Graagquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:42 schreef Day het volgende:
Kan Tijn z'n zeikmuil niet effe houden.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:42 schreef Day het volgende:
Kan Tijn z'n zeikmuil niet effe houden.
Het heeft nog niet eens met zijn accent te maken. Maar gewooon meer met dat gezaag en gejammer de godganse dag door. Ik kan soms gewoon niet geloven dat die jongen pas 24 jaar is. Mijn opa is er niks bij, man.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Graagik kan dat accent niet meer aanhoren
Mijn accentquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Graagik kan dat accent niet meer aanhoren
het ligt ook aan de manier waarop bij Rik is het al minder irriquote:
helemaal mee eens, rik heeft een normaal brabants accent, maar die tijn kan ik niet meer aanhorenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:14 schreef pullup het volgende:
[..]
het ligt ook aan de manier waarop bij Rik is het al minder irri![]()
Nou... maar ik praat wel meer zoals Tijn... je hoort bij Rik dat hij niet meer in Brabant woont.. ik praat veel meer met een zachte g enzo... Dat doet Tijn ook.. ik erger me daar ook helemaal niet aan, zo praat iedereen hier eik welquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:14 schreef pullup het volgende:
[..]
het ligt ook aan de manier waarop bij Rik is het al minder irri![]()
Ik ben bang dat dat nog niet gaat gebeurenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:24 schreef n1ek het volgende:
Goeiemiddag, gooi die Marlies is op de bank![]()
Helemaal niet of nog niet omdat het nog niet mag van BB?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:29 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat nog niet gaat gebeuren![]()
quote:
Ze twijfelt ineens heel erg...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:30 schreef marky het volgende:
[..]
Helemaal niet of nog niet omdat het nog niet mag van BB?
Ze heeft 1 hapje genomen en de rest weggegooid. Denk dat BB dat wel door de vingers ziet.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:31 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Iederé©® op noodrantsoen. Weg verbeterde verhouding met Jeroen.
![]()
Ja... jammergenoeg wel.. BB zou toch zo hard zijn dit jaar? Waarom laten ze dat dan op zo'n moment niet zien?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:33 schreef Day het volgende:
[..]
Ze heeft 1 hapje genomen en de rest weggegooid. Denk dat BB dat wel door de vingers ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |