¤75,- voor een mooie box met vijf cd's en een mooi boek vind ik niet duurquote:Op woensdag 13 december 2006 22:40 schreef edejong het volgende:
[..]
oeh! geld over?.. gaaf! hoewel ik al die collectors items maar lastig vind met opbergen...![]()
Toffe cdquote:Op donderdag 14 december 2006 18:00 schreef OMG het volgende:
Through The Eyes Of The Dead - Bloodlust
Gisteravond in de Effenaar geweest?quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:28 schreef nipeng het volgende:
Mono ~ Walking cloud and deep red sky, flag fluttered and the sun shined
Mono ~ You are there
Mono & world's end girlfriend ~ Palmless prayer / Mass murder refrain
Yup. Erg tof.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:08 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Gisteravond in de Effenaar geweest?
best duur...quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:47 schreef LondonCalling het volgende:
Vanmorgen 6 cd's voor ¤ 50 bij de Music Store:
Lou Reed - The Very Best Of
Nick Cave & The Bad Seeds - The Best Of
Placebo - Black Market Music
Placebo - Sleeping With Ghosts
Placebo - Without You I'm Nothing
The Pogues - The Ultimate Collection
Mono was super inderdaad. Support was kut.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:16 schreef nipeng het volgende:
Yup. Erg tof.
Valt wel mee toch? Al had ik er op ebay 7 voor dezelfde prijs maar dan moet je ook wel een beetje zoekenquote:
ruim 8 euro voor oude cd's vind ik aan de hoge kant.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Al had ik er op ebay 7 voor dezelfde prijs maar dan moet je ook wel een beetje zoekenGuillemots kostte overigens 15 euro... Maar dat is ie ook wel waard
![]()
Daar heb ik hem besteldquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
ruim 8 euro voor oude cd's vind ik aan de hoge kant.
15 euro voor Guillemots?![]()
Jij moet toch www.cd-wow.nl eens beter in de gaten gaan houden
Ja dat isquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar heb ik hem besteld![]()
Zie dat het 12,- was ipv 15,-
Ik heb dus 7 euro per cd betaald (incl. verzendkosten, vaak nog veel goedkoper, 4-5 euro), is dat een beetje ok?
Jawel hoor, doe ik ookquote:Op maandag 18 december 2006 17:32 schreef Goover het volgende:
Tellen "bestelde maar nog niet binnen cd's" ook?
Tja voor een cd die nog niet bestaat is het weer anders. Die zou ik pas posten als je die daadwerkelijk in huis hebt...quote:Op maandag 18 december 2006 18:55 schreef Goover het volgende:
Gisteren:
TENACIOUS D - Pick Of Destiny, The [deluxe Edition]
BLOC PARTY - A Weekend In The City
Besteld..
Maar die ander is al wel echt onderwegquote:Op maandag 18 december 2006 19:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tja voor een cd die nog niet bestaat is het weer anders. Die zou ik pas posten als je die daadwerkelijk in huis hebt...
Is dat die laatste? Van de Shadow fans weinig goeds van gehoord.quote:Op maandag 18 december 2006 19:51 schreef Appeltaarten het volgende:
Dj Shadow - - The Outsider
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:40 schreef schaap001 het volgende:
[afbeelding]
Dropkick Murphys - Live On St. Patrick's Day: 1 euro 98![]()
Tweede hands zaakje in Hilversum. Daar willen ze niet te lang met hele stapels CDs zitten, dus die gaan er af en toe voor bijna niks uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |