan is het wel een burka, want bij 1 van de dames heb ik halt gehouden om te kijken of ik haar op zou moeten gaan vangen omdat ze met haar voeten op de voorkant zou gaan staan of niet. (ze liep in een kinderpretpark kleine trappetjes af)
Maar dat ging heel prima
Sir Winston Churchill
pi_43137659
quote:
Op woensdag 1 november 2006 14:57 schreef Mirage het volgende:

[..]

Dan is het wel een burka, want bij 1 van de dames heb ik halt gehouden om te kijken of ik haar op zou moeten gaan vangen omdat ze met haar voeten op de voorkant zou gaan staan of niet. (ze liep in een kinderpretpark kleine trappetjes af)
Maar dat ging heel prima
Lieve schat is geen Burka, in NL zijn Burka;s zijn toegestaan, ook niet op straat.
Je hebt gewoon wijde kleding die hele lichaam bedekt. Een Burka in NL heb ik dan ook nooit gezien en ik ben constant in Rdam, Adam en den haag, wel veel kleding die er op lijkt.
pi_43137984
Is een Burka nou wel of niet verboden in NL?
Zou het niet meer dan terecht vinden als het wel zo was, hoofddoekjes en alles vind ik echt geen probleem maar een Burka gaat echt nergens meer over.
Kreeg ook wel een beetje een raar gevoel toen ik die vrouw zag lopen in de winkel, het is gewoon zo vreemd dat je iemands gezicht gewoon totaal niet kunt zien
pi_43138068
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:09 schreef parselmouth het volgende:
Is een Burka nou wel of niet verboden in NL?
Zou het niet meer dan terecht vinden als het wel zo was, hoofddoekjes en alles vind ik echt geen probleem maar een Burka gaat echt nergens meer over.
Kreeg ook wel een beetje een raar gevoel toen ik die vrouw zag lopen in de winkel, het is gewoon zo vreemd dat je iemands gezicht gewoon totaal niet kunt zien
Lijkt me niet dat het toegestaan is gezien je onder normale omstandigheden ook niet vermomd leven door mag gaan, sowieso hebben de grootste moslimorganisaties zoals MG- CMO etc zich tegen uit gesproken zelfs As-Soenah moskee riep tot aanpassing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')