Let er dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd :\').
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken ipv te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht. :\').
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd :\').
Toch maar wel, omdat je zo\'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Het hoeft niet in de OP ofzo ( :\'). ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
Foeiquote:
quote:
Dribbel_ dusquote:
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:53 schreef remlof het volgende:
[..]
ja perfect! dan weet men tenminste wat er van jouw bijdrage te verwachten valt
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:55 schreef TwyLight het volgende:
ben ik leuk ?
Dood aan Scheveningen... dood zeg ik!!!!!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Die Pieren vallen aan, whaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh godverdomme, kut pier
kut scheve ningen!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dood aan Scheveningen... dood zeg ik!!!!!
Jij ookquote:
We denken er nog ff over naquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:55 schreef TwyLight het volgende:
Is dit topic leuk?
'K weet een veul leukere badplaats !quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dood aan Scheveningen... dood zeg ik!!!!!
Neeheej...dood moet hetquote:
Egmond aan Zeequote:Op maandag 23 oktober 2006 00:57 schreef BeeDee het volgende:
[..]
'K weet een veul leukere badplaats !![]()
Nahjaquote:
Trusten ook voor jouquote:
quote:
Das keiver weg voor een dagje strand hoorquote:
Rook ze !!!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:59 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]dankje!
ik ga morgne op wereldreis door NL!
Vergeet niet om Zaanstad aan te doenquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:59 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]dankje!
ik ga morgne op wereldreis door NL!
Voor jou wel !quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das keiver weg voor een dagje strand hoor
je wilt me gewoon ontmoetenquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vergeet niet om Zaanstad aan te doen
Dan pas heb je de wereld gezien
Ik mag gewoon stoer doen nuquote:
quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik mag gewoon stoer doen nu![]()
Het was wel de thuishaven van een hond van me.quote:
Het was wel erg doorzichtig hé?quote:
quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het was wel erg doorzichtig hé?
quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het was wel de thuishaven van een hond van me.
Borssele en de kerncentrale zijn toch in Zeeland?
Hihi... gekkiequote:
HoIquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:04 schreef Sebasser het volgende:
Hoi
Weet ik plots weer Goeree Overflakkeequote:Op maandag 23 oktober 2006 01:04 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Maar ik zit op het eiland die het dichtst aan Zuid-Holland grenst...Schouwen-Duiveland
![]()
![]()
Da's Zuid-Hollandquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Weet ik plots weer Goeree Overflakkee
Dat weet jij heul nietquote:
Ook ja... ik doe dubbelopquote:
Het blijft in de buurtquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:07 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Da's Zuid-HollandDat zijn Zeeuwen wannabe's
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het blijft in de buurt
Zunige Zeeuw
Daar kom ik dan nog goed mee wegquote:
Het spreekt nauwelijks.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:12 schreef SeaOfLove het volgende:
stom-topic
Klopt, nu nog 64.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:13 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, mischien...maar dan heb ik 65 + in m'n hoofd..en da's niet zo...![]()
![]()
quote:
Klopt... maar toch heeft Baggertje wel gelijkquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:13 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, mischien...maar dan heb ik 65 + in m'n hoofd..en da's niet zo...![]()
![]()
quote:
Niet met die 64 danquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Klopt... maar toch heeft Baggertje wel gelijk
ik sla even overquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:13 schreef Sebasser het volgende:
SoL, neuken?
Selectief hoofdpijn ofzo?quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik sla even over....tenzij TwyLight of Fiets er zijn
Ik zeg niet dat je geen oma kan zijn onder de 65... mijn moeder is 53...en omaquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Klopt... maar toch heeft Baggertje wel gelijk
Rot op kleuter, ga rukken op die TV reclames en val dan eens in slaap of zoquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:15 schreef KaMo het volgende:
even TVP'en om stoer te doen in myat
quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Rot op kleuter, ga rukken op die TV reclames en val dan eens in slaap of zo
quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik was met 42 al omaquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:16 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je geen oma kan zijn onder de 65... mijn moeder is 53...en oma![]()
![]()
De handen Dribbel_ de handen.quote:
Altijd goedquote:
Neuh... ik was ietwat vroeg met kidsquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
omg, dochter zwanger op der 13de of zo?
Je mag opblijven?quote:
* Kluifje voor Dribbel_quote:
Je staat stijf van de pillen wil je zeggen ?quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:23 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nou....het...het..is meer dwangmatig
![]()
![]()
Ik sta ook stijf, alleen dan van SOLquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je staat stijf van de pillen wil je zeggen ?![]()
Heeejjjj, Fok! is momenteel mijn drugquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je staat stijf van de pillen wil je zeggen ?![]()
Je hebt iets met de nacht?quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:23 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nou....het...het..is meer dwangmatig
![]()
![]()
Ja en ik sta stijf Voor SOLquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik sta ook stijf, alleen dan van SOL![]()
Hou je niet meer van mij?quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:25 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Heeejjjj, Fok! is momenteel mijn drugEn PS
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:25 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Heeejjjj, Fok! is momenteel mijn drugEn PS
![]()
![]()
Stjf van teveel stijfsel in je wasmiddel jaquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja en ik sta stijf Voor SOL![]()
Meer is onmogelijk... jij bent HETquote:
quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Meer is onmogelijk... jij bent HET
Ow wacht... dit was niet tegen mij
quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:27 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hmm..hmmm...en met jou !![]()
laat me in die waan...
![]()
fiets eens even door dan kan ik het ook echt voelenquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja en ik sta stijf Voor SOL![]()
en terechtquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen zelfs in die waan mee gaat
Keep up the good workquote:
quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:28 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Zonder jou is NB geen NB !!!Gadverrr..
wat een geslijm
![]()
Heb ik gewoon steun van SOLquote:
*BeeDee helemaal warm krijgt*quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen zelfs in die waan mee gaat
SBS6?quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:30 schreef Sebasser het volgende:
Je verkeerd in dringend gevaar, je hebt snel een hete meid nodig.
Alarm fase 1
Ze wachten al op je.
09060112.
Wanneer zal het heet worden?quote:
Alleen in het weekend.quote:
Kliekjesvormingquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ook altijd dezelfde hè!
Ah ik meng me er even inquote:
Wat onbeschoft, vergat ik zomaar hooi te zeggenquote:
Nou, dat duurt niet lang meer en trouwens...het is in het algemeen heel warm in NB momenteel !quote:
Valt het opeens stukken minder opquote:
Aan m'n ava zal he tniet liggenquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Valt het opeens stukken minder op
Ik weet dat de opvoeding minimaal is tegenwoordigquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wat onbeschoft, vergat ik zomaar hooi te zeggen
Hoooi
Je zei: hoooi... en nu moet ik aan SiemeN denken dusquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wat onbeschoft, vergat ik zomaar hooi te zeggen
Hoooi
Aandachtshoer die je bentquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Aan m'n ava zal he tniet liggen
Jij bent echt trots hè ? Je hebt ervoor moeten knokken !quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Aan m'n ava zal he tniet liggen
Ik ben vooral gevoed.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik weet dat de opvoeding minimaal is tegenwoordig
Maar jij hebt iig wel wat meegekregen
Can you feel it?quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:34 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nou, dat duurt niet lang meer en trouwens...het is in het algemeen heel warm in NB momenteel !![]()
Hij is leuk voor eventjes, na een tijdje ben ik helemaal zat met dat dingquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:36 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Jij bent echt trots hè ? Je hebt ervoor moeten knokken !![]()
![]()
Ohquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je zei: hoooi... en nu moet ik aan SiemeN denken dus![]()
En nu weeg je zo een kilootje of 100?quote:
Het eind van het jaar gaat ie niet redden dus...quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hij is leuk voor eventjes, na een tijdje ben ik helemaal zat met dat ding
Mwah, 85quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En nu weeg je zo een kilootje of 100?
Eindevan de week is twijfelachtig.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:38 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Het eind van het jaar gaat ie niet redden dus...![]()
Met een lengte van 1.97 is dat best behoorlijkquote:
Kleintje.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Met een lengte van 1.97 is dat best behoorlijk
Dat scheelde maar een paar procentjesquote:
quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
BUP!quote:
Jij bent echt lang.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je valt op lange mannen?quote:
Dank je voor de mededelingquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:40 schreef Sebasser het volgende:
Ik liet net een scheet, en hij rook naar pizza hawaii
quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:40 schreef Sebasser het volgende:
Ik liet net een scheet, en hij rook naar pizza hawaii
Ze struikelen meestal over mijquote:
Pizza hawaii.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:41 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Maarrreehhhh...wat heb je gegeten dan ?
![]()
![]()
En de jouwe is?quote:
Ik kijk wel waar ik loopquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ze struikelen meestal over mij
Butapihquote:
quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je let op de kleintjes?quote:
Direct en indirectquote:
Ukkepukquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ben een centimeter of 3 korter dan hij is..
Of letterlijk of figuurlijk.quote:
Waren alle mannen maar zoals SiemeN.......quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je zei: hoooi... en nu moet ik aan SiemeN denken dus![]()
Mooi je bent een oppassend iemandquote:
ikke ook denkquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:38 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Het eind van het jaar gaat ie niet redden dus...![]()
Gaarne,quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mooi je bent een oppassend iemand
schoenmaat?quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Maar ik ben ergens anders een stuk groter
Het moest er een keer van komen. Anders kom ik nooit aan m'n daggemiddeldequote:Op maandag 23 oktober 2006 01:45 schreef TwyLight het volgende:
Dark_Angelus, eindelijk alle moed bij elkaar geraapt en de lurk drempel overgestapt zie ik?
FIPO FOR TEH PWN![]()
![]()
Daar doe ik ook alles voorquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het moest er een keer van komen. Anders kom ik nooit aan m'n daggemiddelde![]()
nog 2 dan is het wel weer mooi geweestquote:
28502 is dus het sluitstuk?quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
nog 2 dan is het wel weer mooi geweest
Nou?quote:
Ik was alweer andere topics tegengekomenquote:
Auquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:49 schreef Sebasser het volgende:
Kick
Je gaat er gewoon overheenquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik was alweer andere topics tegengekomen
Sebasser?quote:
Jaquote:
Waarom boos?quote:
je bent te langzaam!quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:53 schreef PrintScreen het volgende:
Ik maar mijn best doen voor een kwartet en dan post iedereen er maar tussendoor
Pluk een roosquote:
*mouwen weer afrolt*quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:53 schreef PrintScreen het volgende:
Ik maar mijn best doen voor een kwartet en dan post iedereen er maar tussendoor
D_A heeft geen ruggengraatquote:
Gister zat ik verdomme gewoon lekker film te kijken met TV-out enzo en nu lukt het me gewoon niet om die troep werkend te krijgenquote:
Tegen mijn scheenbeenquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Schopt ie je nou ?!*mouwen opstroopt*
Jullie zieken gewoonquote:
Oh je bent domquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gister zat ik verdomme gewoon lekker film te kijken met TV-out enzo en nu lukt het me gewoon niet om die troep werkend te krijgenAlles staat goed ingesteld maar het wil gewoon niet
![]()
Echt zown gevoel van GVD ben ik nou zo dom![]()
je bent blondtquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gister zat ik verdomme gewoon lekker film te kijken met TV-out enzo en nu lukt het me gewoon niet om die troep werkend te krijgenAlles staat goed ingesteld maar het wil gewoon niet
![]()
Echt zown gevoel van GVD ben ik nou zo dom![]()
Daar gaat mijn heldgevoelquote:
quote:
Je zou het bijna gaan denken jaquote:
Jahquote:
Iets met een dvd, tv, out enzoquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik moet iets stuk maken
![]()
![]()
Your ass jaquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:57 schreef Sebasser het volgende:
Kicked!
Zeg !!!!! Blijf jij aan de gang !!!quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:57 schreef Sebasser het volgende:
Kicked!
Ik kan die kut film ook gewoon gaan branden maar ik kan er gewoon niet over dat het me niet luktquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Iets met een dvd, tv, out enzo
kan wel.
Give it to me babequote:
Welke film, dan zeg ik wel of ie goed is of nietquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik kan die kut film ook gewoon gaan branden maar ik kan er gewoon niet over dat het me niet lukt![]()
K ookquote:
De mijne ook.. maar ik doe alsof ik het niet hoorquote:
quote:Waarschuwing: de site die u wilt bezoeken, is mogelijk schadelijk voor uw computer!
Ga naar StopBadware.org voor meer informatie over malware en hoe u zichzelf hiertegen kunt beschermen.
Suggesties:
ga terug naar de vorige pagina en kies een ander resultaat.
probeer een andere zoekopdracht om de gewenste informatie te vinden.
Of u kunt doorgaan naar *******
advies geleverd door
The Departedquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Welke film, dan zeg ik wel of ie goed is of niet
Oh ik kan je ook een duwtje geven hoorquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De mijne ook.. maar ik doe alsof ik het niet hoor![]()
Klinkt als een kutfilmquote:
En ik ookquote:
Plot Outline: Two men from opposite sides of the law are undercover within the Boston State Police department and the Irish mafia, but violence and bloodshed boil when discoveries are made, and the moles are dispatched to find out their enemy's identitiesquote:
Hihi ik heb er lekker wel 1quote:
Voor of achteruit?quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh ik kan je ook een duwtje geven hoor
* PrintScreen rustig aan doetquote:
Samen achteruit!quote:
Troost je... ik bij verre na nietquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:05 schreef The_Terminator het volgende:
Hmm, bijna iedereen hier heeft een award zie ik
valt best mee....toch??quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:05 schreef The_Terminator het volgende:
Hmm, bijna iedereen hier heeft een award zie ik
Er hebben 2 mensen op je gestemdquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Troost je... ik bij verre na niet
ik had op jou gestemdquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Troost je... ik bij verre na niet
Je hebt mijn edit gemistquote:
Het hadden er 3 kunnen zij PS..sorryquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er hebben 2 mensen op je gestemd![]()
Ik ook op jouquote:
Das iig ietsquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er hebben 2 mensen op je gestemd![]()
best humor dnekquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:09 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je hebt mijn edit gemist
* PrintScreen tracht een voorstelling te maken hoe het zal zijn als in achteruit staat.
Ik had de award ook met jouw stem niet gehaaldquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:09 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Het hadden er 3 kunnen zij PS..sorry![]()
![]()
Zoiets als achterstevorenquote:
Aaah nummer 3quote:
oshiroquote:
* Surveillance-Fiets gaat ook zoquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:14 schreef PrintScreen het volgende:
Ben erover na aan het denken om af te taaien
terwijl je je toch goed profileert !quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik had de award ook met jouw stem niet gehaald
Ik denk erover.. wil niet zeggen dat ik ook echt weg gaquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:14 schreef PrintScreen het volgende:
Ben erover na aan het denken om af te taaien
quote:
Ja neeheeeequote:Op maandag 23 oktober 2006 02:15 schreef Cinch het volgende:
Ik ga zo naar bed.
1/4 inmiddelsquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:15 schreef oshiro het volgende:
[..]Mijn postcount is ook minder dan 1/3 van de jouwe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |