Ik vind de TT tofferquote:
Vooral de PIquote:
c_a is er ook al niet live bij, dus dan wordt het toch nog rustigquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ben benieuwd hoe dat gaat lopen hier met 20 topics al op de eerste dag.
Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik denk dat Static en ik de hele zaterdag F5-end in SHO moeten zittenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gezellig tochquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:11 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik denk dat Static en ik de hele zaterdag F5-end in SHO moeten zitten![]()
Ik ook niet, maar heb verjaardag hier. Dus wordt het de HHquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:12 schreef Fir3fly het volgende:
Pff, ik ga het gewoon kijken, die audities wil ik niet missen.
Op de filmpjes met rechtermuisknop klikken, eigenschappen, url kopiëren ---> http://www.rtl.nl/(channe(...)vi_plain.xml/796.wvxquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:36 schreef BVO het volgende:
Misshcien dat Sven weet hoe ik de urls in de vorm van die uit de OP krijg??
En hier ook; die is nog wel open:quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:31 schreef BVO het volgende:
Een nieuw FB topic, met o.a. mijn slotbetoog.
X Factor forum.
maar ik kom wel even een kijkje nemen als ik terug ben van feestje... is personeelsfeest en duurt maar tot 12 uur ofzoquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:29 schreef BVO het volgende:
[..]
c_a is er ook al niet live bij, dus dan wordt het toch nog rustig.
Ik neem het op of kijk het in de HH.
Blue Room is van Idolsquote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:14 schreef BVO het volgende:
Tom, vertel eens... meegedaan?
http://interactief.rtl.nl/forum/X%20Factor/?msg=941342.
Hoi C_A!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Hey hoi.... ik zie allemaal bekende namen
Alleen als jij ook gaatquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ben je nog van plan om naar liveshows te gaan
![]()
quote:
Beev, waar surf jij echt?quote:The award-winning source for gay and bi personals and reviews of XXX Web sites, gay adult films, print erotica and other forms of adult entertainment.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[..]
Beev, waar surf jij echt?
Er word over gesproken achter de schermen, maar nieuws is er nog niet..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:26 schreef pberends het volgende:
Waarom geen X Factor forum? Ik vermoed dat X Factor een stuk hilarischer gaat worden door de hoeveelheid variatie, in tegenstelling tot de laatste Idols's.
Daar is niemand?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:49 schreef PeRi het volgende:
Ik heb een IRC-kanaal aangemaakt: #XFA..
Voor een uitgebreide uitleg over IRC klik hier.
Ah, ik zie het ja.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er word over gesproken achter de schermen, maar nieuws is er nog niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |