Ik kan wel wat hebben hoor...quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:20 schreef HPoi het volgende:
Jullie stampen TS zijn dakkapel in de grond.![]()
Typisch SP.quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:20 schreef HPoi het volgende:
Hooguit de firma die niet volgens hun eigen tekeningen bouwt en die was al de grond in getampt door een andere fokkerquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:20 schreef HPoi het volgende:
Natuurlijk. Dat snap ik. Maar er blijft geen spaan heel van dat dakkapel. TS moet hem denk ik afbreken zo als ik dat hier lees.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:38 schreef tnimble het volgende:
[..]
Hooguit de firma die niet volgens hun eigen tekeningen bouwt en die was al de grond in getampt door een andere fokker
Door er door oplettende fokkers er op gewezen worden dat er het e.e.a. niet klopt kun je actie ondernemen als je het zelf niet weet / zag.
Dat valt ook wel mee hoor. Een rij pannen er af veel werk om pur weg te halen die voor vochtophoging boven de dakkapel zorgt en de overgang tussen kapel en het dak er boven verbeteren afhankelijk van hoe ze het hebben gadaan.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:21 schreef HPoi het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dat snap ik. Maar er blijft geen spaan heel van dat dakkapel. TS moet hem denk ik afbreken zo als ik dat hier lees.![]()
![]()
Binnenkort zal ik proberen wat extra foto's te plaatsen... tis nu inderdaad bar en boos buiten!quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:26 schreef Solingjan het volgende:
Rolex Het is nu bij jullie ook geen weer, neem ik aan.
Maar als je kunt???? Zou je dan is op de dakkapel kunnen kijken of daar voldoen dakleer zit?
Maak dan gelijk foto"s![]()
Mee eens.... daarvoor ook mijn dank. Wellicht dat ik binnenkort even een email aan Klaassen stuur met foto's en vragen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:38 schreef tnimble het volgende:
[..]
Hooguit de firma die niet volgens hun eigen tekeningen bouwt en die was al de grond in getampt door een andere fokker
Door er door oplettende fokkers er op gewezen worden dat er het e.e.a. niet klopt kun je actie ondernemen als je het zelf niet weet / zag.
Huh.... hoeft er dan niets afgewerkt te worden aan de binnenkant?quote:Op maandag 13 november 2006 09:32 schreef veldmuis het volgende:
Wat een gedoe allemaal nog eigenlijk. Wat is een kunststoffen dakkapel dan heerlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |