De uitzending viel mij ook tegenquote:Op donderdag 2 november 2006 01:57 schreef golfer het volgende:
Geth Saaikema was weer ouderwets zichzelf, qua oudbollige jaren 70-standpunten.
Woutertje mocht even de show stelen met wat statements en dat meisje Harmsen van Telford had verder niets toe te voegen.
M.a.w.: erg zwakke uitzending.
Ik vond wel dat Wouter Bos onverwacht hard aangepakt werd. En hij uiteindelijk best in de hoek werd gezetquote:Op donderdag 2 november 2006 10:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
De uitzending viel mij ook tegen![]()
Kan misschien een leuke uitzending wordenquote:Op donderdag 2 november 2006 14:22 schreef Suko het volgende:
Vanavond te gast in Pauw & Witteman:
Jort Kelder. Over de 'Quote 500' en het twintigjarige bestaan van zijn Quote.
Erica Terpstra, voorzitter van NOC*NSF. Over sport en politiek.
Dig Istha, ex-campagnestrateeg. Over het verloop van de verkiezingsstrijd.
Jan Mulder, sidekick in ruste, maar doet hij het ook rustig aan?
Dig Istha, voormalig campagnestrateegquote:
Schreeuwlelijkquote:Op donderdag 2 november 2006 23:20 schreef jack-bauer het volgende:
Kunnen ze Jan niet ff wegsturen.. wat ziet die vervelend te doen zeg!!
Ik vind het lachenquote:Op donderdag 2 november 2006 23:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
SchreeuwlelijkHet hoogste woord heeft hij.
Ik stem op hem bij de verkiezing van de meest irritante gast bij P&W tot nu toe.quote:
nu weten we waarom Jort zo fel was, die kerel is een lastige juristquote:Op donderdag 2 november 2006 23:33 schreef Arcee het volgende:
Jort Kelder: "Als ik hele domme dingen zeg mag je me spin doctor noemen"
nee, die dikke die naast 'm zitquote:Op donderdag 2 november 2006 23:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Bedoel je Bram Moskowitch ?
wordenquote:Op donderdag 2 november 2006 23:33 schreef Arcee het volgende:
Jort Kelder: "Als ik hele domme dingen zeg mag je me spin doctor noemen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |