Slaat om, maar het is ook een verkiezingstaktiek: kijk, wees maar niet bang, we denken echt nog wel aan Irak, we hebben zelfs iemand gestuurd om te kijken wat te doen!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:58 schreef Godslasteraar het volgende:
Taking Advantage of Our Defeat in Iraq
heb het niet meer zo gevolgd de laatste tijd, maar als ik nu weer eens een beetje rondlees slaat de stemming in de VS nu toch echt om. Zie ook de lezersreacties eronder.
je hebt het nu over de politiek neem ik aan, James Baker die nog even voor de verkiezingen moet redden wat er te redden valt. Ik bedoel eigenlijk de stemming in de pers, en de reacties die ik eronder zie staan. Niet een statitisch verantwoorde steekproef uiteraard, maar toch..quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:59 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Slaat om, maar het is ook een verkiezingstaktiek: kijk, wees maar niet bang, we denken echt nog wel aan Irak, we hebben zelfs iemand gestuurd om te kijken wat te doen!
Maar dat heeft met elkaar te maken. Natuurlijk, het sijpelt meer door, maar omdat Baker gaat, durft de pers het ook en tegelijkertijd, omdat de pers het durft, gaat Baker. Kip-ei-gedoe. Laten we in ieder geval wel wezen: de pers in Amerika is laf (hier is het niet veel beter, denk ik).quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:06 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
je hebt het nu over de politiek neem ik aan, James Baker die nog even voor de verkiezingen moet redden wat er te redden valt. Ik bedoel eigenlijk de stemming in de pers, en de reacties die ik eronder zie staan. Niet een statitisch verantwoorde steekproef uiteraard, maar toch..
Tja, idd, daar lijkt het wel een beetje op. De pers in de VS heeft natuurlijk ook vrolijk mee getrompettert met de neo-cons, en heeft zelf dus óók boter op het hoofd. Al die columnistjes die nu een ommezwaai moeten maken, in de hoop dat men zich niet al teveel herinnert van oudere columns. Hoe zou het Thomas Friedman vergaan, zijn de komende 6 maanden nu bepalend wat betreft de exit-strategie?quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:07 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Maar dat heeft met elkaar te maken. Natuurlijk, het sijpelt meer door, maar omdat Baker gaat, durft de pers het ook en tegelijkertijd, omdat de pers het durft, gaat Baker. Kip-ei-gedoe. Laten we in ieder geval wel wezen: de pers in Amerika is laf (hier is het niet veel beter, denk ik).
interessant filmpje trouwensquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:19 schreef tvlxd het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=jiTCtAbmA_M&eurl=
Het benadrukt nog maar eens dat het getal ban 655.000 helemaal niet zo absurd is.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:32 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
interessant filmpje trouwens
http://www.washingtonpost(...)AR2006102101050.htmlquote:They met on the House floor. He was a 16-year-old political junkie, dressed in the drab navy blazer and gray slacks of a congressional page, rushing phone messages to the members he served. Rep. Mark Foley was tanned and charismatic, a successful politician in his mid-40s willing to joke with him between votes.
They talked perhaps a dozen times. Then at his page graduation ceremony that June, in 2002, he was excited when Foley appeared, uninvited, and dictated his personal e-mail address for the boy to jot in his memory book. "I started contacting him right away," the young man recalled. "I knew a congressman that I . . . talked to online. That was pretty cool."
The messages were innocent at first. But after the young man moved home, he recalled, Foley started asking about "my roommates, if I ever saw them naked." Within months, the congressman was dangling a job offer, "because I was a hot boy," he said. Two years later, when he contacted Foley for advice on D.C. hotels, the congressman wrote back: "You could always stay at my place. I'm always here, I'm always lonely, and I'm always up for oral sex."
Naar foto's uit de nieuwste Basshunter-video te kijken, terwijl het feit dat de levensverwachting in Afrika dramatisch is gedaald middels grafieken op een Franse zender aan hem voorbijtrekt?quote:Op maandag 23 oktober 2006 04:09 schreef Apropos het volgende:
Welke kneus zit er nu nog op het forum?
Ach.quote:Op maandag 23 oktober 2006 04:09 schreef Apropos het volgende:
Welke kneus zit er nu nog op het forum?
Dat zijn tenminste zinnen die je een dag lang staande kunnen houden.quote:Op maandag 23 oktober 2006 07:41 schreef sigme het volgende:
Als je uiterlijk op hem lijkt, lijkt je hoofd op de maand.
Hmpf. Maand = maan.quote:Op maandag 23 oktober 2006 08:02 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat zijn tenminste zinnen die je een dag lang staande kunnen houden.
quote:Tien Regels van de Code voor Persoonlijk Gedrag voor Blauwhelmen: ‘4. Geef niet toe aan immorele daden van seksueel, fysiek of psychisch misbruik van de lokale bevolking of personeel van de VN, in het bijzonder vrouwen en kinderen.’
quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:36 schreef sigme het volgende:
Eet smakelijk!
Zoals?quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:42 schreef sigme het volgende:
Ik zou alleen niet al die zoetigheid eten, brrr. Varkensspekjes eet je zeker niet, maar neem dan gewoon iets lekker hartigs. Met rrrrrroomboter.
Heb jij nou heel kort geslapen, was je heel vroeg op of ben je nog op?quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:54 schreef Apropos het volgende:
Ik zou struisvogelbiefstuk eten en Casillero Del Diablo Merlot in de pan sprenkelen. Maar ja, wie ben ik? (Geen vraag voor Sidekick.)
Ik ben nog op.quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Heb jij nou heel kort geslapen, was je heel vroeg op of ben je nog op?
Jawel, ik lees.quote:Niet aan het werk vandaag?
Ik word waarschijnlijk deze week gebeld.quote:Zag ik nou dat je bijna een nieuwe baan hebt?
Men komt nog steeds op de geur af, maar gaat dan niet meer weg.quote:Kan je al vlees bakken zonder aanbakken?
Och hemel.quote:
quote:[..]
Jawel, ik lees.
Ik ben nieuwsgierig (had je niet gedacht zekerquote:[..]
Ik word waarschijnlijk deze week gebeld.
Dat klinkt goed, maar is natuurlijk afhankelijk van de standaard die de gelokten hanteren.quote:[..]
Men komt nog steeds op de geur af, maar gaat dan niet meer weg.
Dat valt wel mee, ik stond gisteren pas laat op (zaterdag tot diep in de nacht gewerkt).quote:
Een wandelingetje naar de supermarkt voor het kopen van een eenvoudig ontbijt doet wonderen. Zo ook het ontbijt zelf.quote:![]()
Heeft dat zin als je al heel lang op bent?
Niets bijzonders hoor, administratief werk.quote:Ik ben nieuwsgierig (had je niet gedacht zeker).. Wil je er over uitweiden?
Dat is waar.quote:Dat klinkt goed, maar is natuurlijk afhankelijk van de standaard die de gelokten hanteren.
Je maakt me alleen maar nieuwsgieriger. Opzettelijk?quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:19 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, ik stond gisteren pas laat op (zaterdag tot diep in de nacht gewerkt).
Ik vermoed dat je dan toch met iets hartigers hebt ontbeten dan ik (breakfast instant tarwe)quote:Een wandelingetje naar de supermarkt voor het kopen van een eenvoudig ontbijt doet wonderen. Zo ook het ontbijt zelf.
Dat kan nauwelijks als ' uitweiding' aangemerkt wordenquote:Niets bijzonders hoor, administratief werk.
Hongerige studenten?quote:Dat is waar.
Ik probeer zo feitelijk mogelijk te zijn, sigme, maar deze onbedoelde uitwerking is me niet onaangenaam. Waarom ben je nieuwsgierig?quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Je maakt me alleen maar nieuwsgieriger. Opzettelijk?
Zo'n dun stokbrood van AH, een bakje garnalen en een beker melk (die stond er nog). Hopen dat mijn stufi er snel op staat.quote:Ik vermoed dat je dan toch met iets hartigers hebt ontbeten dan ik (breakfast instant tarwe)
Ik heb ook niet beloofd dat ik die zou gevenquote:Dat kan nauwelijks als ' uitweiding' aangemerkt worden.
Uitstekende koks, in mijn ondervinding. Toen ik nog een vriendin had, at ik altijd wat mijn huisgenoten de dag daarvoor hadden gegeten, omdat ik die gerechten in mijn eentje niet kon bereidenquote:Hongerige studenten?
Hmm. Goede vraag. Je intrigeert me.quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:30 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik probeer zo feitelijk mogelijk te zijn, sigme, maar deze onbedoelde uitwerking is me niet onaangenaam. Waarom ben je nieuwsgierig?
Sjiek hoor. Geheel toevallig erg overeenkomstig met wat er bij mij in de ijskast staat, om vandaag op te eten.quote:[..]
Zo'n dun stokbrood van AH, een bakje garnalen en een beker melk (die stond er nog). Hopen dat mijn stufi er snel op staat.
Dat was me niet ontgaan.quote:Ik heb ook niet beloofd dat ik die zou geven.
Die jeugd van tegenwoordig..quote:Uitstekende koks, in mijn ondervinding. Toen ik nog een vriendin had, at ik altijd wat mijn huisgenoten de dag daarvoor hadden gegeten, omdat ik die gerechten in mijn eentje niet kon bereiden.
Dat is alvast een begin, wat zou je nog meer NIET kunnen zeggen tegen Verdonk?quote:In januari 2004 gebruikt Pronk -in zijn functie als voorzitter van Vluchtelingenorganisaties Nederland- het woord 'deportatie' in verband met het uitzetbeleid van minster Verdonk. Die eist excuses en weiger verder met Pronk te praten. (bron: NRC next, vandaag, geen link)
Neem maar van mij aan dat het achterstallig koeliewerk is.quote:
Je kunt niet zeggen dat ze geen excuses eiste van Ayaan..waardoor het kabinet viel.quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:42 schreef Yildiz het volgende:
Dat is alvast een begin, wat zou je nog meer NIET kunnen zeggen tegen Verdonk?
Ik ben gezeggelijk.quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:48 schreef Apropos het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan dat het achterstallig koeliewerk is.
Vastquote:PS: als ik wil lezen lees ik gewoon, hoor, zo veel discipline heb ik ook nog wel.
Wat zal Huntelaar lekker gesekst hebben vannacht.quote:Erwin Koeman heeft de openbare trainingen van Feyenoord op maandag en dinsdag afgelast. De Rotterdamse trainer gaat met zijn elftal in trainingskamp in de aanloop op de competitiewedstrijd van donderdag tegen FC Twente. Woensdag traint de ploeg weer op het trainingsveld bij De Kuip.
Koeman toonde zich zondag na afloop van de met 4-0 verloren thuiswedstrijd tegen Ajax verontrust over het spel van zijn team. Hij stelde dat Feyenoord in de klassieker voetballes van de Amsterdammers had gekregen. "Ik heb Feyenoord onder mijn bewind nog niet zo slecht zien spelen." Koeman kondigde aan maatregelen te nemen om het tij bij zijn ploeg te keren.
Feyenoord bezet na het verlies tegen Ajax een teleurstellende negende plaats in de competitie. Koeman vreest dat zijn ploeg dit jaar de play-offs in de Eredivisie misloopt voor plaatsing voor de Champions League als het spel niet snel verbetert.
Wat waren die Rotterdammers boos, zeg. Prachtig! En van Hooydonk die als rasechte kneus de schuld bij ''de media'' probeert te leggen.quote:
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:46 schreef Autodidact het volgende:
broodje vinvis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |