Ja.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:58 schreef cwk het volgende:
Ik ken haar smoeltje wel. Zij is brits of niet.
Oh. Dan gok ik nog mee.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die laatste opmerking ging over wyccie.
Niets met dead.
Dat had ik toch al gezegd?quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:18 schreef cwk het volgende:
Hongaars?
Dat was een moeizame bevalling.quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:27 schreef cwk het volgende:
Er komt net een leuk meisje binnen, dus ik moet gaan.
Dat is goed.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
kung fu hustle
Dat lijkt me juist.quote:Op maandag 23 oktober 2006 08:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
De battre mon coeur s'est arrêté?
Als je zeker weet dat het goed is kan je altijd een nieuwe vraag stellen. En anders krijg je niet alleen Sok over je heen hoorquote:Op maandag 23 oktober 2006 08:30 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist.
Ik durfde het niet te zeggen omdat ik dan straks Sokolsky weer over me heen krijg.
Tegen de tijd dat Samuel het punt uitdeelt, ben ik weer in bed.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel een vraag klaar had staan.quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:50 schreef Doff het volgende:
[..]
Als je zeker weet dat het goed is kan je altijd een nieuwe vraag stellen. En anders krijg je niet alleen Sok over je heen hoor.
Ik zal er rekening mee houden.quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:53 schreef Sokolsky het volgende:
Het "Zeker van je zaak? Vraag maar raak!" principe werkt altijd goed en daar zul je mij ook niet over horen klagen
Gewoon een vraag stellen als je zeker weet dat het goed is en er binnen 10 minuten geen punt uitgedeeld wordt, doe ik ook zo vaak.
Soms komt er gewoon iets tussen, zou het niet al te zwaar opvatten. Ze hadden zelf net zo goed een vraag kunnen stellen, dat mag namelijk na 1 uur.quote:Op maandag 23 oktober 2006 18:20 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Alleen die Bitter Moon van zaterdagavond was een probleemgeval. Toen had ik net het antwoord gegeven. Daarna zat ik de rest van de avond hier met een dochter die haar hele bed had ondergespuugd.
Dankuquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hm. Prizzi's Honor?
Ja.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:00 schreef Flitspaal het volgende:
Is het de regisseur van Reconstruction?
Dat klopt.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:48 schreef California het volgende:
Boe.
Deed ik ook wel, regisseur wist ik pas doordat iemand Reconstruction zei. Maar wat is nou leuker om te antwoorden?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die acteur/regisseur/titel waren eigenlijk bijkomstigheden, ik had vooral verwacht dat iemand Helena Christensen wel zou herkennen.
Ja, zo ver kwam ik dus ookquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens mij is 2 State and Main. En 1 is The Family Stone. Dan zou a Sarah Jessica Parker zijn. En 3 is dan Mask of Zorro en 4 is Desperado, waardoor b Banderas is en ik niet weet wat c is.
Maar je wist in 2 minuten alles dat ik ervan wistquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik weet deze vraag niet, want ik weet niet wat c is.
Ja, tenzij Rachel McAdams erin zit.quote:Ik vermijd films met SJP.
Ik zou deze zinnen al vijf keer moeten lezen om ze te begrijpen. Dus dat doe ik alvast maar niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:30 schreef California het volgende:
Vlnr de regisseur van de film met Parker en Banderas die niemand kent en de recente film die iedereen kent, de hoofdrolspeelster van laatstgenoemde film en een bijrolacteur uit dezelfde film.
De acteur is bekend van een serie waar de regisseur ook aan heeft gewerkt. Geen idee hoe dat kan helpen, maar ik dacht, ik zeg 't even.
Ja?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:01 schreef cwk het volgende:
Wie stelt een nieuwe vraag? Ik!
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:12 schreef Doff het volgende:
2. Naked Lunch?![]()
5. Charlie![]()
6. Indiana Jones?![]()
8. Back to the Future?![]()
Eigelijk al 2 keer sinds ik hier ben iig, een keer door mij gesteld en een keer door flitspaal. SoK won mijn punt, en Doff die van Flitspaalquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:13 schreef Sokolsky het volgende:
Overigens kan ik me niet herinneren dat hier ooit wel eens een vraag over Naked Lunch is geweest. Wel heeft Doff al een keer of 10 die titel als antwoord gegeven
En hij was een keer goedquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:13 schreef Sokolsky het volgende:
Kun je die 8 niet schrappen? Die doet werkelijk pijn aan mijn ogen.
Overigens kan ik me niet herinneren dat hier ooit wel eens een vraag over Naked Lunch is geweest. Wel heeft Doff al een keer of 10 die titel als antwoord gegeven
Nop, veel kinderachtiger.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:14 schreef Doff het volgende:
1. Misschien Lawrence of Arabia?
quote:
Ja. Had Big Fish ook goed gerekend. Die hoed van DeVito lijkt er wel op.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:16 schreef Doff het volgende:
Dan zal 4. A Nightmare Before Christmas wel zijn.
Dat zou te makkelijk zijn he? Stuk nieuwere hoed.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is 10 Zorro?
Jawel, dat was een in-joke. Maar geen goed antwoord.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:06 schreef wyccie het volgende:
En dat Aquaman-antwoord van SoK sloeg dus nergens op?
Geen idee. Kan ik me niet meer herinneren eigenlijk.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:48 schreef dyonvbaal het volgende:
darkman had toch een zwarte hoed in plaats van een bruine?
Mainport +1quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:21 schreef Mainport het volgende:
Nightmare on Elm Street?
Je zit er dertig jaar naast.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:57 schreef Sokolsky het volgende:
Oh. Ik vond het nog wel zo'n goede gok.
Ja. Weet niet meer wat Joker allemaal tot zijn beschikking had.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:24 schreef cwk het volgende:
Zal wel BR zijn. Penguin had van die clownhulpjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
cwk ~1quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:05 schreef cwk het volgende:
Christopher Walken
Die link werkt niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:20 schreef cwk het volgende:
Je moet maar eens een avatar FP.
http://www.sevensheaven.n(...)ashgun-flitspaal.jpg
Zelf zie ik geen avatars meer.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
De grote "vind-flitspaal-een-avatar" actie.
Nee.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:13 schreef cwk het volgende:
bon bons
Eigenlijk twee. Maar ik doe niet moeilijk.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Een button?
hmmm....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Trivia voor welke film?
The Family Media Guide claims the word "fuck" and its variations are used 224 times in this film, however other sources list the count at 560 which, until the release of Fuck (2005) was a record (the previous holder was Nil by Mouth (1997) which had a count of 470).
Iddquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:23 schreef Sokolsky het volgende:
Devil's Rejects?
SaintOfKillers + 1quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ivan's Childhood?
Neequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:10 schreef cwk het volgende:
Christmas in August?
Ook nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Nobody Knows?
Het kan ook stiekem gewoon een Chinees meisje in een Amerikaanse of zelfs Nederlandse film zijn.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:13 schreef cwk het volgende:
Ziet er ook eerder chinees uit dan ZUID Koreaans. Maar ja die automatische piloot he.
Je doet er zelf uren over om iets meer prijs te gevenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:17 schreef Sokolsky het volgende:
Ik wacht overigens op verdere hints; denk dat ik het niet gezien heb.
Da's goedquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:27 schreef Patch het volgende:
da´s het paard van sinterklaas
SamuelofSEK + 1quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:44 schreef SamuelofSEK het volgende:
door de schild van die schildpad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |