1 2 3 4 5 6 | 12' [0 - 1] M.D. Costa 44' [0 - 2] E. Mendez 45' [0 - 3] A. Kone 71' [1 - 3] D.d. Zeeuw |
Ja joh!quote:
Je schijfjes doen het goed, de geluidskaart ook?quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:19 schreef FlowDesign het volgende:
Goeiesmorges deze morgen
M'n auto rijdt weer lekker. Alleen nog ff nieuw luchtfiltertje erin (9 euro) en gas af laten stellen
Geen idee want die moet bij gurlie in de PC en ik ben niet in Goirle geweest. Ik weet ook niet of ze 'm heeft meegenomen en zelf een poging gaat wagenquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:29 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Je schijfjes doen het goed, de geluidskaart ook?
de meest rotte momenten van de dag zijn opstaan en naar bed gaan.quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
Mogguh!
Fuck, vannacht 20 keer wakker geworden, val je tegen het ochtendgloren ein-de-lijk als een blok in slaap om vervolgens ram door je wekker heen te slapen![]()
Ghe, toen had ik al 25km file achter de rugquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
de meest rotte momenten van de dag zijn opstaan en naar bed gaan.
Ik heb met beide een groot probleem...
0915 uur op vandaag![]()
lang leve de telewerkplekquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ghe, toen had ik al 25km file achter de rug.
Nah, naar bed gaan kost me tegenwoordig niet zo veel moeite meer.quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
de meest rotte momenten van de dag zijn opstaan en naar bed gaan.
Ik heb met beide een groot probleem...
0915 uur op vandaag![]()
mijn recovery tijd loopt ook op met de jaren..quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nah, naar bed gaan kost me tegenwoordig niet zo veel moeite meer.
Toen ik nog studeerde overigens wel, toen lag ik er vrijwel nooit voor 2 uur in, maar dat trek ik niet meer. Ik merk ook dat mijn lichaam veel meer slaap nodig heeft dan een paar jaar geleden. Kon ik ooit nog zonder problemen een hele nacht skippen, tegenwoordig ben ik al van t padje als ik een nacht zoals vannacht heb gehad
Opstaan blijft een heikel punt
Tussen Eindhoven en Cuijk nog geen file gezienquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ghe, toen had ik al 25km file achter de rug.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:53 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik ben gebeld door mn droomwoning! Ik mag donderdag om 20:00 komen tekenen!!!
Hoe gaafquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:53 schreef Ingridh007 het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:53 schreef Ingridh007 het volgende:
Een klein beetje maar hoor.quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, en ik was idd redelijk blij zaterdag![]()
Heb je een 0-uren contract dan? Of zit je nog in je proeftijd?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:09 schreef Ingridh007 het volgende:
Ja, maar geen vast contract
Randstad?! Gaat heenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:11 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik zit hier via Randstad...
Geen idee wat verder
Slaapkop. En ik maar werken he?quote:
WTF?quote:
Ja ontzéttend hard werken he?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:36 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Slaapkop. En ik maar werken he?
hehe
leuke tafel en bank!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:23 schreef Mex_ het volgende:
De möbels zijn er eindelijk
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Checking KPN, Tmobile, Telfort...alles ok.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:14 schreef Mex_ het volgende:
'Netwerk bezet' --> gaat weer lekker met KPN mobile, nog meer mensen last van?
Het is meer van, dat ik het al vaak genoeg hoor, en dat is voor vrouwen misschien anders, maar ik ken zat mannen die het ook niet erg apprecieren. Het is ook niet zo dat ik er van in een depressie geraak maar na alle moeite die ik al heb gedaan om eerst meer dan 20 kilo af te vallen, en vervolgens helaas weer wat ben aangekomen door het stoppen met roken, dat het af en toe wel eens in het verkeerde keelgat wil schietenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:09 schreef FUFR het volgende:
Ach daar wen je aan, ik maak me er al jaren niet druk om,
maar misschien dat dat voor meisjes anders is.
als het recente pics zijn die ik van je zie is er niets aan de hand hoor!
ik 'hoestte' van de week nog de knoop van m'n broekquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Echt mis is het idd niet, krijg mijn broek maat 38 nog steeds dicht (vraag niet hoe) maar veul erger moet het ook niet worden.
* SQ pakt nog maar een tomaat
Maar hoe is het nou eigenlijk gekomen dat je zo bent aangekomen vraag ik mij af. Want op die oude gala-foto (blauwe jurk) ben je gewoon dun.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is meer van, dat ik het al vaak genoeg hoor, en dat is voor vrouwen misschien anders, maar ik ken zat mannen die het ook niet erg apprecieren. Het is ook niet zo dat ik er van in een depressie geraak maar na alle moeite die ik al heb gedaan om eerst meer dan 20 kilo af te vallen, en vervolgens helaas weer wat ben aangekomen door het stoppen met roken, dat het af en toe wel eens in het verkeerde keelgat wil schieten
Echt mis is het idd niet, krijg mijn broek maat 38 nog steeds dicht (vraag niet hoe) maar veul erger moet het ook niet worden.
* SQ pakt nog maar een tomaat
tsja, ligt inderdaad een beetje gevoelig, maar zo heeft iedereen zijn zwakke puntenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:15 schreef FUFR het volgende:
sorry, wist niet dat het zo diep zat![]()
Om je te troosten, ik heb het postuur dat bij mijn auto past, ik weeg lekker stabiel 102 kg, bij 1,75.
Ben deze week gestopt met roken, op 2 siggies na (hoe moet je anders blowen..) en ik ga écht, heel écht, vanaf volgende week sporten.
En vijftien jaar. Een half kind, dus.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Maar hoe is het nou eigenlijk gekomen dat je zo bent aangekomen vraag ik mij af. Want op die oude gala-foto (blauwe jurk) ben je gewoon dun.
dikke peeps bedoelen het vaak als geintje, die hebben zelf ook meestal een dikke huid..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tsja, ligt inderdaad een beetje gevoelig, maar zo heeft iedereen zijn zwakke punten![]()
Hoewel ik het van mensen die zelf wat aan de zware kant zijn wel beter kan hebben dan van mensen die heel dun zijn op de een of andere manier
Juh, net als dat mensen die nooit gerookt hebben zeggen van: wat ben JIJ zwak zeg, dat je op zaterdagavond na 10 bier nog wel eens rooktquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
dikke peeps bedoelen het vaak als geintje, die hebben zelf ook meestal een dikke huid..
Dunne mensen hebben vaak zoiets van kijk, zo als mij kan het ook.
Ow, en die extra 15 kilo die ik NOG zwaarder was heb ik erbij gekregen na mijn 1e keer stoppen met roken en een vriendje dat elke dag frituurdequote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En vijftien jaar. Een half kind, dus.
En in tien jaar tijd 15 kilo aankomen is in het geheel niet zo moeilijk hooranderhalve kilo per jaar, iets meer dan een ons per maand, dat gaat veel en veel sneller dan je denkt
Maar dat doe je toch zelf? Je bent er zelf bij, tis jouw lichaam.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En vijftien jaar. Een half kind, dus.
En in tien jaar tijd 15 kilo aankomen is in het geheel niet zo moeilijk hooranderhalve kilo per jaar, iets meer dan een ons per maand, dat gaat veel en veel sneller dan je denkt
Ow, en die extra 15 kilo die ik NOG zwaarder was heb ik erbij gekregen na mijn 1e keer stoppen met roken en een vriendje dat elke dag frituurde
In moraalridderig gedrag heb ik geen zin.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Maar dat doe je toch zelf? Je bent er zelf bij, tis jouw lichaam.
Je HOEFT niet die frituursnacks op te eten.
ah.. een frituurpan..memorieeessquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ow, en die extra 15 kilo die ik NOG zwaarder was heb ik erbij gekregen na mijn 1e keer stoppen met roken en een vriendje dat elke dag frituurde
terwijl ze voor je neus staan te springen: oh pick me! pick me!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Maar dat doe je toch zelf? Je bent er zelf bij, tis jouw lichaam.
Je HOEFT niet die frituursnacks op te eten.
FUFR snapt het tenminstequote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
terwijl ze voor je neus staan te springen: oh pick me! pick me!
echt wel..
frituurpan voor ingridquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:31 schreef Ingridh007 het volgende:
Degene die me een frituur geeft voor mn uitzet op mn housewarming party zet ik eruit.
Een gewaarschuwd mens telt voor 2
Je moet ook langzaam afbouwen. Heeft mij ook enorm veel moeite gekost. Je moet je lichaam wekenlang een keiharde NEE verkopen, een beetje net als stoppen met roken. Op den duur wordt de aandrang vanzelf minderquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:33 schreef FUFR het volgende:
ik probeer me ook in te houden, ben een echte vetklep wat dat betreft, als ik het zie, wil ik het eten..
Heb van de week bij een zakenlunch in het novotel een salade gepakt.. dat noemt men dan gezond.
duh.. met mijn body werkt dat dus niet, dan heb ik nog steeds honger..
Nee, nodig heb je het niet. Althans, je lichaam heeft het niet nodig. Hoewel je hersenen je elke keer wat anders vertellen. Die zeggen steeds: je moet je moet je moet! Eten en roken moet je!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:38 schreef FUFR het volgende:
Ok dat roken overleef ik, das niet zo'n probleem. alleen iedere keer dat body vraagt om een siggie loop ik nu naar de koelkast
Ik heb gewoon nog teveel calorie-en nodig, denk ik..
En behoefte aan chocola, dropjes en.. en.. en!!
Een maagband zou ook wel helpen..maar das eng..
Ja, maar ik ga de discussie niet nog een keer aan over dit onderwerp. Kwestie is nou eenmaal, dat als je het zelf niet hebt ervaren, je er onmogelijk een fatsoenlijk oordeel over kan gevenquote:
Gewerktquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:48 schreef FUFR het volgende:
maar goed, hoe hebben jullie 2 dagen zonder fok overleefd?
't moet nog een beetje verschoven worden allemaal, tvkast stond op de foto's nog 20cm van de muur, bank staat inmiddels stukje naar achter. Zal vanavond nog eens wat foto's makenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
Leuke meubels Mex_, maar blijft de bank zo dicht op de salontafel staan of gaat die nog wat naar achteren? 't Ziet er vrij krap uit zo.
Ben erg benieuwdquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:05 schreef Mex_ het volgende:
[..]
't moet nog een beetje verschoven worden allemaal, tvkast stond op de foto's nog 20cm van de muur, bank staat inmiddels stukje naar achter. Zal vanavond nog eens wat foto's maken
Ik ben zelf een groot Dreamweaver fan, maar ik zit op m'n werk dus wilde niet iets illegaals gaan installerenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:58 schreef FUFR het volgende:
tja, ik d8 ik zeg niks over dreamweaver![]()
die had ik hier ook wel liggen.
Zelf gelegaliseerd of zoiets...
je had ook effe de demo kunnen DL'en
dat werkt ok hoor. de laatste versies worden steeds groter..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik ben zelf een groot Dreamweaver fan, maar ik zit op m'n werk dus wilde niet iets illegaals gaan installeren![]()
Maar nu heb ik legaal de oude Dreamweaver 4
Ik rookte wel op de wcquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:20 schreef FUFR het volgende:
niet doen, neem een dropje of eet een zak worteltjes.
Ja, dan raak je aan de diarree, maar je rookt toch niet op de wc?
Deze versie heb ik lang lang geleden voor het eerst gebruikt toen ik m'n eerste websiteje bouwdequote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat werkt ok hoor. de laatste versies worden steeds groter..
Ik heb hier wel een bak pepernotenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:20 schreef FUFR het volgende:
niet doen, neem een dropje of eet een zak worteltjes.
Ja, dan raak je aan de diarree, maar je rookt toch niet op de wc?
Neeeeeeee 's ochtens roken is des duivels!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:31 schreef FUFR het volgende:
nou...dat klopt..
sinds ik niet meer rook heb ik daar wat moeite mee.
Ik bespaar je de detailsmaar das een sigaretje dat nog moet kunnen smorgens
Daar krijg je al helemaal diarree vanquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:31 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb hier wel een bak pepernoten
ja, dat is al het andere ochtendritueel..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neeeeeeee 's ochtens roken is des duivels!
Dan heb je de hele dag de smaak van de sigaret in je bek hangen en word je er constant aan herinnerd
Probeer eens een dubbele espresso![]()
Nerd nostalgie.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:30 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Deze versie heb ik lang lang geleden voor het eerst gebruikt toen ik m'n eerste websiteje bouwde
wat voor een volvo?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:32 schreef FlowDesign het volgende:
M'n Volvo rijdt weer als nieuw. Gisteren met Joost nieuw luchtfilter erin gezet en gas afgesteld
Volvo 142 uit 1972 met B20A blokquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
wat voor een volvo?
ik had een nieuwe s40, dat ding zat echt kud.
wist niet hoe vlug ik m kwijt moest.
Na iedere autorit pijn in mn benen..
ouwe volvo's zijn![]()
Gietijzeren motorquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Volvo 142 uit 1972 met B20A blok
Hier staat ie tussen: http://fotos.eggsplosion.com/index.php?cat=7
Ach, het is in elk geval humaner dan andere ideeen voor de herbestemming van Afrikaquote:
Deel zequote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:39 schreef gurlie het volgende:
En in plaats van leren heb ik nog eens geniale oude topics door zitten lezen.
Foei gurlie.
Kijk maar eens in je eigen posthistorie, daar staan er ook vast wat.quote:
Ik ben nog een relatieve n00b met mijn 5 maandjes membershipquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:42 schreef gurlie het volgende:
[..]
Kijk maar eens in je eigen posthistorie, daar staan er ook vast wat.
Oude msn gesprekken zijn soms ook grappig.
Weer in Maastricht zeker?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:22 schreef Crash_Override007 het volgende:
We hebben weer lekker intelligent werk bij OGDvanaaf weer uit eten, wie gaat ermee ?
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:39 schreef gurlie het volgende:
En in plaats van leren heb ik nog eens geniale oude topics door zitten lezen.
Foei gurlie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |