ik heb hem ook vandaag binnen gekregen uit americaquote:Op maandag 20 november 2006 18:29 schreef OMG het volgende:
Vandaag in de brievenbus:
Hewhocorrupts - Microeconomics
[afbeelding]
CD in de vorm van een credit card, in een portemonnee met foto's, een kaartje en de tekst op een soort bon. O, er staan ook nog 8 nummers op die bij elkaar 4 en een halve minute duren..
Superalbum is dat!! De 2 laatste LP's die ik gepost heb in de post hierboven komen ook van het label Conspiracy Records, eentje om in de gaten te houden IMHO.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:56 schreef OMG het volgende:
Vandaag eindelijk binnen gekregen:
ISIS - In the absence of truth 2xLP (white with black streaks, limited to 500 copies).
[afbeelding]
Ja. Tof.
Conspiracy brengt al jaren toffe muziek uit, zo doen ze geloof ik praktisch alles voor Hydra Head Records in Europa. Daarnaast is het ook nog eens een goede distro.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:36 schreef Dronaement het volgende:
[..]
Superalbum is dat!! De 2 laatste LP's die ik gepost heb in de post hierboven komen ook van het label Conspiracy Records, eentje om in de gaten te houden IMHO.
quote:Op zondag 3 december 2006 09:57 schreef TLC het volgende:
[afbeelding]
Katie Melua "Call of the search"
cd+dvd !
quote:Gekocht in Dundalk, Ierland.
tofquote:
quote:
Nee ik verzamel ze in etappes origineel... ik kom elke keer weer met wat anders thuisquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar goed dat je hem nu wel hebt
Wel alle andere beatles albums? Bij mij ontbreekt er nog één
ach ik vergeef je omdat ik nog steeds niet naar the Jayhawks heb geluisterdquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee ik verzamel ze in etappes origineel... ik kom elke keer weer met wat anders thuis
Heb jij Jayhawks nou eens beluisterd?![]()
Wat is jouw lastfm trouwens?
daar ga je zeker geen spijt van krijgen.quote:Op woensdag 6 december 2006 03:02 schreef MaJo het volgende:
Door velen aangeraden en naar aanleiding van de nummer 1 in de album top 100 van fok zojuist aangeschaft:
[afbeelding]
The Smiths - The Queen is Dead
Ben benieuwdquote:Op woensdag 6 december 2006 17:08 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
daar ga je zeker geen spijt van krijgen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |