Jij bent toch ook een oudje?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:55 schreef Blueman het volgende:
[..]
Voor jou tijd.
Het is nu wachten op reacties van de oudjes van het topic: Joost, BB etc
Ja.. wel een redelijk oudje.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een oudje?
R8al, BB, jij en ArTiC.
Rest van OP komt zo.
Digitaal FM -> 896 @ googlequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
Je was me voor
Digitaal FM en worstenbroodjes? Is dat een insider iets?
Wordt veel eten dusquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Digitaal FM -> 896 @ google
Heleboel worstenbroodjes -> Een domme aars heeft vanmiddag de SMTP server verbinding met de SAP testomgeving aangezet waardoor er heulveul inkooporders naar leveranciers gingen (waaronder dingen als 100.000 worstenbroodjes).
die uitleg was inderdaad wel even nodigquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Digitaal FM -> 896 @ google
Heleboel worstenbroodjes -> Een domme aars heeft vanmiddag de SMTP server verbinding met de SAP testomgeving aangezet waardoor er heulveul inkooporders naar leveranciers gingen (waaronder dingen als 100.000 worstenbroodjes).
Ey! Hadden we afgesproken samen te eten?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jelle!
Nu heb je deze kutreeks WEER 4 dagen in je AT![]()
Je denkt ook maar aan 1 ding he!quote:
Waar?quote:
We hadden niks afgesprokenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ey! Hadden we afgesproken samen te eten?
Anders pak ik de trein en ga ik op schiphol eten.
Op het uitkijkdek thingy.
Wheheh gezellig bij julliequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
We hadden niks afgesproken
Als ik vies kook mag je het best zeggen hoor
Dan ga ik maccen![]()
maccen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
We hadden niks afgesproken
Als ik vies kook mag je het best zeggen hoor
Dan ga ik maccen![]()
Een lotgenootquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
maccen?
ik wil mee!![]()
Ga vanaf eh... volgende weer wel verder met afvallen..denk ik..misschien..
Zullen we samen maccen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:33 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Dat was mn gedachte nadat ik digitaal las
Ik ga vanavond nr mn Turk denk ik.
Jij kookt helemaal niet viesquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zullen we samen maccen?
Hoewel, bij nader inzien is dat niet echt een strak plan met die anale fantasieen van jou
Niet happenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jij kookt helemaal niet vies.
Ik weet trouwens ook niet of ik zin heb om naar schiphol te gaan....
Neh... Ik kom wel naar Eindhoven dadelijk.
nog veel erger, ben deze week (eergisteren) gestopt met roken. .quote:
een lotgenootquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
nog veel erger, ben deze week (eergisteren) gestopt met roken. .
Ik ga voortaan ook met mijn vrijheid betalenquote:PS: ik maak geeen gebruik van de medische zorg en wel van het openbaar vervoer en in plaats van te betalen met geld betaal ik met mijn vrijheid. Een keuze die ik bewust maak.
Ik kijk dadelijk op Zuid WTC wel welke trein ik pakquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
BB, als je gaarne op schiphol eet moet je dat zelf weten. Ik heb eigenlijk geen zak zin om te koken vandaagDus als we samen eten wordt het toch snelle hap...
Ik heb allemaal oude foto's in mijn fobo, van toen ik nog dun wasquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
nog veel erger, ben deze week (eergisteren) gestopt met roken. .
eh, afvallen? jij? kijk ik dan naar de verkeerde fotos?
werk zequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:39 schreef Blueman het volgende:
Ik ben weer eens werken
Misschien tot vannacht!
Mijn mobiel is dus pleite hequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik kijk dadelijk op Zuid WTC wel welke trein ik pak.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn mobiel is dus pleite he
Dus je kan me niet bellen
Ik denk, ik zeg het maar evenMakkelijker als je voor half vijf kiest en het hier even post
dat ga ik ook es doen... nooit naar mijn bmi gekeken eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb allemaal oude foto's in mijn fobo, van toen ik nog dun was
Mijn BMI van 28 vraagt toch wel om wat actie hoor
Hij zal wel thuis liggen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |