Hey Neuk, ik lag ook al 2 uur wakker in bed, en dacht tja ik kan er net zo goed uitgaan. Ik ben echt klaarwakker en kan er helemaal tegenaan vandaag. Ik stapte zo mijn bed uit alsof ik helemaal niet meer zwanger was. Moest eerst in de spiegel kijken of mijn buik er nog wel zat, ik had ineens helemaal geen druk meer op de onderkant, beetje raar maar goed. Heb beebje wel voelen bewegen dus het zal allemaal wel goed zijn.
Ik zat ook te denken aan een dvdtje kijken, maar manlief moet er om 06:45 uit voor zijn werk en die is s 'ochtends nou niet echt wat je zegt eh gezellig en wakker te noemen
![]()
, dus kan het beter niet doen anders wordt hij chacharijnig.
Ik heb de keuken schoongemaakt, zelf ontbeten, brood gesmeerd voor manlief voor op het werk, vaatwasser uitgeruimd en trouwfoto's uitgezocht. Nou lekker gevoel dat ik dat allemaal alweer vandaag gedaan heb
Dalijk weer naar de verloskundige, vandaag ben ik precies 39 weken. Wat zijn die laatste weken hard gegaan zeg!
Hoe voel jij je Neuk?
Vivi, wat een ontzettend naar bericht over je collega. Het is inderdaad moeilijk te zeggen wat je wilt zeggen over zo'n naar onderwerp. Doe wat in je opkomt, denk aan welke woorden jij steun zou hebben. Het is denk ik al fijn om te weten dat er iemand aan je denkt.