Die heeft inderdaad een hoog aaibaarheidsgehalte!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:34 schreef Godslasteraar het volgende:
In 2006 staat Georgina Verbaan voor de Tweede Kamer-verkiezingen op 22 november op de kandidatenlijst voor de Partij voor de Dieren.
[afbeelding]
ik ben overtuigd!
Partij voor de Dieren
![]()
meer
Die zijn er in de vorm van SP en PvdD ook min of meer. Al is daar een hoop op af te dingen natuurlijk.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:58 schreef Napalm het volgende:
Dat zou suggeren dat er ruimte moet zijn voor een rechtsprogressieve partij en een linksconservatieve...
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:46 schreef buachaille het volgende:
[..]
Dat stemadvies van kieskompas klopt overigens aardig.
[afbeelding]
wow compleet buiten het spectrum toch wel knapquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:46 schreef buachaille het volgende:
[..]
Die heeft inderdaad een hoog aaibaarheidsgehalte!
[afbeelding]
PvdDieren?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die zijn er in de vorm van SP en PvdD ook min of meer. Al is daar een hoop op af te dingen natuurlijk.
dat wordt blanco voor jouwquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:46 schreef buachaille het volgende:
[..]
Die heeft inderdaad een hoog aaibaarheidsgehalte!
[afbeelding]
Bij stemwijzer kwam ik ook op 1 NL, deze kan ik niet doen omdat ik geen flash kan installerenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:58 schreef Isegrim het volgende:
Bij deze kom ik op VVD. Bij de Stemwijzer kwam ik op EénNL. Die van de FNV heb ik niet gedaan omdat enkel de zes gevestigde partijen erin zitten.
Dat sux. Stom dat ze hem in Flash hebben gedaan.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bij stemwijzer kwam ik ook op 1 NL, deze kan ik niet doen omdat ik geen flash kan installeren
Jammer dat vrouwen en kiesrecht geen issue is, dat mis ik dan weer wel.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:15 schreef Ephemera het volgende:
[..]
Helemaal mee eensSowieso vind ik het idee van dat plaatje ook goed bedacht; ik kan nu met 1 blik zien waar ik sta 'in het politieke landschap'... wat overigens tussen CDA en Christenunie is
![]()
Ja dat is min of meer een groenrechts. Dat is ook de richting die de grote financieeer van die partij graag op wil.quote:
Ik zie ze als linksconservatief.quote:SP als rechtsprogressief of linksconservatief? Blijkt niet uit het plaatje daar zitten ze tussen GL &pvda?
Je bent SGP-er?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:03 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Jammer dat vrouwen en kiesrecht geen issue is, dat mis ik dan weer wel.
Dat is inderdaad jammer, hoewel ik het idee heb dat het internationaal gezien in Nederland nog niet eens zo beroerd gesteld is met D66 en VVD.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Trouwens een gemis dat er in NL geen rechtsprogressieve partij is.
In het geval van mijn relatie klopt dat ook nog.quote:
Precies, dat staat mij ook niet aan.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat sux. Stom dat ze hem in Flash hebben gedaan.
Ik ben het wel met je eens over het gebrek aan rechts-progressief.
Ik ben er nog lang niet uit. Kans dat ik blanco stem omdat er geen partij is waar ik het echt van harte mee eens ben. Ik ga een heel eind met EénNL mee, maar als ze dan komen met het idee dat privacy ten koste mag gaan van terrorismebestrijding en dat soort enge ideeën...
Jij stemt wel in NL? Want je woont toch in Duitsland?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Precies, dat staat mij ook niet aan.
jajaquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jij stemt wel in NL? Want je woont toch in Duitsland?
Euh, andersom natuurlijk.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:03 schreef Isegrim het volgende:
privacy ten koste mag gaan van terrorismebestrijding en dat soort enge ideeën...
[off topic]Maar je mag wel voor je duitse gemeenteraad stemmen neem ik aan? En ook voor de deelstaat?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]Voor de gemeenteraad dan weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |