Ik meen dat de resultaten 'op het moment' toch wel aardig zijn met 9 punten uit 3 duelsquote:Op zondag 10 december 2006 00:42 schreef DeVinger het volgende:
Boeien of het goed is, NEC moet blij zijn dat ze de punten pakken op het moment en tegen een club als Utrecht.
de sjonnies / roos in je blonde harenquote:Op zondag 10 december 2006 00:38 schreef Stienjoo het volgende:
De verdedigers maakten vandaag het verschil, ook in aanvallend opzicht. Heerlijk weer even mee blèren met de stadiontune bij een doelpunt..
Iemand enig idee of deze tune een naam heeft of waar ik hem kan vinden? Kan ik thuis nog even nagenieten![]()
op papier wellicht ...quote:Op zondag 10 december 2006 00:51 schreef endr0me het volgende:
RKC uit, moet toch te doen zijn !
Klopt, met name Niedzilan speelt te vaak de Stervende Zwaan ipv die bal in het net leggenquote:Op zondag 10 december 2006 09:43 schreef -J-D- het volgende:Nu de verdedigers scoren, vergeten we even dat de spitsen weinig kansen kregen. De kansen die ze kregen gingen jammerlijk mis.
Je snapt toch wel wat ik bedoel, met jullie reeks van 1 punt tegen Sparta, Excelsior en Willem II.quote:Op zondag 10 december 2006 00:44 schreef Stienjoo het volgende:
[..]
Ik meen dat de resultaten 'op het moment' toch wel aardig zijn met 9 punten uit 3 duels![]()
Mooi, goed om te zien dat mijn stadgenoten weer met het hoofd omhoog lopen.quote:Op zondag 10 december 2006 12:02 schreef hoM3r het volgende:
Oke, na de crisis gaan we inmiddels weer gewoon Europa in, zo opportunistisch moet je ook wel zijn.
Dat heet cynismequote:Op zondag 10 december 2006 22:34 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Mooi, goed om te zien dat mijn stadgenoten weer met het hoofd omhoog lopen.
Ik ben dan ook geen stadsgenoot meer, wij schijnen sowieso wat vaker met het hoofd omhoog te lopenquote:Op zondag 10 december 2006 23:00 schreef DeVinger het volgende:
De waarheid is het iig niet idd, althans, voor het deel waarmee ik in aanraking kom.
Amsterdammerquote:Op zondag 10 december 2006 23:04 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen stadsgenoot meer, wij schijnen sowieso wat vaker met het hoofd omhoog te lopen![]()
Beginnen jullie ook al op PSV te lijkenquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:00 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Belangrijke 3 punten vanavond, maar heel goed was het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |