ikke ook denkquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:38 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Het eind van het jaar gaat ie niet redden dus...![]()
Gaarne,quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mooi je bent een oppassend iemand
schoenmaat?quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Maar ik ben ergens anders een stuk groter
Het moest er een keer van komen. Anders kom ik nooit aan m'n daggemiddeldequote:Op maandag 23 oktober 2006 01:45 schreef TwyLight het volgende:
Dark_Angelus, eindelijk alle moed bij elkaar geraapt en de lurk drempel overgestapt zie ik?
FIPO FOR TEH PWN![]()
![]()
Daar doe ik ook alles voorquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het moest er een keer van komen. Anders kom ik nooit aan m'n daggemiddelde![]()
nog 2 dan is het wel weer mooi geweestquote:
28502 is dus het sluitstuk?quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
nog 2 dan is het wel weer mooi geweest
Nou?quote:
Ik was alweer andere topics tegengekomenquote:
Auquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:49 schreef Sebasser het volgende:
Kick
Je gaat er gewoon overheenquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik was alweer andere topics tegengekomen
Sebasser?quote:
Jaquote:
Waarom boos?quote:
je bent te langzaam!quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:53 schreef PrintScreen het volgende:
Ik maar mijn best doen voor een kwartet en dan post iedereen er maar tussendoor
Pluk een roosquote:
*mouwen weer afrolt*quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:53 schreef PrintScreen het volgende:
Ik maar mijn best doen voor een kwartet en dan post iedereen er maar tussendoor
D_A heeft geen ruggengraatquote:
Gister zat ik verdomme gewoon lekker film te kijken met TV-out enzo en nu lukt het me gewoon niet om die troep werkend te krijgenquote:
Tegen mijn scheenbeenquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Schopt ie je nou ?!*mouwen opstroopt*
Jullie zieken gewoonquote:
Oh je bent domquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gister zat ik verdomme gewoon lekker film te kijken met TV-out enzo en nu lukt het me gewoon niet om die troep werkend te krijgenAlles staat goed ingesteld maar het wil gewoon niet
![]()
Echt zown gevoel van GVD ben ik nou zo dom![]()
je bent blondtquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gister zat ik verdomme gewoon lekker film te kijken met TV-out enzo en nu lukt het me gewoon niet om die troep werkend te krijgenAlles staat goed ingesteld maar het wil gewoon niet
![]()
Echt zown gevoel van GVD ben ik nou zo dom![]()
Daar gaat mijn heldgevoelquote:
quote:
Je zou het bijna gaan denken jaquote:
Jahquote:
Iets met een dvd, tv, out enzoquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik moet iets stuk maken
![]()
![]()
Your ass jaquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:57 schreef Sebasser het volgende:
Kicked!
Zeg !!!!! Blijf jij aan de gang !!!quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:57 schreef Sebasser het volgende:
Kicked!
Ik kan die kut film ook gewoon gaan branden maar ik kan er gewoon niet over dat het me niet luktquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Iets met een dvd, tv, out enzo
kan wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |