Let er dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd :\').
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken ipv te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht. :\').
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd :\').
Toch maar wel, omdat je zo\'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Het hoeft niet in de OP ofzo ( :\'). ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
Recht zo die gaatquote:
okquote:
later kip!quote:Op zondag 22 oktober 2006 03:34 schreef Acryl het volgende:
ik ga sloapen
Ja, ik ben ook niet lang meer op.quote:Op zondag 22 oktober 2006 03:34 schreef Acryl het volgende:
ik ga sloapen
Misschien dat een welterustenwens iets helpt?quote:Op zondag 22 oktober 2006 03:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok
ik slaap al een week zo slecht hee dus moe ben ik ook wel
Het zal nog rustiger worden... ik ben er ook vandoor nu.quote:Op zondag 22 oktober 2006 03:37 schreef PeZu het volgende:
rustig hier
geen tijd tot nu werken alle bekende dingetjes nietquote:Op zondag 22 oktober 2006 03:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Misschien dat een welterustenwens iets helpt?
ok slaap zacht doe doeiquote:Op zondag 22 oktober 2006 03:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het zal nog rustiger worden... ik ben er ook vandoor nu.
Trusten voor later PeZu![]()
Jep. Eerst maar even de TT gefixedquote:Op zondag 22 oktober 2006 03:43 schreef PeZu het volgende:
ooh ja goed topique
rnm ik heb het eerste kwartet in het kwartet topicquote:Op zondag 22 oktober 2006 03:43 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jep. Eerst maar even de TT gefixed
Dat dan weer welquote:Op zondag 22 oktober 2006 03:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
rnm ik heb het eerste kwartet in het kwartet topic![]()
je speelde ooit voor supermanquote:
Superman?quote:
nee dat komt uit het liedje dat dan weer wel van h teeuwenquote:Op zondag 22 oktober 2006 03:53 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Superman?
Opzich nog geen gek idee... Sommige klanten van de KPN denken ook wel eens dat ik superman ben
Nog niet helemaal duidelijk, maargoed...quote:Op zondag 22 oktober 2006 03:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dat komt uit het liedje dat dan weer wel van h teeuwen
dagquote:Op zondag 22 oktober 2006 04:15 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
TVP![]()
En nu naar bed!
Dag lieve mensen!![]()
Ik denk dat het probleem zichzelf heeft opgelostquote:Op zondag 22 oktober 2006 04:31 schreef Sebasser het volgende:
Hoi Xbox..
Damn, om 2 uur maar ff naar buiten gegaan of zo.
hele hoerenpc deed vrijwel niks meer.
ik dacht eerst aan een superhardnekkig virus..
Daarna steeds fouten met explorer.exe, En hij wou geen andere users inloggen..
Ofwel, ik kon niks meer
En ik weet nog niet hoe ik het nou precies heb opgelost
haha mooi het dat windows xp, is zelf herstellendquote:Op zondag 22 oktober 2006 04:31 schreef Sebasser het volgende:
Hoi Xbox..
Damn, om 2 uur maar ff naar buiten gegaan of zo.
hele hoerenpc deed vrijwel niks meer.
ik dacht eerst aan een superhardnekkig virus..
Daarna steeds fouten met explorer.exe, En hij wou geen andere users inloggen..
Ofwel, ik kon niks meer
En ik weet nog niet hoe ik het nou precies heb opgelost
Nee, ik ben er niet voor niks een uur of 2 mee bezig geweest..quote:Op zondag 22 oktober 2006 04:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
haha mooi het dat windows xp, is zelf herstellend![]()
hoi bassertjequote:Op zondag 22 oktober 2006 04:31 schreef Sebasser het volgende:
Hoi Peuz
echt een kut baan is datquote:Op zondag 22 oktober 2006 04:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, ik ben er niet voor niks een uur of 2 mee bezig geweest..
Zonde van je nachtquote:Op zondag 22 oktober 2006 04:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, ik ben er niet voor niks een uur of 2 mee bezig geweest..
Daarom was ik rond 2 uur ff der uit gegaan, smsde ik ff iemand..quote:Op zondag 22 oktober 2006 04:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zonde van je nachtDan kun je beter bier gaan drinken enzo
ooh ja wij gebruiken baan ook wel als in de zin van, klusje etc etcquote:
Ah handig, Dan is niemand werkloos bij jullie zeker?quote:Op zondag 22 oktober 2006 04:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja wij gebruiken baan ook wel als in de zin van, klusje etc etc
hehequote:Op zondag 22 oktober 2006 04:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Daarom was ik rond 2 uur ff der uit gegaan, smsde ik ff iemand..
Bleek ie met Nikky (ja, die van hier)
en wat andere mensen op een bank in valkenswaard of zo Bert visscher te kijken
nopequote:Op zondag 22 oktober 2006 04:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ah handig, Dan is niemand werkloos bij jullie zeker?
Groningen > valksenwaard fzo zonder auto?quote:Op zondag 22 oktober 2006 04:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
heheJe bent er maar niet bij gaan zitten?
aan de andere kant van nederlandquote:Op zondag 22 oktober 2006 04:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Groningen > valksenwaard fzo zonder auto?
ik weet niet eens waar het ligt
Oh okequote:Op zondag 22 oktober 2006 04:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Groningen > valksenwaard fzo zonder auto?
ik weet niet eens waar het ligt
pwnedquote:Op zondag 22 oktober 2006 04:45 schreef PeZu het volgende:
nog steeds pagina 1
Ik heb wel wat anders gedaanquote:Op zondag 22 oktober 2006 04:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Oh okeAch, lopen is goed voor je conditie enzo, paar blikken bier mee en alles komt goed
*proest*quote:Op zondag 22 oktober 2006 04:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb wel wat anders gedaan
Toen ik dus ff buiten was, liep ik ff door de wijk, ff checken of er mensen zijn ect..
3 blowende mensjes aangetroffen.
doorgelopen.
Toen floepte er opeens een licht aan.
een jongentje van een jaar of 12 loopt naar de keuken om denk ik een glas water te pakken of zo
Mahgoe, ik kruip naar dat raam toe..
ff kijken waar ie is..
En toe ie de andere kant opkeek ben ik vol voor dat raam gaan staan met me gezicht.
En toen keek ie weer om..
Omg, dat joggie schrok Echt.
Je had die gil moeten horen
Hij heeft zelfs die beker laten vallen
Men
wedden dat ie nog niet slaapt?
wtfquote:Op zondag 22 oktober 2006 04:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Toen ik dus ff buiten was, liep ik ff door de wijk, ff checken of er mensen zijn ect..
doorgelopen.
een jongentje van een jaar of 12 loopt naar de keuken om denk ik een glas water te pakken of zo
ff kijken waar ie is..
En toe ie de andere kant opkeek ben ik vol voor dat raam gaan staan met me gezicht.
Men
Dat soort dingen zijn echt te tofquote:Op zondag 22 oktober 2006 04:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
wtf![]()
Die ligy nu bijna op sterven denk ik van de schrik
Eentje om te onthoudenquote:Op zondag 22 oktober 2006 04:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
doorgelopen.
ff kijken waar ie is..
Men
ook leuk in het bejaardetehuisquote:Op zondag 22 oktober 2006 04:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn echt te tof
Om half 3 snachts opeens een gezicht die je vol aankijkt..
Ja, iddquote:Op zondag 22 oktober 2006 04:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn echt te tof
Om half 3 snachts opeens een gezicht die je vol aankijkt..
quote:
t gaat moeizaamquote:
soms welquote:
yo oshiroquote:
yo PeZuquote:
omg how gay!quote:Op zondag 22 oktober 2006 05:09 schreef Sebasser het volgende:
over een half uurtje of zo ga ik "The Devil Wears Prada" kijken
ben hiero ook nog niet zo langquote:
quote:
1 tipquote:Op zondag 22 oktober 2006 05:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als jij een betere film kan vinden op binsearch.net onder de 1.5 GB (ik heb nu liever snelheid dan kwaliteit..)
Dan download ik die wel..
En dat noem je niet gay?quote:lot Outline: In 2027, in a chaotic world in which humans can no longer procreate, a former activist agrees to help transport a miraculously pregnant woman to a sanctuary at sea, where her child's birth may help scientists save the future of humankind. (more) (view trailer)
Ik ben net een half uurtje thuisquote:Op zondag 22 oktober 2006 05:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ben hiero ook nog niet zo lang
lekker gezoepen en films gekijken met vrienden tot 3.30
van coke gaan je kaken niet malen manquote:Op zondag 22 oktober 2006 05:15 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik ben net een half uurtje thuis
Sta strak van liters energydrink
Kan nu dus niet slapen
Ik loop zo erg met mn kaken te malen dat het net lijkt of ik coke heb gesnoven
Lord of War voor het geval je hem nog niet had gezienquote:Op zondag 22 oktober 2006 05:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als jij een betere film kan vinden op binsearch.net onder de 1.5 GB (ik heb nu liever snelheid dan kwaliteit..)
Dan download ik die wel..
ik ben zo hyper dat ik rare dingen ga denkenquote:
Waarom drink je liters engerydrink danquote:Op zondag 22 oktober 2006 05:15 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik ben net een half uurtje thuis
Sta strak van liters energydrink
Kan nu dus niet slapen
Ik loop zo erg met mn kaken te malen dat het net lijkt of ik coke heb gesnoven
bol.com.quote:Op zondag 22 oktober 2006 05:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga zo denk ik ook maar eens een film uitzoeken
de coke was opquote:Op zondag 22 oktober 2006 05:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waarom drink je liters engerydrink dan![]()
wtf..quote:Op zondag 22 oktober 2006 05:17 schreef oshiro het volgende:
[..]
Lord of War voor het geval je hem nog niet had gezien
770MB ofzo
Ik was van plan uit te gaan en lekker los te gaan (ik was nogal moe van mn werk, dus dan maar even oppeppen)quote:Op zondag 22 oktober 2006 05:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waarom drink je liters engerydrink dan![]()
Lekkere compressie iddquote:Op zondag 22 oktober 2006 05:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
wtf..
"Lord.Of.War DVD rip"
en dan iets van 800 MB..
gewoon xvid of zo
Whzquote:
Dan had je hier in Aalten in de kroeg moeten komen, de hele avond keiharde punkquote:Op zondag 22 oktober 2006 05:19 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik was van plan uit te gaan en lekker los te gaan (ik was nogal moe van mn werk, dus dan maar even oppeppen)
Maar het publiek en de muziek was dus dood, hele tijd gezeten/gestaan, en nou is die zooi nog niet uitgewerkt
Ik was vandaag een beetje in de mood voor drumm & bass, club, trance en die shitquote:Op zondag 22 oktober 2006 05:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan had je hier in Aalten in de kroeg moeten komen, de hele avond keiharde punk
8 bandjes hebben er gespeeld
w8 ff tot 10 over 6.quote:Op zondag 22 oktober 2006 05:21 schreef oshiro het volgende:
Naja ik ga zo toch maar een poging wagen om te gaan slapen.
Fout!quote:
?quote:Op zondag 22 oktober 2006 05:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
w8 ff tot 10 over 6.
The hulk op sbs6.
Ik luister normaal naar hardcore en alle andere vormen van extreme en apparte electronische muziekquote:Op zondag 22 oktober 2006 05:21 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik was vandaag een beetje in de mood voor drumm & bass, club, trance en die shit
Hoewel ik normaal wel punk luister ja, en meer (nu)metal.
Dan ken je vast Aphex Twin en Infected Mushroom en Pulse en andere GOA-vormen welquote:Op zondag 22 oktober 2006 05:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik luister normaal naar hardcore en alle andere vormen van extreme en apparte electronische muziek
Dus dit was voor mij eens een keer heel iets anders, het was tof
De echte, van vroeger..quote:Op zondag 22 oktober 2006 05:23 schreef oshiro het volgende:
06:15 - 07:00
The incredible Hulk
SBS 6
Wat voor hulk is dat dan
http://www.imdb.com/find?s=all&q=The+Incredible+Hulkquote:Op zondag 22 oktober 2006 05:23 schreef oshiro het volgende:
06:15 - 07:00
The incredible Hulk
SBS 6
Wat voor hulk is dat dan
quote:Op zondag 22 oktober 2006 05:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
De echte, van vroeger..
Niet die neppe van nu..![]()
Deze is veel toffer
Aphex Twin zeker wel ja, Infected Mushroom alleen van naam, binnenkort eens wat van downloadenquote:Op zondag 22 oktober 2006 05:24 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dan ken je vast Aphex Twin en Infected Mushroom en Pulse en andere GOA-vormen wel
quote:Op zondag 22 oktober 2006 05:27 schreef Sebasser het volgende:
Mr. mcgee, please dont make me angry.
You wouldnt like me when i'm angry..
Bong-Raquote:Op zondag 22 oktober 2006 05:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Aphex Twin zeker wel ja, Infected Mushroom alleen van naam, binnenkort eens wat van downloaden![]()
Maar ook de harde rauwe breakcore van Venetian Snares, Hypnoskull en Bong-Ra vind ik mooi
Vandaag zelfs voor het eerst serieus naar een noise cd geluisterd wat ook erg tof was
Navicon Torture Technologies - Scenes from the next millennium![]()
Ik ook, maar ik ken het welquote:Op zondag 22 oktober 2006 05:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Volgens mij ben ik daarvoor te laat geboren
Okquote:Op zondag 22 oktober 2006 05:28 schreef oshiro het volgende:
[..]
Bong-Ra
verder ken ik niet zoveel, ik luisterde net G.U. Medicine - The Conclusion Of A Death Ride
Lekker vette stoner
Queens of the Stone Age maar dan harder en vetterquote:Op zondag 22 oktober 2006 05:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
OkDat ga ik ook maar eventjes downloaden, is zien wat van soort muziek dat is
tot zoquote:Op zondag 22 oktober 2006 05:29 schreef oshiro het volgende:
Maar ik ga nu een poging doen in slaap te vallen, weest u allen gegroet
Zoiets jaquote:
hmm, mijn downloadprogramma (DC++) vind niksquote:Op zondag 22 oktober 2006 05:30 schreef oshiro het volgende:
[..]
Queens of the Stone Age maar dan harder en vetter
nadat dit nummer afgelopen isquote:Op zondag 22 oktober 2006 05:31 schreef oshiro het volgende:
(nu ga ik echt)
Extreem onbekende band ookquote:Op zondag 22 oktober 2006 05:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hmm, mijn downloadprogramma (DC++) vind niksMorgen nog maar eens proberen
Slaap ze Oshiro
Een heel groot gedeelte van de muziek die ik luister komt van vrij onbekende producers afquote:
Same herequote:Op zondag 22 oktober 2006 05:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Een heel groot gedeelte van de muziek die ik luister komt van vrij onbekende producers af
Achterhoekquote:Op zondag 22 oktober 2006 05:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
In brabant en omstreken lopen ze alleen al een jaar of 30 achter..
fijne nachtquote:
Laatste keer: Trustequote:
in fles neem ik aan?quote:Op zondag 22 oktober 2006 05:35 schreef Sebasser het volgende:
Kan wasbenzine eigelijk bevriezen als je het in je vriezer stopt?
nee dop eraf en dan erin gooienquote:Op zondag 22 oktober 2006 05:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, in een babylijkje.
Ja, in een fles
hohoiquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:02 schreef boem-dikkie het volgende:
hoi murhup
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:03 schreef murp het volgende:
[..]
hohoi
ik ga wel nu naar bed, morgen 5:45 op...![]()
quote:
Nee, kan wel de gegevens van de card opvragen maar niet wat ik deze maand heb uitgegeven met dat ding. Erg onhandig, aangezien ik niet alles bijhou en ik nu niet weet hoeveel ik deze maand moet betalen voor dat ding.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:10 schreef boem-dikkie het volgende:
kan dat niet bij je rekening ?
hehequote:Op maandag 23 oktober 2006 00:11 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nee, kan wel de gegevens van de card opvragen maar niet wat ik deze maand heb uitgegeven met dat ding. Erg onhandig, aangezien ik niet alles bijhou en ik nu niet weet hoeveel ik deze maand moet betalen voor dat ding.
Mwoh, veel te handigquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
heheKUT! gewoon door midden breken en niet meer gebruiken. Kut credit cardss
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Mwoh, veel te handigAnders maar ff naar Rabobank bellen morgen.
quote:
kusjekusjekusjequote:Op maandag 23 oktober 2006 00:17 schreef MilkyWay het volgende:
Hoi, remlof zei dat ik hier verder moest gaan met schelden en zwaaien.
inderdaad kneus!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:17 schreef MilkyWay het volgende:
Hoi, remlof zei dat ik hier verder moest gaan met schelden en zwaaien.
thanksquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:22 schreef TwyLight het volgende:
Surveillance-Fiets: check
remlof: check
Twylight: check
SeaOfLove:
PrintScreen:
Sebasser:
The_Terminator:
Op dat lijstje staan alleen de leuke usersquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
thanksben ik zo on aanwezig hier?
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:23 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Op dat lijstje staan alleen de leuke users
Pff, dit is mijn poep accountquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:24 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Laatste bezoek: 30 seconden geleden.
Aantal posts: 45 (gemiddeld 2 per dag)
Waarom sta jij er dan opquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:23 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Op dat lijstje staan alleen de leuke users
Hé, ik ben er welquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:22 schreef TwyLight het volgende:
Surveillance-Fiets: check
remlof: check
Twylight: check![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SeaOfLove:
PrintScreen:
Sebasser:
The_Terminator:
Liever een kutnewbie dan een ouwe rukkertquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:26 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hij jij je modnje maar. kutnewbie
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:27 schreef renz0r het volgende:
BIER!!!!!11einszweipolizei!!!11dreivierwijwillenbier!!!11unolpalomablanca!!!11einzzz
Als je met die opmerking doelt op mij dan heb je het compleet fout, ik ben namenlijk niet oud en ik ben op het moment ook niet bezig met masturberen.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:27 schreef MilkyWay het volgende:
[..]
Liever een kutnewbie dan een ouwe rukkert
ow anti-climaxquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:28 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als je met die opmerking doelt op mij dan heb je het compleet fout, ik ben namenlijk niet oud en ik ben op het moment ook niet bezig met masturberen.
Hoe jong bent U dan, mijnheer TwyLight?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:28 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als je met die opmerking doelt op mij dan heb je het compleet fout, ik ben namenlijk niet oud en ik ben op het moment ook niet bezig met masturberen.
Je bent zo jong als je je voeltquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:29 schreef MilkyWay het volgende:
[..]
Hoe jong bent U dan, mijnheer TwyLight?
Omg jij bent 13quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:29 schreef MilkyWay het volgende:
[..]
Hoe jong bent U dan, mijnheer TwyLight?
quote:
Ik reageer dan wel niet zoveel, maar dat komt omdat ik aan het stoeien ben met mijn Rabocard... Wil verdomme weten hoeveel ik met dat ding heb uitgegevenquote:
Rabocard? Soort creditcard ofzo?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:32 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik reageer dan wel niet zoveel, maar dat komt omdat ik aan het stoeien ben met mijn Rabocard... Wil verdomme weten hoeveel ik met dat ding heb uitgegeven![]()
Ja, of je trekt je niks van een 13-jarige kutnewbie aan.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:34 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ga jij nou maar niet mensen imiteren.
Dat is een Mastercard ja... Weet niet eens of het überhaupt mogelijk is op te vragen hoeveel er mee is uitgegeven. Wel erg onhandig, moet ik dat ook nog bij gaan houden zekerquote:
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:35 schreef KaMo het volgende:
MilkyWay: Gewoon doen ook doen alsof je stoer bent netals allle andere fokkers ook doen![]()
HERTOG JAN FOR TEH PWN !!HJROFL!!111~!!einzroflzwei!!111quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:34 schreef renz0r het volgende:
BIER!!!!!11einszweipolizei!!!11dreivierwijwillenbier!!!11unolpalomablanca!!!11einzzz
HERTOG JAN FTW!!1
quote:
Anders ga je in een ander topic postenquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:35 schreef MilkyWay het volgende:
[..]
Ja, of je trekt je niks van een 13-jarige kutnewbie aan.
quote:
ik bedoel dus klerenquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:36 schreef boem-dikkie het volgende:
ik trek nooit wat van 13 jarige aandat is allemaal veel te strak
![]()
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:37 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Alsof wij dachten dat een 13 jarig meisje te strak was voor jou.
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:37 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Alsof wij dachten dat een 13 jarig meisje te strak was voor jou.
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:38 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ik heb gister een halve fles op gedronken ofzo![]()
![]()
was ook zeer ver weg die avond
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:35 schreef KaMo het volgende:
Gewoon doen ook doen alsof je stoer bent netals allle andere fokkers ook doen![]()
Nu er hier 13 jarige in het wild posten wel jaquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]je voelt je serieus wel oud he?
Kon ik al het werk doenquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:38 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ik heb gister een halve fles op gedronken ofzo![]()
![]()
was ook zeer ver weg die avond
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nu er hier 13 jarige in het wild posten wel ja
Damn... ik dacht ff dat je -SL- wasquote:
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kon ik al het werk doen![]()
quote:
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:41 schreef Domo-Kun het volgende:
[..]boem-dikkie? hoe kom ej daar bij
![]()
charmantquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:41 schreef TwyLight het volgende:
Ik liet net een dikke vette harde scheet
En, boksem volgescheten?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:41 schreef TwyLight het volgende:
Ik liet net een dikke vette harde scheet
ja . na het mooiquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dit gaat als een 2e rangs msn gesprek !
ik was 2 uur geleden nog shoarma aant etenquote:
Dat zuigt... Ben morgen gelukkig vrij, maar de rest van de week (inclusief zaterdag) moet ik er wel vroeg uit...quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:44 schreef TwyLight het volgende:
Godveredomme morgen 0700 uur eruit.
ik patat bij de charlyquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik was 2 uur geleden nog shoarma aant eten![]()
Heej b-dquote:
luister Boem-Dikkie tracks dan , dat is pas die shitquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:44 schreef TwyLight het volgende:
Vette verse sneakers y, dfat is die shitttt![]()
emo liedje
![]()
die vieze bounce
Ik heb verdomme vakantie en ik moet er nog eerder uit dan wanneer ik naar school had gemoeten.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat zuigt... Ben morgen gelukkig vrij, maar de rest van de week (inclusief zaterdag) moet ik er wel vroeg uit...
Ja daarom vraag ik jou ook niet hoe het gaatquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ja . na het mooi( interesse tonen he
zeggen stop ik er altijd mee
jaquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja daarom vraag ik jou ook niet hoe het gaat
het interesseert met geowon geen zak
biertje ?
maat?quote:
Watt is het mijn waarde... wattquote:
ik snap er geen tering vanquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Watt is het mijn waarde... watt
Dribbel_quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:47 schreef Dribbel_ het volgende:
PS![]()
![]()
![]()
![]()
O +O +
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
+ + O +O + OO O O +O +O +O +
Ik ook niet... maar daar is toch niets mis mee?quote:
owja godverdomme,. moet ik dat ook nog doen.quote:
ja perfect! dan weet men tenminste wat er van jouw bijdrage te verwachten valtquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:50 schreef Domo-Kun het volgende:
zo goed melrof ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |