Jep, en die dan verven.quote:Op zondag 22 oktober 2006 09:33 schreef HPoi het volgende:
Gipsplaten?
Zou ik sowieso doen, ook al zou het misschien niet noodzakelijk zijn.quote:Op zondag 22 oktober 2006 10:39 schreef Igen het volgende:
Dan zal ik maar vast nog een kleine vervolgvraag stellen: is het gebruikelijk om achter die gipsplaten dan isolatiemateriaal te zetten?
Niet in alle gevallen dusquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:58 schreef HPoi het volgende:
Isolatie? : JA!
quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:01 schreef Solingjan het volgende:
quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:25 schreef Rolex18038 het volgende:
[..]
..... woon je in de buurt van Den Haag en ben je morgen vrij?
Vooralsnog ben ik tevreden. Het is winddicht, waterdicht en waterpas. Gelukkig bieden ze daarnaast garantie.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:01 schreef awesomedude het volgende:
Ik zag aan de foto's gelijk al dat klaassen daar aan het werk is geweest, bij mij hebben ze ook eea gedaan en daar ben ik helemaal niet tevreden over,
[quote]quote:Op zondag 12 november 2006 13:13 schreef tnimble het volgende:
Het plafond moet je zoals het nu zit NIET isoleren daar krijg je alleen problemen mee.
Yep..., zoiets vermoedde ik dus al, maar wist het niet zeker. Geldt dat ook voor de schuine zijkanten Marsepein? Daar waar je tegen de betonnen muur aankijkt (de holtes)?quote:Op maandag 13 november 2006 07:49 schreef Marsepein het volgende:
Nou, als ik de bestekomschrijving lees is afrachelen en een gipsplaatje ertegen het enige wat je hoeft te doen.
Dat was hier geen optie. Mijn dakkapellen zijn geplaatst of eigenlijk vervangen door ProGIS. (Project GeluidsIsolatie Schiphol.quote:Op maandag 13 november 2006 10:14 schreef bomberman het volgende:
Marsepein: heb je nu gipsplaten tegen het houtwerk van de zijkant aangemaakt? waarom niet het houtwerk gewoon plamuren en schilderen?
Op de tekening staat het inderaad zo, maar als je goed naar de foto's kijkt niet Daar kan gewoon niets aan opstaande randen achter de pannen zitten het is ongeveer uitgevoert als op de volgende tekening:quote:Op maandag 13 november 2006 19:57 schreef awesomedude het volgende:
Je hoeft binnen niet te isoleren, zijwangen zijn ook geisoleerd ,gewoon plafond rachelen en gipsplaat er tegen aan, en lekage van buitenaf zal wel meevallen omdat ze dat dichtbranden met een opstaande bitumen rand die ver onder de pannen naar boven door loopt en water blijft er niet staan omdat het dak afwaterend naar achter loopt en daar ook de 20 ponds loden dakafvoer zit.
quote:opm. je zou natuurlijk de foto's door kunnen mailen naar klaassen en deze vraag bij hun neer kunnen leggen.
Als je foto's hebt hou ik me aanbevolen!quote:Op maandag 13 november 2006 23:08 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Heb geen foto's bij de hand, maar ik ben bezig met 'Agnes One Step' materialen.
Je zou natuurlijk Agnes one step kunnen kopieeren . Dan bij goegel plakken. Misschien krijg je dan de site vanquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:39 schreef Rolex18038 het volgende:
[..]
Als je foto's hebt hou ik me aanbevolen!
http://www.ret.com. klik 'producten' -> 'wanden en plafonds' -> 'Agnes One Step'.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:29 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk Agnes one step kunnen kopieeren . Dan bij goegel plakken. Misschien krijg je dan de site van
Fok! of Agnes one Step
Succes met een beetje oefenen lukt dat wel.
Ik kan wel wat hebben hoor...quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:20 schreef HPoi het volgende:
Jullie stampen TS zijn dakkapel in de grond.![]()
Typisch SP.quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:20 schreef HPoi het volgende:
Hooguit de firma die niet volgens hun eigen tekeningen bouwt en die was al de grond in getampt door een andere fokkerquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:20 schreef HPoi het volgende:
Natuurlijk. Dat snap ik. Maar er blijft geen spaan heel van dat dakkapel. TS moet hem denk ik afbreken zo als ik dat hier lees.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:38 schreef tnimble het volgende:
[..]
Hooguit de firma die niet volgens hun eigen tekeningen bouwt en die was al de grond in getampt door een andere fokker
Door er door oplettende fokkers er op gewezen worden dat er het e.e.a. niet klopt kun je actie ondernemen als je het zelf niet weet / zag.
Dat valt ook wel mee hoor. Een rij pannen er af veel werk om pur weg te halen die voor vochtophoging boven de dakkapel zorgt en de overgang tussen kapel en het dak er boven verbeteren afhankelijk van hoe ze het hebben gadaan.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:21 schreef HPoi het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dat snap ik. Maar er blijft geen spaan heel van dat dakkapel. TS moet hem denk ik afbreken zo als ik dat hier lees.![]()
![]()
Binnenkort zal ik proberen wat extra foto's te plaatsen... tis nu inderdaad bar en boos buiten!quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:26 schreef Solingjan het volgende:
Rolex Het is nu bij jullie ook geen weer, neem ik aan.
Maar als je kunt???? Zou je dan is op de dakkapel kunnen kijken of daar voldoen dakleer zit?
Maak dan gelijk foto"s![]()
Mee eens.... daarvoor ook mijn dank. Wellicht dat ik binnenkort even een email aan Klaassen stuur met foto's en vragen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:38 schreef tnimble het volgende:
[..]
Hooguit de firma die niet volgens hun eigen tekeningen bouwt en die was al de grond in getampt door een andere fokker
Door er door oplettende fokkers er op gewezen worden dat er het e.e.a. niet klopt kun je actie ondernemen als je het zelf niet weet / zag.
Huh.... hoeft er dan niets afgewerkt te worden aan de binnenkant?quote:Op maandag 13 november 2006 09:32 schreef veldmuis het volgende:
Wat een gedoe allemaal nog eigenlijk. Wat is een kunststoffen dakkapel dan heerlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |