1 2 3 4 5 6 | 12' [0 - 1] M.D. Costa 44' [0 - 2] E. Mendez 45' [0 - 3] A. Kone 71' [1 - 3] D.d. Zeeuw |
Ja joh!quote:
Je schijfjes doen het goed, de geluidskaart ook?quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:19 schreef FlowDesign het volgende:
Goeiesmorges deze morgen
M'n auto rijdt weer lekker. Alleen nog ff nieuw luchtfiltertje erin (9 euro) en gas af laten stellen
Geen idee want die moet bij gurlie in de PC en ik ben niet in Goirle geweest. Ik weet ook niet of ze 'm heeft meegenomen en zelf een poging gaat wagenquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:29 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Je schijfjes doen het goed, de geluidskaart ook?
de meest rotte momenten van de dag zijn opstaan en naar bed gaan.quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
Mogguh!
Fuck, vannacht 20 keer wakker geworden, val je tegen het ochtendgloren ein-de-lijk als een blok in slaap om vervolgens ram door je wekker heen te slapen![]()
Ghe, toen had ik al 25km file achter de rugquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
de meest rotte momenten van de dag zijn opstaan en naar bed gaan.
Ik heb met beide een groot probleem...
0915 uur op vandaag![]()
lang leve de telewerkplekquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ghe, toen had ik al 25km file achter de rug.
Nah, naar bed gaan kost me tegenwoordig niet zo veel moeite meer.quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
de meest rotte momenten van de dag zijn opstaan en naar bed gaan.
Ik heb met beide een groot probleem...
0915 uur op vandaag![]()
mijn recovery tijd loopt ook op met de jaren..quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nah, naar bed gaan kost me tegenwoordig niet zo veel moeite meer.
Toen ik nog studeerde overigens wel, toen lag ik er vrijwel nooit voor 2 uur in, maar dat trek ik niet meer. Ik merk ook dat mijn lichaam veel meer slaap nodig heeft dan een paar jaar geleden. Kon ik ooit nog zonder problemen een hele nacht skippen, tegenwoordig ben ik al van t padje als ik een nacht zoals vannacht heb gehad
Opstaan blijft een heikel punt
Tussen Eindhoven en Cuijk nog geen file gezienquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ghe, toen had ik al 25km file achter de rug.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:53 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik ben gebeld door mn droomwoning! Ik mag donderdag om 20:00 komen tekenen!!!
Hoe gaafquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:53 schreef Ingridh007 het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:53 schreef Ingridh007 het volgende:
Een klein beetje maar hoor.quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, en ik was idd redelijk blij zaterdag![]()
Heb je een 0-uren contract dan? Of zit je nog in je proeftijd?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:09 schreef Ingridh007 het volgende:
Ja, maar geen vast contract
Randstad?! Gaat heenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:11 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik zit hier via Randstad...
Geen idee wat verder
Slaapkop. En ik maar werken he?quote:
WTF?quote:
Ja ontzéttend hard werken he?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:36 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Slaapkop. En ik maar werken he?
hehe
leuke tafel en bank!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:23 schreef Mex_ het volgende:
De möbels zijn er eindelijk
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Checking KPN, Tmobile, Telfort...alles ok.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:14 schreef Mex_ het volgende:
'Netwerk bezet' --> gaat weer lekker met KPN mobile, nog meer mensen last van?
Het is meer van, dat ik het al vaak genoeg hoor, en dat is voor vrouwen misschien anders, maar ik ken zat mannen die het ook niet erg apprecieren. Het is ook niet zo dat ik er van in een depressie geraak maar na alle moeite die ik al heb gedaan om eerst meer dan 20 kilo af te vallen, en vervolgens helaas weer wat ben aangekomen door het stoppen met roken, dat het af en toe wel eens in het verkeerde keelgat wil schietenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:09 schreef FUFR het volgende:
Ach daar wen je aan, ik maak me er al jaren niet druk om,
maar misschien dat dat voor meisjes anders is.
als het recente pics zijn die ik van je zie is er niets aan de hand hoor!
ik 'hoestte' van de week nog de knoop van m'n broekquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Echt mis is het idd niet, krijg mijn broek maat 38 nog steeds dicht (vraag niet hoe) maar veul erger moet het ook niet worden.
* SQ pakt nog maar een tomaat
Maar hoe is het nou eigenlijk gekomen dat je zo bent aangekomen vraag ik mij af. Want op die oude gala-foto (blauwe jurk) ben je gewoon dun.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is meer van, dat ik het al vaak genoeg hoor, en dat is voor vrouwen misschien anders, maar ik ken zat mannen die het ook niet erg apprecieren. Het is ook niet zo dat ik er van in een depressie geraak maar na alle moeite die ik al heb gedaan om eerst meer dan 20 kilo af te vallen, en vervolgens helaas weer wat ben aangekomen door het stoppen met roken, dat het af en toe wel eens in het verkeerde keelgat wil schieten
Echt mis is het idd niet, krijg mijn broek maat 38 nog steeds dicht (vraag niet hoe) maar veul erger moet het ook niet worden.
* SQ pakt nog maar een tomaat
tsja, ligt inderdaad een beetje gevoelig, maar zo heeft iedereen zijn zwakke puntenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:15 schreef FUFR het volgende:
sorry, wist niet dat het zo diep zat![]()
Om je te troosten, ik heb het postuur dat bij mijn auto past, ik weeg lekker stabiel 102 kg, bij 1,75.
Ben deze week gestopt met roken, op 2 siggies na (hoe moet je anders blowen..) en ik ga écht, heel écht, vanaf volgende week sporten.
En vijftien jaar. Een half kind, dus.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Maar hoe is het nou eigenlijk gekomen dat je zo bent aangekomen vraag ik mij af. Want op die oude gala-foto (blauwe jurk) ben je gewoon dun.
dikke peeps bedoelen het vaak als geintje, die hebben zelf ook meestal een dikke huid..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tsja, ligt inderdaad een beetje gevoelig, maar zo heeft iedereen zijn zwakke punten![]()
Hoewel ik het van mensen die zelf wat aan de zware kant zijn wel beter kan hebben dan van mensen die heel dun zijn op de een of andere manier
Juh, net als dat mensen die nooit gerookt hebben zeggen van: wat ben JIJ zwak zeg, dat je op zaterdagavond na 10 bier nog wel eens rooktquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
dikke peeps bedoelen het vaak als geintje, die hebben zelf ook meestal een dikke huid..
Dunne mensen hebben vaak zoiets van kijk, zo als mij kan het ook.
Ow, en die extra 15 kilo die ik NOG zwaarder was heb ik erbij gekregen na mijn 1e keer stoppen met roken en een vriendje dat elke dag frituurdequote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En vijftien jaar. Een half kind, dus.
En in tien jaar tijd 15 kilo aankomen is in het geheel niet zo moeilijk hooranderhalve kilo per jaar, iets meer dan een ons per maand, dat gaat veel en veel sneller dan je denkt
Maar dat doe je toch zelf? Je bent er zelf bij, tis jouw lichaam.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En vijftien jaar. Een half kind, dus.
En in tien jaar tijd 15 kilo aankomen is in het geheel niet zo moeilijk hooranderhalve kilo per jaar, iets meer dan een ons per maand, dat gaat veel en veel sneller dan je denkt
Ow, en die extra 15 kilo die ik NOG zwaarder was heb ik erbij gekregen na mijn 1e keer stoppen met roken en een vriendje dat elke dag frituurde
In moraalridderig gedrag heb ik geen zin.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Maar dat doe je toch zelf? Je bent er zelf bij, tis jouw lichaam.
Je HOEFT niet die frituursnacks op te eten.
ah.. een frituurpan..memorieeessquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ow, en die extra 15 kilo die ik NOG zwaarder was heb ik erbij gekregen na mijn 1e keer stoppen met roken en een vriendje dat elke dag frituurde
terwijl ze voor je neus staan te springen: oh pick me! pick me!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Maar dat doe je toch zelf? Je bent er zelf bij, tis jouw lichaam.
Je HOEFT niet die frituursnacks op te eten.
FUFR snapt het tenminstequote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
terwijl ze voor je neus staan te springen: oh pick me! pick me!
echt wel..
frituurpan voor ingridquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:31 schreef Ingridh007 het volgende:
Degene die me een frituur geeft voor mn uitzet op mn housewarming party zet ik eruit.
Een gewaarschuwd mens telt voor 2
Je moet ook langzaam afbouwen. Heeft mij ook enorm veel moeite gekost. Je moet je lichaam wekenlang een keiharde NEE verkopen, een beetje net als stoppen met roken. Op den duur wordt de aandrang vanzelf minderquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:33 schreef FUFR het volgende:
ik probeer me ook in te houden, ben een echte vetklep wat dat betreft, als ik het zie, wil ik het eten..
Heb van de week bij een zakenlunch in het novotel een salade gepakt.. dat noemt men dan gezond.
duh.. met mijn body werkt dat dus niet, dan heb ik nog steeds honger..
Nee, nodig heb je het niet. Althans, je lichaam heeft het niet nodig. Hoewel je hersenen je elke keer wat anders vertellen. Die zeggen steeds: je moet je moet je moet! Eten en roken moet je!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:38 schreef FUFR het volgende:
Ok dat roken overleef ik, das niet zo'n probleem. alleen iedere keer dat body vraagt om een siggie loop ik nu naar de koelkast
Ik heb gewoon nog teveel calorie-en nodig, denk ik..
En behoefte aan chocola, dropjes en.. en.. en!!
Een maagband zou ook wel helpen..maar das eng..
Ja, maar ik ga de discussie niet nog een keer aan over dit onderwerp. Kwestie is nou eenmaal, dat als je het zelf niet hebt ervaren, je er onmogelijk een fatsoenlijk oordeel over kan gevenquote:
Gewerktquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:48 schreef FUFR het volgende:
maar goed, hoe hebben jullie 2 dagen zonder fok overleefd?
't moet nog een beetje verschoven worden allemaal, tvkast stond op de foto's nog 20cm van de muur, bank staat inmiddels stukje naar achter. Zal vanavond nog eens wat foto's makenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
Leuke meubels Mex_, maar blijft de bank zo dicht op de salontafel staan of gaat die nog wat naar achteren? 't Ziet er vrij krap uit zo.
Ben erg benieuwdquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:05 schreef Mex_ het volgende:
[..]
't moet nog een beetje verschoven worden allemaal, tvkast stond op de foto's nog 20cm van de muur, bank staat inmiddels stukje naar achter. Zal vanavond nog eens wat foto's maken
Ik ben zelf een groot Dreamweaver fan, maar ik zit op m'n werk dus wilde niet iets illegaals gaan installerenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:58 schreef FUFR het volgende:
tja, ik d8 ik zeg niks over dreamweaver![]()
die had ik hier ook wel liggen.
Zelf gelegaliseerd of zoiets...
je had ook effe de demo kunnen DL'en
dat werkt ok hoor. de laatste versies worden steeds groter..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik ben zelf een groot Dreamweaver fan, maar ik zit op m'n werk dus wilde niet iets illegaals gaan installeren![]()
Maar nu heb ik legaal de oude Dreamweaver 4
Ik rookte wel op de wcquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:20 schreef FUFR het volgende:
niet doen, neem een dropje of eet een zak worteltjes.
Ja, dan raak je aan de diarree, maar je rookt toch niet op de wc?
Deze versie heb ik lang lang geleden voor het eerst gebruikt toen ik m'n eerste websiteje bouwdequote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat werkt ok hoor. de laatste versies worden steeds groter..
Ik heb hier wel een bak pepernotenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:20 schreef FUFR het volgende:
niet doen, neem een dropje of eet een zak worteltjes.
Ja, dan raak je aan de diarree, maar je rookt toch niet op de wc?
Neeeeeeee 's ochtens roken is des duivels!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:31 schreef FUFR het volgende:
nou...dat klopt..
sinds ik niet meer rook heb ik daar wat moeite mee.
Ik bespaar je de detailsmaar das een sigaretje dat nog moet kunnen smorgens
Daar krijg je al helemaal diarree vanquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:31 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb hier wel een bak pepernoten
ja, dat is al het andere ochtendritueel..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neeeeeeee 's ochtens roken is des duivels!
Dan heb je de hele dag de smaak van de sigaret in je bek hangen en word je er constant aan herinnerd
Probeer eens een dubbele espresso![]()
Nerd nostalgie.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:30 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Deze versie heb ik lang lang geleden voor het eerst gebruikt toen ik m'n eerste websiteje bouwde
wat voor een volvo?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:32 schreef FlowDesign het volgende:
M'n Volvo rijdt weer als nieuw. Gisteren met Joost nieuw luchtfilter erin gezet en gas afgesteld
Volvo 142 uit 1972 met B20A blokquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
wat voor een volvo?
ik had een nieuwe s40, dat ding zat echt kud.
wist niet hoe vlug ik m kwijt moest.
Na iedere autorit pijn in mn benen..
ouwe volvo's zijn![]()
Gietijzeren motorquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Volvo 142 uit 1972 met B20A blok
Hier staat ie tussen: http://fotos.eggsplosion.com/index.php?cat=7
Ach, het is in elk geval humaner dan andere ideeen voor de herbestemming van Afrikaquote:
Deel zequote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:39 schreef gurlie het volgende:
En in plaats van leren heb ik nog eens geniale oude topics door zitten lezen.
Foei gurlie.
Kijk maar eens in je eigen posthistorie, daar staan er ook vast wat.quote:
Ik ben nog een relatieve n00b met mijn 5 maandjes membershipquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:42 schreef gurlie het volgende:
[..]
Kijk maar eens in je eigen posthistorie, daar staan er ook vast wat.
Oude msn gesprekken zijn soms ook grappig.
Weer in Maastricht zeker?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:22 schreef Crash_Override007 het volgende:
We hebben weer lekker intelligent werk bij OGDvanaaf weer uit eten, wie gaat ermee ?
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:39 schreef gurlie het volgende:
Foei gurlie.
ik kijk nooit terug, vooruit met de geit!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:42 schreef gurlie het volgende:
[..]
Kijk maar eens in je eigen posthistorie, daar staan er ook vast wat.
Oude msn gesprekken zijn soms ook grappig.
MSN loggen is echt zo nutteloosquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik kijk nooit terug, vooruit met de geit!
Achterom kijken is stilstand!
Tenzij je achteruit rijdt natuurlijk..![]()
Ik werk tenminstequote:
Nutteloos, maar zooooo leukquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
MSN loggen is echt zo nutteloos
Nou nou, poeh poeh. En jij hebt ook altijd hard zitten leren he?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik werk tenminste
Heb een reactie van stagecoordinator gehad. Hij vindt het een goede opdracht en vraagt zich af of ik er niet meteen al aan wil beginnen ipv wachten tot januari
inderdaad, daar is het wel goed voor..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:37 schreef gurlie het volgende:
[..]
Inderdaad, af en toe kun je er nog eens wat belastende informatie uithalen.
U-huh... ik heb altijd keihard gestudeerdquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:37 schreef gurlie het volgende:
[..]
Nou nou, poeh poeh. En jij hebt ook altijd hard zitten leren he?
Oh, beter. En kan dat dan ook geregeld worden met school, of moet dat pers� binnen een semester vallen?
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:45 schreef FUFR het volgende:
iemand hier trouwens op zoek naar werk en ook nog linux engineer van beroep?
ik zoek er eentje..
Echwel ja. Volgensmij heb ik er drie keer meer tijd aan besteed.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:47 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
U-huh... ik heb altijd keihard gestudeerd![]()
Blijkbaar hoeft het dus niet binnen een semester te vallen
tja, mijn sport is het ook niet.quote:
Op het VWO heb ik sowieso weinig uitgevoerdquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:54 schreef gurlie het volgende:
[..]
Echwel ja. Volgensmij heb ik er drie keer meer tijd aan besteed.
Oh das wel handig toch?
Lambalquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Op het VWO heb ik sowieso weinig uitgevoerd
maar eerst ff overleggen over een nog niet afgerond vak en 2e stage enzo en OGD moet niet dwars gaan liggen
Ik heb aangegeven dat ik ipv een procesverslag schrijven voor die 2e stage liever een mondelinge presentatie geef en dat ik het onterecht vind dat ik voor dat ene vak (BBW) nog steeds geen vrijstelling heb gekregen. Ben zeer benieuwdquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:11 schreef gurlie het volgende:
[..]
Lambal
Oja, ja dat had je dan ook af moeten ronden muts.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:39 schreef gurlie het volgende:
Foei gurlie.
Ik voel me aangesprokenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben nog een relatieve n00b met mijn 5 maandjes membership
Ik zoek altijd op posthistories van bepaalde users om te kunnen lachen
Dat zeg ik, lambal.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb aangegeven dat ik ipv een procesverslag schrijven voor die 2e stage liever een mondelinge presentatie geef en dat ik het onterecht vind dat ik voor dat ene vak (BBW) nog steeds geen vrijstelling heb gekregen. Ben zeer benieuwd![]()
Ik zou ook wel een middagdutje willen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:37 schreef r8ality het volgende:
[..]
[..]
Ik voel me aangesproken. En wat zijn middagdutjes heerlijk.
Ik voelde me ook echt brak en samen met een beetje keelpijn was de keus snel gemaakt. Hop, die bedje in.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:42 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik zou ook wel een middagdutje willen.
Lang slapen is eigenlijk helemaal niet goed, word je alleen maar gaar van.
Matigquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:44 schreef Friek_ het volgende:
Zo, daar ben ik weer. Jullie dachten dat jullie van me af waren, maar niks is minder waar: ik ben teruggekeerd met een enorme dosis humor. Zoals jullie gewend zijn dus. Want diep in je hart weet je het. Daar weet je dat Friek_ de grappigste, knapste en leukste user is van Fok!, ook al doet je verstand verwoede pogingen om dit gevoel te relativeren.
Arme R8al.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:47 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik voelde me ook echt brak en samen met een beetje keelpijn was de keus snel gemaakt. Hop, die bedje in.
BeeldBeWerking (ofzo)quote:
Wat ga je doen qua afstuderen dan?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik werk tenminste
Heb een reactie van stagecoordinator gehad. Hij vindt het een goede opdracht en vraagt zich af of ik er niet meteen al aan wil beginnen ipv wachten tot januari
Joh, als je dat vak gewoon ff doet ben je minder energie kwijt dan je er nu aan kwijt bent.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:57 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
BeeldBeWerking (ofzo)
Moesten we met Paint Shop Pro 6 (!) suffe plaatjes gaan tekenen en die dan ook in Flash enzo... gaat heen!
Ben bezig met een Online GIS (Geografisch Informatie Systeem) voor het RMB op basis van OpenSource software (MapServer).quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat ga je doen qua afstuderen dan?
2e stage idd al "gedaan" als in een OGD project. Alleen zou ik nog een procesverslag maken.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Joh, als je dat vak gewoon ff doet ben je minder energie kwijt dan je er nu aan kwijt bent.
En 2de stage mondeling afronden is wel btje lame.
Magoe, je had voor je tweede stage toch gewoon een OGD project aangedragen?
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:51 schreef r8ality het volgende:
MAAR NU BEN IK WEER FIT! WE STUITEREN DOOR DE KAMERRRRRR! POING POING POING!
* Dansmat opzoekt.
Ik denk heel eerlijk gezegd dat ik meer leer van de meeste projecten die ik voor OGD doe/heb gedaan dan wat de meeste studenten aandragen als zijnde stage.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:03 schreef bleiblei het volgende:
Mjaah om eerlijk te zijn ben ik en jaloers op je dat je op deze manier een HBO papiertje bij elkaar geluld krijgt. Van de andere kant vind ik het een beetje om te huilen (voornamelijk hoe de Fontys omgaat met het uitdelen van diploma's).
Frans! Gave kerel is dat, vooral z'n handbewegingen tijdens college's.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:00 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Van Alebeek vindt het iig 'afstudeerwaardig'
Dat je tijdens je studie 2 tot 3 volle dagen per week kan werken vind ik al bizarquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:03 schreef bleiblei het volgende:
Mjaah om eerlijk te zijn ben ik en jaloers op je dat je op deze manier een HBO papiertje bij elkaar geluld krijgt. Van de andere kant vind ik het een beetje om te huilen (voornamelijk hoe de Fontys omgaat met het uitdelen van diploma's).
quote:Op dinsdag 24 oktober 2006 15:58 schreef febster het volgende:
Hey het werkt
Artic: ik zit dus nu te PES6'en
Hoi,quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:59 schreef amaranta het volgende:
Hoi Artic
had jij laatst parfum van ralph laurent op?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:03 schreef _DeBje_ het volgende:
Danny, Syl komt 9 november terug... Weet je dat.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PC release staat wel op usenet maar zonder PAR's...niet kunnen spelen vanavond dus...morgen dan maar ff langs de winkelquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:31 schreef febster het volgende:
Artic: Hoe vind je PES6?
cool!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:37 schreef Ingridh007 het volgende:
X terug uit Afrika
Mooie uitzetitems gekregen.
En t goede nieuws is dat mn moeder (die tegen garant staan is, omdat daar "ruzie van komt") vanmorgen zei dat ik wel met papa alleen kan gaan tekenen
Papa tekent alles
Ik ook!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:28 schreef r8ality het volgende:
Morgeh. Ik ben verdorie al zelfs een uur hard bezig. Belachelijk
.
Papa'squote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:37 schreef Ingridh007 het volgende:
X terug uit Afrika
Mooie uitzetitems gekregen.
En t goede nieuws is dat mn moeder (die tegen garant staan is, omdat daar "ruzie van komt") vanmorgen zei dat ik wel met papa alleen kan gaan tekenen
Papa tekent alles
Dat behang was echtquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:42 schreef amaranta het volgende:
Iemand samenwonen gezien?
Wat een ontzettend lelijke inrichting.
Dat meisje leefde trouwens ook behoorlijk in dr eigen wereld zeg.
Sam vraagt kado's (of dingen die ze ziet en wil hebben) eerst aan mama.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Papa's
Mijn papa doet ook alles wat je 'm vraagt, ideaal is dat. Alleen als het om grote kado's geven gaat is ie wat terughoudend ("die truttebol verdient zelf genoeg hoor, moeder!")
niet gezien..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat behang was echt
En die mensen maar zeggen dat ze het zo mooi vonden.
Als ze het in mijn huis hadden gedaan was ik denk ik in tranen uitgebarsten "mijn huis, wat doe je?"
De afvallersquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
niet gezien..
ik had het te druk met "afvallers" en je "echte leeftijd" en met een stokbroodje kruidenboter..
(wat een kud programma's trouwens, overdreven gedoe allemaal)
Nee man, want dat hoekje was in dat vieze Tompouce-roze geverfdquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:47 schreef Ingridh007 het volgende:
Afvallers vind ik wel leuk.
& idd Samenwonen, mn huis wat doe je
T was echt zo'n gaye hoerenkast!!!
Vond alleen dat hoekje met de boekenkast mooi
Dat was mijn truc ook altijd. Op een gegeven moment sla je mama maar gewoon overquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
Sam vraagt kado's (of dingen die ze ziet en wil hebben) eerst aan mama.
Die zegt nee.
Dan begint onmiddelijk daarna het charme offensief bij papa met extra grote blauw-groen oogjes...
"papa, ik vind jou lief"
**smelt..**
Zo heeft ze al een keer gezegd, na een uurtje zeuren om een lollie: "jij kan niet zo goed nee tegen mij zeggen he.."![]()
klopt, ze maken misbruik van je..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat was mijn truc ook altijd. Op een gegeven moment sla je mama maar gewoon over
Ook handig: je papa vragen als ie nog half slaapt, dan zeggen ze ALTIJD ja
Kinderen zijn doortrapte vuillakken![]()
pas maar op, die golfstokken komen hard aan..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, enkel aan midgetgolf, ik ben dus benieuwd wat de schade zal zijn zaterdag
Ik zal mijn medespelers een helm opzettenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
pas maar op, die golfstokken komen hard aan..
die ballekes ook trouwens.
volgens mij wel...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:26 schreef FUFR het volgende:
dat zullen ze wel spannend vinden!
Vetquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
volgens mij wel...
de kinderen uit mijn klas kregen idd bijna een hartverzakking toen de ambulance met sirene+ tonen het schoolplein om kwam rijden..(groep 6)
Vandaag is roooooodquote:
Dank, nu is het overquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:47 schreef bleiblei het volgende:Kusje erop? Waarom tiefte je net MSN eruit
.
voorlopig geen jarigen hierquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:53 schreef r8ality het volgende:
Geen vlaai bij de koffie chocolademelk, prima. Ter vervanging smerige kleine kutgebakjes is dan weer kut.
Ik vind het een werelds ideequote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:55 schreef r8ality het volgende:
Ik heb zin om naar een vrouwelijke collega een email te sturen, met daarin: "Geachte ....., mag ik vandaag de hele dag in je kont knijpen?".
Idee is goed, de uitvoering zal ik maar niet aan beginnen.
Dat is al vlugquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:03 schreef _DeBje_ het volgende:
Danny, Syl komt 9 november terug... Weet je dat.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat heb je te verliezenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:55 schreef r8ality het volgende:
Ik heb zin om naar een vrouwelijke collega een email te sturen, met daarin: "Geachte ....., mag ik vandaag de hele dag in je kont knijpen?".
Idee is goed, de uitvoering zal ik maar niet aan beginnen.
z'n baan!quote:
Dat dus.quote:
Uitkering trekkenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:58 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat is al vlug
Net 1 dag voor wij de sleutel krijgen.
ik heb 1 week een uitkering gehad in mn hele leven.quote:
Zet er ff bij waar SPD voor staat, aangezien dat voor veel mensen associaties oproept met Sociaal-Pedagogische Dienstverleningquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:30 schreef bleiblei het volgende:
Heeft hier iemand ervaring met de opleiding SPD?
Ik moet me wat meer bekwamen in administratieve toelie en mijn manager had het over SPD.
Ikzelf zit echter te twijfelen om een Master Technische Bedrijfskunde te doen in de avonduren/parttime in de richting Business Information Systems.... Maar das weer vrij technisch terwijl het me interessant lijkt om naast een Technische Bachelor een redelijk Economische/Bedrijfskundige Master te hebben.
*Ik weeeet het niet meer!*.
Webmessenger is bij tijd en wijle erg rukquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:39 schreef Mex_ het volgende:
[..]
De mijne doet het nog als een trein
Ik ben inmiddels een half jaar met SAP BW bezig en leer het financiële gebeuren 'on-the-fly'. Doordat ik constant contact heb met het financiële volk leer ik hier enorm veel van, bijkomend voordeel is dat ze zichzelf maar al te graag horen lullen en dus dingen graag aan je uit willen leggen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:30 schreef bleiblei het volgende:
Heeft hier iemand ervaring met de opleiding SPD?
Ik moet me wat meer bekwamen in administratieve toelie en mijn manager had het over SPD.
Ikzelf zit echter te twijfelen om een Master Technische Bedrijfskunde te doen in de avonduren/parttime in de richting Business Information Systems.... Maar das weer vrij technisch terwijl het me interessant lijkt om naast een Technische Bachelor een redelijk Economische/Bedrijfskundige Master te hebben.
*Ik weeeet het niet meer!*.
als sap detacheerder zeg ik:quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:49 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels een half jaar met SAP BW bezig en leer het financiële gebeuren 'on-the-fly'. Doordat ik constant contact heb met het financiële volk leer ik hier enorm veel van, bijkomend voordeel is dat ze zichzelf maar al te graag horen lullen en dus dingen graag aan je uit willen leggen.
Ik denk dat je meer hebt aan SAP BW op je cv![]()
Momenteel ga/zit ik richting in SAP FiCOquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:49 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels een half jaar met SAP BW bezig en leer het financiële gebeuren 'on-the-fly'. Doordat ik constant contact heb met het financiële volk leer ik hier enorm veel van, bijkomend voordeel is dat ze zichzelf maar al te graag horen lullen en dus dingen graag aan je uit willen leggen.
Ik denk dat je meer hebt aan SAP BW op je cv![]()
Coolquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:29 schreef r8ality het volgende:
Flow, ik heb ons ingeschreven voor de ATM-rally, 25 november.
Accounting, dat is toch wel the main reason dat ik destijds gestopt ben op de UvTquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:36 schreef bleiblei het volgende:
Ow.
Staats Praktijk Diploma Boekhouden .... Het is een opleiding voor Bedrijfsadministratie. Richting controlling, accountancy, dat werk. Klinkt saai maar Carriere technisch schijnt het wel tof te zijn om te hebben. Al is het wel een Post HBO opleiding en geen Master.
FICO is ook een goeie al zou ik persoonlijk voor BW gaan mocht je de mogelijkheid hebben. Met beide ben je iig voor de rest van je leven voorzien van werk.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Momenteel ga/zit ik richting in SAP FiCO. Wil ik me iig in gaan certificeren. Maar ik eigenlijk een Master doen omdat me opviel dat je dan toch net wat hoger uitkomt. Mijn Manager zei dus echter dat om SAP FiCO te begrijpen een opleiding als SPD een erg goed startpunt is.
Het is in het geval van SAP geen of SAP of SPD maar meer "met SPD kom je een heel stuk verder met SAP omdat je je precies kan inleven met de opdrachtgever en toekomstige gebruikers" + dat je dan de terminologie kent en precies weet welke workflows en dergelijken erbij komen kijken. Dan kan je als het ware je adviezen goed onderbouwen ipv. in de lucht zeveren en hopen dat het een kant of wal raaktquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:22 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Accounting, dat is toch wel the main reason dat ik destijds gestopt ben op de UvT
Zo ontzettend slaapverwekkend
Ik zou ook liever SAP doen
En dat is nu juist weer interessantquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:01 schreef gurlie het volgende:
De gedetailleerde versie van de tweede wereldoorlog en koude oorlog beginnen me een beetje de keel uit te hangen.
Het is an sich wel interessant.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:04 schreef febster het volgende:
[..]
En dat is nu juist weer interessant
De certificering van XI heb ik niet gehaald maar ga ik voor het einde van dit jaar nog een keer doen..en dan haal ik 'm gewoon. BW wacht ik nog even mee, daar heb ik nog een half jaar ervaring voor nodig voor ik aan certificeren durf te denken. Met alleen een BW cursus (5 weken, 5 boeken van 500+ pagina's) kun je het niet halenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:47 schreef bleiblei het volgende:
Sterker nog... Jij bent persoonlijk voor BW gegaan.
Heb jij al iets gecertificeerd?
Is het logisch om een XI en een BW certificatie te hebben?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:07 schreef Mex_ het volgende:
[..]
De certificering van XI heb ik niet gehaald maar ga ik voor het einde van dit jaar nog een keer doen..en dan haal ik 'm gewoon. BW wacht ik nog even mee, daar heb ik nog een half jaar ervaring voor nodig voor ik aan certificeren durf te denken. Met alleen een BW cursus (5 weken, 5 boeken van 500+ pagina's) kun je het niet halen![]()
kan zijn, maar 80 euro per uur is toch leuk verdienen..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:04 schreef febster het volgende:
Ik sluit me bij Flow aan, als er iets saai is, dan is het accounting/bedrijfseconomische dingetjes wel
Maar aan de andere kant, je kunt het ook een keer proberen en dan kijken wat het is
Ik zal de boeken niet vergeten iig zaterdag
novotel lunch: uitsmijter..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
Tomaatjes en komkommertjes hakken
Mijn werkgever misschien... Voordat ik anderhalf ton per jaar verdien zijn we wel ff verder hoorquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
kan zijn, maar 80 euro per uur is toch leuk verdienen..
en dan heb ik het nog over een medior fico/bw'er
De combi XI en BW kán handig zijn maar dat is niet de reden, toen ik aangenomen werd ben ik meteen XI gaan doen terwijl na enkele maanden bleek dat de geplande XI projecten uitbleven. Heb toen een tijdje thuis gezeten en ben toen met BW begonnen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Is het logisch om een XI en een BW certificatie te hebben?
Want mijn magere SAP kennis vertelt dat die 2 niet echt veel met elkaar te maken hebben.
Bel je me tegen die tijd terug?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mijn werkgever misschien... Voordat ik anderhalf ton per jaar verdien zijn we wel ff verder hoor.
Een hele bak gehakte groente op en 3 crackers erbijquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
novotel lunch: uitsmijter..
Geen aanrader trouwens..
ik zoek regelmatig XI'ers hoor..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:07 schreef Mex_ het volgende:
[..]
De combi XI en BW kán handig zijn maar dat is niet de reden, toen ik aangenomen werd ben ik meteen XI gaan doen terwijl na enkele maanden bleek dat de geplande XI projecten uitbleven. Heb toen een tijdje thuis gezeten en ben toen met BW begonnen.
In BW kun je rapporten etc maken met allerlei gegevens, ook met non-sap gegevens. In dat geval is het wel handig om ook XI kennis te hebben zodat je deze gegevens in Netweaver en BW kan laden.
ik zou echt rond 15:00 uur flauwvallen..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een hele bak gehakte groente op en 3 crackers erbij
Dat 4 maanden dag in, dag uit volhouden en dan zijn we die 13 kilo zo kwijt![]()
Ik eet daarnaast nog 3 mandarijnen ende een appel. Uiteraard heb ik ook mijn daaglijks bakje beton als ontbijt alreeds genuttigdquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik zou echt rond 15:00 uur flauwvallen..
Ik wacht nog even met jobhoppen, ben net een jaartje bezig.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik zoek regelmatig XI'ers hoor..
vorige week nog een uit engeland moeten halen![]()
Bij jou wel ja, helaas werkt niet ieder lichaam hetzelfdequote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:21 schreef r8ality het volgende:
Ik eet gewoon normaal maar sport fatsoenlijk. Dan is het er ook zo af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |