Graagquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:42 schreef Day het volgende:
Kan Tijn z'n zeikmuil niet effe houden.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:42 schreef Day het volgende:
Kan Tijn z'n zeikmuil niet effe houden.
Het heeft nog niet eens met zijn accent te maken. Maar gewooon meer met dat gezaag en gejammer de godganse dag door. Ik kan soms gewoon niet geloven dat die jongen pas 24 jaar is. Mijn opa is er niks bij, man.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Graagik kan dat accent niet meer aanhoren
Mijn accentquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Graagik kan dat accent niet meer aanhoren
het ligt ook aan de manier waarop bij Rik is het al minder irriquote:
helemaal mee eens, rik heeft een normaal brabants accent, maar die tijn kan ik niet meer aanhorenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:14 schreef pullup het volgende:
[..]
het ligt ook aan de manier waarop bij Rik is het al minder irri![]()
Nou... maar ik praat wel meer zoals Tijn... je hoort bij Rik dat hij niet meer in Brabant woont.. ik praat veel meer met een zachte g enzo... Dat doet Tijn ook.. ik erger me daar ook helemaal niet aan, zo praat iedereen hier eik welquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:14 schreef pullup het volgende:
[..]
het ligt ook aan de manier waarop bij Rik is het al minder irri![]()
Ik ben bang dat dat nog niet gaat gebeurenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:24 schreef n1ek het volgende:
Goeiemiddag, gooi die Marlies is op de bank![]()
Helemaal niet of nog niet omdat het nog niet mag van BB?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:29 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat nog niet gaat gebeuren![]()
quote:
Ze twijfelt ineens heel erg...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:30 schreef marky het volgende:
[..]
Helemaal niet of nog niet omdat het nog niet mag van BB?
Ze heeft 1 hapje genomen en de rest weggegooid. Denk dat BB dat wel door de vingers ziet.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:31 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Iederé©® op noodrantsoen. Weg verbeterde verhouding met Jeroen.
![]()
Ja... jammergenoeg wel.. BB zou toch zo hard zijn dit jaar? Waarom laten ze dat dan op zo'n moment niet zien?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:33 schreef Day het volgende:
[..]
Ze heeft 1 hapje genomen en de rest weggegooid. Denk dat BB dat wel door de vingers ziet.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:33 schreef Day het volgende:
[..]
Ze heeft 1 hapje genomen en de rest weggegooid. Denk dat BB dat wel door de vingers ziet.
Als je troetelprinses bent zien ze alles door de vingers.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:33 schreef Day het volgende:
Rustig, rustig, probeer je te focussen op de mensen die je wel mag, Day. Life's too short, to stay angryquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:36 schreef Day het volgende:
Die bek van Marlies. Ik kan 't niet meer zien![]()
Sabrina!!!![]()
Day, is er nog iemand die je leuk vindquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:36 schreef Day het volgende:
Die bek van Marlies. Ik kan 't niet meer zien![]()
Sabrina!!!![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Day, is er nog iemand die je leuk vind
Schatje&ik.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Day, is er nog iemand die je leuk vind
Tuuk niet, dan hadden we hem wel meer in de dbk gezien. Zou ook het concept van BB omver gooien. Tss, zou wat worden. Mijn favo "Wie is de mol" vermengen met BB. Alhoewel, wel een leuk conceptquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je troetelprinses bent zien ze alles door de vingers.
Wat vinden jullie trouwens van de theorie die ik gisteren in het huis hoorde, dat Jeroen een 'mol' zou zijn?
Lijkt mij niet, dan hadden wij het toch wel geweten?
Ik snap dat hele mol-gedoe niet. Waar ze het ineens vandaan halen? Heb geen idee.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je troetelprinses bent zien ze alles door de vingers.
Wat vinden jullie trouwens van de theorie die ik gisteren in het huis hoorde, dat Jeroen een 'mol' zou zijn?
Lijkt mij niet, dan hadden wij het toch wel geweten?
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:40 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Ja, toch nog steeds Rik (ook al wordt hij nou vals) en Semih (niet slaan, please).
Uitspraak van Tijn: "Hij is de mol." (over Jeroen)quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:42 schreef Day het volgende:
[..]
Ik snap dat hele mol-gedoe niet. Waar ze het ineens vandaan halen? Heb geen idee.
Waar ik wel nog steeds op zit te wachten zijn de geheimen waar BB het in de aankondiging over had.
Maar het lucht wel lekker opquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:39 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Rustig, rustig, probeer je te focussen op de mensen die je wel mag, Day. Life's too short, to stay angry![]()
Zou kunnen, de deur staat open....quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:45 schreef berney het volgende:
Heeft Marcia het koud ofzo met een dikke col aan.
quote:
Het komt uit de koker van Marlies en Rik. Die snapte niet waarom hij er niet uit gaat na 4 keer bank. Ook waren er een aantal dingen waardoor hij voor mol door kon gaan. Hij kreeg die geheime opdracht, hij mocht een dag eerder het huis in, hij wist precies de volgorde te voorspellen welke van de bewoners naar de dbk moesten tijdens de zgn leugendetectortest en toen die brief met de joker en dat akefietje daarna in de DBK.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:42 schreef Day het volgende:
[..]
Ik snap dat hele mol-gedoe niet. Waar ze het ineens vandaan halen? Heb geen idee.
Waar ik wel nog steeds op zit te wachten zijn de geheimen waar BB het in de aankondiging over had.
Zie je, en weer is Marlies er bij betrokken!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:57 schreef marky het volgende:
[..]
Het komt uit de koker van Marlies en Rik. Die snapte niet waarom hij er niet uit gaat na 4 keer bank. Ook waren er een aantal dingen waardoor hij voor mol door kon gaan. Hij kreeg die geheime opdracht, hij mocht een dag eerder het huis in, hij wist precies de volgorde te voorspellen welke van de bewoners naar de dbk moesten tijdens de zgn leugendetectortest en toen die brief met de joker en dat akefietje daarna in de DBK.
Ik zit op mijn werk.... vertle vertelquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:54 schreef Day het volgende:
Alleen al vanwege het feit dat Mo nu alle schuld krijgt, moet Sabrina Marlies op die bank gooien.
Puur geluk als je het mij vraagt..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:57 schreef marky het volgende:
[..]
Het komt uit de koker van Marlies en Rik. Die snapte niet waarom hij er niet uit gaat na 4 keer bank. Ook waren er een aantal dingen waardoor hij voor mol door kon gaan. Hij kreeg die geheime opdracht, hij mocht een dag eerder het huis in, hij wist precies de volgorde te voorspellen welke van de bewoners naar de dbk moesten tijdens de zgn leugendetectortest en toen die brief met de joker en dat akefietje daarna in de DBK.
Dat is ook vanwege de dodelijke blik, toen bleek dat Sabrina genomineerd was...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:54 schreef Day het volgende:
Alleen al vanwege het feit dat Mo nu alle schuld krijgt, moet Sabrina Marlies op die bank gooien.
Ho, ho, Jeroen werd het eerst aangevallen door Mo, dieniet geloofde dat hij de envelop niet van te voren gelezen had. Marlies heeft dat alleen overgenomen, en er op voortgeborduurd.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:57 schreef marky het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 2 dagen of VOL gezeten (quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:00 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat is ook vanwege de dodelijke blik, toen bleek dat Sabrina genomineerd was...
Mo is er ook de schuld van dat Sabrina de joker heeft gekocht. Saabje wilde gewoon de confrontatie aangaan. Daar gaat de strijd tussen Mo en Marlies over.
Laat Marcia er maar uitgaan tegen Sabrina. Is beter voor haar uit het huis te gaan. Als er komend wekend weer een feestje is, gaat ze vast weer fouten maken naar Floris toe....![]()
Ik vind het wel goed dat Mo op Sabrina ingepraat heeft om de joker te kopen. Marlies (hopelijk nog steeds) op de bank; het is de snelste manier om Marlies het huis uit te zien gaan.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:00 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat is ook vanwege de dodelijke blik, toen bleek dat Sabrina genomineerd was...
Mo is er ook de schuld van dat Sabrina de joker heeft gekocht. Saabje wilde gewoon de confrontatie aangaan. Daar gaat de strijd tussen Mo en Marlies over.
Laat Marcia er maar uitgaan tegen Sabrina. Is beter voor haar uit het huis te gaan. Als er komend wekend weer een feestje is, gaat ze vast weer fouten maken naar Floris toe....![]()
Volgens mij ook hoor, is er überhoupt een mol in huis? Waar komt die info vandaan dan?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:59 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Puur geluk als je het mij vraagt..
Gewoon verzonnen door de bewoners...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:04 schreef berney het volgende:
[..]
Volgens mij ook hoor, is er überhoupt een mol in huis? Waar komt die info vandaan dan?
Al voor die joker was er sprake van dat hij de mol was. Marlies en Rik hadden het er vorige week al een keer over gehad. in het kader van het er niet uit gaan van Jeroen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:02 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ho, ho, Jeroen werd het eerst aangevallen door Mo, dieniet geloofde dat hij de envelop niet van te voren gelezen had. Marlies heeft dat alleen overgenomen, en er op voortgeborduurd.
OT: En de tuin is weer dicht....
Nou, ik zie het zo.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:59 schreef marky het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk.... vertle vertel
Tja, dan kennen ze het spel niet.... De Breezah-sms-sletjes maken de dienst uit natuurlijk. En die gaan puur voor het uiterlijk.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:07 schreef marky het volgende:
[..]
Al voor die joker was er sprake van dat hij de mol was. Marlies en Rik hadden het er vorige week al een keer over gehad. in het kader van het er niet uit gaan van Jeroen.
Waarom denk je dat Mo meteen op Semih dook maandagavond?????quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:10 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Tja, dan ken je het spel niet.... De Breezah-sms-sletjes maken de dienst uit natuurlijk. En die gaan puur voor het uiterlijk.![]()
Semih lijkt nu toch echt in het kamp zusjes te zitten...Heeft Mo weer bereikt met haar troosten.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:09 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, ik zie het zo.
Marlies en Marcia hebben om (wat voor reden dan ook) een bloedhekel aan Jeroen en willen hem koste wat het kost uit dat huis hebben. In de badkamer houden ze een jeroenbash-sessie en beide dames waren van plan om Jeroen te nomineren. Sterker nog, Marcia had zelfs al tegen Sa gezegd dat ze een weekje vrij was, dus ze zou Sa niet nomineren.
Vervolgens gaan de dames naar bed en besluiten uit angst voor Jeroen (dit is mijn interpretatie) toch maar op Sa te stemmen. Bij het bekendmaken van de bankzitters is Mo (logisch) bloedlink op Marcia en Marlies (ze hadden immers gezegd dat ze op Jeroen zouden stemmen). Er wordt aangekondigd dat er over de joker onderhandeld mag worden en natuurlijk moedigt Mo haar zusje aan om dat ding te kopen (en Marlies op de bank te zetten).
De dames Onschuld vallen nu helemaal over de vuile blik van Mo, want 'het is toch een spel, we moeten nomineren, en ze hebben mij nu al voor de 3e keer op de bank gezet en toen was ik ook niet boos'. En er is nu ineens van alles mis met Mo (vindt vooral Rik, want zijn reet begint te branden, nu).
Maar de oorsprong van dit alles ligt, in mijn ogen, gewoon bij het gelieg en gekonkel van Marcia en Marlies.
Goede analyse. Marlies en Marcia zijn de fout ingegaan, door bang te zijn van de joker. Gedreven door de lust om Jeroen het huis uit te krijgen, hebben ze ondoordacht gehandeld.quote:
En Rik niet te vergeten.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:09 schreef Day het volgende:
[..]
Maar de oorsprong van dit alles ligt, in mijn ogen, gewoon bij het gelieg en gekonkel van Marcia en Marlies.
Ze windt ze met haar gegiechel en getease om haar duim. Ze speelt goed. Maar ik denk dat het een egïstische karaktertrek is.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:12 schreef Spablauw het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Mo meteen op Semih dook maandagavond?????
Die blijft het liefst met de mannen over, die zijn veel makkelijker voor haar te beinvloeden!
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:09 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, ik zie het zo.
Marlies en Marcia hebben om (wat voor reden dan ook) een bloedhekel aan Jeroen en willen hem koste wat het kost uit dat huis hebben. In de badkamer houden ze een jeroenbash-sessie en beide dames waren van plan om Jeroen te nomineren. Sterker nog, Marcia had zelfs al tegen Sa gezegd dat ze een weekje vrij was, dus ze zou Sa niet nomineren.
Vervolgens gaan de dames naar bed en besluiten uit angst voor Jeroen (dit is mijn interpretatie) toch maar op Sa te stemmen. Bij het bekendmaken van de bankzitters is Mo (logisch) bloedlink op Marcia en Marlies (ze hadden immers gezegd dat ze op Jeroen zouden stemmen). Er wordt aangekondigd dat er over de joker onderhandeld mag worden en natuurlijk moedigt Mo haar zusje aan om dat ding te kopen (en Marlies op de bank te zetten).
De dames Onschuld vallen nu helemaal over de vuile blik van Mo, want 'het is toch een spel, we moeten nomineren, en ze hebben mij nu al voor de 3e keer op de bank gezet en toen was ik ook niet boos'. En er is nu ineens van alles mis met Mo (vindt vooral Rik, want zijn reet begint te branden, nu).
Niet eens. Semih en Mo hebben vanaf dag 1 al een goeie band en hebben elkaar al vaker door rotmomenten heengesleept.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:12 schreef Spablauw het volgende:
[..]
Die blijft het liefst met de mannen over, die zijn veel makkelijker voor haar te beinvloeden!
Ik vind dat van VOL idd ook.. geen discussie en Eggie en Mars zijn toppie.. (hoewel er gisteravond wel verbetering in zat met dank aan Scanmanquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:15 schreef bunnyma het volgende:
Poe he...ben ik blij dat Fok! het weer doet.
Ik vond VOL toch iets te veel Eggie/Mars gekleurd(Alleen al dat Eggie en Mars)
Het ergste gisteren, vond ik, dat Marcia de joker van Jeroen wilde kopen om dan daarmee Jeroen op de bank te zetten.
En dat ze de ene minuut tegen Marlies en Rik zegt: "Waren we maar langer erbij blijven zitten dan had Jeroen zijn joker niet aan Sabrina verkocht", om even later bot weg te beweren dat zij er niet over had gedacht om de joker te kopen. Dit om Sabrina een schuldgevoel te geven.
Semih is slim en sluw. Semih is ratio, Tijn is emotioneel.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:18 schreef Day het volgende:
[..]
Niet eens. Semih en Mo hebben vanaf dag 1 al een goeie band en hebben elkaar al vaker door rotmomenten heengesleept.
Semih kiest overigens geen partij in deze ruzie. Hij heeft begrip voor beide partijen.
Was het Semih niet die Monique kwam troosten tijdens de tampon-gate?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:12 schreef Spablauw het volgende:
[..]
Maar als we mensen gaan bashen omdat ze het spelletje willen winnen, ongeacht hoe, dan moeten we ze allemaal bashen, ze spelen stuk voor stuk een vuil spelletje.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:18 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik vind dat van VOL idd ook.. geen discussie en Eggie en Mars zijn toppie.. (hoewel er gisteravond wel verbetering in zat met dank aan Scanman)
Ik vind Marcia heel gemeen op het moment.. achterbaks te werk gaan en als iemand anders iets gemeens doet is ze helemaal gepikeerd...![]()
Een diepverborgen band dan? Ik heb m nog nooit gezien hoor..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:18 schreef Day het volgende:
[..]
Niet eens. Semih en Mo hebben vanaf dag 1 al een goeie band en hebben elkaar al vaker door rotmomenten heengesleept.
Semih kiest overigens geen partij in deze ruzie. Hij heeft begrip voor beide partijen.
Ja, ik zag dat jij er ook tegen in ging.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:18 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik vind dat van VOL idd ook.. geen discussie en Eggie en Mars zijn toppie.. (hoewel er gisteravond wel verbetering in zat met dank aan Scanman)
Ik vind Marcia heel gemeen op het moment.. achterbaks te werk gaan en als iemand anders iets gemeens doet is ze helemaal gepikeerd...![]()
Ik vind Marcia toch iets minder erg dan Marlies en Rik, hoor.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:18 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik kan daar niet zo goed tegen.. een forum is voor discussies...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:23 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ja, ik zag dat jij er ook tegen in ging.
Werd niet echt gewaardeerd. Niet door allen maar wel door de meesten.
Je kan ook gewoon de stream uitzetten als je er zo'n probleem mee hebtquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:24 schreef mazaru het volgende:
Pffffffffffffffff kan ehhhh zijn kop niet eens even houden, mijn koffie draait in mijn maag van die gozer zijn stem
Semih ziet nu idd waar de kracht zit. De zusjes en Jeroen zijn een onverslaanbare combinatie. De rest zal worden genomineerd. Marlies, Marcia, Rik en Semih, want die zal nog wel in de fout gaan, zullen de finale niet halen....quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:22 schreef Spablauw het volgende:
De afgelopen weken zijn er toch ook wat meiden overstuur geweest, (Marcia toen Egbert wegging, Micheline met de hond)maar daar deed Mo dan niks mee. Volgens mij heeft ze gewoon ook meer met mannen dan met vrouwen.
Semih is wel slim bezig nu.
Maar dan wel met een iets adremmerenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:25 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik kan daar niet zo goed tegen.. een forum is voor discussies...
Jammergenoeg houden ze daar in het BB huis ook niet zoveel van... geef mij maar van die Marlies en Tijn discussies![]()
Nee, ik ga gewoon lekker klagenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:25 schreef marky het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon de stream uitzetten als je er zo'n probleem mee hebt
Voor mijn gevoel is het bij Marcia alleen maar om stemmen te winnen... ze zegt iets tegen de groep en even later gaat ze met Marlies en Rik weer plannen maken voor de week erop.. zo flauw dat... maar ik vind Rik en Marlies ook verschrikkelijk hoorquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:24 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind Marcia toch iets minder erg dan Marlies en Rik, hoor.
Zij heeft tenminste nog toegegeven dat ze het verkeeerd aan heeft gepakt, door eerst tegen Sa te zeggen dat ze haar niet zou nomineren en het vervolgens toch te doen.
Marlies daarentegen liegt dat ze barst. Ze beweert nl. dat ze nooit heeft gezegd dat ze Sa niet zou nomineren en dat zij en Marcia van elkaar niet wisten dat ze beiden Sa zouden nomineren. Terwijl Marcia heeft gezegd dat Marlies het tegen haar gezegd heeft.
En haar reden om Sa op de bank zou zetten, slaan gewoon nergens op.
Of het sluw is, weet ik niet. Hij is duidelijk van slag door het vertrek van Micheline.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:20 schreef marky het volgende:
[..]
Semih is slim en sluw. Semih is ratio, Tijn is emotioneel.
Ik vind ook Marlies meer een heks dan Marcia.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:24 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind Marcia toch iets minder erg dan Marlies en Rik, hoor.
Zij heeft tenminste nog toegegeven dat ze het verkeeerd aan heeft gepakt, door eerst tegen Sa te zeggen dat ze haar niet zou nomineren en het vervolgens toch te doen.
Marlies daarentegen liegt dat ze barst. Ze beweert nl. dat ze nooit heeft gezegd dat ze Sa niet zou nomineren en dat zij en Marcia van elkaar niet wisten dat ze beiden Sa zouden nomineren. Terwijl Marcia heeft gezegd dat Marlies het tegen haar gezegd heeft.
En haar reden om Sa op de bank zou zetten, slaan gewoon nergens op.
En Marlies dan? Eerst tegen Marcia zeggen dat ze op Jeroen gaat stemmen en later zeggen dat ze dat NOOOOOIT heeft gedaan... in een van de eerste weken al met het kopen van die joker en het gesprek met Janine... dat houdt ze echt niet lang meer vol zo...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dan wel met een iets adremmerenreakties van Marlies.
Tijn is makkelijk plat te lullen, die spreekt zichzelf zo vreselijk vaak tegen.
Marlies is veel te veel bezig om goed over te komen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:29 schreef JufJoop het volgende:
[..]
En Marlies dan? Eerst tegen Marcia zeggen dat ze op Jeroen gaat stemmen en later zeggen dat ze dat NOOOOOIT heeft gedaan... in een van de eerste weken al met het kopen van die joker en het gesprek met Janine... dat houdt ze echt niet lang meer vol zo...
Klopt !quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:32 schreef Suikeroom het volgende:
die envelop was van Marlies!!!!!!!!!
Wat ik heel goed vond van Semih dat hij tijdens de joker-koop discussie toen hij de kans had om eventueel volgende week de joker te kunnen kopen van Jeroen, ( Jeroen had al toegezegd dat als hij er de volgende week niet op zou zitten dat dan Semih hem zou kunnen kopen) hij toch niet vreselijk Sabrina ging beinvloeden om de joker niet te kopen. Hij wilde haar geen advies geven.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:28 schreef Day het volgende:
[..]
Of het sluw is, weet ik niet. Hij is duidelijk van slag door het vertrek van Micheline.
Hij lijkt er op dat hij nu wil zorgen bij iedereen goed te liggen (behalve bij Tijn). Hij deed vannacht in ieder geval niet mee met de Mo-bash van Rik, Marlies en Marcia. Hij hoorde hun verhalen aan en verdedigde Mo wel. Maar zei er ook bij dat hij begrip had voor de reacties van de anderen. En dat is op zich wel slim natuurlijk
.
Nee hoor, ze moest m alleen halen meer nietquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:32 schreef Suikeroom het volgende:
Zegt zij voor de 750 ste keer.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:32 schreef Suikeroom het volgende:
Precies!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:34 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Wat ik heel goed vond van Semih dat hij tijdens de joker-koop discussie toen hij de kans had om eventueel volgende week de joker te kunnen kopen van Jeroen, ( Jeroen had al toegezegd dat als hij er de volgende week niet op zou zitten dat dan Semih hem zou kunnen kopen) hij toch niet vreselijk Sabrina ging beinvloeden om de joker niet te kopen. Hij wilde haar geen advies geven.
Tijn was toen aan het stangen ja.. was gelijk oorlog in de tentquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Marlies is veel te veel bezig om goed over te komen.
Maar voor hetzelfde geld is dat gewoon haar karakter, en is ze in de buitenwereld ook zo.
Maar ik zat eigenlijk te denken aan die discussie van de week over stil zijn in de slaapkamer.
Toen kwam Tijn met belachelijke argumenten aan waarom hij niet stil hoeft te zijn als er mensen liggen te slapen 's nachts.
inderdaad, ze claimt het als eigendom en dat was het alles behalve.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:34 schreef berney het volgende:
[..]
Nee hoor, ze moest m alleen halen meer niet
Ik hoop het niet voor haar... dan is het helemaal triest gesteld..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Marlies is veel te veel bezig om goed over te komen.
Maar voor hetzelfde geld is dat gewoon haar karakter, en is ze in de buitenwereld ook zo.
Maar ze doet het zelf wel constant met Marciaquote:Maar ik zat eigenlijk te denken aan die discussie van de week over stil zijn in de slaapkamer.
Toen kwam Tijn met belachelijke argumenten aan waarom hij niet stil hoeft te zijn als er mensen liggen te slapen 's nachts.
Begrijpbaar toch, ze gaat hierdoor uit het spel.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:35 schreef n1ek het volgende:
[..]
inderdaad, ze claimt het als eigendom en dat was het alles behalve.
Op de plasma stond ook nog 'lees de brief voor' zonder een naam erbij of iets dergelijks.
Regelmatig staat er iets als "Rik lees de brief voor", nou dit keer stond dr niets. Ze kan het echt niet loslaten.
Nee, de envelop (joker) was van degene die 'm openmaakte, punt!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:32 schreef Suikeroom het volgende:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:35 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Tijn was toen aan het stangen ja.. was gelijk oorlog in de tent![]()
Dat is een ander (minder leukquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:36 schreef Dropkick het volgende:
Kan iemand mij ff uitleggen wat 'VOL' is?Ben het hier al paar keer tegengekomen.
pssst was maar een grapjequote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:37 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, de envelop (joker) was van degene die 'm openmaakte, punt!
En ik snap het gezeik niet. Wat nou als er in had gestaan : gefeliciteerd, je mag gelijk naar huis.
Hadden M&M dan nog steeds zou zitten zeiken? Nee, dan hadden ze nu feest gevierd.
Ze moeten gewoon kappen. Ze wilden een vals spelletje spelen en dat is mislukt. Deal with it!
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:36 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor haar... dan is het helemaal triest gesteld..![]()
[..]
Maar samen met iemand belachelijke argumenten aanvoeren, is veel minder confronterend dan tegen iemand belachelijke argumenten aanvoeren.quote:Maar ze doet het zelf wel constant met Marcia![]()
Ik ben blij dat het stelletje Semih-Micheline is opengebroken.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:28 schreef Day het volgende:
[..]
Of het sluw is, weet ik niet. Hij is duidelijk van slag door het vertrek van Micheline.
Hij lijkt er op dat hij nu wil zorgen bij iedereen goed te liggen (behalve bij Tijn). Hij deed vannacht in ieder geval niet mee met de Mo-bash van Rik, Marlies en Marcia. Hij hoorde hun verhalen aan en verdedigde Mo wel. Maar zei er ook bij dat hij begrip had voor de reacties van de anderen. En dat is op zich wel slim natuurlijk
.
Ben jij vergeten waarom Marlies de 1e keer genomineerd was?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:42 schreef Nostalgist het volgende:
Het is gewoon pech voor Marlies. Ongeschreven regel was vorig jaar dat men vroeg of het goed was, dat de envelop voorgelezen werd, door iemand, maar dat zal de volgende keer ook wel gebeuren.
Zal ie wel snel moeten zijn. Zijn groepje is aan het kleiner worden. Maar dat ziet hij zelf ook, vandaar dat hij de zusjesband aan het aantrekken is.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:42 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het stelletje Semih-Micheline is opengebroken.
Ze remden elkaar af.
zoals ik het zie groeit Semih nu in het SPEL en alle verwikkelingen, terwijl hij eerst alleen maar bezig was "vol te houden" en te verdragen.
Zou me niet verbazen als hij iets bedenkt om het spel te beinvloeden
Ik vind Semih ook heel erg veranderd sinds Mich weg is.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:42 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het stelletje Semih-Micheline is opengebroken.
Ze remden elkaar af.
zoals ik het zie groeit Semih nu in het SPEL en alle verwikkelingen, terwijl hij eerst alleen maar bezig was "vol te houden" en te verdragen.
Zou me niet verbazen als hij iets bedenkt om het spel te beinvloeden
Dan was Semih wel onmiddellijk gestopt met janken om naar de telefoon te rennen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:43 schreef mazaru het volgende:
Ze hadden voor die gratis joker ook gewoon de rode telefoon moeten laten rinkelen.
Nope, ze roddelde toch met Marcel over haar nominatiequote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:44 schreef Day het volgende:
[..]
Ben jij vergeten waarom Marlies de 1e keer genomineerd was?
[ Bericht 2% gewijzigd door Day op 25-10-2006 16:50 ]quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:48 schreef Day het volgende:
Ja hoor Marlies, je bent heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel relaxed.
Je schijt in je broek, trut!
Misschien komt die nog, ik vind twee veel te weinig op de bank.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:43 schreef mazaru het volgende:
Ze hadden voor die gratis joker ook gewoon de rode telefoon moeten laten rinkelen.
Dat kan die niet, hij eet als een varken.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:51 schreef Nostalgist het volgende:
Tjeetje, Jeroen, eet es normaal !
Nopequote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:51 schreef Lady-night het volgende:
Is de joker al overhandigd aan Marleis
Micheline at ook altijd met open mond. Nathalie was er niets bij.....quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat kan die niet, hij eet als een varken.
Samen met Rik zijn die twee de meest smerige eters die ik ooit heb gezien.
Dan hadden ze allemaal naar de telefoon gerendquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:46 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dan was Semih wel onmiddellijk gestopt met janken om naar de telefoon te rennen.
De vraag is ook of dat nog wel gaat gebeuren.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:51 schreef Lady-night het volgende:
Is de joker al overhandigd aan Marleis
Zullen we iets harder gaan bidden?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De vraag is ook of dat nog wel gaat gebeuren.![]()
Dearly beloved, we are gathered here toDAY.....quote:
Lieve heer, wilt u alstublieft Jeroen een acute kaakontsteking geven, zodat die niet meer kan praten en eten?quote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:00 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dearly beloved, we are gathered here toDAY.....![]()
En de WO luidt: Sabrina, geef nu onmiddellijk de joker aan Marlies !!!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:58 schreef Nostalgist het volgende:
Lounge is gesloten. WO komt eraan !!!!
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lieve heer, wilt u alstublieft Jeroen een acute kaakontsteking geven, zodat die niet meer kan praten en eten?
Dank u wel![]()
Mo is the real bitch !quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:01 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Ik ben erg, ik weet het. Maar dat kreng moet gewoon weg!!!! Dat maakt voor mij heel BB6 goed.![]()
Klopt, ze mag die spullen niet eens aanraken !quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:08 schreef Lady-night het volgende:
Snap niet dat Mo gaat helpen met koken als je zelf niets hebt. En waarom kreeg ze geen sanctie??/ Kunnen ze een leuke actie doen, doen ze het niet (BB?????)
Waarom doen ze dat nou niet gewoonquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:17 schreef Nostalgist het volgende:
Wat een klunzen. Als de zusjes één hapje nemen, hebben ze een fucking problem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |