Jij bent toch ook een oudje?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:55 schreef Blueman het volgende:
[..]
Voor jou tijd.
Het is nu wachten op reacties van de oudjes van het topic: Joost, BB etc
Ja.. wel een redelijk oudje.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een oudje?
R8al, BB, jij en ArTiC.
Rest van OP komt zo.
Digitaal FM -> 896 @ googlequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
Je was me voor
Digitaal FM en worstenbroodjes? Is dat een insider iets?
Wordt veel eten dusquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Digitaal FM -> 896 @ google
Heleboel worstenbroodjes -> Een domme aars heeft vanmiddag de SMTP server verbinding met de SAP testomgeving aangezet waardoor er heulveul inkooporders naar leveranciers gingen (waaronder dingen als 100.000 worstenbroodjes).
die uitleg was inderdaad wel even nodigquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Digitaal FM -> 896 @ google
Heleboel worstenbroodjes -> Een domme aars heeft vanmiddag de SMTP server verbinding met de SAP testomgeving aangezet waardoor er heulveul inkooporders naar leveranciers gingen (waaronder dingen als 100.000 worstenbroodjes).
Ey! Hadden we afgesproken samen te eten?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jelle!
Nu heb je deze kutreeks WEER 4 dagen in je AT![]()
Je denkt ook maar aan 1 ding he!quote:
Waar?quote:
We hadden niks afgesprokenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ey! Hadden we afgesproken samen te eten?
Anders pak ik de trein en ga ik op schiphol eten.
Op het uitkijkdek thingy.
Wheheh gezellig bij julliequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
We hadden niks afgesproken
Als ik vies kook mag je het best zeggen hoor
Dan ga ik maccen![]()
maccen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
We hadden niks afgesproken
Als ik vies kook mag je het best zeggen hoor
Dan ga ik maccen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |