Goed dat je het zegt, ik was het alweer vergetenquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:09 schreef De_Ananas het volgende:
na een goed begin van Feyenoord in de eerste 10 minuten, laten we dat niet vergeten!''
Dat word janken daar in rotjeknorquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:10 schreef Saekerhett het volgende:
Gewoon doorgaan en 0-5 of 0-6 maken, dat zou geweldig zijn, en zo te horen zit het erin vandaag!
idd kutquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:10 schreef Saekerhett het volgende:
BIJNA 0-3!!!!
Inderdaad.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:11 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Jammer dat het bijna rust is
Wat is dit nou weer voor nutteloze post? Hij scoorde ook amper in het begin van het seizoen. Nu weer wel, helaasquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:11 schreef Cubewoods het volgende:
Zo wie waren ook alweer het hardst aan het roepen dat Huntelaar niet meer scoorde in het begin van seizoen?
tof hè?quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor nutteloze post? Hij scoorde ook amper in het begin van het seizoen. Nu weer wel, helaas.
Ajax is toch iets anders dan PSVquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:11 schreef mcyodogg het volgende:
Ach tegen PSV kwam Feyenoord ook 2-0 achter terwijl ze overklast werden, en uiteindelijk werd het nog heel spannend.
De helft van de posts in dit topic is natuurlijk nuteloosquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor nutteloze post? Hij scoorde ook amper in het begin van het seizoen. Nu weer wel, helaas.
bel je ze toch ff opquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:12 schreef -Hans- het volgende:
Jammer dat ik morgen vrij ben.. altijd leuk om collega's te spreken die voor Feyenoord zijn.
zo weinig nogquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De helft van de posts in dit topic is natuurlijk nuteloos.
Ik wou net zeggen, als je PSV met Ajax gaat vergelijken...quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:12 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ajax is toch iets anders dan PSV
quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:12 schreef Saekerhett het volgende:
Remember 94/95 Feyenoord - Ajax 0-5?
Scoren tegen Feijenoord is als snoepgoed van een baby stelen, dus dit zegt nog nietsquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:11 schreef Cubewoods het volgende:
Zo wie waren ook alweer het hardst aan het roepen dat Huntelaar niet meer scoorde in het begin van seizoen?
quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:12 schreef Saekerhett het volgende:
Remember 94/95 Feyenoord - Ajax 0-5?
Niet echt, maar vooralsnog kan ik er niet echt verdrietig om zijn. Het lag in de lijn der verwachtingen. Snap nog steeds niet hoe Feyenoord met Kuyt wel goed kon spelen en zonder Kuyt niet goed. Maarjaquote:
heel fok is nutteloosquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De helft van de posts in dit topic is natuurlijk nuteloos.
Normaal gesproken wat minder jaquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:12 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ajax is toch iets anders dan PSV
hij maakt het nog wel goed johquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:14 schreef Max-Westerman het volgende:
Sneijder wat doe je
Te weinigquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:17 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat doet die verdediging in godsjodennaam
Ajax een leuke dag bezorgen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:17 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat doet die verdediging in godsjodennaam
Deze hakkelt niet! mms://vogelzang.nijmegen.internl.net/radiorijnmondquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:15 schreef firecow het volgende:
wat een bagger stream van rijnmond.... hakkel hakkel hakkel....![]()
En dan vliegt ´tie er volgens een oude voetbalwet er aan de andere kant wel in....quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:19 schreef twi het volgende:
Als dit nog uit handen gegeven wordt...
Het had verdomme 0-5 moeten staan, 2 keer een 1-op-1 situatie en een misser voor open goal. Ongelofelijk.
Ja en een hele grote ook via Boussabonquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:23 schreef TornadoDK het volgende:
heeft feyenoord eigenlijk kansen gehad?
Mja dat vind ik ook wel merkwaardig.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:22 schreef Merkie het volgende:
Verdomme. Speel toch eens wat beter Feyenoord. Waarom moeten ze al 2 maanden lang überslecht spelen als het vorig seizoen wel kon
.
tja, het kan dooien het kan vriezen we kunnen winnen of verliezenquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:22 schreef Merkie het volgende:
Verdomme. Speel toch eens wat beter Feyenoord. Waarom moeten ze al 2 maanden lang überslecht spelen als het vorig seizoen wel kon
.
Dirk.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:22 schreef Merkie het volgende:
.
Boussabon, 1 tegen 1 met Stekelenburg.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:24 schreef Jnk18 het volgende:
ja eig wel tonado in het begin... was iemand 1 op1 maar schoot tegen hand van stekelenburg..
quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:25 schreef Ludacriss het volgende:
Feyenoord speelt echt keihard bagger. Het is totaal geen team en er is niemand die er ook uitspringt bij feyenoord.
ze zijn al lang uitgeschakeldquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:26 schreef Corksterr het volgende:
Ik baal ehct dat we ze in leven laten en niet allang de 0-3 hadden gemaakt.
De verdediging was vorig jaar wel ok, waarom zou de verdediging zonder Dirk slechter spelenquote:
Ook wel benieuwd naar.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:25 schreef toma het volgende:
Heeft iemand nou al een .GIF van de 1ste goal ?
ik had het begin gemist vandaar. maar wat ik heb gezien is gewoon zielig van feyenoord, het lijken wel amateurs als de bal eens voorin komt kunnen ze hem nog geen 2 tellen in bezit houden. niet dat ik het erg vind overigensquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:24 schreef Jnk18 het volgende:
ja eig wel tonado in het begin... was iemand 1 op1 maar schoot tegen hand van stekelenburg..
0-3 voorquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:28 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hoeveel staat PSV dan?
raschisctenquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:28 schreef De_Ananas het volgende:
SMS van mijn zus die in een Feyenoord vak zit (ze is geen voetbalfan maar kon erheen)
''nou je had hier mogen zijn we zitten tussen de antisemitische en raschiscten en we vinden het helemaal niet leuk! ''
quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:28 schreef denthemen het volgende:
radio rijnmond= calimero, ongelovelijk, zeggen ze dit: 1 ding wat wel zo is, dit ajax kan geen kampioen worden
Geen gifjes graag, en anders in een spoiler tagquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:30 schreef S-Two het volgende:
1-0 was kopbal van Huntelaar uit een corner voor de zeurders. Nee, ik heb geen gifje
Wat zeggen ze verder dan? Ondanks wat de meeste Ajacieden ons willen laten geloven is Radio Rijnmond meestal erg kritisch over Feyenoord, dus het lijkt me stug dat ze het slechte spel van Feyenoord gaan gaan ontkennen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:28 schreef denthemen het volgende:
radio rijnmond= calimero, ongelovelijk, zeggen ze dit: 1 ding wat wel zo is, dit ajax kan geen kampioen worden
Laat haar dat geld dan gebruiken voor een puike cursus Nederlandsche taalquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:28 schreef De_Ananas het volgende:
SMS van mijn zus die in een Feyenoord vak zit (ze is geen voetbalfan maar kon erheen)
''nou je had hier mogen zijn we zitten tussen de antisemitische en raschiscten en we vinden het helemaal niet leuk! ''
quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:28 schreef denthemen het volgende:
Ajax doet het spelletje van de kat en muis. Eerst met de aangeslagen prooi spelen voor je de dodelijke beet geeft.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:26 schreef Corksterr het volgende:
Ik baal ehct dat we ze in leven laten en niet allang de 0-3 hadden gemaakt.
Dan schatten ze Feyenoord wel erg laag in...quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:28 schreef denthemen het volgende:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:28 schreef De_Ananas het volgende:
Ja vast wel, maar als plots de 1-2 valt kan het nog vervelend worden.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:31 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ajax doet het spelletje van de kat en muis. Eerst met de aangeslagen prooi spelen voor je de dodelijke beet geeft.![]()
Dit meen je niet.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:31 schreef denthemen het volgende:
rijnmond was nog niet klaar: Ajax staat voor maar imponeert niet, ajax is hier met de staart tussen de benen naar toe gekomen, de verdediging van ajax is slecht, elk verdediger is makkelijk te kloppen, jongens we staan 0-2 voor! CALIMERO'S
quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:32 schreef Ludacriss het volgende:
Heel die verdediging van Feyenoord is een totale lachertje.
dan moet je niet in een live topic gaan koekeloeren..quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:30 schreef Adidah het volgende:
[..]
Geen gifjes graag, en anders in een spoiler tag.
hihiquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:28 schreef De_Ananas het volgende:
Scoor nou gvd ff die 0-3....quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:33 schreef Ludacriss het volgende:
Dat had de Mul moeten scoren.
ik viel bijna op de grond van lachenquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:35 schreef Cheiron het volgende:
OMG, de Mul bij de aftrap! Dat is echt belachelijk
Na PSV.... maarquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:36 schreef Max-Westerman het volgende:
KAMPIOENEN
dat zal ze lerenquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:37 schreef mcyodogg het volgende:
Tsja, dit wordt zo wel erg pijnlijk voor Feyenoord
Ik denk dat 020 het allemaal wel best vindt.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:37 schreef Saekerhett het volgende:
NUL..... DRIE
NUL..............DRIE
Komt hard aan he, 020?
Is niet meer relevant, we gaan verder met spelen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:32 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Ja vast wel, maar als plots de 1-2 valt kan het nog vervelend worden.
Ik zou niet weten hoe het aankomt bij de Feyenoorder.... maar 020 roepen?quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:37 schreef Saekerhett het volgende:
NUL..... DRIE
NUL..............DRIE
Komt hard aan he, 010?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |