Ja.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:58 schreef cwk het volgende:
Ik ken haar smoeltje wel. Zij is brits of niet.
Oh. Dan gok ik nog mee.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die laatste opmerking ging over wyccie.
Niets met dead.
Dat had ik toch al gezegd?quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:18 schreef cwk het volgende:
Hongaars?
Dat was een moeizame bevalling.quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:27 schreef cwk het volgende:
Er komt net een leuk meisje binnen, dus ik moet gaan.
Dat is goed.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
kung fu hustle
Dat lijkt me juist.quote:Op maandag 23 oktober 2006 08:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
De battre mon coeur s'est arrêté?
Als je zeker weet dat het goed is kan je altijd een nieuwe vraag stellen. En anders krijg je niet alleen Sok over je heen hoorquote:Op maandag 23 oktober 2006 08:30 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist.
Ik durfde het niet te zeggen omdat ik dan straks Sokolsky weer over me heen krijg.
Tegen de tijd dat Samuel het punt uitdeelt, ben ik weer in bed.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel een vraag klaar had staan.quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:50 schreef Doff het volgende:
[..]
Als je zeker weet dat het goed is kan je altijd een nieuwe vraag stellen. En anders krijg je niet alleen Sok over je heen hoor.
Ik zal er rekening mee houden.quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:53 schreef Sokolsky het volgende:
Het "Zeker van je zaak? Vraag maar raak!" principe werkt altijd goed en daar zul je mij ook niet over horen klagen
Gewoon een vraag stellen als je zeker weet dat het goed is en er binnen 10 minuten geen punt uitgedeeld wordt, doe ik ook zo vaak.
Soms komt er gewoon iets tussen, zou het niet al te zwaar opvatten. Ze hadden zelf net zo goed een vraag kunnen stellen, dat mag namelijk na 1 uur.quote:Op maandag 23 oktober 2006 18:20 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Alleen die Bitter Moon van zaterdagavond was een probleemgeval. Toen had ik net het antwoord gegeven. Daarna zat ik de rest van de avond hier met een dochter die haar hele bed had ondergespuugd.
Dankuquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hm. Prizzi's Honor?
Ja.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:00 schreef Flitspaal het volgende:
Is het de regisseur van Reconstruction?
Dat klopt.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:48 schreef California het volgende:
Boe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |