En voor de slimme dames hoef je idd niet te komen:quote:Op zondag 5 november 2006 22:11 schreef reem het volgende:
@Hom3r: Als het voetbal niet om aan te zien is ga je op andere dingen letten...
Dat ze niet gewoon lekker een paar kinderen op goal laten schoppen in de rust begrijp ik sowieso niet.quote:Op maandag 6 november 2006 01:13 schreef reem het volgende:
Ja dat was idd schitterend
Wat een quiz: "BnnNecOnderwegnaarmorgenquiz"... :S
quote:Op zondag 5 november 2006 22:33 schreef Mark het volgende:
[..]
En voor de slimme dames hoef je idd niet te komen:
"Op welk continent zijn ze nog nooit geweest?" "Euh, de Eiffeltoren?"
![]()
![]()
quote:Bizimana zegt NEC af en wil bij Veendam blijven
7/11/2006 14:17
In tegenstelling tot zijn aanvalspartner Marnix Kolder, die in de winterstop naar FC Groningen vertrekt, blijft Kassim Bizimana BV Veendam trouw. De twintigjarige spits uit Burundi wil zijn aflopende contract verlengen.
Bizimana staat in de schijnwerpers doordat hij dit seizoen in de Jupiler League al acht keer heeft gescoord. NEC meldde zich bij de aanvaller, maar die ziet een transfer naar Nijmegen niet zitten. Bizimana wil niet het risico lopen op de bank te belanden. Bij Veendam is hij verzekerd van een basisplaats.
Wat een ambitie...quote:Bizimana wil niet het risico lopen op de bank te belanden. Bij Veendam is hij verzekerd van een basisplaats
heerlijk. lekker voetbal kijken en zeiken en zeuren over het vertoonde spel.quote:Op maandag 6 november 2006 10:43 schreef Posdnous het volgende:
[..]
.
Was het leukste van de wedstrijd.
Hoewel we ons op de tribune met hele rijen samen wel weer ouderwets vermaakten met een hoop genuil.
Prima countergoaltje toch, altijd maar zeurenquote:Op donderdag 9 november 2006 13:26 schreef NMGN23 het volgende:
Die ¤2,95 aan Talpa is mijn slechtste investering in jaren geweest![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 00:38 schreef RayMania het volgende:
Eigenlijk zou de TT nu moeten worden veranderd in 90+2' Dijkhuizen 1-1 (pen).
Ik ga ze niet dissen of iets hoor ik lachte alleen maar om die grap , want als je Talpa zag was het zeker geen penalty op Kralingen , dus beide gelderse clubs zijn daar genaaid.quote:Op zondag 12 november 2006 00:53 schreef DeVinger het volgende:
Ga als Vitessenaar (met alléén maar tegengoals in de extra tijd) hier nou niet lopen dissen
al is deze wel lullig idd![]()
Dat zal wel meevallen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:46 schreef DeVinger het volgende:
Duur salaris lijkt me
Dus niet !quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:49 schreef Elvislives het volgende:
Moet een makkelijke overwinning voor NEC zijn, onder leiding van Boutahar...als die speelt.
Hoezo zondequote:Op zaterdag 18 november 2006 22:15 schreef DeVinger het volgende:
Jezus wat valt NEC weer ver terug![]()
Zonde dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |