jij denkt van niet? want?quote:Op woensdag 1 november 2006 13:35 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat die cijfers een correct beeld geven van de werkelijke prijsstijgingen 2003-2006?
Geloof mij maar. De uitkeringen van het UWV (WW en WAO) hebben onder Balkenende zo'n 2 jaar keihard op 0 gestaan. Niks prijscompensatie laat staan koppeling aan de lonen.....Terwijl wel alles duurder werd.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:53 schreef pmb_rug het volgende:
overigens, EchtGaaf, geloof ik pertinent NIET dat de uitkering nominaal op de nul-lijn zaten, ik claim dat ze reeel op de nul-lijn zaten (en dat is imo niet meer dan terecht. Zelfs stufi zit op de prijs nul-lijn. ALLES in NL zit in principe op die lijn OF het is gekoppeld aan lonen. In NL doen we niet aan nominal wage rigidity, nergens niet.
maw, ik geloof niet dat iemand in 2004 900euor kreeg en dit jaar nog steeds 900euro kreeg.
Niksquote:Op woensdag 1 november 2006 13:08 schreef pmb_rug het volgende:
Bos heeft zich altijd op de vlakte gehouden en heeft geparasiteerd op onvrede over Balkenende, aangewakkerd door de linkse media hetze (geleid door jack 'zelfs mijn ondergoed is rood' spijkerman). NU echter moet hij zelf met iets komen en wat blijkt? NIKS, hij kent geen pieken en dalen, hij is een oppervlakkige man.
Niet eens. Zijn visie is een Sterk en Sociaal beleid voeren. Hij laat zien, met cpb/berekeningen dat dit inderdaad kan. En dat er dus wel een alternatief is te kiezen.......quote:Hij heeft nauwelijks visie. Hij heeft geen alternatief.
Tja, of je iemand vervelend vind, is een kwestie van smaak. Bos is qua persoon niet mij type, vind ik soms ook iriitant, ik kom dan ook eerder bij Balkenende uit. Maar ja, ik oordeel puur op standpunten van een partij. En dan heb ik op sociaal economisch terrein meer bij de PvdA te zoeken...quote:Het is tevens een heel vervelend ventje, hij is vroeger gepest en dat heeft hem duidelijk getekend. Hij komt mij niet over als een prettige persoonlijkheid.
Als ik de campagneleider bij de pvdA was geweest, dan had ik Bos wegens de nova/actie op zijn donder gegeven.quote:En dan die actie over dat fatsoen tegen Balkenende![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nog nooit ben ik zo gek geworden van een politicus. serieus. als iemand jarenlang besmeurt en beledigt is met oppervlakkigheden is het Balkenende en dan komt Bos nu zielig doen.Hij is gewoon finaal van tafel geveegd door Balkenende en heeft moeite dit te accepteren.
Ja, de gemiddelde prijsstijging, gebaseerd op een gewogen 'mandje' van produkten.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:50 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
jij denkt van niet? want?
enig idee hoe die cijfers tot stand komen?
enig benul wat CPI eigenlijk meet en wat het inhoudt?
sorry, ik schrik helemaal niet wakker. ik ben verheugd zelfs. de uitkeringen zijn te hoog in Nederland.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Geloof mij maar. De uitkeringen van het UWV (WW en WAO) hebben onder Balkenende zo'n 2 jaar keihard op 0 gestaan. Niks prijscompensatie laat staan koppeling aan de lonen.....Terwijl wel alles duurder werd.
Hetzelde gold voor het minimumloon in exact dezelfde periode. Keihar op nul. Niks prijscompensatie. Zoek het maar na in de tabellen. Dientengevolge stonden de bijstandsuitkeringen dus ook keihard op diezelfde nul....
De AOW stond ook in diezelfde periode KEIHARD op nul. In 1994 kostte Elco Brinkman voor hetzelfde idee zijn kop......
Enne: dit zijn juist de meest kwetsbare groepen, door Balkenende het allerhardst aangepakt. Het is gewoon te beschamend voor woorden.....
Het ergste is: de meeste CDA-stemmers hebben dit gewoon niet door![]()
Ik hoop dat je nu ff goed wakker schrikt........voor 22/11 Ik hoop dat je naar CU gaat. Is echt veel beter en sluit veel beter aan bij Christenen.....
Veel succes met je keuze.
![]()
uiteraard, maar ik vind het een genante test.quote:ps heb je ook stemwijzers ingvuld?
dat eerste is de enige juiste conclusie. jij hoort daar ook bij gezien je lijstje van wat er niet onder valt. je lijstje is VALS.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:25 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Ja, de gemiddelde prijsstijging, gebaseerd op een gewogen 'mandje' van produkten.
Als je ziet dat sinds 2003 de zorgpremies, tandartskosten, huren, energie, lokale lasten enz. met vele procenten zijn gestegen en bijna niets is gedaald in prijs dan is het toch wel raar dat de CPI netjes tussen de 1.3 en 2.1% schommelt.
Dan kun je 2 dingen concluderen: of mensen zijn collectief gek en schatten de reële prijsstijgingen veel te hoog in. Of het mandje geeft geen reëel beeld.
Jij hebt denk ik nooit een uitkering gezien.....Als je zelf in die positie komt, dan praat je wel ff anders.....quote:Op donderdag 2 november 2006 16:17 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
sorry, ik schrik helemaal niet wakker. ik ben verheugd zelfs. de uitkeringen zijn te hoog in Nederland.
Uiteraard bedoel ik het goed. Ik vind het CDA verre van Christelijk meer. Zie ook topic: Bisschop: bij CDA staat GELD centraal, niet de MENS!!quote:verder vind ik die laatste opmerking buitengewoon onverstandig, gevaarlijk en licht beledigend.
wat bedoel je nou?quote:Op donderdag 2 november 2006 16:20 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
dat eerste is de enige juiste conclusie. jij hoort daar ook bij gezien je lijstje van wat er niet onder valt. je lijstje is VALS.
vind je het gek, het was een dramatisch slecht, asociaal, misselijk, achterbaks plan.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
NiksKomt met AOW-plan en hypotheekaftrek en half Nederland jankt...
waarom moet de overheid UBERHAUPT zich bemoeien met je hypotheek? waarom discrimineren obv inkomen? waarom niet gewoon handen af van de woningmarkt? waarom uberhaupt 2x zo sterke schouder 4x zo zware lasten laten dragen. DAT is asociaal.quote:Terwijl rechts maar roept dat overheid de burgers niet moet betuttelen...Hyptoheek is toch ook eigen verantwoordelijkheid......zeker voor de hogere inkomens..... Waarom moet ik iemand met 200.000~euro jaarinkomen zijn huis van 1000.000 miljoen meebetalen![]()
wtf?!? ik heb je toch redelijk duidelijk gemaakt dat de pvda NIETS doet om de aow betaalbaar te houden omdat ze al het geld wat ze besparen met die bejaardenbeslasting meteen (zoals altijd) uitgeven aan vanalles en nog wat en dus structureel GEEN begrotingsoverschot van enige significantie creeeren.quote:En AOW handhaven en betaalbaarhouden is toch rentmeesterschap uitoefenenAl hoef je natuurlijk niet eens te zijn met hun ideeen, natuurlijk...
nee, dat doet hij niet. met zijn visie is NL over 40 jaar failliet omdat het de vergrijzing niet kan betalen. hij heeft niet, zoals Jozef, in de vette jaren gespaard voor de magere jaren.quote:[..]
Niet eens. Zijn visie is een Sterk en Sociaal beleid voeren. Hij laat zien, met cpb/berekeningen dat dit inderdaad kan. En dat er dus wel een alternatief is te kiezen.......
ik denk dat Bos veel zou hebben aan een goed gesprek met God. die man maakt zo'n beschadigde indruk dat er maar 1 is die hem kan genezen.quote:[..]
Tja, of je iemand vervelend vind, is een kwestie van smaak. Bos is qua persoon niet mij type, vind ik soms ook iriitant, ik kom dan ook eerder bij Balkenende uit. Maar ja, ik oordeel puur op standpunten van een partij. En dan heb ik op sociaal economisch terrein meer bij de PvdA te zoeken...
Wat het pesten betreft....Hoogbegaafden worden in de regel veel vaker gepest op school. Doordat ze vaak wat anders zijn en gedragen. Ook wegens grote discrepantie met de rest van de groep, in meerdere opzichten. Ik geloof dat beide Bos en Balkenende hoogbegaafd zijn. Bij Bos zie ik niet de veelvuldig voorkomende discrepantie tussen iq en eq, bij Balkenende zie ik en merk ik dat echter wel... Bij Balkenende zie ik ook wat motorische onhandigheid, hoge spierspanning houterigheid etc. Bij Balkenende merk je ook het beperktere inlevingsvermogen, vb VOC.
voor mij is dat heel duidelijk. jammer.quote:Bos is idd gepest op school. Kan me dat ook wel voorstellen, hij roept het op een of andere manier over zich af... De lichtgeraaktheid van Bos door Balkenende kan wellicht idd worden verklaard door het veelvuldige pesten van vroeger. Hij zal makkelijker worden getriggerd dan iemand die niet gepest is vroeger......
home schooling. daar had ik voor getekend.quote:Ik weet niet of Balkenende vroeger is gepest op school. Ook hij leek mij een potentieel slachtoffer op de middelbare school. Ook hij was vroeger een stereotype mannetje zo hoor ik in mijn eigen kring die via via kontakt met hem hadden...
Maar iedereen reageert weer anders op pestgedrag. De een wordt hierdoor beschadigd, de andere brengt het er weer beter vanaf...
In andere topics, over die van Johan Fredrik Stellingwerf, heb ik ook uitgebreid stilgestaan bij de mogelijke gevolgens van pesten. Ook hij is hoogbegaafd en gruwelijk gepest op school en mogelijk daardoor voorgoed beschadigd geraakt. Had dr. moeten worden bij jullie, en m.i. een groot wetenschapper kunnen worden, maar bekend is hoe het hem is afgelopen.......Te triest voor woorden dus....
Overigens vind ik dat de WSNS per direct moet worden afgschaft.....Hoogbegaafden moeten m.i. weer gewoon maatwerk krijgen......
en jij ziet daar geen gebrek aan inlevingsvermogen?quote:[..]
Als ik de campagneleider bij de pvdA was geweest, dan had ik Bos wegens de nova/actie op zijn donder gegeven.
Kom nou toch zeg, van jou moet Wouter opkomen voor Jan-Peter?quote:Op donderdag 2 november 2006 16:32 schreef pmb_rug het volgende:
waar was Bos toen Balkenende jarenlang echt KAPOT werd gemaakt door alles en iedereen over de meest oppervlakkige dingen?
Vond je dat in 1994 ook, toen Brinkman kwam met het plan om de AOW te bevriezen? Was het niet net zo a-sociaal in jouw ogen?quote:Op donderdag 2 november 2006 16:32 schreef pmb_rug het volgende:
vind je het gek, het was een dramatisch slecht, asociaal, misselijk, achterbaks plan.
reken maar dat rijk Nederland op haar achterste benen gaat staan als de overheid zich terug zou trekken met de HRA. Wil je dat liever dan? Wist je dat 80% van HRA terecht komt bij de 20% rijksten. En nou ff eerlijk : Zit hier nou niet echt iets een heel, heel, heel klein beetje scheefquote:waarom moet de overheid UBERHAUPT zich bemoeien met je hypotheek? waarom discrimineren obv inkomen? waarom niet gewoon handen af van de woningmarkt?
Echt kul. Lees artikelen maar. Er is genoeg over gezegd. Recentelijk ook nog in het nieuws dat de rijkeren met dit kabinetsbeleid gewoon beter af zijn geweest onder Balkenende . Je stelt hier echt onzinnige dingen. Hoe kan je dit volhouden, als de Quote 500 in 1 jaar tijd weer 10% rijker zijn geworden. Dat de beste inkomens de hoogste salarisstijgingen opstreken. Dat de uitkeringen en de AOW 3 jaar keihard op nul hebben gestaan. Dat het zorgstelsel onevenredig duur uitvalt voor voorheen ziekenfondsverzekerden en gunstig voor voorheen particulieren verzekerden. Chronisch zieken worden opgescheept met hogere kosten. En zo kan ik nog wel een half uur doorgaan.....quote:waarom uberhaupt 2x zo sterke schouder 4x zo zware lasten laten dragen. DAT is asociaal.
Die pensioen maatregel is juist bedoeld om de AOW betaalbaar te houden. Het CDA doet hetzelfde maar haalt het bij de zorg weg. En wie tref je dan het hardst: jawel de zieken en DIE OUDEREN! De verpleeghuizen!! (beschamend dat het CDA hier niet aan gedaan heeft). Overigens is CDA kompleet door het ijs gezakt met hun illusie dat ze 3.5 miljard bij de zorg kunnen weghalen tegen de vergrijzing in.quote:wtf?!? ik heb je toch redelijk duidelijk gemaakt dat de pvda NIETS doet om de aow betaalbaar te houden omdat ze al het geld wat ze besparen met die bejaardenbeslasting meteen (zoals altijd) uitgeven aan van alles en nog wat en dus structureel GEEN begrotingsoverschot van enige significantie creëren.
Onzin. Ik ga hier niet eens op in omdat je nu jezelf voor de gek houdt, nou vooruit dit dan: volg jij geen AB's meer? Jawel, het cpb maakt ook nog berekeningen. Het CPB wat door JPB zo hoog wordt aangeslagen. En kom nou niet dat het cpb bullshit is...quote:nee, dat doet hij niet. met zijn visie is NL over 40 jaar failliet omdat het de vergrijzing niet kan betalen. hij heeft niet, zoals Jozef, in de vette jaren gespaard voor de magere jaren.
Ik moet je verklappen dat ik niet eens weet wat de term van het CDA is. Het kan dan ook niet anders zijn dat de term, als ie al bestaat, ook maat iets zegt.quote:daarnaast is niets een lozere term van Sterk of Sociaal.
Een gesprek met God kan nooit kwaad, voor wie dan ook. Ik vind wel dat je zwaar overdrijft met het "beschadigd zijn" van Bos. Iedereen heeft wel een of meer krasjes op zijn ziel door de tijd heen, reken maar die heeft Balkenende ook, hoor (al zie je ze niet direct) ...Overigens kan een gesprek van Balkenende met God ook geen kwaad, al was het maar voor reflectie.....ik vind dat hij wel degelijk grote fouten maakt bij zijn beleidsbeslissingen die zwakkeren hier onevenredig zwaar treffen. Dat kan nooit de bedoeling zijn, dat je al politicus zulk hardvochtig beleid verdedigd. Ik ben blij dat ik het niet hoef te verantwoorden. ik zou dan zelfs niet meer dood durven te gaan...quote:ik denk dat Bos veel zou hebben aan een goed gesprek met God. die man maakt zo'n beschadigde indruk dat er maar 1 is die hem kan genezen.
Er is geen eensluidende definitie voor hoogbegaafdheid. Het is gelukkig geen persoonlijkheidsstoornis en komt dus ook niet voor in de DSM IV (=bijbel psychiatrische aandoeningen). Het IQ is niet het enige criterium dat aangeeft of iemand wel of niet hoogbegaafd is. Er liggen ook een aantal persoonlijkheidskenmerken hier aan te grondslag. Google er maar op, is best eea over te vinden. Als je het tenminste wilt weten...quote:home schooling. daar had ik voor getekend.
(overigens vind ik de term 'hoogbegaafd' nogal apart. volgens IQ standaarden zou ik dat ook zijn maar niets in mijn leven wijst er verder op (muv studieresultaten, hooguit)
Neen. Hij raakte hier overduidelijk getriggerd, hetgeen ik je reeds heb uitgelegd. Het inlevingsvermogen van Balk komt m.i. niet in de buurt van Bos en Halsema.quote:en jij ziet daar geen gebrek aan inlevingsvermogen?
ik zie iig een achterbaks ventje wat geen woord meende
Nee, Bos diende hem meteen van repliek. En terecht, want Balkenende vond het kennelijk eenvoudiger om het op de persoon van Bos te spelen dan inhoudelijk te reageren. Overigens ging het hier over ontslagrecht en Balkenende duidelijk demonstreerde hoe hij 180 graden was omgedraaid met zijn standpunt.quote:van wat hij zei en alleen maar baalde dat hij er zo ongenadig hard van langs kreeg in het debat.
Jij verwacht dat iemand in de oppositie het voor een premier gaat opnemen??? Laat mij niet lachen, hequote:ik dacht echt dat ik gek werd. waar was Bos toen Balkenende jarenlang echt KAPOT werd gemaakt door alles en iedereen over de meest oppervlakkige dingen?
Kom op. Maak er geen drama van. Je blaast het wel erg op hoor. Het is een verstrekt normaal verschijnsel in het heetst van de strijd. Het ging vroeger er soms ook erg heet van langs.quote:echt, ik trok het zo slecht. iedereen in mijn directe omgeving was echt verbijsterd. terecht.
toen was ik 10 en vond ik dat Brinkman enge ogen had.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vond je dat in 1994 ook, toen Brinkman kwam met het plan om de AOW te bevriezen? Was het niet net zo a-sociaal in jouw ogen?
nogmaals, dat geloof ik NIET.quote:Vond je het ook dramatisch slecht, asociaal, misselijk en achterbaks : toen het CDA in deze periode de uitkeringen en AOW jarenlang keihard op nul heeft gezet. Je kon het eerst niet voorstellen en reageerde vervolgens zelfs verheugd toen ik erop hamerde dat het toch zo is.
ik praktiseer dat liever in mijn persoonlijk leven dan die verantwoordelijkheid op de staat af te schuiven.quote:Tel nou eerst eens ff tot 10 voordat je reageert : en vertel mij nou eens echt of je dat nou zo fatsoenlijk vind als je de meest kwetsbare groepen in je beleid het allerhardste treft. Doe dat nou eens in het licht van het 2e grote gebod: naastenliefde. (het is echt geen schande om je partij op een punt af te vallen of van mening te veranderen ; ik laat mij toch kritisch uit over Bos...)
als je dan een volledig beeld wil krijgen mag je ook even opzoeken hoeveel procent van de belasting van de rijkste 20% afkomt.quote:[..]
reken maar dat rijk Nederland op haar achterste benen gaat staan als de overheid zich terug zou trekken met de HRA. Wil je dat liever dan? Wist je dat 80% van HRA terecht komt bij de 20% rijksten. En nou ff eerlijk : Zit hier nou niet echt iets een heel, heel, heel klein beetje scheef![]()
![]()
![]()
dat rijken 10% rijker worden HEEFT NIKS MET DE OVERHEID TE MAKEN. Dat betekent dat die mensen harder of slimmer werken dan mensen die niet 10% rijker zijn geworden. Dat betekent dat zij 10% meer waarde hebben gecreeerd voor de samenleving. DAT is de motor van onze welvaart en DAT wil JIJ kapot maken. Ik niet, zij zijn de drijver van innovatie en investeringen (en dus banen). Zonder hen gaat Nederland kapot.quote:[..]
Echt kul. Lees artikelen maar. Er is genoeg over gezegd. Recentelijk ook nog in het nieuws dat de rijkeren met dit kabinetsbeleid gewoon beter af zijn geweest onder Balkenende . Je stelt hier echt onzinnige dingen. Hoe kan je dit volhouden, als de Quote 500 in 1 jaar tijd weer 10% rijker zijn geworden. Dat de beste inkomens de hoogste salarisstijgingen opstreken. Dat de uitkeringen en de AOW 3 jaar keihard op nul hebben gestaan. Dat het zorgstelsel onevenredig duur uitvalt voor voorheen ziekenfondsverzekerden en gunstig voor voorheen particulieren verzekerden. Chronisch zieken worden opgescheept met hogere kosten. En zo kan ik nog wel een half uur doorgaan.....
Die maatregel werkt alleen als het geld GESPAARD (OEH een on-links woord: sparen!).quote:[..]
Die pensioen maatregel is juist bedoeld om de AOW betaalbaar te houden. Het CDA doet hetzelfde maar haalt het bij de zorg weg. En wie tref je dan het hardst: jawel de zieken en DIE OUDEREN! De verpleeghuizen!! (beschamend dat het CDA hier niet aan gedaan heeft). Overigens is CDA kompleet door het ijs gezakt met hun illusie dat ze 3.5 miljard bij de zorg kunnen weghalen tegen de vergrijzing in.
het cpb was duidelijk over de realiteit van de pvda plannen: op naar een failliet Nederland.quote:[..]
Onzin. Ik ga hier niet eens op in omdat je nu jezelf voor de gek houdt, nou vooruit dit dan: volg jij geen AB's meer? Jawel, het cpb maakt ook nog berekeningen. Het CPB wat door JPB zo hoog wordt aangeslagen. En kom nou niet dat het cpb bullshit is...
kiezen voor elkaar of zoiets. het is een term wat past bij de visie van de participatiemaatschappij. het slogan van de pvda zou je bij elke willekeurige partij kunnen zetten.quote:[..]
Ik moet je verklappen dat ik niet eens weet wat de term van het CDA is. Het kan dan ook niet anders zijn dat de term, als ie al bestaat, ook maat iets zegt.
quote:[..]
Een gesprek met God kan nooit kwaad, voor wie dan ook. Ik vind wel dat je zwaar overdrijft met het "beschadigd zijn" van Bos. Iedereen heeft wel een of meer krasjes op zijn ziel door de tijd heen, reken maar die heeft Balkenende ook, hoor (al zie je ze niet direct) ...Overigens kan een gesprek van Balkenende met God ook geen kwaad, al was het maar voor reflectie.....ik vind dat hij wel degelijk grote fouten maakt bij zijn beleidsbeslissingen die zwakkeren hier onevenredig zwaar treffen. Dat kan nooit de bedoeling zijn, dat je al politicus zulk hardvochtig beleid verdedigd. Ik ben blij dat ik het niet hoef te verantwoorden. ik zou dan zelfs niet meer dood durven te gaan...![]()
neuh, geen intressequote:[..]
Er is geen eensluidende definitie voor hoogbegaafdheid. Het is gelukkig geen persoonlijkheidsstoornis en komt dus ook niet voor in de DSM IV (=bijbel psychiatrische aandoeningen). Het IQ is niet het enige criterium dat aangeeft of iemand wel of niet hoogbegaafd is. Er liggen ook een aantal persoonlijkheidskenmerken hier aan te grondslag. Google er maar op, is best eea over te vinden. Als je het tenminste wilt weten...
ik vind iemand voor leugenaar uitmaken niet op de man spelen, het kan een simpel feit zijn.quote:
[..]
Neen. Hij raakte hier overduidelijk getriggerd, hetgeen ik je reeds heb uitgelegd. Het inlevingsvermogen van Balk komt m.i. niet in de buurt van Bos en Halsema.
Ik vind Balkenende ook achterbaks hoor. Niet 1 keer....
[..]
Nee, Bos diende hem meteen van repliek. En terecht, want Balkenende vond het kennelijk eenvoudiger om het op de persoon van Bos te spelen dan inhoudelijk te reageren. Overigens ging het hier over ontslagrecht en Balkenende duidelijk demonstreerde hoe hij 180 graden was omgedraaid met zijn standpunt.
Ter verduidelijking:
Balk: eerst tegen versoepeling ontslagrecht. ( zie ook stemwijzer)
Balk: in het de debat blijkt hij nu wel voorstander
Wie is hier een windvaantje?![]()
nee, dat verwacht ik niet. ik verwacht al helemaal niet zo'n schaapachtige (en extreem hypocriete) oproep in de cameraquote:[..]
Jij verwacht dat iemand in de oppositie het voor een premier gaat opnemen??? Laat mij niet lachen, he![]()
volgens mij heeft geen enkele premier zo ongelovelijk veel bagger van de linkse media over zich heen gekregen en is hij daar buitengewoon kalm onder gebleven. dat heet karakter.quote:En wie niet tegen de hitte kan, moet maar niet in de keuken staan.....
Als hij daar niet tegen kan, dan moet hij vooral maar niet opnieuw premier worden...
het was de meest genante politieke actie die ik ooit in mijn korte leven gezien heb.quote:[..]
Kom op. Maak er geen drama van. Je blaast het wel erg op hoor. Het is een verstrekt normaal verschijnsel in het heetst van de strijd. Het ging vroeger er soms ook erg heet van langs.
ik stel slechts vast dat 1 van de acteurs buitengewoon onsympathiek en achterbaks is.quote:En nou niet doen alsof het nu allemaal door Bos komt. Ze spelen allebei een toneelstuk, maar het lijkt mij overbodig om het jou te moeten vertellen. Je bent slim genoeg om daar net zoals ik daar dwars door heen te kijken.
Niets aan de hand dus.
Ja laser-ogen. Enge man ja.quote:Op maandag 6 november 2006 12:31 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
toen was ik 10 en vond ik dat Brinkman enge ogen had.
Zeker geen 80%. Hoef ik niet op te zoeken.quote:als je dan een volledig beeld wil krijgen mag je ook even opzoeken hoeveel procent van de belasting van de rijkste 20% afkomt.
Nee, de hoogste inkomens, immers die kunnen maximale 52 % (toptarief) aftrekken.quote:verder profiteren midden-inkomens relatief het meest van HRA.
Het overheidsbeleid heeft verschil tussen arm en rijk wel verder vergroot. De rijkeren zijn onder Balkenende wel degelijk beter af geweest.quote:dat rijken 10% rijker worden HEEFT NIKS MET DE OVERHEID TE MAKEN. Dat betekent dat die mensen harder of slimmer werken dan mensen die niet 10% rijker zijn geworden.
Bron? De AB's lieten iets anders zienquote:.
[..]
het cpb was duidelijk over de realiteit van de pvda plannen: op naar een failliet Nederland.
Iemand van oneerlijkheid betichten midden in een (radio) debat is niet echt kiesquote:Ikvind iemand voor leugenaar uitmaken niet op de man spelen, het kan een simpel feit zijn.
Hoge bomen vangen veel wind. Als je met omstreden beleid komt, dan moet je ook de klappen kunnen vangen.quote:volgens mij heeft geen enkele premier zo ongelovelijk veel bagger van de linkse media over zich heen gekregen en is hij daar buitengewoon kalm onder gebleven. dat heet karakter.
Wat is er sympathiek aan om iemand voor oneerlijk uit te maken ipv inhoudelijk te reageren?quote:ik stel slechts vast dat 1 van de acteurs buitengewoon onsympathiek en achterbaks is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |