Graagquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:42 schreef Day het volgende:
Kan Tijn z'n zeikmuil niet effe houden.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:42 schreef Day het volgende:
Kan Tijn z'n zeikmuil niet effe houden.
Het heeft nog niet eens met zijn accent te maken. Maar gewooon meer met dat gezaag en gejammer de godganse dag door. Ik kan soms gewoon niet geloven dat die jongen pas 24 jaar is. Mijn opa is er niks bij, man.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Graagik kan dat accent niet meer aanhoren
Mijn accentquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Graagik kan dat accent niet meer aanhoren
het ligt ook aan de manier waarop bij Rik is het al minder irriquote:
helemaal mee eens, rik heeft een normaal brabants accent, maar die tijn kan ik niet meer aanhorenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:14 schreef pullup het volgende:
[..]
het ligt ook aan de manier waarop bij Rik is het al minder irri![]()
Nou... maar ik praat wel meer zoals Tijn... je hoort bij Rik dat hij niet meer in Brabant woont.. ik praat veel meer met een zachte g enzo... Dat doet Tijn ook.. ik erger me daar ook helemaal niet aan, zo praat iedereen hier eik welquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:14 schreef pullup het volgende:
[..]
het ligt ook aan de manier waarop bij Rik is het al minder irri![]()
Ik ben bang dat dat nog niet gaat gebeurenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:24 schreef n1ek het volgende:
Goeiemiddag, gooi die Marlies is op de bank![]()
Helemaal niet of nog niet omdat het nog niet mag van BB?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:29 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat nog niet gaat gebeuren![]()
quote:
Ze twijfelt ineens heel erg...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:30 schreef marky het volgende:
[..]
Helemaal niet of nog niet omdat het nog niet mag van BB?
Ze heeft 1 hapje genomen en de rest weggegooid. Denk dat BB dat wel door de vingers ziet.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:31 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Iederé©® op noodrantsoen. Weg verbeterde verhouding met Jeroen.
![]()
Ja... jammergenoeg wel.. BB zou toch zo hard zijn dit jaar? Waarom laten ze dat dan op zo'n moment niet zien?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:33 schreef Day het volgende:
[..]
Ze heeft 1 hapje genomen en de rest weggegooid. Denk dat BB dat wel door de vingers ziet.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:33 schreef Day het volgende:
[..]
Ze heeft 1 hapje genomen en de rest weggegooid. Denk dat BB dat wel door de vingers ziet.
Als je troetelprinses bent zien ze alles door de vingers.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:33 schreef Day het volgende:
Rustig, rustig, probeer je te focussen op de mensen die je wel mag, Day. Life's too short, to stay angryquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:36 schreef Day het volgende:
Die bek van Marlies. Ik kan 't niet meer zien![]()
Sabrina!!!![]()
Day, is er nog iemand die je leuk vindquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:36 schreef Day het volgende:
Die bek van Marlies. Ik kan 't niet meer zien![]()
Sabrina!!!![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Day, is er nog iemand die je leuk vind
Schatje&ik.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Day, is er nog iemand die je leuk vind
Tuuk niet, dan hadden we hem wel meer in de dbk gezien. Zou ook het concept van BB omver gooien. Tss, zou wat worden. Mijn favo "Wie is de mol" vermengen met BB. Alhoewel, wel een leuk conceptquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je troetelprinses bent zien ze alles door de vingers.
Wat vinden jullie trouwens van de theorie die ik gisteren in het huis hoorde, dat Jeroen een 'mol' zou zijn?
Lijkt mij niet, dan hadden wij het toch wel geweten?
Ik snap dat hele mol-gedoe niet. Waar ze het ineens vandaan halen? Heb geen idee.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je troetelprinses bent zien ze alles door de vingers.
Wat vinden jullie trouwens van de theorie die ik gisteren in het huis hoorde, dat Jeroen een 'mol' zou zijn?
Lijkt mij niet, dan hadden wij het toch wel geweten?
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:40 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Ja, toch nog steeds Rik (ook al wordt hij nou vals) en Semih (niet slaan, please).
Uitspraak van Tijn: "Hij is de mol." (over Jeroen)quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:42 schreef Day het volgende:
[..]
Ik snap dat hele mol-gedoe niet. Waar ze het ineens vandaan halen? Heb geen idee.
Waar ik wel nog steeds op zit te wachten zijn de geheimen waar BB het in de aankondiging over had.
Maar het lucht wel lekker opquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:39 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Rustig, rustig, probeer je te focussen op de mensen die je wel mag, Day. Life's too short, to stay angry![]()
Zou kunnen, de deur staat open....quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:45 schreef berney het volgende:
Heeft Marcia het koud ofzo met een dikke col aan.
quote:
Het komt uit de koker van Marlies en Rik. Die snapte niet waarom hij er niet uit gaat na 4 keer bank. Ook waren er een aantal dingen waardoor hij voor mol door kon gaan. Hij kreeg die geheime opdracht, hij mocht een dag eerder het huis in, hij wist precies de volgorde te voorspellen welke van de bewoners naar de dbk moesten tijdens de zgn leugendetectortest en toen die brief met de joker en dat akefietje daarna in de DBK.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:42 schreef Day het volgende:
[..]
Ik snap dat hele mol-gedoe niet. Waar ze het ineens vandaan halen? Heb geen idee.
Waar ik wel nog steeds op zit te wachten zijn de geheimen waar BB het in de aankondiging over had.
Zie je, en weer is Marlies er bij betrokken!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:57 schreef marky het volgende:
[..]
Het komt uit de koker van Marlies en Rik. Die snapte niet waarom hij er niet uit gaat na 4 keer bank. Ook waren er een aantal dingen waardoor hij voor mol door kon gaan. Hij kreeg die geheime opdracht, hij mocht een dag eerder het huis in, hij wist precies de volgorde te voorspellen welke van de bewoners naar de dbk moesten tijdens de zgn leugendetectortest en toen die brief met de joker en dat akefietje daarna in de DBK.
Ik zit op mijn werk.... vertle vertelquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:54 schreef Day het volgende:
Alleen al vanwege het feit dat Mo nu alle schuld krijgt, moet Sabrina Marlies op die bank gooien.
Puur geluk als je het mij vraagt..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:57 schreef marky het volgende:
[..]
Het komt uit de koker van Marlies en Rik. Die snapte niet waarom hij er niet uit gaat na 4 keer bank. Ook waren er een aantal dingen waardoor hij voor mol door kon gaan. Hij kreeg die geheime opdracht, hij mocht een dag eerder het huis in, hij wist precies de volgorde te voorspellen welke van de bewoners naar de dbk moesten tijdens de zgn leugendetectortest en toen die brief met de joker en dat akefietje daarna in de DBK.
Dat is ook vanwege de dodelijke blik, toen bleek dat Sabrina genomineerd was...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:54 schreef Day het volgende:
Alleen al vanwege het feit dat Mo nu alle schuld krijgt, moet Sabrina Marlies op die bank gooien.
Ho, ho, Jeroen werd het eerst aangevallen door Mo, dieniet geloofde dat hij de envelop niet van te voren gelezen had. Marlies heeft dat alleen overgenomen, en er op voortgeborduurd.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:57 schreef marky het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 2 dagen of VOL gezeten (quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:00 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat is ook vanwege de dodelijke blik, toen bleek dat Sabrina genomineerd was...
Mo is er ook de schuld van dat Sabrina de joker heeft gekocht. Saabje wilde gewoon de confrontatie aangaan. Daar gaat de strijd tussen Mo en Marlies over.
Laat Marcia er maar uitgaan tegen Sabrina. Is beter voor haar uit het huis te gaan. Als er komend wekend weer een feestje is, gaat ze vast weer fouten maken naar Floris toe....![]()
Ik vind het wel goed dat Mo op Sabrina ingepraat heeft om de joker te kopen. Marlies (hopelijk nog steeds) op de bank; het is de snelste manier om Marlies het huis uit te zien gaan.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:00 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat is ook vanwege de dodelijke blik, toen bleek dat Sabrina genomineerd was...
Mo is er ook de schuld van dat Sabrina de joker heeft gekocht. Saabje wilde gewoon de confrontatie aangaan. Daar gaat de strijd tussen Mo en Marlies over.
Laat Marcia er maar uitgaan tegen Sabrina. Is beter voor haar uit het huis te gaan. Als er komend wekend weer een feestje is, gaat ze vast weer fouten maken naar Floris toe....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |