Misschien mis ik iets,quote:Op woensdag 1 november 2006 13:15 schreef Triggershot het volgende:
Onzin, er zijn geen bhurka's in NL.
Doen als in, trek alsjeblieft die burka over je kop toch wel?quote:Op woensdag 1 november 2006 14:42 schreef TheIceWarrior het volgende:
als alle meiden met burka's er zo uit zien als op dat plaatje,zeg ik doen!
Nope, geen Bhurka, google maar ff naar chador, niqab, hidjab etc, maar in NL heb je geen Burqa'squote:Op woensdag 1 november 2006 14:46 schreef Mirage het volgende:
[..]
Misschien mis ik iets,
maar er lopen zeker wel dames in burka/bhurka in Nederland.
Wat is het verschil dan tussen bhurka's en niqabs?quote:Op woensdag 1 november 2006 13:15 schreef Triggershot het volgende:
Onzin, er zijn geen bhurka's in NL.
Als het ooggaas het verschil is, dan denk ik nog steeds dat dat wel het geval is.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nope, geen Bhurka, google maar ff naar chador, niqab, hidjab etc, maar in NL heb je geen Burqa's
quote:Op woensdag 1 november 2006 14:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan tussen bhurka's en niqabs?
Zou heel goed kunnen kloppen jaquote:Op woensdag 1 november 2006 14:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan tussen bhurka's en niqabs?
Edit, al gezien
De mensen die ik vaak zie lopen dus in een Chador
Burqa bedekt alles van top tot teen, Niqab tot je boezem eventueel tot je navel.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:52 schreef Mirage het volgende:
[..]
Als het ooggaas het verschil is, dan denk ik nog steeds dat dat wel het geval is.
Ik heb zowel een dame gezien in iets dat volledig haar lichaam bedekt met ooggaasje als hetzelfde item zonder ooggaas.
Het kledingstuk zonder ooggaas was trouwens lichtblauw van kleur (misschien dat dat ook wat zegt ?)
Wat zijn de verschillen ?
Dan is het wel een burka, want bij 1 van de dames heb ik halt gehouden om te kijken of ik haar op zou moeten gaan vangen omdat ze met haar voeten op de voorkant zou gaan staan of niet. (ze liep in een kinderpretpark kleine trappetjes af)quote:Op woensdag 1 november 2006 14:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Burqa bedekt alles van top tot teen, Niqab tot je boezem eventueel tot je navel.
Lieve schat is geen Burka, in NL zijn Burka;s zijn toegestaan, ook niet op straat.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dan is het wel een burka, want bij 1 van de dames heb ik halt gehouden om te kijken of ik haar op zou moeten gaan vangen omdat ze met haar voeten op de voorkant zou gaan staan of niet. (ze liep in een kinderpretpark kleine trappetjes af)
Maar dat ging heel prima
Lijkt me niet dat het toegestaan is gezien je onder normale omstandigheden ook niet vermomd leven door mag gaan, sowieso hebben de grootste moslimorganisaties zoals MG- CMO etc zich tegen uit gesproken zelfs As-Soenah moskee riep tot aanpassing.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:09 schreef parselmouth het volgende:
Is een Burka nou wel of niet verboden in NL?
Zou het niet meer dan terecht vinden als het wel zo was, hoofddoekjes en alles vind ik echt geen probleem maar een Burka gaat echt nergens meer over.
Kreeg ook wel een beetje een raar gevoel toen ik die vrouw zag lopen in de winkel, het is gewoon zo vreemd dat je iemands gezicht gewoon totaal niet kunt zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |