Let er dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd :\').
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken ipv te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht. :\').
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd :\').
Toch maar wel, omdat je zo\'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Het hoeft niet in de OP ofzo ( :\'). ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
Foeiquote:
quote:
Dribbel_ dusquote:
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:53 schreef remlof het volgende:
[..]
ja perfect! dan weet men tenminste wat er van jouw bijdrage te verwachten valt
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:55 schreef TwyLight het volgende:
ben ik leuk ?
Dood aan Scheveningen... dood zeg ik!!!!!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Die Pieren vallen aan, whaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh godverdomme, kut pier
kut scheve ningen!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dood aan Scheveningen... dood zeg ik!!!!!
Jij ookquote:
We denken er nog ff over naquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:55 schreef TwyLight het volgende:
Is dit topic leuk?
'K weet een veul leukere badplaats !quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dood aan Scheveningen... dood zeg ik!!!!!
Neeheej...dood moet hetquote:
Egmond aan Zeequote:Op maandag 23 oktober 2006 00:57 schreef BeeDee het volgende:
[..]
'K weet een veul leukere badplaats !![]()
Nahjaquote:
Trusten ook voor jouquote:
quote:
Das keiver weg voor een dagje strand hoorquote:
Rook ze !!!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:59 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]dankje!
ik ga morgne op wereldreis door NL!
Vergeet niet om Zaanstad aan te doenquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:59 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]dankje!
ik ga morgne op wereldreis door NL!
Voor jou wel !quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das keiver weg voor een dagje strand hoor
je wilt me gewoon ontmoetenquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vergeet niet om Zaanstad aan te doen
Dan pas heb je de wereld gezien
Ik mag gewoon stoer doen nuquote:
quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik mag gewoon stoer doen nu![]()
Het was wel de thuishaven van een hond van me.quote:
Het was wel erg doorzichtig hé?quote:
quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het was wel erg doorzichtig hé?
quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het was wel de thuishaven van een hond van me.
Borssele en de kerncentrale zijn toch in Zeeland?
Hihi... gekkiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |