quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:20 schreef wyccie het volgende:
Is Berk weer zijn hondje aan het uitlaten?
Lief hondje heeft Berkery...quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:20 schreef Berkery het volgende:
In welke 'stad' is dit lugubere tafereel op de foto gezet?
Jah. Toch leuk, zowel hij als het Koekiemonster hebben dezelfde ogen...quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:46 schreef doeka het volgende:
Marty Feldman?>
Slaap lekkerquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik weet 't niet. Ik ga naar m'n vlooienbunker.
Kijken of m'n vriendin koude voeten tegen haar rugje leuk vindt.
Niet na vijf minuten al in paniek raken.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:56 schreef doeka het volgende:
Ok, dan laat ik 'm staan; volgens mij is er niemand meer.
quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:58 schreef Yurithemaster het volgende:
Doe maar een nieuw schepnetje
Da Vinci Code en Bernini Mysterie, verder geen ideequote:Op maandag 23 oktober 2006 02:07 schreef Yurithemaster het volgende:
Noem de vier boeken van dan brown
2 goed nog 2 te gaanquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Da Vinci Code en Bernini Mysterie, verder geen idee
Kan ookquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens mij is de vraag niet te moeilijk, maar weten de mensen die nu wakker zijn het gewoon niet
quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nancy Reagan, met Ronald Reagan in de kist?
Dick bruna?quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hm nu moet ik een vraag verzinnen...
Wie maakt de boeken van Dikkie Dik?
quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:26 schreef WooZ het volgende:
Zo, binnen een week heel seizoen 1 van prison break gezien
ik zeg: tvp
ik klik nu net de dvd met S2E1-4 aanquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:30 schreef erkel het volgende:
[..]
En dan heb je nog 7 afleveringen van seizoen 2 te gaan en kun je dinsdagmorgen aflevering 8 binnenhalen
![]()
Prison Break addiction alertquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:34 schreef WooZ het volgende:
[..]
ik klik nu net de dvd met S2E1-4 aan![]()
gelukkig heb ik geen tentamen dit blok
Ik had het bijna net zo erg. Eerste 3/4 afleveringen via RTL5 gezien en toen vond ik het te spannend worden en binnen erg korte tijd zo'n 10 afleveringen gekeken die al waren uitgezonden in de VS.quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:26 schreef WooZ het volgende:
Zo, binnen een week heel seizoen 1 van prison break gezien
ik zeg: tvp
Mooi zo, 2 tussenweekjes zijn al weer voorbij. Helaas zit er over 5 afl een wat groter gat tussen ivm de playoffsquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:30 schreef erkel het volgende:
[..]
En dan heb je nog 7 afleveringen van seizoen 2 te gaan en kun je dinsdagmorgen aflevering 8 binnenhalen
![]()
Ik reken het goed, al is het Jet Boeke (zonder n)quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:52 schreef WooZ het volgende:
mevr. jet boeken?
Ik ook, maar ik weet het niet 100% zeker.quote:Op maandag 23 oktober 2006 03:05 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik gok op zelda
Weer gegoocheld?quote:Op maandag 23 oktober 2006 08:38 schreef Homdeck het volgende:
![]()
edit: sorry ik liet me even gaan. heb net teruggelezen over jayhawk
laat ik zeggen dat hij de schijn aardig tegen heeft.quote:
Nahja, gisteren wist hij wel mijn Donna Tartt plaatje. Dus hij weet wel iets. Maar misschien is ie verslaafd aan google. Ik weet het niet. Ik snap in ieder geval niet waarom hij blijft terug komen, niemand mag hem en niemand vertrouwd hem nog.quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:09 schreef Nembrionic het volgende:
Is dat allemaal in het vorige deel gebeurt? Of langer geleden? Want dan ga ik me even inlezen
Ennuh...kloontjes aanmaken heeft geen zin. De sukkel googled omdat 'ie blijkbaar niet KÁN spelen zonder Google. Dan kan hij dat ook niet onder een andere naam.
Als ie nou eens met een goede verklaring zou komen voor de eerste keer dat we hem duidelijk op google betrapten, maar dat doet ie ook niet.quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:16 schreef Nembrionic het volgende:
Even inlezen
Ja ik snap ook niet waarom hij terug blijft komen en zich elke keer weer "verdedigd".
Neleos +1quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:36 schreef Neleos het volgende:
Rene Diekstra?
Mooie avatarquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
The Doors. Maar heb geen tijd voor een nieuwe vraag...
RoofingBurner + 1quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:55 schreef RoofingBurner het volgende:
The Who.
Dat gebeurt inderdaad wel. Alleen denk ik dat voor sommige personen de tranen snel op zijn.quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:09 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Een plaats om gezamelijk in huilen uit te barsten
Cryo heeft te maken met stikstof, daar kan je inderdaad mensen mee martelen. Maar op de mensen/dieren waar dit geval op doelt heeft martelen weinig zin meer.quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:13 schreef Neleos het volgende:
Een martelcentrum?
..om ze later te doen 'verpoederen'?quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:16 schreef Berkery het volgende:
Een plek waar ze mensen/dieren invriezen?
Juist, da's het juiste antwoord. Goed geredeneerd. Het is de tegenhanger van een crematorium. Bij mijn broer hebben ze een prototype gemaakt en gaan ze eerdaags een 'proef' nemen. In andere landen worden cryotoriums al langer gebruikt. Veel milieuvriendelijker, goedkoper enz.quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:17 schreef Berkery het volgende:
[..]
..om ze later te doen 'verpoederen'?
Ohja, Animals jaquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:40 schreef cafca het volgende:
Huppeldepup Power Station, bekend van de hoes van Animals van Pink Floyd
Battersea Powerstation it isquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:40 schreef cafca het volgende:
Huppeldepup Power Station, bekend van de hoes van Animals van Pink Floyd
Toch welquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:50 schreef ChopperMick het volgende:
Is dat niet Dodewaard?
Ben er één keer geweest dus weet helaas waar ik het over heb. Ben er toen wel ernstig dronken geworden maar dat was voornamelijk als verdoving voor de ellende van vretende en zuipende mensen die je de hele tijd ziet (er is voor betaald dus vreten!)quote:Op maandag 23 oktober 2006 11:02 schreef Homdeck het volgende:
Ik heb me best vermaakt in preston palace![]()
Neleos +1quote:Op maandag 23 oktober 2006 11:08 schreef Neleos het volgende:
postma
ik heb me niet met het eten bezighouden. Ben er een keer met een personeelsreis geweest en we hebben eigenlijk van 5 tot sluitingstijd in die "bootkroeg" gezeten. Daarna zijn we naar de taxi gekropen.quote:Op maandag 23 oktober 2006 11:08 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
Ben er één keer geweest dus weet helaas waar ik het over heb. Ben er toen wel ernstig dronken geworden maar dat was voornamelijk als verdoving voor de ellende van vretende en zuipende mensen die je de hele tijd ziet (er is voor betaald dus vreten!)
Is wel een vulkaan en het hoogste punt van het eilandquote:Op maandag 23 oktober 2006 23:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Fuji?
Hoop dat avatar voorlopig niet nodig te hebben.. weet trouwens vrij zeker dat mijn antwoord goed was. En weet ook vrij zeker dat Fok technisch kut is. (prutsers!quote:Op maandag 23 oktober 2006 23:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Leuke avatar, Macando.
Geen idee van wie die stem is.
goedemorgenquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:07 schreef Yurithemaster het volgende:
Noem de vier boeken van dan brown
doe maar nietquote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:48 schreef Jayhawk het volgende:
tvp
quote:Op maandag 23 oktober 2006 23:21 schreef Homdeck het volgende:
Wie hoor je vaak op de radio "interpolis glashelderrrrrr" zeggen?
volgens mij van die boekenwurm die altijd naar adem hapt om zijn zin af te maken.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:00 schreef Homdeck het volgende:
deze staat ook nog open
heb nog geen goed antwoord gezien.
[..]
Joost Prinsenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb die presentator van 'Met het mes op tafel' in gedachte, maar ben zijn naam kwijt.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:00 schreef Homdeck het volgende:
deze staat ook nog open
heb nog geen goed antwoord gezien.
[..]
(glashelderrr)
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Verrek, nu zie ik het ook!
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Verrek, nu zie ik het ook!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:19 schreef macondo het volgende:
[..]Is Ross niet goed dan? Die boekenkerel? Die bolle?
Oh nee, dat is Martin Ross?
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:25 schreef Yurithemaster het volgende:
urukwai of hoe je hoe je het ook schrijft![]()
Ach, jouw schrijfwijze levert toch nog 211 Google-hits op hoor!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:25 schreef Yurithemaster het volgende:
urukwai of hoe je hoe je het ook schrijft![]()
quote:
dat dusquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:32 schreef Soempie het volgende:
mylou achter de bar en martin achter de piano
idee van macondo hoorquote:
Berkery +1quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:37 schreef Berkery het volgende:
David Attenborough
Nou zo ongeveerquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En, al afkikverschijnselen?
hij was de T rexquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:52 schreef WooZ het volgende:
hij had een gastrolletje?
Hij heeft een dino programma gemaakt?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:55 schreef Berkery het volgende:![]()
Hij heeft niks met de film te maken, hij heeft slecht een link met die film![]()
ik heb mezelf in slaap moeten huilenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:04 schreef Neleos het volgende:
Ah. Ik heb jullie zo gemist de afgelopen 2 dagen![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:04 schreef Neleos het volgende:
Ah. Ik heb jullie zo gemist de afgelopen 2 dagen![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:05 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik heb mezelf in slaap moeten huilen![]()
awwwquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:05 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik heb mezelf in slaap moeten huilen![]()
doe maarquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:10 schreef macondo het volgende:
Laten we maar een nieuwe vraag doen... Berkery presteert het wederom om een vraag goed te beantwoorden, en vervolgens te vertrekken
hawaii_tim gaat er met het punt vandoorquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hij heeft die films gezien?
Maar wij willen niet met je spelen, dus hou je vragen en antwoorden maar bij je.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:13 schreef Jayhawk het volgende:
Heb er een liggen hier.
Yes!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
hawaii_tim gaat er met het punt vandoor![]()
wij is niet iedereenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:17 schreef macondo het volgende:
[..]
Maar wij willen niet met je spelen, dus hou je vragen en antwoorden maar bij je.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:16 schreef Yurithemaster het volgende:
Gangs of new york?
Yuri, ff kijken of het goed is en puntjes geven??quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
goedemorgen
ik ga ff deze vraag inkoppen (heb ze allemaal en wacht al tijden op z'n volgende boek)
- Bernini Mysterie
- Juvenalis Dilemma
- Da Vinci Code
- Delta Deceptie
(ik wil wel een plaatje van m'n boekenkast posten hoor, als jullie me niet geloven![]()
![]()
![]()
)
Jeejquote:
Algemene Kennis Quiz Deel 356quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Yuri, ff kijken of het goed is en puntjes geven??
en ik vind dat macondo gelijk heeft
Joh, niet zo gefrustreerd. Er zijn meer dingen dan Fok! natuurlijk.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:10 schreef macondo het volgende:
Laten we maar een nieuwe vraag doen... Berkery presteert het wederom om een vraag goed te beantwoorden, en vervolgens te vertrekken
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Algemene Kennis Quiz Deel 356![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Joh, niet zo gefrustreerd. Er zijn meer dingen dan Fok! natuurlijk.
Ben niet gefrustreerd hoor en ik mag Berkery graag. Maar ik ga niet zitten wachten tot meneer klaar is met zijn lunch...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Joh, niet zo gefrustreerd. Er zijn meer dingen dan Fok! natuurlijk.
nooit! stelletje conservatievenquote:
Tja, ik had niet gedacht dat de vraag een kwartier open zou staan, en ik heb geen zin in koude soep.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:26 schreef macondo het volgende:
Ben niet gefrustreerd hoor en ik mag Berkery graag. Maar ik ga niet zitten wachten tot meneer klaar is met zijn lunch...
dan heb ik het punt niet hoorquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:33 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik zit te tijvelen of ik Etcetera het punt geef want ze zit er wel heel dicht maar het is nog niet helemaal goed
Geef het punt maar., we hebben alle andere mogelijkheden wel gehad inmiddels..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:33 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik zit te tijvelen of ik Etcetera het punt geef want ze zit er wel heel dicht maar het is nog niet helemaal goed
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:33 schreef LangeTabbetje het volgende:
De speaker van het Huis van Afgevaardigden ?
De speaker is de voorzitter dacht ikquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:35 schreef Etcetera het volgende:
wat is het? die speaker? of is dat de voorzitter
Ach, de soep wordt toch nooit zo heet gegeten als deze wordt opgediend.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:33 schreef Berkery het volgende:
Tja, ik had niet gedacht dat de vraag een kwartier open zou staan, en ik heb geen zin in koude soep.
De soep is de kool niet waardquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ach, de soep wordt toch nooit zo heet gegeten als deze wordt opgediend.
Voor iemand die pretendeert veel te weten maak je toch verdacht veel fouten op het gebied van spelling en grammatica.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:45 schreef Jayhawk het volgende:
zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten, kunnen de mensen die zich aangesproken voelen nog wat van leren van dit gezegde
AKQ is snel typen met veel foutenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Voor iemand die pretendeert veel te weten maak je toch verdacht veel fouten op het gebied van spelling en grammatica.
Ik had nog een vraag openstaanquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:48 schreef Yurithemaster het volgende:
Wie heeft er nog een nieuwe vraag want LangeTabbetje is ook al weer een tijdje weg
Dribbel, maar ik wens geen punt van jou te ontvangen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:50 schreef Jayhawk het volgende:
Wie is dit?
[[url=http://82.94.225.138/~imagehost/thumbs/tn_un573439.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:49 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
AKQ is snel typen Googlen met veel fouten
quote:
dat new kids on the block fout isquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:57 schreef Nesle het volgende:
Zeg maar even dat new kids on the block fout is. Want dan kan ik uit mn fantasiewereldje stappen
Ik dacht dat hij uit MTV revenge of the boyband kwam. Daarom kwam ik ook op New kids on the blockquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:57 schreef Etcetera het volgende:
ik weet hetn iet, alhoewel die meest rechtse me wel bekend voorkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |