quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:28 schreef De_Ananas het volgende:
SMS van mijn zus die in een Feyenoord vak zit (ze is geen voetbalfan maar kon erheen)
''nou je had hier mogen zijn we zitten tussen de antisemitische en raschiscten en we vinden het helemaal niet leuk! ''
Ja vast wel, maar als plots de 1-2 valt kan het nog vervelend worden.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:31 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ajax doet het spelletje van de kat en muis. Eerst met de aangeslagen prooi spelen voor je de dodelijke beet geeft.![]()
Dit meen je niet.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:31 schreef denthemen het volgende:
rijnmond was nog niet klaar: Ajax staat voor maar imponeert niet, ajax is hier met de staart tussen de benen naar toe gekomen, de verdediging van ajax is slecht, elk verdediger is makkelijk te kloppen, jongens we staan 0-2 voor! CALIMERO'S
quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:32 schreef Ludacriss het volgende:
Heel die verdediging van Feyenoord is een totale lachertje.
dan moet je niet in een live topic gaan koekeloeren..quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:30 schreef Adidah het volgende:
[..]
Geen gifjes graag, en anders in een spoiler tag.
hihiquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:28 schreef De_Ananas het volgende:
SMS van mijn zus die in een Feyenoord vak zit (ze is geen voetbalfan maar kon erheen)
''nou je had hier mogen zijn we zitten tussen de antisemitische en raschiscten en we vinden het helemaal niet leuk! ''
Scoor nou gvd ff die 0-3....quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:33 schreef Ludacriss het volgende:
Dat had de Mul moeten scoren.
ik viel bijna op de grond van lachenquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:35 schreef Cheiron het volgende:
OMG, de Mul bij de aftrap! Dat is echt belachelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |